![]() |
waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
en is joey gewoon nog gebanned!!!
|
omdat ze met 2 maten meten??
hehe hier krijg ik vast weer reacties op :7 |
Waarom is Irene gebanned geweest?
|
Re: waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
Citaat:
Duh |
Citaat:
Ik verwacht al een paar weken een mail van der maar die komt er niet :+ |
Re: Re: waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
Citaat:
|
Re: Re: Re: waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
Citaat:
Ik schat idd de kans dat mensen je pass gaan raden heel klein in. bij mij mogen ze gerust een middagje proberen hoor :p |
Citaat:
En forza, om niet te vergeten, jij hebt joey mijn pass gegeven hoor want ik spreek joey nooit! :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad niet zo'n bijster slimme post van Irene :no:8)
|
Citaat:
tja ze lult |
ik snap het niet, ze is geen forumbaas meer, maar ze mag nog wel op het forum, het is weer lekker vreemd hier,
aan de ene kant straffen jullie haar, en aan de andere kant niet. zijn jullie nou echt zoooooo dom en hypocriet om haar geen bann te geven? |
Citaat:
|
Als je niet weet hoe de zaken in elkaar steken dan moet je er ook niet over beginnen. Een ban voor irene lijkt me niet nodig omdat we indien we overgaan tot een ban we dan juist met 2 maten gaan wegen.
dunkt me dat de "straf" zo al goed genoeg is. Echter wat ik erg vreemd vind is dat irene niet zelf op het heldere idee kan komen om uitleg te geven van het gebeuren. Althans ik kan me voorstellen als je merkt dat je inees geen FB+ meer bent dat je iemand een mail stuurt met wat er aan de hand of iets in die trend. :7 |
ze weet dat wij weten dat ze haar pass aan Forza heeft gegeven, dus is die mail eigenlijk nergens meer voor nodig
of ik heb ongelijk en zou ze op t moment dat ze dit leest (kans schat ik heel erg klein in) uitleg geven hier of via pm/mail :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
Citaat:
Niemand mag Joey behalve jij En iedereen mag Irene behalve jij:yes: |
Re: Re: waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
Citaat:
Als je bijvoorbeeld in de rechtzaal staat en die rechter mag je niet sta je toch heel raar te kijken als ie je een paar jaa cel geeft voor een neit betaalde boeten. Overigens spreek voor je zelf (ik doel op :"niemand mag joey behalve jij", ik heb opzich niks tegen die gast...) |
Re: Re: Re: waarom is IRENE GODVERDOMME niet gebanned???
Citaat:
|
In feite hebben Lizz, Queenie en -spiderr- ook geen ban gehad hè? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat dit toch wel een ban verdiend hoor... Zij geeft moedwillig haar password aan mensen die daar niet mee om kunnen gaan en er misbruik van maken om het forum te verneuken door het meisjesforum in ADB te plaatsen, en dergelijke grappen en grollen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van Rijntje viel anders vrij eenvoudig te raden bunny 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm als Irene moedwillig haar pass heb doorgegeven vind ik een ban wel op zijn plaats eerlijk gezegd:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar loeloe is wel geband geweest en is ook haar + kwijtgeraakt.
|
Ik heb me straf toch al ghad man dus wat is jouw probleem?
Het gaat er nu om dat Irene (ongeveer) hetzelfde doet nou jah...dan verdient zij net zo goed een straf...wat dat ook moge wezen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
14-jarigen mentaliteit 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de poll's op ADB verneukt werden? De posts die aangepast werden? De topics die plots verdwenen? Of de topics die overal verspreid waren? Jah, ik heb me ook rotgelachen :{ |:( |
Citaat:
|
Wat een kutkind ben je zeg Irene... :{
|
Citaat:
mag dat.....? :kwaaist: |
Men Irene dit had ik echt nooit achter je gezocht..en al helemaal niet dat je er lol aan beleefde...
