Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   het grote wie-haat-je-topic (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35934)

psychobunny 2 September 2003 20:21

het grote wie-haat-je-topic

schrijf dus gewoon ff neer wie je op dit moment ff heel erg haat,en waarom,als je daar zin in hebt tenminste...

*ik haat momenteel ines uit de grond van mn hart,omdat ze lekker achterbaks heeft zitten doen en mn vriendje wou afpakken maar hij vindt haar gelukkig een dikke koe die nooit haar mond kan houwen*
*raast ff uit*

SpiNe 2 September 2003 20:27

*ik haat mezelf omdat ik zat van mezelf wordt
*ik haat lauri omdat ze de ware voor me is en dat ze een vriend heeft:(

psychobunny 2 September 2003 20:31

Citaat:

Originally posted by SpiNe
*ik haat mezelf omdat ik zat van mezelf wordt
*ik haat lauri omdat ze de ware voor me is en dat ze een vriend heeft:(

:( :aai:

Sedes 2 September 2003 20:35

*ik haat statistiek* (is ook een "wie" :[ )
*en ook nog de prof van economie, want das zo'n klote vent die tijdens je mondeling ligt te slapen en te geeuwen, waar dat ik dinsdag weeral eens mondeling moet gaan doen... vent denkt dat meisjes niet geschikt zijn voor economie :( *

en de rest kan ik momenteel niet bedenken :$

LoeLoe 2 September 2003 21:39

Ik haat...ik haat....kan niemand bedenken :?

Misschien als ik een keer flink boos ben ofzo, dat het dan in me hoofd op komt :+

DutchECK 3 September 2003 14:00

Ik haat niemand, maar ik kan wel iemand bedenken op wie ik ergntig pissig ben :[ :[ :[

Het gaat om Klaas Witvliet, docent van de afdeling theologie aan het Windesheim in Zwolle. Hij ontkent een werkstuk te hebben ontvangen van mij en nog twee anderen met wie ik het heb gemaakt (ik heb het zelf ingeleverd en het is uit zijn postvakje gehaald), vervolgens ontkent hij dat ik hem heb gebeld om te vragen waarom wij als enige nog niks terug hebben gezien. Vervolgens noemt 'ie ons glashard fraudeurs. En dan heb ik ook nog vanaf volgende week college van die man...

biffyclyro 3 September 2003 17:03

niemand :)
haat is niet goed voor je!
word je alleen maar boos en verdrietig van

psychobunny 3 September 2003 19:35

mn mama,omdat ze stom is :[ en mn papa ook!

Sedes 3 September 2003 19:39

ik verklaar officieel de oorlog aan de kolonie muggen hier!

ik haat ze!!! :[

Sta ik nu helemaal vol met opengekrabte muggebeten :( :(
En word ik om het uur snachts wakker van de jeuk :(
en de zalf helpt niet :(

Daarom :[

Miss_Sweetgirl 3 September 2003 20:30

ik hata neimand dacht ik zo:)

bartje518 3 September 2003 21:02

Ik haat praaaatjesmakers 8)

Stevie 3 September 2003 22:06

op dit moment haat ik niemand
just happy :thumbsup:

Annuh 4 September 2003 17:54

K haat zo'n dom vmbo wicht *niks persoonlijks tegen het vmbo maar zei is echt een echte vmbo doos* die nu bij mij in 4 havo zit en denkt dat ze jezus is...met der scheve tanden..

*hou me al 2 dagen in om niet te gaan hinniken*

The6thgate 4 September 2003 18:19

zo'n vrouw van 40/50 die ik wel s in de bus zie. gatverdamme wat kan ik dat mens niet uitstaan. ken haar verder niet maar die hele uitstraling, bah daar kan k me aan ergeren. beetje zinloos maar kan het niet helpen:o

Plankje 4 September 2003 18:25

IK HAAT ANNELIES :[

The6thgate 4 September 2003 18:33

o ja en nog een ander iemand die ik 's ochtens vaak in de bus zie. komt dat mens binnen lopen "goeiemorrege". in principe niks mis mee maar ze heeft me toch n kutstem:no:

mijisstoer 4 September 2003 20:58

ik haat jimmy floyd hesselbaink

sunnyflower 5 September 2003 13:39

Er zijn een paar dozen op school waar ik me dood aan erger, maar ik haat ze niet denk ik....

