![]() |
Dextor wel geschikt als FB
ik geloof niet dat iemand die zich zo gedraagt een serieus lid kan zijn van de Forumbazen ploeg. Hij begint om het minste te schelden en te huilen en vreemde mensen homo te noemen :{
hier enkel van zijn talrijke beledigende posts Citaat:
Citaat:
Citaat:
het is grappig om te zien dat ik geen enkel scheldwoord heb gebruikt en hij meteen om het minste begint te schelden. Ik vind dit toch wel belangrijk om even aan de orde te stellen. |
oooh. nu wordt ik bang...
roep je mamma of ga huilen bij meneer bush... PHUUUU!! :z |
ik heb t topic gelezen en ik ben t volledig met m eens :thumbsup: face it, je bent ronduit irritant en lokt te vaak flames uit en dan ook nog eens dat je vaak erg schijnheilig bent :z
|
counterattack: bush wel geschikt als president?
erik (of met een c)? snap je nu wel dat je alles hoe dan ook in je eigen straatje probeert goed te praten? hoeveel slechte dingen ik ook misschien mag doen, als ik in mijn ogen..mijn funcite verder met betrekking tot de fora min of meer voldoende blijf uitvoeren, blijf je verder geen poot om op te staan houden. |
oh dus het mag wel? dat past niet in het beleid van leerlingen.com
|
t beleid? dan had je hier al heel lang een ban gehad
|
Dus hierbij verklaren jullie dat je werkelijk alles mag zeggen, Ongeacht het aantal scheldwoorden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het gaat er nu om dat dit soort buitensporig gescheld van een forumbaas getolereerd wordt, waaruit dus blijkt dat het mag? Daar wil ik graag antwoord op |
jij viel m aan door op m te quoten en een foto van hem en Amber door te linken uit een ander topic. dat gaf de aanleiding en lokte jij t dus uit. rechtvaardig dus vind ik :yes: dus van deze klacht ga ik me niks aantrekken ook :wave:
|
Citaat:
ook iedereen mag nu dus schelden, dat wilde ik even weten |
laat je de rest van m'n post tot je doordringen of ben je blind [edit]en dom[/edit]?
en is t lekker trouwens? :7 |
Citaat:
|
Ik vind het de schuld van Nightwolf & Dimas http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
|
Als eerste wil ik even zeggen dat IK NIET GESCHIKT BEN ALS FORUM-IETSDINGES
als tweede: PFP: je suckt :wave: |
Toch ben ik het deels met PFP eens. Sterker nog, als je het nagaat heeft hij zelfs in het geheel gelijk! Een FB heeft een voorbeeldfunctie. Wanneer Dext0r het ergens niet mee eens is, mag hij niet schelden. Als hij dat wél doet, dan dient men hem daarop aan te spreken. Of hij nu terecht scheld of niet! Althans, zo zie ik het dan :)
|
Citaat:
voor de 2e keer, in dit geval in desbetreffende topic hoe JIJ t uitlokt: ja. t gaat hier niet om zijn functie als fb maar eerder om jouw gedrag en Bartje: als jij mij uitscheld, mag ik niet tegen jou schelden dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Bart: lol, vanaf mijn standpunt kan ik wel tegen een stootje, maar er zit wel een kern van waarheid in :Y) dus dan zou ik PFP nu een waarschuwing moeten sturen voor t aanzetten van een flame :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zie m'n laatste post
|
Citaat:
|
vrijheid van meningsuiting mits binnen sociale grenzen :?
|
Citaat:
|
Waarom draai je het nu naar PFP, Tijn? Dextor heeft in dat geval ook gescholden, hoor :z
|
Alsof een FB niet kwaad mag worden:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dex scheldt omdat PFP aansteekt, dus PFP is begin van kettingreactie...wat is daar zo moeilijk aan? :?
|
Citaat:
hier ben 'k totaal mee eens. FB'en zijn vb en waarvoor dienen forumbazen? Die dienen voor grootendeels toch voor de orde??:? |
ik vind het idd niet bij een fb passen om iemand, alleen vanwege een foto, meteen voor homo uit te schelden. menig ander forumlid kan hierom op een waarschuwing rekenen. maar goed, dext0r functioneert als fb volgens mij verder goed, dus om nu meteen in te grijpen... niet noodzakelijk, hij moet er wel op gewezen worden, en het mag niet weer gebeuren.
|
Citaat:
maar ik hoef geen ruzie met jou, maar ik wil het gewoon gezegd hebben |
als hij vind dat die er zo uit ziet, tja zijn mening, die post van jou en t doorlinken van die foto van hem en Amber was pas echt uitlokken imo
|
ff in ruzie springen
ik vind ook wel dat dex niet echt goed FB is hij heeft gewoon een "hekel" aan sommige mensen en dat laat hij ook gewoon merken, als FB moet je onpartijdig zijn en dus gewoon lekker alles met andere ogen bekijken en niet kijken wie iets gepost heeft btw, ik vind niet dat je als FB leden mag uitschelden, wij, als leden, mogen ook geen FB uitschelden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lang niet alle FB's hier zijn onpartijdig, het zijn ook maar mensen *kuch* nightwolf *kuch* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nightwolf is best aardig en best onpartijdig |
Citaat:
en alles onpartijdig bekijken? pHuuuu, volgens mij vond 'men' het juist noodzaak dat er ook eens met een mening hier gesproken werd... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:O :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz niet echt dit topic gevolgt maar ik maak me niet druk om m
|
Citaat:
dat ik markant laat zien wat ik vind van mensen behoort geen probleem te zijn. wanneer ik mij stoor aan bepaald gedrag van mensen durf ik mij daar gerust openlijk over uit te laten, wellicht in tegenstelling tot anderen (ook users..) die alles maar lekker gedogen..., zolang ik mij er bewust van ben dat ik mijn taak als fb redelijkerwijs goed uitvoer en niemand de dood in stuur ben ik me van geen kwaad bewust... |
Citaat:
maar neej, ik vind je misschien vaak nutteloze replies geven en dergelijke, maar als jij serieus een onzin topic opent of iets dergelijks, zal ik die van jou evengoed net zo hard sluiten als van menig ander persoon. volgens mij kun je geeneen voorbeeld aandragen waar het geval is waar ik een besluit neem met bevooroordeelde keus met negatieve uitkomst voor jou... zoja, laat me weten waar; en dan durf ik ook gerust mijn ongelijk toe te geven. |
Ach man, beleid is hier gewoon niet...
