Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Fb-Voorstel-Topic (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36619)

BlueWolf 17 September 2003 18:37

Fb-Voorstel-Topic

Ik ben ff nieuwgierig wie jullie denken dat een goede fb zou zijn :)
So shoot :+

Banaan 17 September 2003 18:51

Kampie
Tyskie

alleen moete hun et zelf ook wille :p maar het zijn goeie gozers vindik

WishfulDreaming 17 September 2003 18:53

AmbyPur

The6thgate 17 September 2003 18:55

*steekt handje op:+
hehe neej toch maar liever kunnen schelden:z

euh Bartje?:p
verder ben ik het met banaan ook wel eens

Youssef 17 September 2003 19:00

Hmm, ik zou er zelf niet opkomen, maar inderdaad. Kampie en Tyskie. Tyskie was volgens mij zelf ook ooit forumbaas? Of niet? :o Hij wil in ieder geval niet dacht ik :)

BlueWolf 17 September 2003 19:00

Ow ja, een beetje uitleg zou lief zijn :+

Banaan 17 September 2003 19:01

Citaat:

Originally posted by Youssef
Hmm, ik zou er zelf niet opkomen, maar inderdaad. Kampie en Tyskie. Tyskie was volgens mij zelf ook ooit forumbaas? Of niet? :o Hij wil in ieder geval niet dacht ik :)
ja dat bedoellik, tyskie wou niet dachtik, terwijl ik hem echt als geschikte iemand zie om hard op te treden en toch geliefd te zijn bij onze geliefde leden :)

edit voor bw: en kampie zie ik gewoon omdattie wel verstand heeft van forumpjes en weet hoe shit werkt. iemand die er al iets van afweet kan je hier wel gebruiken. :) en kampie is hier ook cool, de meeste fb's zijn nu best wel gehaat en dat valt best tegen :no:

WishfulDreaming 17 September 2003 19:05

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Ow ja, een beetje uitleg zou lief zijn :+
*tonguitsteek*

Ik denk dat AmbyPur hiervoor wel geschikt zou zijn.
Ze is een aangenaam meisje, ze heeft wel verantwoordelijkheidsgevoel, en ik denk wel dat ze het zou kunnen... :yes:

Alleen... één minpuntje ofzo, ze is tegenwoordig minder op forum... Maar dat veranderd nx aan men standpunt over haar ;)

bartje518 17 September 2003 19:05

Ik zie eerlijk gezegt geen capabele mensen rondlopen als ik eerlijk ben :{:x

bartje518 17 September 2003 19:07

Citaat:

Originally posted by Saartje18
*tonguitsteek*

Ik denk dat AmbyPur hiervoor wel geschikt zou zijn.
Ze is een aangenaam meisje, ze heeft wel verantwoordelijkheidsgevoel, en ik denk wel dat ze het zou kunnen... :yes:

Alleen... één minpuntje ofzo, ze is tegenwoordig minder op forum... Maar dat veranderd nx aan men standpunt over haar ;)

Is dat niet cruciaal aan het FB zijn :?

SpiNe 17 September 2003 19:08

bartje:yes:

Raspberry 17 September 2003 19:11

Citaat:

Originally posted by SpiNe
bartje:yes:
dies volgens mij wel geschikt:)

xlizzx 17 September 2003 19:15

bartje

appelshampoo 17 September 2003 19:22

Ik vind Bartje zeer ongeschikt. Niet om de persoon Bartje, maar hij is zeer partijdig en ik vind dat een Forumbaas neutraal moet zijn

PFP 17 September 2003 19:22

ja ik denk ook bartje, dan raakt de boel lekker corrupt :thumbsup:

psychobunny 17 September 2003 19:22

banaan,hij wil dr echt wel wat aan veranderen denk ik....

en de personen die op bart stemmen,tuurlijk,hij's echt wel betrouwbaar :{

PFP 17 September 2003 19:22

ik denk dat pfp wel geschikt is, hij is heel lief :love:

psychobunny 17 September 2003 19:23

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
Ik vind Bartje zeer ongeschikt. Niet om de persoon Bartje, maar hij is zeer partijdig en ik vind dat een Forumbaas neutraal moet zijn
+ hij zit al maanden op het meidenforum..

Banaan 17 September 2003 19:28

Citaat:

Originally posted by PFP
juist, eingelijk EINGELIJK ben je best geschikt :yes:

over bartje: hij haat me en ik hem, zijn maatjes haten mij en ik hun. ik ben naai ze(nie letterlijk gelukkig) en hun doen wat tegen het forum. beide zitte we fout. hij tegen het forum en ik tegen hem(niet forum dus) dit hebbik tegen hem gezegt en dat accepteertie maar. maar ik ben zo sportief om te zeggen dattie geschikt zou zijn alsie nie zo schijnheilig zou zijn. meidenforum ingaan en iets anders wattik maar nie bekend maak. dus ff tegen bartje: zonder onze ruzie: je bent geschikt, maar doe ff normaal. en misschien heeft appelshampoo wel gelijk.

ojah, dit verhaaltje veranderd verder nix over onze haat tegen elkaar :wave:

wattik wil zeggen over bartje als fb: bijna ja maar toch nee... kantjeboord

appelshampoo 17 September 2003 19:32

owjah wie ik wel geschikt vind:

ThePhit :yes:

Iemand die over het algemeen goed met iedereen op kan schieten en best wel serieus kan zijn.

psychobunny 17 September 2003 19:33

Citaat:

owjah wie ik wel geschikt vind:

ThePhit :yes:

Iemand die over het algemeen goed met iedereen op kan schieten en best wel serieus kan zijn.

true :)

PFP 17 September 2003 19:33

Ik studeer rechten, dus ik ben ook geschikt O-)

WishfulDreaming 17 September 2003 19:34

Citaat:

Originally posted by psychobunny
+ hij zit al maanden op het meidenforum..
Maybe kan ie forumbaas van het meidenforum worden,
hij kent toch de boel al vanbuiten ofzo :7

appelshampoo 17 September 2003 19:35

Citaat:

Originally posted by PFP
Ik studeer rechten, dus ik ben ook geschikt O-)
als je nou je foto eens plaatst kunnen we erover denken..

als je je niet altijd zo negatief gedraagde had je idd een best goede forumbaas geweest..

