![]() |
Zoenen voor één avond...
Zoen jij met meisjes/jongens, ook al weet je dat je nx voor haar voelt / nx met haar wil beginnen??
Vroeg ik me gewoon af hoe anderen er over denken :) |
ik heb de 1e... maar ik heb nog maar met 2 mensen gekust waar ik niks mee heb gehad, dus niet zo dat ik iedere week iemand voor n avondje heb zegmaar :)
|
hmm....daar zou ik nee op moeten antwoorden
|
Het is dat ik een vrij vaste relatie heb, maar anders zou ik er geen problemen mee hebben... Integendeel, je hebt er allebei plezier van (meestal ;)) en je wordt er niets slechter op (hoogstens wat hoon van je vrienden als je een type-dupke hebt gezoend in een dronken bui).
Overigens, ongeschreven regels: • TopicStarter begint, dus geef je mening maar Saar :p • Argumenteren die hap, dus argumenten graag allemaal... |
Citaat:
Ik had nog geen bolletje aangeklikt stiekem, maar heb het ondertussen wel gedaan ;) Ik heb gekozen voor *enkel als ik gedronken heb ofzo* Nu kan je van mij gaan denken dat ik een zatte fles ben, maar dat is totaal niet zo ;) Ik drink zelden tot nooit :) Vroeger maakte ik er niet echt een punt van... Eéntje meer of minder zoenen, wat maakt het uit? Maar tegenwoordig 8{ Volgens mij als ik nu iemand moest zoenen waar ik niets gevoelens zou voor hebben, of totaal niet leuk zou vinden, zou'k me achteraf slecht gaan voelen... |
ach waarom niet :9
moet wel zijn dat je op dat moment geen relatie hebt. |
Nee...
Als ik haar zou kennen dan wel maar een vreemde niet, je kan net zo goed de vijfde zijn die ze zoent:kots: en natuurlijk als je geen relatie hebt. |
ja warom zou je het niet doen, en hoezo zou je er een slecht gevoel van krijgen?
Als het een leuk meisje is en ze toont intresse en is gezellig sja dan kan het zijn dat ik haar wel ga zoenen als ze dat ook wil. Maar ik pas tegen woordig meer op met wat ik ga. Krijg zoveel gezeik van vrienden enzo, slaat echt nergens op vinnik.... als ik het fijn vind moet ik het ook gewoon doen. Maar ach, sinds het uit is met me vriendin (1 jarige relatie), heb ik me aangepast. Kweenie hoezo zegmaar. Denk dak meer volwassener ben geworden. Tuurlijk heb nog steeds wel een aantal meiden gezoend maar lang niet zoveel als voordat ik die lange relatie had. Het heeft toch iets in me los gemaakt. |
Citaat:
|
vroeger geen problemen mee,nu al heel lang geleden
|
nee, ik drink niet dus die optie valt al af ( mensen die sletjes worden na wat alcohol vind ik mogelijk nog wel het allertriest)
en verder moet ik wel wat voor een meisje voelen eigenlijk. Zoenen zonder gevoel vind ik ook niet lekker... dan kan je nog beter sex hebben.. dat is zonder gevoel ook lekker |
de eerste, ben daar niet zo moeilijk in..
maar ben absoluut geen sletje ofzo... moet me wel zekers aangetrokken tot dr voelen..:) |
Ik vind de vraag nogal slecht. Het is een héél verschil of je op da moment een vriend(in) hebt of niet .
|
Hmm ik heb weleens met iemand gezoend voor 1 avond...verder nooit wat mee begonnen ofzo.
Ach als je het beide leuk vin waarom niet? Tenzij jij of die ander een relatie heeft natuurlijk..dan wordt het een heel ander verhaal. |
optie 1
|
Ik heb er geen problemen mee om met iemand te zoenen voor 1 avond als je elkaar allebei leuk vind, maar wel weet dat het gewoon voor 1x is.. Maar echt het zoenen om te "scoren" vind ik echt bah.
|
Het overkomt mij wel eens als ik een biertje teveel op heb...niet zo'n probleem van maken denk ik dan.
|
ook wel eens gedaan, later toch gevoelens gekregen..maar het bleef bij die ene avond..
