![]() |
Welke film heb je het laatst gezien? (deel II)
Omdat dat topic ook van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen? :?
Bij deze. Road to perdition Die antother Day :7 |
Heb net voor de zoveelste keer Fight Club gekeken:)
Die dvd ervan is goed:thumbsup: |
desperate measures
the siege die another day |
Witness, goede film. En Harrison Ford is gewoon goed :)
|
Dumb & dumberer.. When Harry met Lloyd
How to lose a guy in 10 days en... Bruce Almighty =) |
wrongfully acused :d dies echt SUPER:D :D
|
the hot chick
loze film. maar wel dik veel humor... overigens wel voorspelbaar... maar blijft lachen t is en feelgood movie...aanrader voor de dames dus :P |
Citaat:
Was het even-niet-op-drome-zijn wel waard he ;) |
gisteren the long kiss goodnight gekeken.
leuke film, aardig verhaal, lekker veel actie:) |
monster's ball
|
bloody sunday
|
Net Session 9 gekeken . Had er nog nooit van gehoord, maar ik las de achterkant bij de videotheek en het leek me wel leuk . Was trouwens ook wel een leuke film , Een soort Sixth sens achtige film
|
Bruce Almighty
|
How to lose a guy in ten days....errug leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
op de laptop =P van Campusnet afgehaald =) |
Shaolin Soccer ofzo :?
Kutfilm, echt een afrader :Z |
K-PAX Mooie film :thumbsup:
|
The ring maar dat was al voordat die uitwas
:] vriend van me heeft er voor gezorgt |
ichi the killer
|
gister film gezien
franse titel is ''haute voltige'' met die dude die ook bond gespeeld heeft... |
Panic room
|
rose red van stephan king... die is echt eng:p
|
"Ghostship", en op TV 'de berenboot'
|
nu Devils advocate kijken op bbc, maar daar hebben ze net als bij SBS zo'n nieuwsblok tussendoor :no: van een half uur |:(
|
gangs in new york..
|
in de bios the hulk, echt een kutfilm:{
eergister training day. die film was wel goed8-) |
Fear
|
Fim
Matrix reloaded in de kinepolis
bruce almighty op computer top gun op tv |
Bruce Amighty gisteren in bioscoop
|
"de opleving"
gaat over Jan Ullrich die ruim 1,5 minuut terug pakt op lance armstrong, was vandaag op de TV :) spannend. :yes: |
Citaat:
|
swordfish
wel aardige film, goede actie, verhaal ook origineel alleen wat moeilijk te volgen :{ |
Citaat:
ik had gister snatch gezien DIKKE LOL :+ |
My big, fat, greek wedding :Y) :d
En Panic Room, maar die had ik gehuurd :p |
the pianist
damn wat een 'goede' film |
gistere: Sweet home Alabama & Gangs of new york. En ook een stukje Terminator :7
|
8 mile
|
Knockaround Guys
Best een goede film, hoewel ik helemaal geen Vin Diesel fan ben |
Terminator 3 net gezien.
Arnie's back. Nu alleen hopen op Terminator 4, al zal dat wel wat moeilijker worden. |
ik heb deze week gezien.. one hour photo, abandon, road to perdition (naja geript alleen nog).., the cell, the bourne identity, birthday girl en in de bios: phone booth.
vanaaf naar T3:rise of the machines en ik wil standaard The Hulk nog zien binnenkort. :) |
Halloween resuraction (weet nieh of k et goed schrijf)
Gehuurd en von der geen flikker aan:no:...... |
187, hmm weet nog niet zoveel erover te zeggen
|
Nog een keertje Ice Age en Minority Report
|
In de bios Cradle 2 The Grave
En Thuis voor de 9e keer LotR The FellowShip of The ring... |
swordfish, die had ik nog niet gezien. offet aan de tyfuskut bekrasde en vooral geneukte dvd shit was weet ik niet maar tis een kutfilm(omdat ik maar de helft gezien heb dus)
|
One Hour Photo, echte afrader ! Het enige goede nog aan de film was Robin Williams als freak, maar voor de rest :no:
|
Always van Steven Spielberg.
|
year of the gun
|
Ik wil trouwens wel ff zeggen dat ik nog nooit naar twee geniale comedies achter elkaar ben geweest.