Maar er is nog hoop Fade Of Light was vroeger ook heel anders :yes:

SpiNe 17 September 2003 19:44

Citaat:

Originally posted by PFP
nou op zich heb ik er niks op tegen als jij denkt dat je taak serieus kan nemen

bartje518 17 September 2003 19:44

Kijk ze weer allemaal.. Ik had niet anders verwacht :) Gelukkig zijn de mensen die dat zeggen allen ongeschikt als FB, aangezien ze op alles en iedereen inhakken, doen jullie goed :thumbsup: Overigens, Banaan, ik ontken toch nooit iets? Schijnheilig is niet het goed woord aldus. Ik ben echter gewoon 'lid'. Dat wil zeggen dat ik tegen niemand verantwoording hoef af te leggen. Ik ben momenteel het laagste 'in rang', om het zo maar te noemen. Dat wil zeggen dat ik over alles en iedereen mijn mening mag geven. Dat die mening niet voor iedereen even leuk is, so be it. Als ik FB zou zijn, dan zou ik niet zomaar tegen iedereen kunnen zeggen wat ik van hem/haar vind. Dan kan ik niet zomaar meer op het meidenforum kijken omdat ik vind dat dat openbaar zou moeten. Dan vertegenwoordig ik de regels zoals die er zijn, en heb ik me eraan te houden. Zo simpel is het, zo zie ik het, en daar kan iedereen het weer eens/oneens over zijn :yes:. Dat is het mooie van een forum, alleen beoordeel ik de kandidaten voor een FB-schap objectief, en schijnen jullie dat niet te kunnen :no:. (overigens wel respect voor banaan in deze zaak).

bartje518 17 September 2003 19:45

Citaat:

als je nou je foto eens plaatst kunnen we erover denken..

als je je niet altijd zo negatief gedraagde had je idd een best goede forumbaas geweest..

Maar er is nog hoop Fade Of Light was vroeger ook heel anders :yes:

Wat heeft zijn foto er nu weer mee te maken |:( Alsof uiterlijk van belang is of je een goede Mod zal zijn :? Bovendien geeft PFP net als ik zijn mening, en dat doet ie goed. PFP en Phitje zijn geschikt overigens, ik kom erop terug (en ik ga niet mezelf als geschikt noemen zoals Erik ;))

Banaan 17 September 2003 19:46

en bartje nu ff een grote vraag: wil jij wel fb worden?(ook ff alle respect voor jouw)

Nightwolf 17 September 2003 19:47

Citaat:

Originally posted by bartje518
Dan kan ik niet zomaar meer op het meidenforum kijken omdat ik vind dat dat openbaar zou moeten. Dan vertegenwoordig ik de regels zoals die er zijn, en heb ik me eraan te houden. Zo simpel is het, zo zie ik het, en daar kan iedereen het weer eens/oneens over zijn :yes:.
daar heb ik enige twijfels over maar verder... :)

WishfulDreaming 17 September 2003 19:48

Citaat:

Kijk ze weer allemaal.. Ik had niet anders verwacht :) Gelukkig zijn de mensen die dat zeggen allen ongeschikt als FB, aangezien ze op alles en iedereen inhakken, doen jullie goed :thumbsup: Overigens, Banaan, ik ontken toch nooit iets? Schijnheilig is niet het goed woord aldus. Ik ben echter gewoon 'lid'. Dat wil zeggen dat ik tegen niemand verantwoording hoef af te leggen. Ik ben momenteel het laagste 'in rang', om het zo maar te noemen. Dat wil zeggen dat ik over alles en iedereen mijn mening mag geven. Dat die mening niet voor iedereen even leuk is, so be it. Als ik FB zou zijn, dan zou ik niet zomaar tegen iedereen kunnen zeggen wat ik van hem/haar vind. Dan kan ik niet zomaar meer op het meidenforum kijken omdat ik vind dat dat openbaar zou moeten. Dan vertegenwoordig ik de regels zoals die er zijn, en heb ik me eraan te houden. Zo simpel is het, zo zie ik het, en daar kan iedereen het weer eens/oneens over zijn :yes:. Dat is het mooie van een forum, alleen beoordeel ik de kandidaten voor een FB-schap objectief, en schijnen jullie dat niet te kunnen :no:. (overigens wel respect voor banaan in deze zaak).
Dus, eigelijk... Dan mag Forza van mij ook wel FB worden...
Wie weet is hij als FB ook anders dan lid... En wie weet gaat ie zich ook aan de regels houden... je weet dat nooit huh :rolleyes:

Citaat:

Dan kan ik niet zomaar meer op het meidenforum kijken omdat ik vind dat dat openbaar zou moeten.
Hierin heb je men stem meer dan DIK tegen...
Waarom moet het openbaar? Omdat iedereen dan er in kan? Dat je dan een beetje in't oog kan houden wat er gezegd word? Het zijn je zaken niet... Punt :wave:

dext0r 17 September 2003 19:48

tyskie,
ik heb veruit niets dan lovende woorden over hem.
hij helpt hier en daar bij het aansporen van mij in mijn fb-taak.. ziet verder tevens goed in wat de problemen zijn, en geeft ook evt. mogelijke oplossingen.

maarja.,..vooralsnog heb ik vernomen dat tyskie het fb schap niet zo ziet zitten.