Queenie 6 September 2003 08:39

Ik haat mensen die alleen maar aan zichzelf denken

L_angeldc 6 September 2003 11:59

ik haat niemand
men moet echt wel heeel iets ergs doen wil ik iemand haten

iemand irritant vinden of vervelend is wat anders, maar echt haten? nee kzou zo echt nix kunnen bedenken

WhizzCat 6 September 2003 12:03

Ik haat de uitvinder van het bier, momenteel, maar dat zal volgende week vrijdag wel weer over zijn :+

Rikku 7 September 2003 14:53

ik haat pim grrrrrrrrrrrrr:Y) :Y) :Y) :[ :[ :[ :[

pim is mijn leraar van informatica en aardrijkskunde en da is n echte beul !!!

da die nog nooit gedacht heeft aan bootkamp da begrijp 'k ni

Suepahfly 7 September 2003 19:23

Ik haat Tom, de vuile zak is met men beste vriendin aan het spelen, en ze ziet het niet.Ben jaloers:'(
Ik haat Redlev!Nen domme spast die nooit zen bakkes houd tijdens de les!:[
Ik haat men moeder!
Ik haat David, om dezelfde reden als Tom:[ :[ :'( :'(

DANKJEWEL VOOR DIT TOPIC!!!
KAN IK ME EENS LUCHTEN....:(

psychobunny 7 September 2003 19:29

ik haat....AAARGH...

xxlove-girlxx 8 September 2003 15:44

haaaaaaaaaaaatttttt!!!!!!!!!!!!!!!!

IK HAAAAAAAT CHINTHIA BAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SpiNe 8 September 2003 16:27

Citaat:

Originally posted by Suepahfly

Ik haat David,

dan haat ik jou godverdomme ook!!!!:[

:+

Nickchange 8 September 2003 16:52

Die koters van Spill vind ik behoorlijk klote :[ :[ :[

Karliene 8 September 2003 17:04

Ach, haat is een groot woord, maar het komt in de richting 8|

Die **&#()^%* eikel die keer op keer vervelende opmerkingen maakt tegen me..
Ik weet niet wat ik hem ooit misdaan heb, maar telkens als ik die gozer zie heeft ie wel weer wat te zeiken..
Dan heeft ie weer van iemand gehoord dat ik verliefd op iemand ben (een populaire roddel in mijn omgeving :rolleyes: :{ )...
Loopt ie daar weer over te zeiken..Dat het vast zo'n nerd is enzo en dat hij medelijden met hem heeft enzo...Heel flauw allemaal..
En dan gaat hij zo irritant naar mij glimlachen enzo aaaarghhh :[

Oh en natuurlijk A (ff censuur ok)..God god..
Stonden we ergens met een groepje geloof ik..
Wordt dat mens opeens hysterisch en begint te schreeuwen: IK HAAT JE!! IK HAAT JE!!...Wilde ze me gaan slaan...Nou jaaaa...|:(
Dat is ook zo'n dom mens he..Oh oh oh..Zat ze me toch de hele tijd af te kraken zeg..De laatste tijd heb ik haar niet meer gezien..
Maar ik heb haar wel onthouden.. :X

Ik haat ook degene die mij maandenlang (anoniem) gebeld heeft op m'n gsm en nooit iets gezegd heeft, maar alleen maar rare geluiden maakte...

Gelukkig zijn de mensen die ik haat op 1 hand te tellen..
Er zijn wel heel wat mensen die ik niet mag..
Maar dat zal andersom ook wel zo zijn... :D

silverchair 8 September 2003 17:07

haat mijn ouders (omdak niks mag)

haat thomas omdat ie zo verekte lekker is, en omdat ik m natuurlijk wee rnie kan krijgen
:( :'(

psychobunny 8 September 2003 17:21

ik haat gvd zo hard een lerares op mn school,die gans mn stage verneukt voordat ik eraan begonnen ben...en ik heb de indruk dat ik die nieuwe beheerders hier ook wel een eindje weg zal haten :)

silverchair 8 September 2003 17:37

ik haat mijn wis. leraar die altijd alleen mij op me flikker geeft terwijl IEDEREEN zit te kloote. niet alleen ik.
wordt ik achteraan gezet, lacht een meisje naar me, lach ik trug
jah ik ben het zat ga er maar uit!!!
gvd dat tog te zot c=voor woorde!!!!!!!!!!!!!
IK HAAT SCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOl:'(

