Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Wie vind jij de grootste...... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33355)

Queenie 2 July 2003 19:29

Wie vind jij de grootste......

Forum bitch?

dext0r 2 July 2003 19:31

sgatje.

psychobunny 2 July 2003 19:32

Citaat:

Originally posted by dext0r
sgatje.
dies toch juist lief? :?

Queenie 2 July 2003 19:35

Bunny!!!!:*

Riddler 2 July 2003 19:36

Jolijn :kots:

dext0r 2 July 2003 19:37

Citaat:

Originally posted by psychobunny

dies toch juist lief? :?

gebruik de search functie eens...als je goed leest kun je lachen... :P

Queenie 2 July 2003 19:37

Citaat:

gebruik de search functie eens...als je goed leest kun je lachen... :P

Jah maar dan moet je wel eerst gaan zoeken.........................

psychobunny 2 July 2003 19:40

Citaat:

Originally posted by Queenie
Jah maar dan moet je wel eerst gaan zoeken.........................
en daar bennik te lui voor :p

ik stem voor queenie :Y)

Stevie 2 July 2003 19:41

psychobunny

Queenie 2 July 2003 19:41

Citaat:

en daar bennik te lui voor :p

ik stem voor queenie :Y)

BITCH O-)

TheGroovMaster 2 July 2003 19:47

Citaat:

Originally posted by Stevie
psychobunny

Queenie 2 July 2003 19:50

Als 3 keer bunny. Jullie zijn stom. maar hebben wel mensen kennis ;)

Ashley16 2 July 2003 19:50

Citaat:

psychobunny

Nightwolf 2 July 2003 19:54

Citaat:

:+

psychobunny 2 July 2003 19:55

Citaat:

told ya i could win ;)

en ashley,wat heb ik jou misdaan dan? :rolleyes: van de andere weet ik wel waarom :z

btw,groov,nu maybe wel,maar paar weken geleden zat je wel van,wil je webcammen,cam hier,blabla daar :Y)

Queenie 2 July 2003 19:57

Citaat:

Originally posted by Ashley16
Stomme meeloper

psychobunny 2 July 2003 19:58

Citaat:

Stomme meeloper
wees al blij dat ze ADB weet te vinden...zit goed verstopt achter F&P 8)

Queenie 2 July 2003 20:00

Citaat:

:respect:

Stevie 2 July 2003 20:16

Citaat:

en dan afvragen waarom ze jou opnoemt 8) :{

MarkNMGN 2 July 2003 20:23

Citaat:

:d

WishfulDreaming 2 July 2003 20:25

Citaat:

Waahahahaahha

*komt niet meer bij van lachen* :p

Sgatje 2 July 2003 20:32

Citaat:

sgatje.
Zo, lekker kort en duidelijk he..Leer me eerst zelf eens beter kennen voordat je met je vuile smoel je oordeel geeft

MarkNMGN 2 July 2003 20:32

Citaat:

Originally posted by Sgatje

Zo, lekker kort en duidelijk he..Leer me eerst zelf eens beter kennen voordat je met je vuile smoel je oordeel geeft

doet ff rustig aan joh

dext0r 2 July 2003 20:38

Citaat:

ik laat me niet dronken pakken bij een voetbal veld...

no offence and all, maar ik hoop voor jezelf dat je verleden ook echt je verleden is.

Sgatje 2 July 2003 20:40

Citaat:

no offence and all, maar ik hoop voor jezelf dat je verleden ook echt je verleden is.

Weet je hoe erg pijn je me doet nu je dit zegt..Denk voortaan even na hoe erg je mensen met zoiets kunt kwetsen

dext0r 2 July 2003 20:41

Citaat:

Weet je hoe erg pijn je me doet nu je dit zegt..Denk voortaan even na hoe erg je mensen met zoiets kunt kwetsen

daarom zeg ik juist dat ik voor je hoop dat het je verleden is...

dext0r 2 July 2003 20:47

sgatje, je pm box is vol :p

Forza 2 July 2003 20:50

Citaat:

Ik haat het als mensen zzegge dat ze pijn gedaan worden, want je maakt een fout, en dan kun je de concequenties verwachten, Zoals dat het hier op het forum gezet wordt. Als je daar niet tege kan, ben je een zwak persoon in de samenleving

ik vind dat pshygobunny geen forum bitch is, ze is 1 van de weinig meisjes die ten minste ook es, kritisch of minder aardig reageert,