PFP 17 September 2003 19:48

ik denk toch niet dat ik forumbaas kan worden, aangezien ongeveer iedere forumbaas een hekel aan mij heeft, zal ff een lijstje maken :+

dext0r 17 September 2003 19:50

.volgens mij is het meidenforum er juist om het een en ander anoniem te houden en het niet in de te grote groep van Guests, users en dergelijke te gooien

eigenlijk als het al publiekelijk zou zijn ontgaat het dus zijn doel; want iedere jan en alleman kan dan registreren als zijnde man of vrouw en kan vervolgens ook posten in het desbetreffende fora..

appelshampoo 17 September 2003 19:52

Citaat:

Wat heeft zijn foto er nu weer mee te maken |:( Alsof uiterlijk van belang is of je een goede Mod zal zijn :? Bovendien geeft PFP net als ik zijn mening, en dat doet ie goed. PFP en Phitje zijn geschikt overigens, ik kom erop terug (en ik ga niet mezelf als geschikt noemen zoals Erik ;))
dat was eigenlijk als G-R-A-P-J-E bedoeld, en jammer als mensen niet goed tegen kritiek kunnen.. want ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn punt waarom jij geen fb zou moeten worden, gekregen ? Het boeit mij overigens nix wat jij van me vind hoor.. en je mening geven is niet erg daarom is het ook een forum maar ben je zelf niet van mening dat je als forumbaas niet altijd zomaar overal je commentaar op kunt uiten maar dat je je soms in moet houden. Zelf heb je ook meteen een grote mond als bij wijze van spreke Plankje iemand uitscheld.

bartje518 17 September 2003 20:41

Citaat:

dat was eigenlijk als G-R-A-P-J-E bedoeld, en jammer als mensen niet goed tegen kritiek kunnen.. want ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn punt waarom jij geen fb zou moeten worden, gekregen ? Het boeit mij overigens nix wat jij van me vind hoor.. en je mening geven is niet erg daarom is het ook een forum maar ben je zelf niet van mening dat je als forumbaas niet altijd zomaar overal je commentaar op kunt uiten maar dat je je soms in moet houden. Zelf heb je ook meteen een grote mond als bij wijze van spreke Plankje iemand uitscheld.
Als forumbaas heb je een voorbeeldfunctie. Dan kan ik niet meer zomaar tegen iedereen zeggen wat ik van hem PERSOONLIJK denk. Natuurlijk heb ik dan ook een mening over iemand, maar zo open uitspreken als ik dat nu doe gaat dan niet (is ook logisch). En dat bedoelde ik dus ook Saartje, of NW, wie dat ook zei. Forza daarentegen heeft zich nog nooit serieus bemoeid met andere zaken, of zijn ideëen daarover gegeven. Wat betreft het meidenforum hebben we een verschil van mening, ik droeg dat ook niet aan als idee trouwens :rolleyes: Dus jou stem tegen heb ik ook niet nodig saartje :rolleyes: Verder is het trouwens eigenlijk een zinloze discussie, aangezien de stemmen eigenlijk al gevoeglijk vast staan. Een voorspelling: Koelkast, Loeloe, dextor, plankje en BW misschien stemmen tegen PFP of mij. Niet dat het om de kwaliteiten zou gaan, maar omdat ze ons niet mogen (zo gaat het helaas ook te vaak met polls op mannen). Let wel: ik zeg nu niet dat dat gebeurt, of dat zij dat doen, ik voorspel dat, als het ter sprake zou komen.

bartje518 17 September 2003 20:42

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
daar heb ik enige twijfels over maar verder... :)
Heb jij lekker je twijfels maar :wave: ZO heb ik het altijd al gezien, en blijft zo.

@ PFP, het ligt eraan of er enig draagvlak is :? En uiteraard om welk forum het zo gaan..

Stapper 17 September 2003 21:29

het ligt er aan voor welke onderdelen
bartje wil ik bijvoorbeeld niet op kunst en muziek hebben en ook niet in ADB, maar bij sport dan weer wel

eigenlijk vind ik het zo wel goed, alleen moet redbull, leoleo en plankje weg en dan is het goed

bartje518 17 September 2003 21:40

Citaat:

Originally posted by Stapper
het ligt er aan voor welke onderdelen
bartje wil ik bijvoorbeeld niet op kunst en muziek hebben en ook niet in ADB, maar bij sport dan weer wel

eigenlijk vind ik het zo wel goed, alleen moet redbull, leoleo en plankje weg en dan is het goed

Sport is al bezet.. Er zou dan alleen een vacature op F&P en ADB komen..

Plankje 17 September 2003 21:42

Citaat:

hoezo f&p dan

Stapper 17 September 2003 21:43

Citaat:

I know
en dat zijn echt de vacatures die iedereen wel aan kan
op een paar uitzonderingen na dan

MarvinV 17 September 2003 21:45

ik wil FB worden :d :thumbsup:

bartje518 17 September 2003 21:50

Citaat:

Originally posted by Plankje
hoezo f&p dan
Zie jij Linnea ooit nog eens dan :?

Stapper 17 September 2003 21:54

Citaat:

Zie jij Linnea ooit nog eens dan :?
die zit lekker in driebergen te studeren en zul je niet al te vaak meer hier zin
die mag dan van mij ook wel weer op een zij spoor gezet worden en haar taak door iemand anders over te laten nemen

er is natuurlijk ook de optie om weer iemand van spill te laten aan nemen om alle lege plekken die we zo creëren op te vullen, is er meteen weer gesprek stof

Tyskie 17 September 2003 22:08

Mja... ben al gepolst door BW en toen heb ik geweigerd, net zoals ik nu zal weigeren... Hiervoor heb ik mijn redenen, een daarvan is dus dat ik al 20 ben en eigenlijk niet hoop hier over een of twee jaar nog te zitten. De andere zijn van minder belang en houd ik voor me... (wordt te persoonlijk denk ik ;))

Goede FB'en?
Van mij mag Bartje wel een kans krijgen, heeft over het algemeen duidelijke mening, alleen kan wat doordraven. Iig zou ik hem wel de kans willen geven om het in de praktijk te brengen...
Kampie is op zich ook oke.

Maar het grootste probleem met deze twee en met een groot gedeelte van de huidige staf is dat ze al bijna twintig zijn of al zijn geweest... Dat betekent dat ze op de lange termijn geen rol van betekenis kunnen spelen op dit forum, althans dat hoop ik voor hen.

