![]() |
Wat zijn jullie vaste dinge voor je gaat slape?
bijv. je knuffel een kus geve :p offeh.. een bepaald nummer luisteren.. of een handstand doen ofzo, weetikut.. wat moeten jullie alt doen voor je gaat slapen?
Ik moet voordat ik ga slapen altijd eerst op mn ene zij liggen.. en daarna op mijn andere voordat ik in kan slapen :? |
uhmmzz tv kijken en stevie smse :7 (als ik btg heb... dus vanaaf is hij weer de lul:p )
|
slapen heb ik al een tijdje niet gedaan :+
|
uhmm.. meestal eerst lezen, glaasje water neerzetten :p licht uit.. en dan 300 keer veranderen van zij voordat ik in slaap val:+
edit: en mn hond een aai geven :) |
ik doe eerst mn ogen dicht voordat ik in slaap valO-)
|
owja en ik wacht altijd tot dat ik smsje van stevie terug krijgt.. maar hij doet nog al lang over terug smse.. of hij smst gewoon neit terug:p :'(
|
Citaat:
|
Ehm, lezen :?
|
Mn konijn eten geven
ennuhhhhhhh denken hoeveel stress de volgende dag me weer gaat bezorgen|:( |
muziek luisteren en lezen
|
tande poetse
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met paradontax voor een grote:d |
Lenzen uit Tv kijken wekker zetten, en als mn vriendje hier is lenzen tv kus knuffel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
parodontax is lekker zout en vies:9~ :9~ :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ooit is te lang!¡:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben diep geraakt in mijn hart:'( stevie geef me een reden wrom je niet met me wil trouwen:[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of uhh morgen middag benk nog thuis
|
Citaat:
|
en we zullen maar niet chatten want dan komt er een slotje op dit topic en dat is zielig voor nevaeh
|
Citaat:
|
Make-up afhalen > tanden poetsen > Roseanne/American family kijken > stand-by televisie uitzetten > :z :z
|
make up afhalen
tanden poetsen pyjama aandoen boek lezen 1000 miljoen keer van zij veranderen denken aan nutteloze dingen nog es 1000 miljoen keer draaien op klok kijken naar het plafond staren nog es 1000 miljoesnkeer van zij veranderen uiteindelijk in slaap vallen *is een moeilijke slaper* |
Lenzen uit;
Bril op; Vissen voeren; vaak nog effe een smsje sturen of lezen; Wekker instellen; Proberen te slapen :) Als dit laatste niet wil lukken dan ga ik naar de sterretjes kijken.. |
alle schoonheids dingen :p
dan roep ik me ouders en die komen me ff een kus geven enzow dat heeeel veel omdraaien en op de klok kijken dan na 2-3 uur inslaap vallen |
Op het moment dat ik wil gaan slapen:
Kleren uit, slapen. Klaaaaaaar. Nou ja, owkee... stiekum even mijn gelukspoppetjes goed leggen en nog wat.... maar dat zeg ik lekker niet... 1 iemand weet het wel. Soms nog even muziek op zetten die dan vanzelf na een half uur uit gaat. Maar die staat sowieso altijd aan, dus telt niet echt. |
umm iemand smsen/bellen O-)
gezichtje schoonmaken tanden poetsen hondje/ratjes/katjes knuffelen muziekje luisteren heel veel woelen :D deken van me af gooien |
smsen/bellenO-)
tanden poetsen nog ff tv kijken tv uitzetten lamp uit eventueel nog sms lezenO-) slapen:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tanden poetsen
uitkleden haar kammen haar invlechten buikspieren trainen ff lezen/smsn wekker zetten slapen |
naar benenden naar de koelkast wat drinken,
naar de wc de laatste druppels uit me lichaam persen, tanden poetsen, uitkleden, naar bed in slaap vallen. |
meestal mn monitor uitzetten :p (eerst mn computer helemaal maar tegenwoordig staat ie altijd aan), mn telefoon in de lader pleuren en mn kussen rechtleggen.
Smsen deed ik vroeger idd standaard voor ik naar bed ging maar sinds mn long-term relationship met marcel voorbij is doe ik dat al niet meer. Tijdens schooldagen altijd de wekker zetten, en nu als ik moet werken ook, en verder haal ik mn make-up er systematisch niet meer af :p *wat ben ik toch lui :x* en uhm dan slaap ik eigenlijk snel, omdat ik vaak TE moe ben als ik eindelijk ga slapen :Z |
en niemand masturbeert hier voor t slapen? k geloof er geen flikker van.. :d
|
Citaat:
arme jonge zeg |
Citaat:
en masturberen doe ik niet standaard voor et slapengaan :{ ;) |
Citaat:
|
Hmmm...
Tand poetsen, Áls ik make up op zou hebben dat er af halen, Gezicht wassen, Plassen, Handen wassen, Kleren uit, Pyjama aan, Radio aanzetten, Soms dansen, Knijn eten geven, Knijn knuffel, Knijn kus, Poes 1 knuffel, Poes 2 knuffel, Poes 1 kus, Poes 2 kus, Energie kwijt raken (springen ofzo), Als ik zin heb oefeningen, Radio uitzetten, Licht uitdoen, Liggen, Op buik liggen, Op rug liggen, Op zij liggen, Op andere zij liggen, Smsjes lezen, Als ik beltegoed heb smsjes terugsturen, Nieuwe smsjes lezen, Spelletje op foon doen, Wekker op foon zetten, Verliggen, Nadenken, Proberen te slapen, Uh oke :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tv aanzetten
me vriend een uurtje bellen (als we niet bij elkaar slapen) ophangen tv uitzetten op me rug gaan liggen op me zij gaan liggen (gezicht naar de muur) op me buik gaan liggen op me andere zij gaan liggen en dan weer op me rug denken wat door kleren ik de volgende dag aan zal doen aan de morge ervoor denken toen ik opstond (ben ik nog altijd heel moe en word ik da nweer moe van als ik eraan denk ;)) en dan valt ik wel in slaap.... |
me kat zoekken,
die mee naar boven nemen, van boven welterusten schreewen naar me ouders dan me uitkleden pyama aan radio aan tanden poesten naar de w.c. handen wassen me schooltas klaar maken/ me tas voor te werken de kat op me kamer zoeken die op bed neer zetten me haren kammen doe geen make-up meer afhalen als ik smorgens wakker word isie toch weg me boek zoeken lezen met de kat spelen licht uit me wekker zetten proberen te slapen ondertussen dat me kat me benen openhaalt dan nog steeds niet slapen dus smsen/ foonspelletje dan op me buik liggen handen onder het kussen schuiven oogen dicht en ik ben vertroken(teminste als me kat niet op me rug komt melktrappelen) |
Mijn vriend een kus geven en me in zijn armen leggen.
|
Citaat:
oew.. das slecht... |
Citaat:
|
bovengaan
plassen harenkammen tandenpoetsen kleren uit smsje sturen *slaap* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Standaart:
|
wat doen sommige toch apparte dingen voor ze gaan slapen :D
|
wrom kammen jullie de haren als je naar bed gaat:?
tijd verknoeien is dat in mijn ogen 's ochtends zit me haar helemaal door elkaar, dus kammen heeft geen zin voor die tijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee... Serieus... uit gewoonte :d |
Citaat:
|
okeey.
plassen wassen tanden poetsen kleren uit radio ffies aan slapen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.