Baksteen 12 September 2003 09:29

ik haat mijn gym-leraar want hij beult ons af terwijl hij zelf amper meer kan lopen!:kwaad:
en mijn wiskundeleraar is ook zo'n kneus die heel vreemd is en nooit van het woord uitleg heeft gehoord en dan vind ie het gek dat we allemaal onvoldoendes halen! Maarja, haten is denk k voor hem een groot woord...:x

anoesjuh 12 September 2003 10:01

Citaat:

Originally posted by Jeroen_tha_E
ik haat mijn gym-leraar want hij beult ons af terwijl hij zelf amper meer kan lopen!:kwaad:
en mijn wiskundeleraar is ook zo'n kneus die heel vreemd is en nooit van het woord uitleg heeft gehoord en dan vind ie het gek dat we allemaal onvoldoendes halen! Maarja, haten is denk k voor hem een groot woord...:x

wat is dat toch met gym-leraren ze kunnen nooit normaal lopen!

en ik haat mensen die 8er je rug om over je roddelen en als je ze er naar vraagt schijnheilig doen :kwaad:

liekpiek 12 September 2003 13:25

ik haar mn gymleraar ook want de andere gymleraar was veel leuker. punt.

en ik haat een bepaald persoon uit mijn klas. punt.

San^draatje| 12 September 2003 14:38

ik haat alles wat buiten zeeuws vlaanderen vandaan komt 8)

JoY_RFJK 13 September 2003 22:48

Ik haat NEC

amyn3m 14 September 2003 10:53

Citaat:

Originally posted by anoesjuh
wat is dat toch met gym-leraren ze kunnen nooit normaal lopen!

en ik haat mensen die 8er je rug om over je roddelen en als je ze er naar vraagt schijnheilig doen :kwaad:

coupertest is hun lievelingswoord :( IK HAAT DAT!

Suepahfly 14 September 2003 12:03

Citaat:

Originally posted by SpiNe
dan haat ik jou godverdomme ook!!!!:[
:+

*) leg es uit...

-baerd 14 September 2003 22:18

Niemand eigenlijk

Raspberry 15 September 2003 12:37

sommige mensen die heel irritant zijn/waren :notgood: blijf ik altijd haten 8)

maar nu op dit moment haat ik verder niemand:love:

Stephan123 15 September 2003 20:12

ik haat een jongen

- Edit door Ivo, Niet echt serieus he?

L_angeldc 15 September 2003 20:21

Re: ik haat een jongen

Citaat:

Originally posted by Stephan123
hahahhahaahahaha :D

Stephan123 15 September 2003 20:24

Stephan123 16 September 2003 17:46

Het is echt serieus hoor
Waarom geloven jullie mij niet:[ :[

PFP 16 September 2003 17:48

ik haat mensen met neuzen, dat vind ik zo smerig, zo'n neus

Nickchange 16 September 2003 19:12

Citaat:

Originally posted by Stephan123
Het is echt serieus hoor
Waarom geloven jullie mij niet:[ :[

8-)

-baerd 16 September 2003 20:58

Citaat:

Originally posted by -baerd
Arie Kanarie
want hijs euhm
neger
ofzo

jop, definitly arie
that big negro!

psychobunny 17 September 2003 12:20

Citaat:

Originally posted by PFP
ik haat mensen met neuzen, dat vind ik zo smerig, zo'n neus
en navels dan? :)

Babysmurfie 19 September 2003 19:08

Ik haat dat mens van Frans, want ze heeft mij voor heel de klas belachelijk gemaakt:[

Jan Lul 22 September 2003 19:02

mensen die me spam sturen (zo'n 200 per dag)
Mensen die zeuren
M'n broertje van 5 (huilen is zijn antwoord)
Jamai
De leden van DJ Red Bull

liekpiek 22 September 2003 19:40

de gymleraar.

citizen_erased 27 September 2003 13:29

*Ik haat rebecca omdat ze OPEENS alles het zelfde heeft, de zelfde muziek blablablabalbal en ook precies dezelfde msn-namen (jaja kan triest klinken, maar ik word er gek van) en ze is stom en BAH KOTS wat haat ik haar nu!!!

*Mezelf ook nog es even, omdat ik een vriend heb maar iemand anders leuk vind, en ik ben het al een week aan het uitstellen om het uit te maken maar ik durf niet en daarom BAH ik haat mezelf, wat meot ik nou doen :'(!??!!?!?