Daarom pleit ik voor wat jongeren, die hier nog 'toekomst' hebben... Ik weet het, het is lastig, ze zijn nog jong, daarom dienen de beheerders ze goed te begeleiden... Kan zo geen namen noemen, maar dat komt meer omdat ik niet zo goed op de hoogte ben van de gemiddelde leeftijd.

Stapper 17 September 2003 22:14

Citaat:

Originally posted by Tyskie
*knip*
wat je dus voorsteld is op elk forum +/- 2 FB te zetten, 1 die helemaal nieuw is en 1 die het al weet

het nadeel met jongere mensen als FB is dat je hetzelfde krijgt met irene en rick, die krijgen alleen maar gezeik en misschien kunnen die "nieuwe" mensen het wel helemaal niet aan.
ik pleit dus ook voor oudere en wat ervaren mensen
ook al zijn ze wat oud en blijven de meeste niet meer dan 4 jaar hier
maar de tijd die ze hier zijn is altijd mee genomen en dan krijg je over een jaar dat er een andere mensen het forum overnemen
dan zijn veel van die jonkies weer een jaartje ouder en wijzer en is het beter om ze dan als FB aan te nemen, nu zijn ze te jong en te onervaren

The Phit 17 September 2003 22:15

Theo Tank zou je mede-FB kunnen maken van Sport. (de rest van t forum intereseert m niet zo verderts)
Bartje, Groov, Stappert, Raspberry zijn volgens mij ook wel ergens geschikt voor. Ook pfp zou t denk ik niet zo slecht doen

;)

Tyskie 17 September 2003 22:17

Citaat:

wat je dus voorsteld is op elk forum +/- 2 FB te zetten, 1 die helemaal nieuw is en 1 die het al weet

het nadeel met jongere mensen als FB is dat je hetzelfde krijgt met irene en rick, die krijgen alleen maar gezeik en misschien kunnen die "nieuwe" mensen het wel helemaal niet aan.
ik pleit dus ook voor oudere en wat ervaren mensen
ook al zijn ze wat oud en blijven de meeste niet meer dan 4 jaar hier
maar de tijd die ze hier zijn is altijd mee genomen en dan krijg je over een jaar dat er een andere mensen het forum overnemen
dan zijn veel van die jonkies weer een jaartje ouder en wijzer en is het beter om ze dan als FB aan te nemen, nu zijn ze te jong en te onervaren

Nee, hoogstens op ADB, F&P en evt seksualiteiten zijn meer dan 1 FB nodig... Wat oudere FB'en zijn leuk, maar ze zijn hier niet lang meer.. Liever dan een jonger iemand, die goed in de hand wordt gehouden door BW en Koelkast... En Irene-Rick gezeik zul je niet krijgen, want bij gedonder kun je zo een nieuwe zoeken. En 12 is ook wel erg jong.. Vijftien jaar is een mooie leeftijd...
Overigens moeten het niet allemaal 15/16-jarigen zijn, want dan wordt het weer een janboel. Maar als je nu weer 19/20-jarigen aan gaat stellen, dan blijft er niemand over die nog wat toekomst heeft hier...

Stapper 17 September 2003 22:21

je moet altijd oudere nodig hebben die de leiding hebben
de jonkies moeten iemand hebben om tegen op te kijken, als rol model en dan moet er niet iemand zitten die jonger is dan zij zelf, daar gaan ze tegen in en de kans is ook zo dat ze dan de overmacht krijgen
volgens mij kunnen jonkies ook niet goed met de verandwoordelijkheden om die van ze verwacht worden als FB, het is niet alleen maar sluiten van topic's, er zit veel meer achter
het leuke leventje als normaal lid moeten ze gedag zeggen en zich als volwassene opstellen en dat is voor vele mensen moeilijk, vooral op de leeftijd van 15/16
gewoon om het jaar nieuwe FB aan nemen, dat is beter, dan kunnen ze dus gewoon 19/20 zijn en hun laatste jaar op het forum door brengen als FB

Tyskie 17 September 2003 22:26

Persoonlijk zie ik dat dus echt niet zitten he... Als ik FB zou worden zou ik echt iets willen opbouwen en niet na een paar maanden aftaaien... Natuurlijk moeten de jonkies niet de overhand hebben, maar laat een stuk of 2/3 15/16-jarigen meedraaien, laat ze ervaring op doen en dan heb je een paar man die de boel draaiende kunnen houden als BW/ NW/ Koelkast/ Dextor/ BoP (doet nu trouwens ook geen flikker er aan volgens mij)/ Dimas/ Linnea/ RedBull (:+)/ LoeLoe/ ArTuur er mee kappen, want zij zijn allemaal al 18+ en enkelen zullen binnen een paar maanden kappen waarschijnlijk, hoewel sommigen nog wel ff door zullen gaan.
En natuurlijk moet je geen opperspammer FB maken, maar er zijn er best die vrij serieus om kunnen gaan met hun taken.. En lukt ze dat niet, dan zijn ze zo omwisselbaar hoor.. :z

bartje518 17 September 2003 22:27

Citaat:

je moet altijd oudere nodig hebben die de leiding hebben
de jonkies moeten iemand hebben om tegen op te kijken, als rol model en dan moet er niet iemand zitten die jonger is dan zij zelf, daar gaan ze tegen in en de kans is ook zo dat ze dan de overmacht krijgen
volgens mij kunnen jonkies ook niet goed met de verandwoordelijkheden om die van ze verwacht worden als FB, het is niet alleen maar sluiten van topic's, er zit veel meer achter
het leuke leventje als normaal lid moeten ze gedag zeggen en zich als volwassene opstellen en dat is voor vele mensen moeilijk, vooral op de leeftijd van 15/16
gewoon om het jaar nieuwe FB aan nemen, dat is beter, dan kunnen ze dus gewoon 19/20 zijn en hun laatste jaar op het forum door brengen als FB

Daar ben ik het mee eens. We hebben wel gezien hoe geweldig de 'jeugd' het ervanaf heeft gebracht. Zij mogen zich eerst bewijzen als serieus gewoon lid, daarna kan altijd nog het FB-schap volgen :yes:

Tyskie 17 September 2003 22:31

Citaat:

Daar ben ik het mee eens. We hebben wel gezien hoe geweldig de 'jeugd' het ervanaf heeft gebracht. Zij mogen zich eerst bewijzen als serieus gewoon lid, daarna kan altijd nog het FB-schap volgen :yes:
Maar Bart, stel, ze maken jou FB, denk jij hier nog lang te blijven dan? Een jaar heeft dus niemand iets aan, want als het goed is is het merendeel van de huidige FB-crew dan toch wel gestopt. Althans, dat mag ik hopen voor hen... :z
En wie blijven er dan over? Plankje?
Mijn punt: de huidige crew wordt te oud.