|
Citaat:
maar dit is gewoon ongelofelijk dom, en helemaal als je er nog lol aan beleeft ook :{ |
1 ding kun je van zeggen wat ze wil. Ze is geen huichelaar, ze zegt het gewoon, eerlijk. Dat het fout is, dat is zo. Maar er zijn een héleboel mensen die precies hetzelfde doen en de vermoorde onschuld spelen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou eerder zeggen dat ze nog iets verbergt waar de meesten niks van af weten maar als ze t echt allemaal eerlijk zegt en niks achter houdt, des te beter :) maar ik vraag me nog af waar ze nou de lol in zag
|
Citaat:
bekennen zou hooguit strafvermindering betekenen..mits ze berouw heeft van haar slechte daden... |
Ik zeg we bannen het klein kind met geen respect voor iedereen die hier rondloopt :thumbsup:
|
Citaat:
@ dextor: Er was net zo weinig bewijs als tegen de dames uit het meidenforum hoor, ze heeft zichzelf hier met domme, of eerlijke opmerkingen 'erbij gelult'. |
Citaat:
Citaat:
Mijn instelling toen ik mijn pass doorgaf was niet "yes! nou gaat iedereen zich aan me ergeren en zijn alle polls vernield en worden er topics verplaatst!" dat moet je niet denken.. want zo ben ik niet.. Het plezante er aan was dat ik es iets anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen. Nog een rede waarom ik het deed, het forum heeft vernieuwing nodig. Totale vernieuwing. En je kan niet iets totaal vernieuwen zonder dat het gewoon brak is.. Dit heeft ook wel een centje meegeholpen maar we zijn d'r nog nie. Maarja Blue, ik vond je altijd wel een goede fb alleen de laatste tijd ging je wat achteruit, als fb, niet persoonlijk. Laten we zeggen dat je je beste tijd heb gehad.. En dit zeg ik niet omdat je wil dat ik geband wordt want ik denk niet dat ik de enige ben? :s Anyway, ban me maar, succes met het opnieuw opbouwen als het zo ver is :thumbsup: |
je had dan je mond moeten open trekken ipv je pass doorgeven :yes:
|
irene,wat voor een zielig kind ben jij?! god,dat dr nog zo'n mensen worden aangesteld als FB... :notgood:
|
bartje, ik doelde op bewijs (screenshots) waarin joey duidelijk vermeld dat hij in de weer is met irene haar password... en niet op bewijs van andere meiden die passworden zouden doorgeven of iets dergelijks.
|
irene... om eerlijk te zijn denk ik dat jij de spil van de achteruitgang van dit forum bent... jij hebt er je steentje aan toe bij gedragen dat de sfeer verziekt werd (min of meer met hulp van enige anderen die je password maar al te graag wilden gebruiken...)
:kwaaist: voor NW e.a spil2 (de ~, ~len) 1 pen, as waar iets om draait 2 centraal element of persoon => middelpunt |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop in ieder geval dat je genoten hebt van je aandacht die je kreeg, andere mensen zouden trots zijn op een voorbeeldfunctie, jij jij jij... |:( Je hoeft niet het brave forumbaasje te zijn? Je kan ook gewoon cool overkomen zonder dat je je paswoord moet rondgeven veronderstel ik... Ach, in ieder geval... Dat komt er van als je 14-jarigen fb+ maakt... Ik weet niet van wie de uitspraak hier kwam, maar Irene is zelfs nog om te kopen met MINDER dan een lolly... :rolleyes: Citaat:
Citaat:
Trouwens, volgens mij zit jij met een totaal verkeerde mentaliteit. Als je iets niet goed vind, dan is het de bedoeling dat je iets VERBETERT, en niet verder stuk maakt... Of het nog een handje gaat helpen... Vind ik echt laag van je :notgood: |
Ik heb eerlijk gezegt ook geen flauw idee hoe ze aan deze verklaring komt :? Zeg dan gewoon dat je zin had in een geintje :? Daar valt nog iets voor te zeggen, maar deze reden slaat eigenlijk nergens op |:( :no:
@ Dextor: ik wist dus niet wat je bedoelde.. |
Citaat:
Bovendien dacht Bluewolf inderdaad niet [denk ik] dat je het als 'yes-gedachte' bedoelde... Je maakt je fout alleen maar erger door het uit te leggen... 'anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen' |:( Hoe dom kun je zijn. Als je wat leuks van plan was doe dan ook iets volwassens (like verzin wat met bluewolf ofzow), je maakt jezelf wel erg doorzichtig nu. :notgood: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.