De enige echte forum bitch op dit forum, is wel degelijk Loeloe, ze denkt dat ze macht heeft omdat ze forumbaas is, en maakt daar goed gebruik van, alleen wordt dat niet in dank afgenomen

Jolie 2 July 2003 20:51

Citaat:

Originally posted by Riddler
Jolijn :kots:
HAHAHAHA!:D

MarkNMGN 2 July 2003 20:51

Citaat:

Originally posted by Forza_Vites

Ik haat het als mensen zzegge dat ze pijn gedaan worden, want je maakt een fout, en dan kun je de concequenties verwachten, Zoals dat het hier op het forum gezet wordt. Als je daar niet tege kan, ben je een zwak persoon in de samenleving

ik vind dat pshygobunny geen forum bitch is, ze is 1 van de weinig meisjes die ten minste ook es, kritisch of minder aardig reageert,

De enige echte forum bitch op dit forum, is wel degelijk Loeloe, ze denkt dat ze macht heeft omdat ze forumbaas is, en maakt daar goed gebruik van, alleen wordt dat niet in dank afgenomen

:huh: :huh: een serieuze post
Ben t wel overal mee eens :thumbsup:

Sgatje 2 July 2003 20:54

Citaat:

Zeg ik dat ik sterk ben dan? Ik ben mega zwak op t moment en zeer prikkelbaar

En dext0r me pm box is echt niet vol hoor

dext0r 2 July 2003 20:56

Citaat:

hij zei van wel.. , nu is ie verzonden...

je verzonden berichten stond waarschijnlijk vol dan :+

Forza 2 July 2003 20:56

Citaat:

Zeg ik dat ik sterk ben dan? Ik ben mega zwak op t moment en zeer prikkelbaar

dacht ik al, en het probleem is, je zit nu in een spiraal, want mense merke dat je zwakker bent, en veel mense make daar zonder dat ze het wete gebruik van, en schoppe je nog verder de grond in, er is maar 1 manier om eruit te komen, KEIHARD terug slaan

zoals

Dextor je bent een lul!

dext0r 2 July 2003 21:02

Citaat:

Dextor je bent een lul!

jij bent een lultje....haha :+
en soms niet al te snugger :Y)
:P

Sgatje 2 July 2003 21:02

Citaat:

dacht ik al, en het probleem is, je zit nu in een spiraal, want mense merke dat je zwakker bent, en veel mense make daar zonder dat ze het wete gebruik van, en schoppe je nog verder de grond in, er is maar 1 manier om eruit te komen, KEIHARD terug slaan

zoals

Dextor je bent een lul!

Ja lieverd natuurlijk had ik hem graag volgescholden en ik stond ook op het punt om een bericht te verzenden vol foute woorden maar ik heb me in kunne houden, liever negeer ik het totaal

Forza 2 July 2003 21:03

Citaat:

Ja lieverd

neuken?

Queenie 2 July 2003 21:19

Citaat:

:huh: wauw je bent nog aardig ook, Maar bunny is ook heel lief

Karliene 2 July 2003 21:47

Citaat:

psychobunny

DarkSilence 2 July 2003 21:56

Citaat:

Zeker nooit gemeet?
Anyway kbegrijp nog steeds niet wat er zo mis is met haar, maar ik open die discussie niet weer. bennet dus niet met je eens. Grootste bitch weet ik veel... er zijn er zat :+

Forza 2 July 2003 21:58

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Zeker nooit gemeet?
Anyway kbegrijp nog steeds niet wat er zo mis is met haar, maar ik open die discussie niet weer. bennet dus niet met je eens. Grootste bitch weet ik veel... er zijn er zat :+

geef me 1 rede waarom jij loeloe aardig vind

DarkSilence 2 July 2003 22:00

Citaat:

geef me 1 rede waarom jij loeloe aardig vind

Heel eenvoudig, kheb op et forum bijna geen contact met er gehad, ik heb al het 'gezeik' van haar gemist. Kheb er gemeet en ze was super gezellig, dus tsjah, daarom...

Forza 2 July 2003 22:03

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Heel eenvoudig, kheb op et forum bijna geen contact met er gehad, ik heb al het 'gezeik' van haar gemist. Kheb er gemeet en ze was super gezellig, dus tsjah, daarom...

dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn mag jij niet oordelen

want het gaat hier om FORUM bitch

GregoorvanDijk 2 July 2003 22:05

Ik mis LoeLoe :?