En zoals ik al zei, voldoet iemand niet, dan kan hij/ zij/ het zo er uit gesodemieterd worden...

Overigens, tonen de ouderen dan zoveel meer kwaliteiten als serieus lid dan die jonkies? :no:

Stapper 17 September 2003 22:34

Citaat:

en de rest van de echte leden word er samen mee oud
als je een beetje door de topic's die niet in ADB en sex geopend worden en de reacties daar op zie je snel dat de vaste klanten ook al ergens boven de 18 zijn
dus een verjonging lijkt mij niet echt nodig

Tyskie 17 September 2003 22:37

Citaat:

en de rest van de echte leden word er samen mee oud
als je een beetje door de topic's die niet in ADB en sex geopend worden en de reacties daar op zie je snel dat de vaste klanten ook al ergens boven de 18 zijn
dus een verjonging lijkt mij niet echt nodig

Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat degenen van mijn leeftijd hier tot in den oneindigheid willen blijven...
Maar als ik de enige ben die dat gevoel heeft dan hou ik stil hoor... ;)

bartje518 17 September 2003 22:38

Citaat:

Maar Bart, stel, ze maken jou FB, denk jij hier nog lang te blijven dan? Een jaar heeft dus niemand iets aan, want als het goed is is het merendeel van de huidige FB-crew dan toch wel gestopt. Althans, dat mag ik hopen voor hen... :z
En wie blijven er dan over? Plankje?

En zoals ik al zei, voldoet iemand niet, dan kan hij/ zij/ het zo er uit gesodemieterd worden...

Overigens, tonen de ouderen dan zoveel meer kwaliteiten als serieus lid dan die jonkies? :no:

Ik vind dat BW, NW, BoP, en zelfs dimas (!) een vrij serieuze indruk op mij maken ja. Loeloe ook, maar dan op een wat ongelukkige manier. Ze is welliswaar serieus, maar tegen enkele personen (waaronder ondergetekende) kan ze niet objectief zijn. Waarom heb je niks aan een jaar? Als iemand het een jaar voortreffelijk doet, geef je daarna het vaandel zonder enige rancune over aan een persoon die inmiddels een jaartje forum-ervaring heeft. Op die manier houd je ook continue een frisse kijk op de zaak (veel mensen met nieuwe, vaak betere) ideëen.

Ikzelf heb enige tijd de cover van de Voice of Kaalhei, een fanzine in elkaar gezet. Ik nam het over van iemand anders, die dacht dat het niet meer beter kon. Ik maakte hem door mijn nieuwe kijk beter, en op een gegeven ogenblik zat ook ik aan mijn top, en als je hem nu ziet.. Niet te vergelijken met mijn 'prutswerk'!!

Stel je zou het met de 'jeugd' doen, en hen eruit schoppen wanneer ze niet voldoen. Dan krijg je weer mensen die het er niet mee eens zijn, enz enz enz.. Bovendien hebben ze dan ook fouten lopen maken, die óók onrust veroorzaken. En dat terwijl ze als ze een jaartje wachten wat ouder zijn het voortreffelijk zouden kunnen doen! Voor goede uitzonderingen dient uiteraard altijd plaats te zijn. Maar ik zie eerlijk gezegt geen 15-jarig persoon die echt een goede FB zou kunnen zijn, jij wel dan? Bovendien kan jeugd (zie plankje) slecht tegen flames, wat kan lijden tot machtsmisbruik :no:

Stapper 17 September 2003 22:44

Citaat:

Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat degenen van mijn leeftijd hier tot in den oneindigheid willen blijven...
Maar als ik de enige ben die dat gevoel heeft dan hou ik stil hoor... ;)

ik zie mezelf over een jaartje hier ook niet zovaak als nu op het forum, denk dat ik dan te druk bezig ben met school wen stage, maar als het gezellig blijft dan blijf ik komen
maar dat komt ook omdat ik wel wil weten waar de jeugd over praat

en in 1 jaar kan je zoveel doen, er worden per dag ongeveer 50 threads geopend, daar word gemiddeld 40x op gereageerd en als FB heb je dus per dag 50 x 40 post om door te nemen op dingen die niet kunnen en die je dus moet sluiten

doe je dit een jaar dan kom je dus op:
730000 reacties

Tyskie 17 September 2003 22:49

Er zit ook wel iets in in wat jullie zeggen.. Maar laten ze nu eerst maar een deugdelijke mensen vinden, dat is al moeilijk genoeg. Maar jong heeft de voorkeur bij mij iig.

Nightwolf 17 September 2003 23:30

ik heb iig een 2e nodig voor bij L&D :yes: alleen zie ik er iemand die daar vaak komt en een beetje common sense heeft :z

MarvinV 18 September 2003 07:18

Ik zal eerlijk toegeven dat ik het leuk zou vinden om als Fb actief te zijn. Ik ben even een tijdje niet zo serieus geweest op ADB maar ik denk dat ik alweer snel toch weer der serieuze kant op ben gegaan.

Geef me een kans en ik zal zien dat ik er mijn best voor zal doen.

LoeLoe 18 September 2003 07:25

Hmm jah opzich heb ik nisk tegen jonkies :? (zoals jullie het benoemen).