op dat moment was t ff balen, maar daar was ik gauw overheen... ;) |
Voor de eerste gekozen. Maar dan hou ik het wel bij die persoon die avond. Ik ga niet met allemaal meisjes zoenen ofzo.
|
Uhhhm, neeh zoiets doe ik niet als ik niks met die persoon wil gaan beginnen, want straks denkt ie dat ik meer wil enzo dus neeh dat doe ik niet :)
|
Ja, toen ik nog geen vriend had gebeurde dat weleens jah.
|
Als ik geen vriendin heb zou ik het nie zo erg vinden
|
voor één avond.. jawel :) just havin fun indeed :d
|
Citaat:
|
ooohooo girls just wanna have fun *lalala*
|
Citaat:
|
Ja, waarom niet. Zolang je geen relatie hebt met iemand anders moet het kunnen.
|
kheb voor de 1e gekozen, maar dan wel als ik geen relatie heb op dat moment :)
|
Ik heb de 2e optie gekozen. Ik denk dat ik toch wel wat op moet hebben wil ik zoiets durven! Maar dan zou ik wel maar met 1 persoon gaan en dat niet doen als ik een vriend heb, dat is zo'n lage streek daar kwets je mensen echt mee! Maar zonder alcohol durf ik t denk niet als ik iemand ken wel als ik iemand niet ken, vaag:)
|
Citaat:
|
alleen als ik iets binnen heb doe ik zoiets (vroeger toch)
maar heb er geen probleem mee om voor één avondje te vrijen ;) |
optie drie...
ik zou alleen met iemand zoenen waarvan ik zeker weet dat ik er ook iets mee kan beginen of liefde laten groeien...:) |
ik heb er geen probleem mee maar dan ga ik ook niet met meerdere jongens op die avond zoenen
|
:+ optie 1 had ik, zovaak komt het nie voor en veel kameraden die doen het ook dus veel gezeik zal ik wel nie krijgen, volgensmij is het ook het moment dat het gebeurt, niet direct dronken ofzo. is gewoon leuk. als je teminste geen relatie hebt want anders is het na de hand nie meer zo leuk:x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ook goeie :d voor zover ik het me herinner :$ |
ik heb nog niets gekozen...
maar ik heb een vriend, en daar ben ik trouw aan. dus op dit moment nee. ten tweede drink ik ook niet dus valt die ook af... als ik geen vriend zou hebben.. dan wel, maar niet vaak ws.. ik ben niet zo'n ik-zoen-iedereen-die-er-wel-ok-uitziet-type bovendien ga ik alleen "uit" naar concerten.. voor de rest gaan we veel leuke dingen doen met vrienden maar niet echt uitachtig. niet mijn stijl... ps: ik heb dus voor optie een gekozen,.. maar niet met gehele overtuiging.. maar nee is het ook niet... |
Nou een vaste vriend dus nou sowieso niet meer.. Verder heb ik het wel eens gedaan.. Als het echt een leuke jongen was en knap.. Gewoon voor de lol zoenen is toch leuk :)
|
Als we allebei niets voor elkaar voelen, kan er ook niemand gekwetst geraken, dus ja.
|
Nee... Tenzij het op vakantie is ofzo.. En dan alleen in een dronken bui ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Op vakantie weet je zeker dat degene waarmee je zou zoenen weet dat het niet voor eeuwig is... En dan nog zou ik niet zoenen met iemand waar ik echt totaal niks voor voel... Das hetzelfde als... mensen die met exen zoenen. Je weet dat het fout is maar... Het doet er niet echt toe. Niet dat ik het nog eens zou doen trouwens.. Maar je kan ook niet zeggen dat is niets voor mij als je het nog nooit hebt gedaan. |
Citaat:
je geeft daarmee dus te kenne dat je gewoon voor jezelf instaat, en dus labiel bent. |
Ach weet je, dronkenzijn versterkt je gevoel alleen maar... Maar eigenlijk is er dus wel iets van gevoel, dus hoort het niet in deze discussie thuis. Ok, laat ik het zo zeggen: als je beide wel wat voelt maar niet genoeg voor een relatie en dat beide weet dan kan het voor 1 avond... En zelfs dan zou ik het nog niet doen
|
no way!
|
Ik zou het niet doen.
|
ik zoen wel eens met jongens voor een avond. maar alleen als ik ze heel leuk vind, meestal kan het dan gewoon niks worden want dat zijn meestal engelsen of schotten (duh)
|
vroeger vaker dan tegenwoordig.