Miss_Sweetgirl 2 July 2003 22:06

Ik vind Bartje de grootste bitch:yes: oneej w8 die was liev:(

euhhhh Jennifer bleh:z

GregoorvanDijk 2 July 2003 22:32

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Ik vind Bartje de grootste bitch:yes: oneej w8 die was liev:(

euhhhh Jennifer bleh:z

:{

:(

Irene!!!! 2 July 2003 22:33

Citaat:

met dit deel ben ik het met je eens :yes:

Miss_Sweetgirl 2 July 2003 22:34

Citaat:

Originally posted by bartje518

:{

:(

Snorriejjj:$ ik had me vertypt:+

GregoorvanDijk 2 July 2003 22:35

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl

Snorriejjj:$ ik had me vertypt:+

Was vast iemand wiens naam op mijne leek :)

Miss_Sweetgirl 2 July 2003 22:35

ja precies:)

Sgatje 3 July 2003 06:50

Citaat:

dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn mag jij niet oordelen

want het gaat hier om FORUM bitch

Ja helaas maar ik ken Loeloe al vanaf het begin dat ze hier zit en ik heb haar al een aantal keer gemeet en ik vind het echt een lieverd, dus ik begrijp dat ik wel mag oordelen

Ik vind dit gewoon een klote topic, niet alleen omdat ik als eerste genoemd werd maar dat ook andere mensen hier gekwetst mee kunnen worden

Kampie 3 July 2003 09:26

ik vind dat dext0r gelijk heeft..

Ik onderbouw m'n mening verder niet omdat het gewoon op mij over komt..

Nickchange 3 July 2003 09:27

Citaat:

Ja helaas maar ik ken Loeloe al vanaf het begin dat ze hier zit en ik heb haar al een aantal keer gemeet en ik vind het echt een lieverd, dus ik begrijp dat ik wel mag oordelen

Ik vind dit gewoon een klote topic, niet alleen omdat ik als eerste genoemd werd maar dat ook andere mensen hier gekwetst mee kunnen worden

bla bla bla kwaak kwaak:x

Als je niet gekwetst wil worden kijk je hier niet :O

En je post op dit forum zelf dingen waarmee je later gekwetst kunt worden dus dan moet je ook niet zeiken. 8|

psychobunny 3 July 2003 09:29

Citaat:

*knip*

wow :huh: dankje :$

maar ben het natuurlijk wel eens met je ;)

Citaat:

en daarom is ze in jou ogen een bitch?omdat ze fouten heeft gemaakt in het verleden,en daar nu mee moet leven?dat maakt haar toch een slecht persoon ofzo?jaah,zoiets is dom,maar dat weet ze denk ik goed genoeg en heeft ze genoeg spijt van,maar om haar daarom een bitch te vinden?heeft ze je ooit gekwetst op 1 of andere manier?of persoonlijk aangevallen? (buiten nu...)

Nickchange 3 July 2003 09:33

In dat geval ze heeft me uitgescholden voor kankah sukkel:{

Nightwolf 3 July 2003 09:33

om persoon B een bitch gevonden te worden door persoon A, hoeft persoon B persoon A niet te hebben aangevallen op 1 of andere manier :?

psychobunny 3 July 2003 09:40

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
om persoon B een bitch gevonden te worden door persoon A, hoeft persoon B persoon A niet te hebben aangevallen op 1 of andere manier :?
neej,maar is meestal het meest logische,niet?

Nightwolf 3 July 2003 10:03

misschien als persoon B een persoon C iets zou hebben aangedaan/gekwetst/etc.

psychobunny 3 July 2003 10:05

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
misschien als persoon B een persoon C iets zou hebben aangedaan/gekwetst/etc.
ok,nu raak ik in de war :p

Forza 3 July 2003 10:13

Citaat:

a

ahhh rot toch op man, volges mij is deze topic niet eens 100% seriues, en daarbij, als je er niet tege kan moet je inderdaad niet op het forum komen, nee dan moet je een forum make, same met de mense die zich nog meer gekwetst voele, en gaan jullie met ze allemaal veertjes in je reet steken, en dan heb je een lol!!