Namelijk Anger Management en Bruce Almighty. Fokkin geniaal gewoon dude!!!!!!!!!!!!! I love Jack Nicholson, I love Jim Carrey RULEZ |
ik ga woensdag naar how to lose a guy in 10 days
ben benieuwd of hij leuk is |
Gisster dont say a word gezien en vin ehm echt goed:thumbsup:
|
ik vond die eerlijk gezegd niet zo bijster spannend
vooral voorspelbaar op het einde :no: |
And Justice For All
Film met een nog jonge Al Pacino, best een kut film eigenlijk :D Daarvoor de sneakpreview in Leeuwarden, "Wrong Turn" en die krijg van mij de titel "Meest Belabberde Film Ooit" :D |
Joan of Arc was deze week op tv, goeie film!!!
|
shadowchaser 2, in de bus richting nederland.
is al zeer oud en het is echt een grandioze kutfilm. maja wat wil je, in de bus:z |
dat was uhm.. Fear, gisterenavond..
voor 4.99 niet eens zo'n hele slechte film :Y) ijzersterke rol van mark wahlberg http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon14.gif |
Carrie 2: The Rage, vond em helemaal zo slecht nog niet als de slechte recensie me deed geloven.
|
Citaat:
|
gisteren: fight club (erg cool)
vandaag: a life less ordinary (goede film, cool dat er allerlei genres door de hele film heen lopen) |
Ik heb gisteren zo film met Liv Tyler gekeken op net 5 ofzo en The Rage of Carrie..
Het einde was echt zielig *snif* :( |
The Recruit..
|
Paar uurtjes geleden Malice gezien met Nicole Kidman, Bill Pullman en één van die Baldwin gasten, was een goede thriller!
|
Ik keek net Snatch
|
the recruit leuke film leuke draai in het verhaal aan het eind
|
Citaat:
|
Net videootje gekeken: Thirteen Days met Kevin Costner.
In deze 2,5 uur durende film zie hoe het eraan toeging in het Witte Huis tijdens de Cuba crisis, in de eerste instantie dacht ik dat het een saaie praatfilm zou worden waarin je al weet wat er allemaal ging gebeuren ( paar maanden geleden bij Geschiedenis gehad) maar de film bleek helemaal niet saai te zijn dankzij goede vertolkingen en dialogen(irritant accent van verder goede acterende kevin Costner). Aanradertje. |
Ik ben vandaag met een groepje vriendinnen What A Girl Wants gaan kijken in de bios...
Ik moet 2FAST 2FURIOUS nog zien *snif* |
Sorry daarna keek ik Cradle 2 The Grave...
|
Gisteravond A Beautiful Mind, khad em nog nie gezien en kvonnem best tegenvalle...
|
Gisteren Romper Stomper
Vandaag American History X |
gister lord of the rings 1
had m nog niet gezien (schaam, schaam), maar vond m erg mooi |
Ja Zuster, Nee zuster
Flubber U-571 Austin Powers Gold Member Allemaal in de bus naar Spanje, heen- en terugreis. Volgens mij vergeet ik nog wat films :z |
Babylon 5: Call to arms
Geef mij maar Star Trek. |
ghostship
wel goeie film vind ik. :) alleen in 't begin, dat de mensen met zo een touw door de helft worden 'gezwiept', was wel vaag.. omdat zo een vrouw die dus gehalveerd is alsnog der benen naar der toe wilt rollen :d :p :+ |
Seven Years in Tibet... één van de slechtste films die ik gezien heb... :no:
|
strax grijpstra en de gier :)
|
the lost world is op tv op V8.
echt een stomme film met ugly special effects, kutverhaal en slechte acteurs over mensjes die naar dino's zoeken. :p |
The Deer Hunter-DVD gekeken, en ik maar denken dat ik na Apocalypse Now geen betere oorlogsfilm meer zou zien en kijk eens aan.
|
Fight Club . Die SE DVD is super :thumbsup:
|
Citaat:
37 euro voor betaald, jij? |
Citaat:
|
Eens ff nadenken...