*Ik haat ook dat de 'vrienden' diek heb/had geen vrienden zijn en dat ik nu alleen ben :'(

liekpiek 27 September 2003 18:02

ik haat mensen die anderen haten zonder een reden voor te hebben :p 8)

en de gymleraar, voor de 3e keer in dit topic:p

Helenaa 2 October 2003 17:46

Ik haat sebastiaan, omdat het enige wat uit zijn mond komt: Esje, wat is er? is.
En ik haat mn gschiedenis leraar/

Alpha 3 October 2003 09:28

Dirk
omdat
a hij altijd alles beter weet (niet dus)
b hij nooit zijn klep dicht

PFP 4 October 2003 13:10

ik haat dat mens van de universiteits bibliotheek, een brommer bewijs is een legitimatie 8)

mygirly 4 October 2003 14:29

Zo hey! wat een haat allemaal. Haat is tog nie goed? Ma jah, nu we allemaal uitgeraast zijn kunnen we nu vrolijk verder.:yes: en iedereen krijgt een :aai:

Kep nie egt ene persoontjuh da k haat. meer een hekel aan. Zoals, mn aardrijkskundeleraar, mn duitslerares, de concierge, mn natuurkundeleraar, mn broertjuh, de kinderen van de vriendin van mn moeder (wat een koters zijn DAT), mn oma soms omdat ze zeikt,mn geschiedenisleraar, gym (is geen persoon maar tog)
Tog wel een hele lijst, ma goed ik bedoel het niet kwaad:d O-)

Bowser 10 October 2003 07:50

ik :kwaaist: :kwaad: :kwaaist: HAAT:kwaaist: :kwaad: :kwaaist: Mirjam Aret, omdat ze een kutmens is, van mij mag ze wegbranden in HELL:kwaaist: :kwaad: :kwaaist:

Suepahfly 10 October 2003 19:02

Citaat:

Originally posted by Bowser
ik :kwaaist: :kwaad: :kwaaist: HAAT:kwaaist: :kwaad: :kwaaist: Mirjam Aret, omdat ze een kutmens is, van mij mag ze wegbranden in HELL:kwaaist: :kwaad: :kwaaist:
das wel een mooie :+

enfin, ondertussen haat ik mezelf vantijd, om wat een stomiteiten ik ook weer s heb uitgehaald8|

JennyMindTricks 10 October 2003 20:11

Mezelf :[

SpiNe 10 October 2003 20:23

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Mezelf :[
doos:Z

Jan Lul 14 October 2003 11:40

Oscar willems, hij is een enorme ******, en nu moet ik van die \%^$&^^&%$*Mentor naast hem gaan zitten.

liekpiek 14 October 2003 11:41

Citaat:

Originally posted by Jan Lul
Oscar willems, hij is een enorme ******, en nu moet ik van die \%^$&^^&%$*Mentor naast hem gaan zitten.
aaaaarme jij....maar oscar vind het ook neit leuk hor!!!! haha je hebt geluk vd vorst stond bijna achter me toen ik je post las:p

altiora 16 October 2003 09:32

hele lijst eigenlijk...

mn moeder (omdat ze er, als ik dr es nodig heb, niet is en als ik dr niet nodig heb er wel is en al mn aandacht probeert op te eisen "omdat ze tog nog altijd mn moeder is" grrrrrrrrrrrrrr:kwaad: )
avril lavigne. ze is een poser en een wijf dat zich te goed voelt voor de rest van de wereld en alleen maar commerciëlle K*T-muziek maakt
fred durst. zie avril.
wouter. omdat ie ongelooflijk onbereikbaar is en ik er nu es ff genoeg van heb!!!
mezelf. omdat ik nooit iets goed kan doen, er nooit uitzie, stomme dingen zeg en doe, niet slim genoeg ben, te lelijk, etc etc...
wilbo (ja tis een naam...:? ) omdat ie verschrikkelijk hypocriet doet en denkt dattie beter is dan iedereen :kwaaist:
dan nog verschillende leraren die me behandelen alsof ik een iq heb van 5 omdat ik ben blijven zitten en havo doe ipv vwo (waar ik btw ZELF voor heb gekozen omdat ik geen zin in vwo had...)
maar het aller-aller meest haat ik anton nog wel... (is de vriend van mn moeder) met zn stomme @#$%$opmerkingen en zn achtelijke grijns de hele tijd, en dat hij altijd voor mij en mn broers wordt geplaatst, en dat ik hem aardig moet vinden terwijl ik geregeld droom over hem terwijl ik zn gezicht met mn kistjes aan stukken schop op gruwelijke wijze... :kwaaist:

anyway...