yeahhh jij bent lief
nee jij bent lief!
nee jij!
okej we ziijn allemaal lief :)

jeujjj

leuk forum heb je dan :S

Ashley16 3 July 2003 10:42

Nou psycho, volgens jou ben ik gelijk een slet nadat je enkele foto's van mij heb gezien, kan wel sletterig overkomen op een foto, maar voor een foto ga je er altijd voor zitten (bij een webcam tenminste) dus dat betekend niet dat ik in het dagelijks leven me als een slet gedraag want dat is absoluut niet zo
en tuurlijk mag jij zeggen *ik vind die foto sletterig* dat mag je gerust zeggen doet me niks maar als je gelijk gaat zeggen wat een slet dat heb je een vooroordeel, want ik hoef niet zo te zijn int echt. Daarom dus

biffyclyro 3 July 2003 10:46

ik vind psychobunny een van de liefste.

zelf heb ik er niet echt een idee over, in het begin vond ik jennifer een bitch maar nu niet meer.
en uhm. tsja ik weet het gewoon niet :?

MarkNMGN 3 July 2003 12:15

Citaat:

Volgens mij hadden we deze discussie al een keer gehad op dit forum :z

Sgatje 3 July 2003 12:31

Citaat:

a

ahhh rot toch op man, volges mij is deze topic niet eens 100% seriues, en daarbij, als je er niet tege kan moet je inderdaad niet op het forum komen, nee dan moet je een forum make, same met de mense die zich nog meer gekwetst voele, en gaan jullie met ze allemaal veertjes in je reet steken, en dan heb je een lol!!

yeahhh jij bent lief
nee jij bent lief!
nee jij!
okej we ziijn allemaal lief :)

jeujjj

leuk forum heb je dan :S

IK zit hier al 3 jaar, dus IK moet maar weg?? Ik ken dit forum als onwijs gezellig, maar het wordt steeds fouter met die zelfmoordtopics en dit soort topics, denk toch effe na jongens...

MarkNMGN 3 July 2003 12:33

Citaat:

IK zit hier al 3 jaar, dus IK moet maar weg?? Ik ken dit forum als onwijs gezellig, maar het wordt steeds fouter met die zelfmoordtopics en dit soort topics, denk toch effe na jongens...

Ach gossie...

Forza 3 July 2003 12:35

Citaat:

:aai:

Nightwolf 3 July 2003 12:42

Citaat:

ok,nu raak ik in de war :p

als persoon B een 3e persoon kwetst of iets aan doet (mentaal gezien), dan kan dat reden zijn voor persoon A om persoon B een bitch te vinden :+

psychobunny 3 July 2003 12:52

Citaat:

Nou psycho, volgens jou ben ik gelijk een slet nadat je enkele foto's van mij heb gezien, kan wel sletterig overkomen op een foto, maar voor een foto ga je er altijd voor zitten (bij een webcam tenminste) dus dat betekend niet dat ik in het dagelijks leven me als een slet gedraag want dat is absoluut niet zo
en tuurlijk mag jij zeggen *ik vind die foto sletterig* dat mag je gerust zeggen doet me niks maar als je gelijk gaat zeggen wat een slet dat heb je een vooroordeel, want ik hoef niet zo te zijn int echt. Daarom dus

ik heb op msn gezegd dat ik je sletterig vond,niet op't forum :p
en aangezien je met moeite buiten f&p komt vind ik je niet bepaald sympathiek...had dat eerst bij jennifer ook,maar die heeft adb al gevonden en is stuk sympathieker geworden. en ik blijf mn mening over je hebben,maar die gaa'k echt wel niet hier beginnen zetten of heb'k direct een ban...

Citaat:

ahhh rot toch op man, volges mij is deze topic niet eens 100% seriues,
du-uh,queenie en ik wouden zien wie deze kon winnen :p maar ooit haal je me wel in schat ;)

kreej-z 3 July 2003 13:33

kweet eigenlijk niet.. :? dr is hier niemand die op mij overkomt als superbitch :p

Tyskie 3 July 2003 13:43

Citaat:

Nouja.. volgens mij zit ik ook al zo'n 2 jaar hier.. En ik vind het tegenwoordig eigenlijk leuker dan vruuger...

Verder kan LoeLoe op zich een gruwelijke bitch zijn hier.. Dat konijn ook, hoewel ze over het algemeen wel eerlijk is volgens mij en ik kan wel om haar lachen...

Maar eigenlijk heb je hier meer dozen dan bitches... :z En DAN wint Queenie van Bunny ..

