![]() |
beffen
Hey iedereen,
vinden vrouwen het leuk dat ze gebefd worden? :9 En kunnen ze ervan klaarkomen? En wat met het schaamhaar dat soms overtollig aanwezig is? Geen gezever, pure ernst en je leert misschien nog iets bij met deze vraag!! |
Ik ken nog geen vrouw die het niet lekkr vind... en het is de manier om ze te laten klaarkomen en dat haar... ja kaal is beter :Y)
|
Citaat:
|
Hah tuuuuuurlijk is het lekkerO-)
|
ow i love it :p
|
Citaat:
|
krijgen we nog vaak van dit soort vragen :{
|
ff kijken hoe oud de TS is:{
N/A, zegt al genoeg:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik al bijzonder veel geleerd heb van dit van ernst overlopende topic :thumbsup:
:z:wave: |
Kaal is beter:yes: :yes: :yes:
|
elk meisje houd van beffen...:)
we love it ;) overtollig haar? probeer het haar op een tactische manier te zegge dat je het lekkerder vind als het wat minder is... |
heerlijk ist gewoon hmm:9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben ook tegen het principe 'haar' maar toch... |
Dat haar is nu toch ook weer niet zo erg he. Als het wat verzorgt is heb ik er in elk geval geen hinder aan hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje hypocriet als de man niets aan dat haar zou doen, maar het wel verlangt van het meisje heh?
nja zo denk ik erover :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wederom mijn bijdrage:
dood aan ALLE schaamhaar:D dus zowel man als vrouw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaaaaa heerlijk! En reken maar dat we ervan klaar kunnen komen (ligt natuurlijk ook een beetje aan de persoon die het doet)
En dat schaamhaar; wegscheren, in ieder geval van onderen! |
Citaat:
|
Citaat:
idd, kwee nie hoe jij in mekaar zit...maar goed |
hihi, daar kan ik nou echt ontzettend van in de stemming komen. Alleen willen sommigen jongens dat niet zo snel :no:
|
Citaat:
|
Beffen is best lekker, maar ik kom er niet van klaar.
En haarprincipes heb ik niet, behalve dat ik mezelf nooit HELEMAAL kaalscheer. Doet me denken aan foute kleinemeisjespraktijken :kots: :no: Een heel klein beetje haar hou ik dus altijd daar. |
Jaah super lkkr, kan ik ook zeker wel van klaarkomen! Ben ik blij dat mijn vriend dat een van de lkkrste dingen vindt om te doen!
|
Re:
Nikita, om de een of andere reden past je antwoord niet echt bij je signature...
|
Nee dat klopt ik vergeet mijn sig steeds te veranderen ( ben nie voor nix blondT )
|
ik bef alleen als het lijntje is of kaal , maar ik ga mn leuter niet scheren hou op man.:kwaad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Go bunny go bunny!! :respect: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sommige meiden kunnen alleen klaarkomen van beffen, andere meiden alleen van het neuken zelf.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
mij is stoer, je hebt een PM... ik raad je aan hem te lezen..., 8|
|
Meisjes vinden het heerlijk
Ik ken dr zelfs die zeggen dat het lekkerder is als neuken ik persoonlijk zou niet weten (MALE) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vinnet heel lekker als een jongen me beft, en als je iemand beft met veel schaamhaar en dat stoort je, zeg het haar dan toch gewoon (op een vriendeiljke manier uiteraard)
|
Weer een oud topic...als nummer 4 geopend wordt krijg je een waarhscuwing:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.