![]() |
groepjes
er zijn hier een aantal groepjes mensen die bij elkaar horen, en elkaar ook irl kennen, nu wil ik graag weten wie dat zijn
|
ik ken niemand irl
ik ken alleen atjeuh wel goed en die ga ik binnekort meeten :D |
1) Forza, JoeyB en JoY_ewj
2) Funfair, Yo-de-plo, ambyput, dext0r enz 3) brendovic, wendovic, blossom, birdofprey, banaan, urbanlegend enz |
ken niemand van dit forum goed:no:
|
ohjah dit groepje:
psychobunny elysium saartje bluewolf |
Citaat:
RandyJC en Anoesjuhh ofzoiets horen ook bij elkaar.. |
Citaat:
|
ik hoor lekker nergens bij :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:yes: |
ik hoor ok nergens bij :)
|
karma killer en ik:):yes:
|
Citaat:
|
ik hoor nergens bij ik ken eigenlijk ook niemand in 't echt...... :p
heb der ook geen probleem mee want in real heb ik vrienden genoeg! |
Citaat:
idd... forum is voor mij ook niet echt iets waar ik vrienden zoek.. meer gewoon, voor de lol |
Citaat:
|
niemand:Y)
|
Citaat:
heeeeeeeeeeeee:wave: ik ken jou ergens van...:? .... owjah:z i saw you IRL:) :9~ *) :yes: :yes: |
Linnea, 0Vera, Dimas, en nog wel een paar mensen denk ik.
|
gaat binnenkort stevie meeten :+
|
Citaat:
|
Citaat:
niemand dus:p :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een aantal mensen heb ik hiermee heen gesleept maar die zijn hier nooit/niet meer/nauwelijks nog.. :)
|
Citaat:
ikke bedoel gewoon IK KEN JOU!!:d :d :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: |
Citaat:
|
alle sportforummers vormen eigenlijk wel zo'n groepje. :)
|
Bartje518, Phitje, AntiKezman, bruggi, Arie-Kanarie, Theo Tank, Ar-Tuur, Bazzemans, DarkUnreal, Forza_Barca518, Forza_Vitesse, Joy_RFJK, JoeyB, HugoBoss, Superjood, Goefoe, Zwarma..
Een bijzonder lange lijst in ieder geval. Iedereen heeft wel iemand uit deze lijst ooit gezien :+ |
Citaat:
|
jennifer1203 heeft jullie iets te vertellen8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we zijn een groepje love is like heaven but it can hurt like hell says: joepie The Coin Operat0r says: 8) ...::: Expansion :::...[Make it loud] says: whoei love is like heaven but it can hurt like hell says: laten we het bekend maken 8) |
Citaat:
|
k hoor bij niemand:(
|
Alweer een groepie :)
|
ik hoor bij bartje :*
|
nou ik hoor niet echt bij een groepje hier op het forum, ben er nog niet zo lang als de meeste hier denk ik
maar irl ken ik kreej-z en ik heb the6thgate een keer gemeet onder dwang van dezelfde kreej-z :+ owja en .lotte ook, maar die post niet zoveel hier |
Ken hier eigenlijk helemaal niemand irl :no: :(
|
funfair ken ik.. nou ja, kennen.. we hebben elkaar eens per ongeluk ontmoet..
|
Citaat:
|
en natuurlijk mijn groep, pfp2 en pfp
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ga dext0r een keer meeten als eht goed is :-/ :) |
ik ga geloof ik wel wat mensen meeten in de vakantie :p
maar ik hoor nergens bij :no: :no: :no: |
Ik vorm een groepje met CoTN en CoTN :rolleyes: :rolleyes:
|
PfP en eclipse:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naar mijn zegge is ons groepje veel groter, ongeveer heel de sport Bartje, The phit headliner, Arie kanarie, marvin hore allemaal in de grand master groep |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets iig ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik en daantjuuh alleen die komt hier niet meer :9
en verder heb ik bartje en stef in het echt ontmoet maarja dat is niet echt kennen ;) al hoe wel ik stef goed heb leren kennen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat er niemand op ingaat he jonges? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat waren vette tijden...
je wilt niet weten hoevaak die sportforummers hier scholieren.com wle niet hebben geterroriseerd met hun massa-aanvallen onder anonieme proxy's... helaas heb ik geen screenshots meer van Feedback die daar totaal werden gesloopt om 4.00 snachts... *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nu zijn jullie echte kerels!!!
|
Uh 'groepie' is niet echt een goed woord ofzo..
Maar de forum leden die hier al wat langer rondlopen en meezijn geweest naar de eerste meetings van LL.com zoals lasergame,megafestatie,karten,uithof enz die ken ik allemaal wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.