MarkNMGN 3 July 2003 13:44

Citaat:

Originally posted by Tyskie

Nouja.. volgens mij zit ik ook al zo'n 2 jaar hier.. En ik vind het tegenwoordig eigenlijk leuker dan vruuger...

Verder kan LoeLoe op zich een gruwelijke bitch zijn hier.. Dat konijn ook, hoewel ze over het algemeen wel eerlijk is volgens mij en ik kan wel om haar lachen...

Maar eigenlijk heb je hier meer dozen dan bitches... :z En DAN wint Queenie van Bunny ..

Wat is er dan met Queenie :?

Bird Of Prey 3 July 2003 13:45

Citaat:

Originally posted by kreej-z
kweet eigenlijk niet.. :? dr is hier niemand die op mij overkomt als superbitch :p
mjah, dat heb ik ook, zullen we dan maar voor elkaar kiezen met verder no hard feelings? :? :)

Tyskie 3 July 2003 13:45

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN
Wat is er dan met Queenie :?
Maar eigenlijk heb je hier meer dozen dan bitches... En DAN wint Queenie van Bunny ..

kreej-z 3 July 2003 13:56

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

mjah, dat heb ik ook, zullen we dan maar voor elkaar kiezen met verder no hard feelings? :? :)

ok, jij bent gewoon de grootste bitch hier :D
met no hard feelings dus eh :p

psychobunny 3 July 2003 13:59

Citaat:

Maar eigenlijk heb je hier meer dozen dan bitches... En DAN wint Queenie van Bunny ..

queenie is geen doos :[

Tyskie 3 July 2003 14:01

Citaat:

queenie is geen doos :[

O jawel.

The Phit 3 July 2003 14:02

alle vrouwen zijn bitches :yes: :love:

MarkNMGN 3 July 2003 14:02

Citaat:

Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je hier dozen vol met bitches hebt :d

Tyskie 3 July 2003 14:02

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN

Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je hier dozen vol met bitches hebt :d

Lezen knul... Dat leer je toch wel in de brugklas? ;)

MarkNMGN 3 July 2003 14:04

Citaat:

Lezen knul... Dat leer je toch wel in de brugklas? ;)

:yes:

Ashley16 3 July 2003 14:11

Citaat:

ik heb op msn gezegd dat ik je sletterig vond,niet op't forum :p
en aangezien je met moeite buiten f&p komt vind ik je niet bepaald sympathiek...had dat eerst bij jennifer ook,maar die heeft adb al gevonden en is stuk sympathieker geworden. en ik blijf mn mening over je hebben,maar die gaa'k echt wel niet hier beginnen zetten of heb'k direct een ban...

du-uh,queenie en ik wouden zien wie deze kon winnen :p maar ooit haal je me wel in schat ;)

Ik vind het eerder onsympathiek als jij zo'n mening vormt zonder mij uberhaupt te kennen irl, alleen door een paar foto's gelijk zo'n mening. Met andere woorden jij hebt een sterke mening over anderen en je komt over of jij perfect bent, als anderen niet zoals jou zijn of als anderen het niet op jou manier doen zijn ze gelijk fout in jou ogen --> zie topic in sexualiteit <--
maargoed dat we niet allemaal als jou zijn

:O

psychobunny 3 July 2003 14:17

Citaat:

Ik vind het eerder onsympathiek als jij zo'n mening vormt zonder mij uberhaupt te kennen irl, alleen door een paar foto's gelijk zo'n mening. Met andere woorden jij hebt een sterke mening over anderen en je komt over of jij perfect bent, als anderen niet zoals jou zijn of als anderen het niet op jou manier doen zijn ze gelijk fout in jou ogen --> zie topic in sexualiteit <--

ik oordeel gewoon op het feit dat je halve nude-pics na nog geen 10 posts naar zowat de helft van de mannen van het forum zit rond te sturen. en dan zou ik mij perfect enzo voelen?sure :) jep,ik heb een sterke mening,blij dat het je opvalt...
en maar goed dat ze ook niet allemaal als jou zijn,dan had nederland de walletjes niet meer nodig..