Dat zullen "Finding Nemo" en "...And Justice For All" geweest zijn Finding Nemo is echt geniaal!!! :Y) |
Was net naar Daddy Day Care geweest...
Ik vond um niet echt zoo SUPERGRAPPIG... |
8-) |
Ali G indahouse, ik had em wellis gezien maar hijs nog steeds lachen :d
|
Citaat:
|
Laatste film? mmm.. da's deze: Cassidy at 18 Full Movie :p
Normale film? Daddy Day Care.. voor een Eddy Murphy film best goed.. :) |
Ace Ventura, ik had een andere es gezien enet duurde een jaar voordat ik achterkwam dat er nog een deel bestond
maar Ace Ventura the Pet detective is wel veel beter dan when nature calls |
Stir of Echoes ofzo op bbc gisteren
beetje vage film |
Laatste.. Lara Croft.. viel beetje tegen, zie review.
|
Lock, stock & two smoking barrels
toffe film! |
Final Destination II
Blijft wel leuk om te zien *) |
Reservoir Dogs:thumbsup:
|
Daddy Day Care :x |:(
Na vanaaf Dumb And Dumber (ofzo:9) |
Smallpox ofzo, een gespeelde documentaire op net 5 gisterenavond
|
Van God Los
|
Citaat:
|
Pirates Of The Caribbean echt een topfilm!!!!!!! :thumbsup:
Johny Depp was echt top :thumbsup: En Orlando Bloom was :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ |
Citaat:
|
Charlies Angels 2
|
Pulp Fiction, omdat ik de vorige keer niet goed opgelet had :p
|
Excalibur met King Arthur :thumbsup: 8)
|
gister pirates of the caribbean en hij is fucking goed.
ik ga vandaag weer denk ik :) |
Zaterdag: Pirates of the Carribean, kvonnem wel goed :)
Gister: Kiss of the Dragon, was de enige film van Jet Li die ik nog niet gezien had. :) Was wel goed :p |
Pirates Of The Carribean
Johnny Depp = :respect: |
enemy of the state8)
binnenkort naar pirates.. |
Vandaag maar ff naar Wrong Turn geweest
Maar zaterdag was ik naar Pirates.... geweest IK HOU VAN DIE FILM Johny Depp::respect: en Orlando Bloom: uhhhm :thumbsup: Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook weer |
Citaat:
|
Ik heb pas een hele goede fantasiefilm gezien op BBC, erm, oja het was Frequency.
Een gast die heeft via een oude radio contact met zijn vader...die 30 jaar ofzo eerder is verongelukt. Als hij zijn vader waarschuwt en voorkomt dat zijn vader doodgaat, blijkt er hierdoor iets te zijn gebeurt waardoor een seriemoordenaar die eigenlijk dood hoort te zijn blijft leven! Steengoede film was dat. Morgen ga ik Edward Scissorhands van Tim Burton( :respect: ) kijken en ik ga ook gauw naar Pirates of the Carribean. |
pirates of the caribbian!!!! ga vanaaf weer smullen van die film (<---spreek uit: johnny depp)
|
The Italian Job
& Pirates of the Caribean! Beide: :thumbsup: !!! |
LOTR, The Fellowship of The Ring en straks weer TTT.