Ooit werd het forum opgestart met allemaal mensen die 14/15/16 waren, samen met bennie. Die dan een oogje in het zeil hield voor als er echt iets was. En dat liep (zeker in het begin) voor mijn gevoel erg goed!

appelshampoo 18 September 2003 07:31

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Hmm jah opzich heb ik nisk tegen jonkies :? (zoals jullie het benoemen).

Ooit werd het forum opgestart met allemaal mensen die 14/15/16 waren, samen met bennie. Die dan een oogje in het zeil hield voor als er echt iets was. En dat liep (zeker in het begin) voor mijn gevoel erg goed!

Niet te vergeten dat er toen heel wat minder users waren en dus ook veel minder topics.

bartje518 18 September 2003 09:08

Citaat:

Niet te vergeten dat er toen heel wat minder users waren en dus ook veel minder topics.
Inderdaad! Toen was het forum natuurlijk nog niet zo groot. Let wel, ik wil ook niet beweren dat jonkies het niet zouden kúnnen, maar ik vraag me af waarom het noodzaak is hen nu al FB te maken.

@ Marvin, serieuser ben je inderdaad geworden, maar je bent pas 3 maanden lid :?

MarvinV 18 September 2003 09:13

Citaat:

Inderdaad! Toen was het forum natuurlijk nog niet zo groot. Let wel, ik wil ook niet beweren dat jonkies het niet zouden kúnnen, maar ik vraag me af waarom het noodzaak is hen nu al FB te maken.

@ Marvin, serieuser ben je inderdaad geworden, maar je bent pas 3 maanden lid :?

ja heb je helemaal gelijk in bart maar hoe lang is Red Bull lid :?
ik durf te wedden dat ik meer weet wat er op het forum speelt dan hij. Dan daarbij wil ik gewoon om te beginnen als ondersteunend Fber bij nightwolf op L&D ofzo :thumbsup:

bartje518 18 September 2003 09:21

Citaat:

Originally posted by MarvinV
ja heb je helemaal gelijk in bart maar hoe lang is Red Bull lid :?
ik durf te wedden dat ik meer weet wat er op het forum speelt dan hij. Dan daarbij wil ik gewoon om te beginnen als ondersteunend Fber bij nightwolf op L&D ofzo :thumbsup:

Leerlingen.com Forum > Search > Thread Results
Displaying Topics 1 to 7 of 7

Daar heb je inderdaad al 7 posts ;) RedBull weet niets van het forum nee, dat blijkt ook wel.. Ik vind dan ook dat hij weg moet, maar om er dan iemand voor in de plaats te zetten die ook net lid is? Lijkt me een minder idee ;)

Kampie 18 September 2003 09:23

Tyskie zie ik wel als een nieuwe FB.. jammer dat hij niet wil.. maar hij is altijd objectief.

Bartje zou ook wel wat zijn maar heb ik mijn grote twijfels bij.. aangezien hij aan de andere kant ook redelijk tot zeer onbetrouwbaar is.. en hij wil het misschien ook wel te graag..

En dan een vrouwelijke optie: AmbyPur.. ook objectief alleen jammer dat haar kamertje in Zwolle geen internet kent.. :)

Ow en ik? Ik zou daar zelf eerst eens over nadenken.. Het heeft zo zijn voor en nadelen.. :)

MarvinV 18 September 2003 09:33

Citaat:

Leerlingen.com Forum > Search > Thread Results
Displaying Topics 1 to 7 of 7

Daar heb je inderdaad al 7 posts ;) RedBull weet niets van het forum nee, dat blijkt ook wel.. Ik vind dan ook dat hij weg moet, maar om er dan iemand voor in de plaats te zetten die ook net lid is? Lijkt me een minder idee ;)

hmmm oke misschien beetje weinig posts daar.. maar wel allemaal nuttige een eerlijke posts niet van die onzin dingen. ik zet daar alleen wat neer als ik vind dat het nodig is. Maar goed je hebt gelijk ik ben nog maar kort hier. Betekend niet dat ik mezelf er niet voor in wil zetten. Vernieuwing is misschien wel goed... ik heb toch al wel enige kennis en wat er niet is kan ik leren toch.

bartje518 18 September 2003 09:37

Citaat:

Originally posted by MarvinV
hmmm oke misschien beetje weinig posts daar.. maar wel allemaal nuttige een eerlijke posts niet van die onzin dingen. ik zet daar alleen wat neer als ik vind dat het nodig is. Maar goed je hebt gelijk ik ben nog maar kort hier. Betekend niet dat ik mezelf er niet voor in wil zetten. Vernieuwing is misschien wel goed... ik heb toch al wel enige kennis en wat er niet is kan ik leren toch.
Mijn zege heb je hoor :) We zullen wel zien wat er hieruit naar voren komt :?

MarvinV 18 September 2003 10:02

Citaat:

Mijn zege heb je hoor :) We zullen wel zien wat er hieruit naar voren komt :?
Bedankt hoor netjes en we zullen zien psies :p

Banaan 18 September 2003 10:52

ik zou wel als 'jonkie' hier als fb wille rondspelen, alleen er zullen er teveel tegen zijn en ik ben ook nog niet hier voorgesteld. :p

Stevie 18 September 2003 11:33

ik zou een fb taak ook best op me willen nemen... maar ik zal genoeg tegenstanders kennen en mensen die vinden dat ik gewoon niet serieus genoeg post, hoewel ik dat best kan.

andere goede opties vind ik kampie en tyskie. Aanbod van Marvin vind ik ook niet slecht omdat hij volgens mij best serieus kan zijn, alleen heeft hij laatst nog wat anti-riddler topic geopend (dacht ik :? ). Ik vind mensen als Phitje, RandyJC, AmbyPur en Riddler ook wel geschikt.

Banaan 18 September 2003 11:35

damn ik vergeet RandyJC jah 8) das ook weel goeie denkik. en je kan hem vrijwel overal voor gebruiken.