BlueWolf 3 July 2003 14:17

er zijn hier enkel forumwannabeebitches

JennyMindTricks 3 July 2003 14:19

Citaat:

Jaja nu ga jij fout lopen lullen!!
Zeggen dat zei niks over jouw mag zeggen omdat ze je niet kent maar nu zit jij toch ook over haar te praten terwijl je der niet eens ken duss...
Je zegt dat ze denkt dat ze perfect is...
Nou als je Bunny beter kent weet je wel dat het niet zo is dus.
Bunny is lief en ze denkt helemaal niet dat ze perfect is :)

psychobunny 3 July 2003 14:21

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Jaja nu ga jij fout lopen lullen!!
Zeggen dat zei niks over jouw mag zeggen omdat ze je niet kent maar nu zit jij toch ook over haar te praten terwijl je der niet eens ken duss...
Je zegt dat ze denkt dat ze perfect is...
Nou als je Bunny beter kent weet je wel dat het niet zo is dus.
Bunny is lief en ze denkt helemaal niet dat ze perfect is :)

dankje schat :* het kind is hier twee dagen maar ze weet wel al dat ik 'perfect' ben :rolleyes:

JennyMindTricks 3 July 2003 14:24

Citaat:

dankje schat :* het kind is hier twee dagen maar ze weet wel al dat ik 'perfect' ben :rolleyes:

Graag gedaan mop :) :*

Ja sorry hoor maar als je zegt: ja zei oordeelt over mij terwijl ze me niet eens ken, en je gaat daarna zelf oordelen dan is dat gewoon dom :D

Bobba. 3 July 2003 14:29

Stefanie :wave:

Bon 3 July 2003 14:29

ik ben er nog steeds niet helemeaal uit hoe jullie er zo over kennen inzitten als iemand hier op het FORUM (jawel puur internet) iets vervelends zegt...
moeilijk moeilijk vind ik dat te begrijpen... :no:

GregoorvanDijk 3 July 2003 14:30

Citaat:

Originally posted by Bon
ik ben er nog steeds niet helemeaal uit hoe jullie er zo over kennen inzitten als iemand hier op het FORUM (jawel puur internet) iets vervelends zegt...
moeilijk moeilijk vind ik dat te begrijpen... :no:

Daarom is dees ook niej serieus Bon :)

Bon 3 July 2003 14:32

Citaat:

Daarom is dees ook niej serieus Bon :)

ja maar over het algemeen ...
kom op, ik dacht dat o.a jijdie mening toch wel met me deelde :)

WishfulDreaming 3 July 2003 14:35

Citaat:

Dit is internet. De kans dat hier iemand een mening gaat vormen over iets dat met IRL te maken heeft, is errug klein. Het beeld dat op internet gevormd word over jou, heeft een groot stuk te maken met de foto's die je post ja. Als jij dan allemaal foto's gaat posten waar je meer bloot dan bedekt op bent, is dat jou fout, als mensen dan zo'n mening gaan vellen over jou... Doe er dan wat aan :p

Psychobunny heeft ook nooit gezegd dat ze perfect was, en heeft ook niet de aanleiding gegeven tot. Het is maar wat jij er van maakt huh. Misschien dat je het zelf niet aankunt dat zij minder negatieve commentaar krijgt omdat ze minder bloot post dan jou ;)

GregoorvanDijk 3 July 2003 14:36

Citaat:

Originally posted by Bon
ja maar over het algemeen ...
kom op, ik dacht dat o.a jijdie mening toch wel met me deelde :)

Jah, ik ben t met je eens hoor :) Maar ik reageer dan ook niet serieus in deze thread ;) Hoe t met andere zit weet ik nie :d

Bon 3 July 2003 14:39

Citaat:

Jah, ik ben t met je eens hoor :) Maar ik reageer dan ook niet serieus in deze thread ;) Hoe t met andere zit weet ik nie :d

ik denk dat ik dat ook niet wil weten 8) hehe :d

Ashley16 3 July 2003 14:43

--> Wie tevreden is met zichzelf, verdoet zijn tijd niet om loze meningen over anderen te hebben/vormen of anderen af te zeiken, tenzij het arrogantie is <--

WishfulDreaming 3 July 2003 14:58

Citaat:

--> Wie tevreden is met zichzelf, verdoet zijn tijd niet om loze meningen over anderen te hebben/vormen of anderen af te zeiken, tenzij het arrogantie is <--
Een beetje arrogantie mag toch :)
Ik zou er geen problemen mee hebben :p

Bon 3 July 2003 14:59

Citaat:

heppie dat uit de bijbel? 8)

WishfulDreaming 3 July 2003 15:00

Ik ga ook een uitspraak doen...
Had ze eigelijk al veel eerder moeten doen...
Maar hier komt ze :

*** Wie tevreden is met zichzelf, verdoet zen tijd niet, om naaktfoto's door te sturen naar iedereen, met de hoop dat ze op het mannenforum geplaatst te worden, om een beetje aanzien te krijgen. Dat noemen ze respectloos tov jezelf ***

Commentaar hierop Ash? :p

JennyMindTricks 3 July 2003 15:07

Citaat:

Dus dan hoef je ook niks over Bunny te zeggen :)

Queenie 3 July 2003 15:11

Citaat:

:* dank je, wil je in het vervolg het woord muts gebruiken........