LL.com heeft alleen mods om af en toe de hoognodige slotjes te plaatsen en om de echte grote forumverneukers aan te pakken... Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks... Waardeloos hoor... en als je eens meedenkt wordt er niets mee gedaan :[ En hierom boeit het ook geen kut dat dext0r scheldt... |
Hehe, precies :) Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. :? Das dan wel bijzonder triest ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, daarvoor dien je een beleid te hebben.. En dat is hier niet. Anders waren er al velen terecht gebanned... En misschien wordt dit forum dan ook nog eens succesvol... :no: |
Citaat:
|
Citaat:
soms niet ;) |
Citaat:
|
een ideetje??
mss is het een ideetje als de FB'en een waarschuwingslist maken... wie 1 keer tegen iemand heeft gescholden zonder goei reden ofzo, staat op die lijst en werdt gewaarschuwd op die forum... wie de 7 keren op staat werdt gewoonweg geband ...
't is maar een ideetje, just wanna help :) |
we hebben al ongeveer zo'n systeem, alleen niet alleen voor schelden
|
Citaat:
En wellicht kun je ook zoiets als beleid ontwikkelen? |
Citaat:
|
Citaat:
wat is dr eig. gebeurd met dat systeem van waarschuwingen enzo in f&p? |
mag ik me er nog mee bemoeien? :$
kben het met PFP eens. Ik vind dat oons Dex heel goed te snel conclusies kan trekken, en die komen wel eens voort uit vooroordelen... vind ik niet handig als je FB bent. Dat is opzich nog niet zo heel erg, maar dat gescheld, k erger me er ook mateloos aan 8| Wat dat betreft is hij niet echt geschikt als FB, vind ík. verder issie wel liev hoah :* |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is een andere discussie.. Probeer eerst maar eens met de voltallige crew het forum draaiende te houden, en dan ook op een serieuze manier, dat het niet zo'n bende blijft als het de laatste tijd (ook voor de vakantie) is... Ik kan jullie ten zeerste aanraden om eens echt de koppen bij elkaar te steken op staff om tot goede afspraken te komen, waar eenieder zich ook aanhoudt en die ook worden nageelfd... |
Citaat:
|
Tys en co., t gaat hier om Dex en niet t beleid
jullie hebben een kern van waarheid wel, maar t heeft verder niks te maken met z'n fb-status. als iemand blijft doordrammen over van alles en nog wat en dat op lange termijn (zoals PFP dus) dan kan iemand gewoon z'n geduld verliezen, de leden van Staff zijn immers niet meer of minder mens dan jullie, wat volgens sommige van jullie wel zo is |
PFP en dex0r hebben nu beide een waarschuwing te pakken
|
amen, en zo hoort het.
|
Citaat:
Natuurlijk heeft dit alles te maken met het beleid wat hier wordt gevoerd. Alles wordt maar toegelaten. Alles kan maar... Als een newbie zou zijn en ik zou al dat geziek hier zien, dan zou ik onmiddelijk doorklikken naar scholieren.com... :{ En of Dext0r dan die PFP een keer goed uitscheldt of dat het Forza of ik het ben. Maakt niet uit, een waarschuwing dient gegeven te worden als het opgemerkt wordt. En dat heeft verder geen bal te maken met het forumbaasschap van Dext0r... :{ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens, zéér groot respect voor Amber :{ :respect: Daar zouden Leo en Ruckje nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen! :thumbsup:
|
Citaat:
Zitten we in zo'n situatie? NEE Hebben we ooit zo'n situatie gehad bij mij en rick? NEE Dus wat wil je hier nou in godsnaam mee bereiken door te beweren dat ik en rick hier maar eens een voorbeeld aan moeten nemen, terwijl zich nooit zo'n situatie heeft voorgedaan :? |
ik snap de link ook niet echt goed :)
|
Zij verdedigt zo goed als altijd ruckertje. Ik zei toch ook niet dat het per se over schelden moest gaan :? Wat meneer overigens wel af en toe doet, hoor ;)
|
Citaat:
Er kunnen zich idd situaties voordoen waarin ik hem gelijk geefr (maar ik kan ook een ander lid ofzo gelijk geven..dat is toevallig dan Rick). Als ik het met die persoon eens ben die dat zegt, waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik daarmee eens ben, en hoezo trek i kdan partij voor een persoon :? Zeg jij nooit eens tegen je vrienden ofzo: Jah ik vind dat ook. :? Zo moet je het opvatten dnek ik. |
Citaat:
|
kritiek geven is makkelijk, tot je het zelf moet doen. je denkt dan: het zal van mij wel beter zijn, want dit en dat zal ik anders aanpakken. hoe dan ook zal ook jij kritiek krijgen. dat is nu eenmaal zo. mensen hebben niet allemaal dezelfde opvattingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.