MarvinV 18 September 2003 11:44

Citaat:

Originally posted by Stevie
ik zou een fb taak ook best op me willen nemen... maar ik zal genoeg tegenstanders kennen en mensen die vinden dat ik gewoon niet serieus genoeg post, hoewel ik dat best kan.

andere goede opties vind ik kampie en tyskie. Aanbod van Marvin vind ik ook niet slecht omdat hij volgens mij best serieus kan zijn, alleen heeft hij laatst nog wat anti-riddler topic geopend (dacht ik :? ). Ik vind mensen als Phitje, RandyJC, AmbyPur en Riddler ook wel geschikt.

dat was een anti yo de plo topic... heb ik achteraf wel spijt van
maar je ziet hij heeft een ban dus geheel fout was het niet... ik vond hem gewoon zeer fout bezig maar bedankt dat je me hebt genoemd :Y)

en ik denk trouwens ook dat jij best serieus kan zijn jah...het ligt er ook aan wat voor verantwoordelijkheid er achter hangt. Als we Fb zouden zijn dan kijken we er toch anders tegenaan als dat we gewoon lid zijn snappie

HugoBoss 18 September 2003 11:47

waarom zou je in hemelsnaam zo graag fb worden?:?

MarvinV 18 September 2003 11:49

Citaat:

Originally posted by HugoBoss
waarom zou je in hemelsnaam zo graag fb worden?:?
verschilt per persoon denk ik... sommige doen het omdat ze graag macht hebben anderen omdat ze graag meer willen bereiken in alles... daar ben ik er een van..

Pappie zegt altijd altijd gaan voor het hoogst haalbare :D

dext0r 18 September 2003 12:05

voor bart: ik zal niet tegen je stemmen als het om je kwaliteiten zou moeten gaan, want daar geloof ik wel in dat je die hebt.. ik zou tegen je stemmen omdat ik vind dat je gewoon niet te vertrouwen bent..., en dat is dan ook mijn enige drempelvlak...

en overigens zou ik ook gerust wel voor PFP kunnen stemmen, ook al mag ik hem niet.. wanneer hij zijn functie juist bekleedt en vooral betrouwbaar acht te zijn dan heb ik daar al helemaal niets op tegen.

wat bartje en pfp betreft vind ik het gerust het proberen een keer waard.
verder resteert dan ook kampie nog als goede mogelijkheid naar mijn mening. Randy zou ook waarschijnlijk dergelijke functie goed kunnen bekleden? volgens mij zelfs gerust op foto&plaatjes..
stevie vindt ik ook een goede kandidaat.., ook al zal hij misschien het stempel van 'jeugd' opgeplakt krijgen.

kvind het vooralsnog jammer dat tyskie er geen zin in heeft :/

LoeLoe 18 September 2003 12:26

Idd was het forum toen nog wat kleiner en had het minder leden.
Daarbij nog een klein misverstand die ik hier zie. Het gaat er niet zozeer om denk ik om hoelang je hier lid bent en hoeveel posts je heb...maar wji van de staff merken vanzelf wel aan mensen hoe ze ongeveer zijn (serieus/niet serieus) en daar gaan we denk ik meer vanuit.

Tuurlijk, iemand die net 5 dagen actief is ofzo zal nooit meteen fber worden. Maar iemand die al 3 maanden vrij serieus meedoet enzo met de club..die maakt wel een kansje.

Volgens mij was ik ook pas een paar maanden lid toen ik fber werd. En zo zijn er meerderen (dimas bijvoorbeeld).

SpiNe 18 September 2003 12:52

mijn lijstje met kanshebbers:)

-bartje
-pfp
-randyjc
-tyske
-kampie
-stevie maar dan niet een groot forum deel:)
-en marvin mag van mij ook wel een kans maar ik heb nog geen echte mening over hem

Little Angel 18 September 2003 13:48

Stevie vind ik ook wel een goed idee, vind dat hij redelijk en eerlijk nadenkt en niet te snel kwaad wordt:D Denk dat hij best wel een goede forumbaas kan worden:yes:

Atjeuh 18 September 2003 15:31

ik vindt stevie ook wel een goede :)

Bird Of Prey 18 September 2003 15:44

Kampie lijkt mij wel een goeie, redenen staan al eerder in dit topic vermeld

Bartje zou t geloof ik ook wel kunnen, aan zijn discussievermogen zal t iig niet liggen. En ik geloof ook eig wel dat Banaan t zou kunnen, als hij op diverse andere fora al ervaring hiermee heeft, wrom zou hij t hier niet kunnen dan? Okay...hij heeft een aantal tegenstanders om t zo maar ff uit te drukken, maja...wie heeft deze eerlijk gezegd hier eigenlijk niet of nauwelijks!? :?

Ik kan ook nog wel Tyskie opnoemen, maar die wilt toch niet. Jammer, maar helaas

chica 18 September 2003 15:44

ik denk dat Bart het wel goed zou doen als fb:) En Tyskie ben ik het ook wel mee eens, jammer dat hij niet wil! Maar het gaat alleen om adb en F&P:?

PFP 18 September 2003 16:15

en wat word er nu gedaan dan?

RandyJC 18 September 2003 16:28

Citaat:

Originally posted by Banaan
damn ik vergeet RandyJC jah 8) das ook weel goeie denkik. en je kan hem vrijwel overal voor gebruiken.

wow slik ik ff...

keek naar nieuwschierigheid, zie ik ineens me naam staan. ik goed slikken, en ogen nog eens goed open doen. en dan zie ik het toch jah RandyJC

lol leuk dat er toch ook aan me ged8 word hier :+

8)

Banaan 18 September 2003 16:37

Citaat:

Originally posted by RandyJC
wow slik ik ff...

keek naar nieuwschierigheid, zie ik ineens me naam staan. ik goed slikken, en ogen nog eens goed open doen. en dan zie ik het toch jah RandyJC

lol leuk dat er toch ook aan me ged8 word hier :+

8)

