![]() |
gestopt met roken
vanaf middernacht ben ik dus al gestopt met roken,en k loop nu al de muren op...weet er A. iemand of nicotinekauwgom erg schadelijk is? B. wat ik kan doen om mn gedachten te verzetten?
C. of dit in gezondheid en lifestyle hoort? |
ik weet alleen t antwoord op C: ja :)
goed trouwens dat je bent gestopt :thumbsup: |
feli, volhouden!
|
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
|
Wat ben jij dom dat je ooit begonnen bent :yes:
|
:thumbsup: :thumbsup: :respect: :thumbsup: :thumbsup:
Goed van je en nou nog volhouden:7 |
misschien kan je kauwgom kopen of zo (niet per se zo'n kauwgom die stoppende rokers gebruiken). steek dat dan telkens in je mond als je een sigaret wil.
|
eerst kijken of je het een week volhoudt:+
|
*slaat hoofd tegen de muur uit frustratie*
|
Citaat:
Prima middel om je gedachten te verzetten!:d |
De eerste paar weken zijn het moeilijkst... volhouden!
Je moet iets gaan doen wat het roken (gewenning) vervangt (stressball?) sex helpt ook :) daar ken je ook bij zuigen ;) |
Gewoon heel dom dat je er ooit mee bent begonnen...
|
Citaat:
|
heeft ze idd vrij weinig aan :)
kan niemand haar met B helpen? :p |
Citaat:
klik HIER voor verdere informatie |
Citaat:
my god,i'm dying :'( Citaat:
|
dat zeggen ze allemaal, "nee nu stop ik echt" Ik kan er alleen maar om hun domheid lachen. :d
|
Citaat:
eerst zien dan geloven succes in ieder geval als dit een serieuze poging is anders zou ik gewoon meteen wer gaan roken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedachten verzetten = gaan sporten. Dat bezorgt je heel erg veel afleiding en is nog gezond ook. Netjes overigens dat je het probeert..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die nicotine kauwgom slaat eigenlijk ook nergens op, want aan die nicotine wordt je verslaafd dus dan ben je gewoon verslaafd aan die kauwgom. En is het dus niet zo dat je een sigaret niet meer lekker vind, de kans lijkt me dus groot dat je weer op de sigaret terug gaat.
M aar goed ik rook niet en heb er verder geen ervaring mee... |
Citaat:
|
kortzichtig EN een onjuiste feit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw ik ben ook gestopt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zullen we dan gewoon allemaal gaan roken en op ons 50e stoppen dan is het weg eer we 65 zijn en kunnen we er iig niet meer aan dood gaan!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is veel cooler om dom te blijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ze vind je irritant dus gelieve verder op te houden met reacties uitlokken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zei t niet na een half uur :{ heb je wel goed opgelet?
|
Citaat:
Aan jou gezever heeft ze ook geen kloot :) |
Citaat:
maargoed wat wil je eigenlijk bereiken hiermee dat we een fonds voor je oprichten ofzo? of een fanclub.. of dat we je allemaal wat veren in je reet stoppen en zeggen ''oo wat goed dat je gestopt ben'' Ik vind het beter dan dat je wel rookt... vind het uberhaupt triest dat je er ooit aan begonnen bent maar als je nou dit over een jaar nog kan zeggen dan krijg je mn respect..niet na 3 dagen ofzo sorry |
ten eerste, anemic, jij bent degene die hier triest doet hoor....heb je niks beters te doen dan haar afkraken?
ten tweede, als je haar eerste post had gelezen, kon je lezen dat ze wat vroeg in haar eerste post als je verder niks hebt toe te voegen aan die vragen, post dan helemaal niks :{ |
Citaat:
Citaat:
|
sorry, heb ik geen respect voor ik vind je een sukkel
|
Citaat:
|
Citaat:
de rest zijn loze steunbetuigingen..of andere mensen die COMMENTAAR GEVEN ik geef geen steun betuiging vind haar maar om aandacht vragen..maargoed ik zal niet meer reageren dan zakt deze topic hopelijk een stukje :wave: |
17 of 18 nutteloeze dingen,waarvan stuk of 6 van jou,en dan nog pfp en kind dat ik niet ken,dus als er iemand de topic verneukt...
en k haal m wel omhoog hoor alsie je irriteert :) ontopic: mn 6e dag ofzo al....nog altijd zwaar maar begint te beteren,zolang ik cafés maar vermijd... |
meschien rook je nu al weer:+
|
Jaaa hoe gaat t ermee bunny?
|
Citaat:
Maar ik neem aan dat je nog niet zo lang rookt, en juist omdat je nou op nog op jonge leeftijd stopt zullen je longen er inderdaad weer redelijk bovenop komen maarja, sorry dat ik het zeg, blijft stom dat je ooit begonnen bent, maar wel heel goed dat je er toch vanaf probeert te komen :yes: succes! :thumbsup: owja, en als je wat wil roken, gewoon iets eten ofzo, iets om op te kauwen om bezig te blijven :) |
ben nog altijd gestopt...
en ik rookte jammer genoeg al bijna 6 jaar :$ |
hehe zoveel geld weggegooid aan die smerige dingen, daarvan kon je langer op vakantie en vaker :p :7
|
Citaat:
*is wel aan het sparen voor veel nieuwe kleren* :) en voor nieuwe piercings :) |
hey.Veel succes met je stoppen. :thumbsup:
ik denk niet dat nicotinekaugum schadelijk is voor de gezondheid, mijn ma heeft deze vroeger ook gebruik en is gemakkelijk kunnen stoppen. moet je er wel voor zorgen dat je niet verslaafd geraakt aan die kauwgum!! om je zinnen te verzetten zou ik gaan sporten of zo. mss kan je ook tegen iedereen die je kent zeggen dat je stopt met roken. dan houden ze er mss rekening mee door niet bij jou te roken. meer weet ik er zelf ook niet over, want ik rook dus niet.. |
Lolly's eten schijnt ook wel goed te werken (en is nog lekker ook)!! btw wat zit iedereen te zeiken van had je maar nooit moeten beginnen? wat gebeurd is is gebeurd en ze doet er nu toch iets aan? beter laat dan nooit!
|
Citaat:
Het is gezonder, het is goedkoper en roken stinkt ! :d |
Volgens mij is het zelfs minder dan 15 jaar voordat je longen weer schoon zijn hoor. Als je ergens in de buitenlucht woont -dus niet in Amsterdam ofzo- is het volgens mij 10 jaar. Komt van mijn niet-rokende biologielerares van de middelbare school af :)
En goed dat je gestopt bent natuurlijk.:thumbsup: |
Volgens mij is ze al weer begonnen? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, het is moeilijk de gevolge van stupiditeit te slikken
|
Citaat:
|
Wat zijn jullie toch gemeen zeg! Jeemig.. Nee, roken is slecht, maar dat maakt je nog geen slecht mens..!
|
Citaat:
dat heet ''verslaafd'' niet slecht |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga dan niet trillen en zweten enzo |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.