Want ik kan vanaaf nie weg :'( |
Interview with a vampire, gisterenavond opgenomen.. vandaag gekeken
verhaal is opzich wel goed, alleen duurde een beetje lang en vond hem redelijk saai |
gister johnny english gekeken von m niezo...
|
Charlies Angels 2
|
LOTR, TTT
|
vorige week: anger management
gisteren: gangs of new york |
johny english,of hoe je't ook schrijft...hij suckt...en paar dagen geleden ook nog 'they',en die suckt ook...
|
Legally blonde 2 -->slecht
|
Citaat:
|
hehehe the land before time (platvoet)
was vroeger m'n favoriete tekenfilm :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ghehe wij hebben platvoet en zun vriendjes en de verbode vallei =)=)
|
Citaat:
Er is maar een goed stukje: Elles man: Do you know what I thought when I first saw you? Elle: God, that woman wears a lot of pink?:d Verder is er niet veel te zien, er zijn zelfs mensen gewoon weggegaan uit de cinemazaal na een half uur. |
Citaat:
ontopic: 28 days later suckt :{ |
Evil Dead :thumbsup:
|
2 Fast 2 Furious (een vriendin heeft hem voor me meegenomen uit een ander land :D)
|
The fast and the furious en XXX
Vin Diesel Ruleert!!!!!!!!! |
even offtopic: ik vind wel dat morgenavond iedereen op 22:00 zijn tv op yorin moet afstemmen... the godfather !! :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
en Godfather is een echte klassieker, maar ik heb die hele dvdbox al :yes: |
lord of the rings : the two towers :)
|
Ik ben paar uurtjes geleden naar Pirates of the Carribean geweest en hij is superbomvet!!!!!!!!!
Maar...valt niet onder de categorie één van de beste films van het jaar helaas. enne, Johnny Depp ruleert! Daarna heb ik The Godfather voor het eerst gezien en ik moet zeggen, zéér indrukwekkende film, echt een klassieker!:thumbsup: |
the godfather, idd zeer indrukwekkend, mooie film. maar tis niet de beste film die ik ooit heb gezien, zoals dat wel volgens www.imdb.com is.
|
Bad Boys, lekker oud, maar wel cool! Gewoon stomme humor :D
En ook nog, eigenlijk geen film, de show "Bigger And Blacker" van Chris Rock, OMFG :D :D daar heb ik echt een hele dag lang van in een bult gelegen :D |
hmmzz heb vandaag lord of the rings gekeken
:9 elijah wood en viggo mortensen :9 |
mijn laatste film was uh zo'n drie, misschien wel vier weken geleden :p en ik keek Aladdin :d
|
een week geleden two weeks notice, maar ik heb op tv ook nog wel een film gezien( ben alleen de naam kwijt):)
|
Net Charlies Angels gezien
|
Death becomes her
|
Basic
|
gisteren U Turn op tv ... hehehe ik lag helemaal stuk tijdens die film :D
schitterende rol van billy bob thornton :thumbsup: |
Afgelopen vrijdag deel 1 van The Godfather opgenomen, geniale film die ik binnenkort eens ga kijken.
|
laatste wak gekeken heb was dude, where's my car
|
Godzilla was voor de derde keer op tv, blijft een monsterfilm(postief opzicht dan wel hé):thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waterboy. (en wat een heerlijke geile rol van neve campbell weer) O-)
|
Ik ga zo The Godfather 2 kijken(net als deel 1 vorige week voor het eerst).
Volgende week deel 3 ik verheug me er al op!!!:d |
the cell met jennifer lopez
was gister op tv het was opzich wel een leuke film, alleen op bepaalde momenten echt ziek gewoon en soms had ik het idee dat ze gewoon gedacht hadden 'we kunnen special effects? laten we dan alles wat we kunnen doen in de film stoppen. we zorgen wel voor een manier waarop het in het filmverhaal past!' dat vond ik minder voor de mensen met zwakkere magen onder ons, is het een afrader want er komen nogal bloederige dingen in voor. |
The Lost World:Jurassic Park
Het was Zaterdag 21.00 op Yorin. Leuk Vervolg op Jurassic Park. Maar de deel 1 wel Leuker. Hoogte Punt deel 2 was TRex in de Stad. Had um btw al eerder Gezien. |
Legend
Hele goede fantasyfilm, net afgelopen. |
hot chick
wel grappig. en redelijk origineel thema voor een teenage movie |
lord of the rings:love::9 2, the two towers
mweeeeh :respect: |
Citaat:
jonge tom cruise :9 |
vanmiddag : saving private ryan
|
Citaat:
naja de eerste 20 min met geschiedenis les dan :7 |
Citaat:
|
Entrapment voor de derde keer gezien(ruleert), vanavond ff Groundhog Day kijken(eindelijk).