dat was et zo'n beetje geloof ik... er zijn er nog een paar die ik haat of niet mag, maar dit zijn tog wel de hoofd-personen. :p

zooooooooowwww... t lucht wel op moet ik zeggen :p

JEANUS 16 October 2003 14:52

Ik haat niemand , maar dat is vast omdta ik niet meer op school zit :yes:

zusje 16 October 2003 20:16

Geen haat maar ergernissen....Mensen die arrogant zijn..sommige mensen zijn ZO arrogant niet te geloven! En als je ze ziet, ik zou geeneens zo arrogant dúrven zijn als ik hun was, vaak zijn ze nog lelijk en lomp ook! Mensen die liegen, mensen die tegen me gaan lopen schreeuwen, mensen die wat over mn familie te zeggen hebben, die hebben dr GVD toch helemaal geen donder mee te maken? Mensen die zeggen dat het leeftijdsverschil tussen mij en mn vriend te groot is, mensen die me voor de voeten lopen, VINNIE (die gozer kan echt niet eten das zown smérig gezicht gewoon, als hij een ijsje eet zit het meteen all over the place, BAH),coopertest/rhijnsburgerloop das gewoon niet goed voor een mens! uh Pink! Das ook een kutwijf, zij denkt dat ze net zo leuk als Gwen stefani is...FORGET IT!

Nouw dat was het wle geloof ik:) alle ergernissen eruit:thumbsup:

liekpiek 16 October 2003 20:47

Citaat:

Originally posted by JEANUS
Ik haat niemand , maar dat is vast omdta ik niet meer op school zit :yes:
zou goed kunnen....

de gymleraar
de gymleraar
de gymleraar

niet dat ik nou zo'n hekel heb aan die man, het gaat om het feit dat ik geen hekel had aan mn oude gymleraar...

en nog een Zeer Irritant Persoon Uit Mijn Klas waarvan het niet veilig is de naam te noemen, omdat er ook mede-klasgenoten op dit forum ronddwalen :d

ik_ben_de_man 16 October 2003 20:58

platenbazen en die hitjesfabrikanten die voor ze werken maar minder betaald krijgen dan ik met afwassen

mensen die hun mening kosten wat het kost er doorheen moeten krijgen

mensen die alles wat zij doen/hebben beter is dan anderen.

zusje 16 October 2003 21:03

Cu2 die het nooit doet als ik em wil veranderen :kwaad:

Suepahfly 10 November 2003 07:13

Gymleraar,wat een klotezooi van een leerkracht is me dat:[ Dribbel met je dominante hand, dan met je niet dominante hand:kots:

Karen, omdat ze ons "beu" is, en als ik ze dan negeer, komt ze achter ons gat hangen8|

JEANUS 10 November 2003 15:13

Ik heb er 1.

SCHOENENWINKELS met alleen maar juweeltjes van schoenen.
Ze roepen je naam , en je lege portomonee.

ARGH!

Fallen_Engeltje 11 November 2003 21:22

ik haat helemaal niemand, ik ben in totale vrede met de rest van wereld, hahahahahaha, ik ben grappig:p

ik haat jo, omdat het de grootse ******hoer is die er bestaat, om een lang verhaal kort te maken, zij heeft mijn ouders wijs gemaakt dat ze nog 60(!!!!) euro van mij kreeg, en vertelde me ouders ff vrolijk dat ik rookte, bahbah, zij is echt een verschikkelijke ***hoer, sorry schelde mag nie, maar als ik daar aan terug denk word ik nog steeds wel zo ontiegelijk kwaad, ik haat haar echt uit de grond van me hart, en dat is iets wat ook nooit meer goed zal komen!!!! bahbah, zou is mn goeie humeur weer naar de knoppe :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

anemic 12 November 2003 07:07

ik haat alto's

PFP 12 November 2003 11:26

Citaat:

Originally posted by anemic
ik haat alto's
ik haat mensen die zich alto noemen

haten is een groot woord :p

annomeisje 12 November 2003 15:20

Ik haat genoeg mensen, gewoon want ze me niet aanstaan.

dext0r 12 November 2003 15:21

Citaat:

Originally posted by annomeisje
Ik haat genoeg mensen, gewoon want ze me niet aanstaan.
helaas voor jou lijkt er niemand op jou evenbeeld he? want dan zou de wereld toch maar perfect zijn.

annomeisje 12 November 2003 15:25

Citaat:

Originally posted by dext0r
helaas voor jou lijkt er niemand op jou evenbeeld he? want dan zou de wereld toch maar perfect zijn.
Dat zeg ik helemaal niet. En niemand hoeft zo te zijn zoals ik ben, dat heb ik ook nooit gezegt of laat staan gedacht:rolleyes:

dext0r 12 November 2003 15:26

Citaat:

Originally posted by annomeisje
Dat zeg ik helemaal niet. En niemand hoeft zo te zijn zoals ik ben, dat heb ik ook nooit gezegt of laat staan gedacht:rolleyes:
dat hoeft ook niet...we begrijpen je zo al goed genoeg..

JEANUS 12 November 2003 15:36

ik vind mensen niet zo leuk die omdat ze in een bepaalde thread een discussie hebben er in andere threads mee doorgaan.

dext0r 12 November 2003 15:39

Citaat:

Originally posted by JEANUS
ik vind mensen niet zo leuk die omdat ze in een bepaalde thread een discussie hebben er in andere threads mee doorgaan.
:*

doggy 16 November 2003 21:51

ik haat niemand echt eilijk, maar ben zwaar pissed op:
-mijn opa en oma, omdat ze mijn vader niet behandelt hebben zoals je je kind moet behandelen en hij daardoor geestelijk overspannen is!
-tony en blablabla (moeilijke naam) omda ze me alle wilde verkrachten
-rob omda hij mun zus heb verkracht
-chantal omda ze over mij en mijn pa loop te zijke
da ware ze wel..grrrkan er pssed om worden als ik alleen al aan hun denk!:kwaaist:

Mozzel 20 December 2003 11:51

ik haat mark hopster uit mijn klas....
door hem is het onmogelijk geworden om te spijbelen !!!
echt en die door god vergeten rot kop, echt niet normaal meer:yes:

CharmedOne 20 December 2003 12:10

Ik haat Aida, de opperhoer van mijn school, omdat dit de 2e x is dat ze de vriend van een vriendin van me afpakt

Helenaa 20 December 2003 14:50

ik haat direct. Gewoon omdat het kutmuziek is. En ik haat (haten is wel groot woord nu) de vier jaargetijden als ze van die vieze sneeuwschuimvlokjes gaan rondsproeien

Suepahfly 20 December 2003 20:20

Ik haat Simons, de klootzak zit zich te moeien met men liefdesleven,terwijl alles eens EINDELIJK op rolletjes loopt.
Als hij nog 1x zegt dat ik er spijt van ga hebben, dan scheur ik zen hart uit zen kast en veeg ik er men gat mee af(in men gedachten allesins:z :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

JEANUS 21 December 2003 10:37

Ik haat visagisten die gewoon zo gloss op je lippen pleuren zonder schoon penseeltje. ( TERWIJL ik het zeg )

Zit ALWEER met een enorm jeukende koorstlip.

anouk 21 December 2003 18:35

Ik haat de sectordirecteur van me school omdat ie de lieffste lerares van de wereld zo peste dat ze overspannen werd :[

En mn mentrix omdat het NOOIT maar dan ook NOOIT goed is wat ik doe/zeg. En omdat zij samenspant met de bovengenoemde sectordirecteur die mij dus nu allebei haten en omdat ze boos op me worden als ik zeg wat wel waar is maar wat zij niet willen horen, en ik haat me mentrix ook omdat ze zit te zeiken over peaches!

En ik haat me oude mentrix omdat ze me zo de grond in heeft gestampt dat ik mezelf nu haat!

En ik haat mezelf dus!! :loser:
:[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

he, dat lucht op!