|
gatver op mijn intro week waren ook weer tig van die sletjes en players... van achter de bar was het wel fantastisch om te zien hoe triest makkelijk sommige mensen te krijgen zijn... de jongen gaat er op uit en meisje gaat er maar op in als deze jongen er een beetje leuk uitziet.. gelukkig was ik begeleider en geen student anders had ik tussen al die mensen moeten staan.. 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat veel mensen anderen wel veroordelen ik erger me aan dat soort mensen blijkbaar ben jij zo'n allemansvriend ik heb liever echte vrienden en dat zijn niet van die players en slettebakjes omdat dat gewoon niet mijn soort vrienden is. |
Citaat:
|
Citaat:
hier in nederland wel in ieder geval ik zou daar niet eens zo mee in contact komen dat het mijn vrienden worden. Als je eenmaal in een groep/scene vrienden zit dan hebben die ongeveer dezelfde beelden over bepaalde zaken en dus ook over dit soort zaken. Alle mensen waar ik mee omgaan zijn niet zo. en als je je niet interesseert in het gedrag van je vrienden ben je maar een slechte vriend |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben zeker edge en vooral geen player ik denk dat daar meer mee te maken heeft dan edge zijn (circa 90% van mn vrienden zijn geen edge). Ok ander voorbeeld..een vriend van je drinkt zich helemaal de klote in. Zeg je dan ook niets van zijn/haar gedrag als het echt te erge mate aan neemt en zich zelf en andere ermee kwetst. Anders ben je toch ook alleen maar een vriendin voor de buitenkant als hun innerlijk je blijkbaar weinig kan schelen en je de negatieve kanten daarvan zo aan de kant kan zetten zonder je daar druk om te maken...''dat is toch hun probleem?'' Ik denk dat er door dat play-gedrag aardig wat (vooral meisjes) best wel gekwetst worden en daarom zullen mensen die diehard player zijn nooit goede vrienden met mij worden, omdat ik niet tegen dat soort dingen kan. Het is beter principes the hebben dan geen principes toch? |
btw in plaats van alcohol (voor je weer begint over edgers dit en edgers dat) kan ik het ook hebben over roekeloos rijgedrag of overmatig spijbelen of diefstal of nog 100 000 andere zaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De laatste tijd gebeurt het me alleen in Club Q dat ik met een jongen zoen. En dan ben ik ook beschonken.
optie 2 dus :$ |
Ik zoen best vaak met iemand waarvan ik zeker weet dat het niks wordt. Waarom ik dat doe kan ik niet zeggen maar ik heb er geen fout gevoel bij. Ik ben nog jong zullen we maar zeggen. Het is wel zo jammer dat mensen op een avondje met iemand zoenen verkeerd beoordeeld worden. En dat je dan vooral wordt beoordelld op je geslacht. Een meisje is meteen een slet en een jongen is stoer. Achtelijk toch.
Ik ken ook maar heel weinig mensen waarbij de eerste zoen in een realatie was. Bij bijna al mijn vrienden was de eerste zoen gewoon bij uitgaan, op vakantie of iets dergelijks warbijhet toch niks werdt. Want de meeste kregen hun eerste zoen rond hun 11e/ 12e jaar en kan je op die leeftijd al van een sirieuze relatie spreken? Als ik met iemand zoen is het meestal iemand die ik al vaag ken of waar ik heel de avond mee heb staan praten. Maar ik moet wel zeggen voor mij is zoenene eigelijk niet zo speciaal meer maarja. Dat maakt e eerlijk gezegt neit echt veel uit. Maar ik zal nooit met iemand zoenen waarvan ik weet dat hij/zij verlieft op mij is want dan krijgt diegene valse hoop. Ook andersom niet. Als ik iemand best leuk vindt ga ik er niet mee zoenen ander be k bang dat ik verlieft op hem wordt. Natuurlijk zoen ik er wel mee als ik bijna zeker weet dat het wederzeids is. iedereen mag van mij zoenen met wie hij/zij wil als je er een ander maar niet mee kwetst en als je je er maar goed bij voelt. En niemand hoeft dan de woorden slet ofzo in zn mond te nemen want das echt onzin |
oud 8{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.