|
Citaat:
|
LOTR: TTT
|
Citaat:
|
Red Dragon, maar ik vond Silence of the lambs en Hannibal veel beter.
Wel een goede film.Groundhog Day was trouwens geniaal!!!! |
Wrong Turn: geen aanrader :no:
|
25th Hour
|
the patriot op net5
|
Beverly Hills cop 2, niet afgekeken.
Ik had ook geen behoefte om het derde deel van The Godfather-trilogie te bekijken. Deel 1 en 2 waren super hoor, maar ik had al een week niet meer uitgebreid kunnen gamen dus ik moest ff mijn door school opgelopen frustratie kwijt in gamen. |
Italian Job in de bios, echt mooie film :)
|
Citaat:
|
Vorige week : The Italian Job, ik vond hem wel goed :)
En gisteren een stuk van The Patriot. Ik wist niet dat die film op tv was :( En ik ben weer eens ziek (de griep) Dus ik ga straks Donnie Brasco en Reservoird Dogs kijken :d |
pirates of the caribian (voor de 3e keer: 2 keer bios 1 keer op comploeter)
|
Citaat:
Jack Sparrow :respect: |
hehe ook pirates of the caribbean :9:yes:
|
Gladiator voor de 2e keer. goeie film
|
Ook de Gladiator
Echt een mooie film! Maar Braveheart enzo vind ik toch beter... |
ook...pirates of the carribean :+
|
Citaat:
haha me broertje gister naar de bios...ik op hetzlefde moment thuis achter de comp. precies zelfde film gekeken en ik betaal er niks voor =D whaha |
Citaat:
sommige films zie ik liever thuis..want die zijn het geld van bioscoop niet waard (eh...american pie en dat soort onzin bijv..) maar sommige films MOET je in de bios gezien hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
een film zonder enig sterk verhaal en waar het puur draait om de humor... ik kan hier vele woorden aan verkwisten... maar ik hoop dat ik je hiermee al duidelijk genoeg hebt kunnen maken. |
Citaat:
:d |
LOTR: TTT
|
Enemy at the gates, topfilm, ga gewoon al die goeie oorlogsfilms weer kijken, morgen Saving Private Ryan, daarna Apocalypse Now en tenslotte The deer hunter.
Zo hoef ik dat ook niet meer te vertellen, ik word iig wel lekker wakker zo iedere ochtend.:d Hmmmmm, ik denk dat ik de hele Hellraiser-trilogie maar weer es tevoorschijn haal binnenkort, ook lekker wakker worden. :d :d :d :d :d :d |
enemy of the state
|
To end all wars.
Goede oorlogsfilm die ik gek genoeg nog niet kende. Ik liep de videotheek binnen en die werd gedraaid, dus ik deed eens gek en huurde hem. :thumbsup: |
En ohja, laatst ook nog Enemy of the State
|
Gisteren Deuce Bigallow ofzo en daarna Romeo must Die
|
de film ik drink alleen
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
En zaterdag Snatch :) (ik heb um al op dvd maarja... :p) |
Citaat:
|
freddy got fingered.
|
Snatch
|
The panic room, verdomd goeie film!!!!
|
Shrek, voor de 10e keer ofzo. Staat -goede kwaliteit- op mijn pc :)
|
The Fast and The Furious..
Weet iemand misschien wanneer 2Fast 2Furious op dvd uitkomt, of is ie al uit? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.