PFP 21 December 2003 19:55

Ik haat mensen die mij lastigf vallen met hun probleempjes 8|

The Phit 21 December 2003 20:52

de wind die vannacht me duitse maat omver blies :7

Suepahfly 22 December 2003 16:16

Men pa, die vuile klootzak heeft net heel men vakantie naar de kloten gedaan, alles maar dan ook alles was goed,goeie punten, mooi cadeaus, zalige vriendin, en nu...hij heeft alles naar de kloten gedaan...die zak gunt mij ook echt niets van gelukkig zijn, hij mag voor mijn part ontploffe,de klootzak:kwaaist:

miesje 23 December 2003 16:33

Ik haat da fucking proefwerk van erfelijkheids leer omdat me da een 3,4 heb bezorgt en daar door moet ik dus mn bio exame gaan doen tenzij ik een 9,6 voor dna pw haal wat me tog nie luk.
En ik haat gargamel soms dan.

lieve colafles 23 December 2003 16:58

ik haat eigenlijk helemaal niemand. Haten is het verspillen van energie aan iemand waartoe je je niet aangetrokken voelt.

Suepahfly 23 December 2003 19:38

Citaat:

Originally posted by lieve colafles
ik haat eigenlijk helemaal niemand. Haten is het verspillen van energie aan iemand waartoe je je niet aangetrokken voelt.
ok...:| dan haat ik jou ook:d luierik:yes:

mopie,mopie;)

Rensje 24 December 2003 17:14

Citaat:

Ik haat Simons, de klootzak zit zich te moeien met men liefdesleven,terwijl alles eens EINDELIJK op rolletjes loopt.
Als hij nog 1x zegt dat ik er spijt van ga hebben, dan scheur ik zen hart uit zen kast en veeg ik er men gat mee af(in men gedachten allesins:z :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

Nou bedankt. Zo slecht ben ik toch niet voor je! :9

lieve colafles 24 December 2003 19:35

Citaat:

ok...:| dan haat ik jou ook:d luierik:yes:

mopie,mopie;)

nou om mijn luie aars dan eens te moven... ik haat je :kwaaist:

mopie, mopie ;)

:p
neej sorry

Suepahfly 25 December 2003 10:01

een beettje haat is tog wel gezond zeker?:p

frank peters 29 December 2003 08:17

:kwaaist: ik haat die kut fabriek die me heeft ontslagen :kwaaist:

WishfulDreaming 29 December 2003 11:18

Ik haat nog steeds niemand :)

frank peters 29 December 2003 15:08

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik haat nog steeds niemand :)
;) dan ga jij n goed jaar tegenmoet vol houden zo!!:)

Sanne 29 December 2003 16:13

Ik haat die lullo's bij chello die mijn internetverbinding niet willen maken maar mij nog wel willen laten betalen omdat ik een 2-jarig contract heb!!
:kwaaist:

bruggi 29 December 2003 16:46

ik haat niemand.........
ik vind hooguit mensen heel erg triest8)

Suepahfly 29 December 2003 18:28

Citaat:

Originally posted by sanne1811
Ik haat die lullo's bij chello die mijn internetverbinding niet willen maken maar mij nog wel willen laten betalen omdat ik een 2-jarig contract heb!!
:kwaaist:

als jouw internet-verbinding stuk is,hoe kan je dan op dit forum geraken?:+

Sanne 29 December 2003 18:38

Mijn verbinding knippert heel erg, dus heb ik het ene moment wel verbinding en het andere niet.

kattebol 30 December 2003 11:31

ik haat lise moermans :kwaaist: echt z'n dikke nek met d'r getralala en 'ik ben de beste' dikke koe....stomme hoer...anorexia spijtwijf da ze is...grr hate her !
*uitgeraasd*

dext0r 30 December 2003 11:36

dikke koe EN anorexie spijtwijf

knap :+

Suepahfly 30 December 2003 11:39

Citaat:

dikke koe EN anorexie spijtwijf

knap :+

das niet knap, das zeeeer knap,het zal wisselen met de dagen zeker:p :+

UrbanLegend 30 December 2003 21:50

loeloe en banaan..

SRH girl 30 December 2003 21:51

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
loeloe en banaan..
whaha nog geen eens mij vanwege de evil foto post

electricity 31 December 2003 01:50

ik haat niemand, ben alleen wel nog beetje boos. haten doe je niet, als je iemand echt haat doet dat zooooon zeer van binnen, dat je wel kan blijven kotsen.

ik vind best wel wat mensen niet zo lief, vooral van die huppelsnolletjes van mn middelbare school die denken dat ze kei mooi zijn terwijl ze alleen maar aangekeken worden omdat ze de goeie vrienden hebben.