Queenie 3 July 2003 15:12

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
ik vind psychobunny een van de liefste.

Ik stiekum ook wel :* bunny is mn schatje

WishfulDreaming 3 July 2003 15:13

Citaat:

:* dank je, wil je in het vervolg het woord muts gebruiken........
Ik vind doos wel schattig klinken :p

Queenie 3 July 2003 15:16

Citaat:

Originally posted by Saartje18

Ik vind doos wel schattig klinken :p

Neej doet mij maar muts:Y)

Ashley16 3 July 2003 15:17

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik ga ook een uitspraak doen...
Had ze eigelijk al veel eerder moeten doen...
Maar hier komt ze :

*** Wie tevreden is met zichzelf, verdoet zen tijd niet, om naaktfoto's door te sturen naar iedereen, met de hoop dat ze op het mannenforum geplaatst te worden, om een beetje aanzien te krijgen. Dat noemen ze respectloos tov jezelf ***

Commentaar hierop Ash? :p

Nou vooruit dan alleen nog op jou ;)

A: Dat was geen naaktfoto, het was !!1!! foto met alleen boven bedekkend, dus je ziet verder niks 18+

B: Al zou ik dat wel doen, hoe weet jij dan mijn bedoeling daarvan?

C: Ik heb wel degelijk respect voor mezelf, daarom dat ook niet iedereen die foto hoefde te zien en daarom dat ik niet meer op nutteloze berichtjes ga reageren.

Niks op jou persoonlijk, maar gewoon omdat ik er geen zin in heb

:Y)

Queenie 3 July 2003 15:25

Citaat:

Maar eigenlijk is dit het internet he......... Ben maar blij dat je me niet irl kent:z

Tyskie 3 July 2003 15:26

Citaat:

Maar eigenlijk is dit het internet he......... Ben maar blij dat je me niet irl kent:z
Ben ik idd blij om... :yes:

Queenie 3 July 2003 15:27

Citaat:

Ben ik idd blij om... :yes:

:yes: zou ik ook zijn als ik jou was

JennyMindTricks 3 July 2003 15:42

Citaat:

:yes: zou ik ook zijn als ik jou was
ik niet ;)

Queenie 3 July 2003 15:43

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
ik niet ;)
hehe lol:Y)

Bird Of Prey 3 July 2003 15:52

Citaat:

Originally posted by kreej-z
ok, jij bent gewoon de grootste bitch hier :D
met no hard feelings dus eh :p

ok, jij bent mijns inziens de grootste bitch (zonder hard feelingfs dus :p)

JennyMindTricks 3 July 2003 15:55

Citaat:

hehe lol:Y)
Serieus:D

psychobunny 3 July 2003 16:20

Citaat:

Nou vooruit dan alleen nog op jou ;)

A: Dat was geen naaktfoto, het was !!1!! foto met alleen boven bedekkend, dus je ziet verder niks 18+

B: Al zou ik dat wel doen, hoe weet jij dan mijn bedoeling daarvan?

C: Ik heb wel degelijk respect voor mezelf, daarom dat ook niet iedereen die foto hoefde te zien en daarom dat ik niet meer op nutteloze berichtjes ga reageren.

Niks op jou persoonlijk, maar gewoon omdat ik er geen zin in heb

:Y)

C: als je niet wilde dat iedereen die foto zag,waarom was je dan zo dom om hem door te sturen naar jongens van het forum,dan weet je toch dat die hoogst waarschijnlijk op het mannenforum zullen gepost zijn?
en je gaat niet meer op nutteloze berichtjes reageren?terug naar f&p ofzo?

psychobunny 3 July 2003 16:20

Citaat:

Ik stiekum ook wel :* bunny is mn schatje
jullie zijn schatjeuhs :$ :*

wocky 3 July 2003 16:23

F_ASD no doubt

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.