Suepahfly 31 December 2003 18:50

ik vind dit trouwens een van de beste onderwerpen op dit forum

een echte opluchter:thumbsup: :respect: :yes:

The6thgate 31 December 2003 19:49

pfuu niemand:Y)

Fallen_Engeltje 1 January 2004 15:40

ik haat op dit moment, iedereen die er voo gezorgd heeft, dat ik me klote zit te voelen (en dat zijn er heel wat) en ik haat m'n pappie, omdat ik nie naar buiten mag:kwaaist:

Suepahfly 1 January 2004 16:32

Ik haat men moeder, van haar mocht ik niet mee met men vriendin naar de brabantshallen om nieuwjaar te vieren...

Je kent nieuwjaar,iedereen geeft iedereen kusjes enzo, maar,wel,men vriendin is vrij knap, en er zijn er anderen die gerust in men plaats willen zijn. Ze heeft me verteld dat ze waarschijnlijk wel wat zat ging zijn, en dat er dan mischien wel een vrij intieme kus kan plaatsvinden. Ze heeft gezegd dat ik mij geen zorgen hoef te maken, want ze geeft echt enorm veel om mij, en die kus met een ander zou dan niets betekenen. Maar ik voel mij al sinds de moment dat ik dat domme getal 2004 zag staan op de televisie,rot omdat ik weet dat men allerliefste schatje waarschijnlijk een ander heeft gekust. 1januari is tot nu toe de grootste baaldag ooit in men leven, en dat allemaal dankzij men moeder:'( :'( :'( :'( :[ |:( :'(

Miela 1 January 2004 17:32

Nou haten doe ik 'm nog net niet denk ik.. (beetje zwak voor 'm) Maar van mijn mag die wel van de aardbodem verdwijnen... Mn voormalig beste vriend voor vele jaren. DROPLUL! :kots:

Mindy 1 January 2004 17:44

ik haat mijn ex:kwaaist:
en en en en nog veel meer mensen:kwaaist:

PFP 1 January 2004 17:57

Citaat:

Originally posted by -Spiderr-
en en en en nog veel meer mensen:kwaaist:

ik ook :yes: en mezelf omdat ik altijd een plaat voor mijn kop heb

Suepahfly 1 January 2004 20:27

Citaat:

Originally posted by PFP
ik ook :yes: en mezelf omdat ik altijd een plaat voor mijn kop heb
haal ze er dan gewoon af:+

Bird Of Prey 6 January 2004 10:23

Ik haat niemand, is niet relaxt :no: 8-) O-)

0Vera 6 January 2004 16:27

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
Ik haat niemand, is niet relaxt :no: 8-) O-)
hij haat mij omdat ik gisteren in Amsterdam was, hij voor mijn deur stond maar de bel niet kon vinden en zn telefoon dood was dus kon ie me ook ni bellen en het cafeteria op de hoek was nie zo lief voor em. en toen ie riep dacht ik doodleuk dat er een of andere idioot gewoon hard tegen een andere idioot aan het bleren was 8) :x :Y)

maar ik hou nog wel van je hoor Jeroentje, vanaaf m ag je mijn bel proberen :yes: (en zal ik wel reageren als ik weer zo'n idioot hoor :x :p)

[edit] Ik HAAT mijn geldgebrek ook al ben ik zo zuinig als maar kan :kwaaist: :(

jarno109 8 January 2004 19:44

ik haat mensen die hacken, vooral mensen die jezelf hacken.

dext0r 8 January 2004 21:02

Citaat:

Originally posted by jarno109
ik haat mensen die hacken, vooral mensen die jezelf hacken.
dat zijn geen hackers maar scriptkiddies
hackers zijn nuttige security specialisten en zouden veel meer credit moeten verdienen...altijd staan ze maar in een zwart licht terwijl 'echte' hackers, ofwel de security specialists gewoon professionals zijn die het bedrijfsleven en de softwaregiganten scherp houden.. :Y)

jarno109 8 January 2004 21:35

Citaat:

hackers zijn nuttige security specialisten en zouden veel meer credit moeten verdienen...altijd staan ze maar in een zwart licht terwijl 'echte' hackers, ofwel de security specialists gewoon professionals zijn die het bedrijfsleven en de softwaregiganten scherp houden.. :Y)

thx:)

Impressions 9 January 2004 13:51

Citaat:

Niet jezelf ophemelen :Y)

Suepahfly 10 January 2004 22:46

Citaat:

Originally posted by -Spiderr-
dat is klassiek he:{

gewoongek 12 January 2004 12:24

Ik haat jullie allemaal hahaha :thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.