:love: neej maar jouw naam kwam gewoon niet bij me op terwijl ik jouw (zelf voordat deze topic aangemaakt werd) als goeie FB zou kunnen zien. :+ maar kwas je helemaal vergete kerl :p en de meeste zijn et er wel mee eens denkik

LoeLoe 18 September 2003 16:40

Hmm Andy mag ook wel bij het rijtje avn mij

RandyJC 18 September 2003 16:46

Citaat:

:love: neej maar jouw naam kwam gewoon niet bij me op terwijl ik jouw (zelf voordat deze topic aangemaakt werd) als goeie FB zou kunnen zien. :+ maar kwas je helemaal vergete kerl :p en de meeste zijn et er wel mee eens denkik
lol waarom eigenlijk als ik vragen mag :)

gewoon uit nieuwschierigheid.. :Y)

Tyskie 18 September 2003 16:48

Randy heb ik ook al eens genoemd in een PM naar BW... Stevie dacht ik vanmorgen ook aan...
Om ook wat vrouwgevallen er bij te houden lijken Amby en Raspberry mij op zich ook wel kandidaten...

En als zoveel mensen mij als een goede kandidaat zien wil ik het wel overwegen, maar gaarne zie ik dan meer concrete plannen en ideeën over hoe BW en Koelkast het forum in de toekomst willen runnen en voor welke fora een nieuwe FB nodig is. :$

Banaan 18 September 2003 17:01

Citaat:

lol waarom eigenlijk als ik vragen mag :)

gewoon uit nieuwschierigheid.. :Y)

geen idee, toenk ooit admin was op een verlope forum koos ik ook de fb's uit(ik noemde ze gewoon modjuz :p) en ze waren gewoon allemaal heel goed. kdenk wel dat jij ook heel goed zal zijn :) iedereen heeft vrede met je en je kent de regels :Y)

dext0r 18 September 2003 17:02

ik denk dat de huidige beheerders dan maar even snel een goed plan op moeten zetten :Y)
als we daarmee een persoon hebben die het overweegt om fb (of meer?:) ) te willen worden..:+ en daarvoor een meer dan geschikte kandidaat is... :Y) 8{

The Phit 18 September 2003 17:08

Citaat:

weet je, t zou me nix verbazen als hij nog eens FB wordt :? :no: 8|

Banaan 18 September 2003 17:10

Citaat:

Originally posted by Phitje
weet je, t zou me nix verbazen als hij nog eens FB wordt :? :no: 8|
*zucht* kerl, ik heb et tegen bartje ook gezegt; onze ruzie hou ik liever off forum, als je me wilt afzeiken, uitschelden, discuseren whatever over dingen van maanden gelden doe je dat maar via pm. :wave: ik heb hier normaal gereageerd en ik heb bartje voorgesteld als FB en ik heb er vrede mee als hij FB wordt

bartje518 18 September 2003 17:20

Citaat:

*zucht* kerl, ik heb et tegen bartje ook gezegt; onze ruzie hou ik liever off forum, als je me wilt afzeiken, uitschelden, discuseren whatever over dingen van maanden gelden doe je dat maar via pm. :wave: ik heb hier normaal gereageerd en ik heb bartje voorgesteld als FB en ik heb er vrede mee als hij FB wordt
Uitschelden doe ik niet aan..

@ Dextor, welke redenen heb je dan om mij niet te vertrouwen? Heb ik ooit iets doorgeluld uit het mannenforum dat privé moet blijven? Is ooit iemand betrapt onder mijn nickname? Heb ik een ban gehad? Neen!! Ik vertrouw jou pas niet, en je bent fb geworden, das heel wat anders :7

Tyskie 18 September 2003 17:22

Citaat:

Ik vertrouw jou pas niet, en je bent fb geworden, das heel wat anders :7
Maar Bart, heb jij dan wel gegronde redenen om hem niet te vertrouwen? :z
Ik denk dat jij meer blijk hebt gegeven van redenen om evt niet te vertrouwen dan Dext0r. Of ik moet wat over het hoofd hebben gezien... :{

RandyJC 18 September 2003 17:52

Citaat:

geen idee, toenk ooit admin was op een verlope forum koos ik ook de fb's uit(ik noemde ze gewoon modjuz :p)
die ouwetijd:z

Dragonball tijd ... toen zat ik nog op SaiyanLegend samen met XantiX en nog wat andere en oohjah @tje was er ook(oftewel Stapper)

lol jah het word hier FB genoemd enzo ik kende het alleen nog mar als Moderator :P maar het was wel leuk... elke keer een host zoeken om je host te kunnen hosten had je er toch een gevonden kreeg je maar geen members idem dido met de FXP scene dat schoot ook niet op :+

Banaan 18 September 2003 17:58

Citaat:

die ouwetijd:z

Dragonball tijd ... toen zat ik nog op SaiyanLegend samen met XantiX en nog wat andere en oohjah @tje was er ook(oftewel Stapper)

lol jah het word hier FB genoemd enzo ik kende het alleen nog mar als Moderator :P maar het was wel leuk... elke keer een host zoeken om je host te kunnen hosten had je er toch een gevonden kreeg je maar geen members idem dido met de FXP scene dat schoot ook niet op :+

jah dat was echt zooooo vet he? na saiyanlegend(ik was thegame) wask verkeken met forum vanwege de 549894904508 dbz/anime sites :p alleen ll.com was er nog en zo kwamk nog op s.com en fok.nl. maarjah op saiyanlegend wask ook moderator, alleen voor een paar maanden want daarna wast dood daaro :p

RandyJC 18 September 2003 18:01

Citaat:

jah dat was echt zooooo vet he? na saiyanlegend(ik was thegame) wask verkeken met forum vanwege de 549894904508 dbz/anime sites :p alleen ll.com was er nog en zo kwamk nog op s.com en fok.nl. maarjah op saiyanlegend wask ook moderator, alleen voor een paar maanden want daarna wast dood daaro :p
hahah vett :) ik was Admin daar :+ ik ging meestal de hacks installeren enzo... toen hebben XantiX en ik nog geprobeerd een FXP board te beginnen maar de members waren irri.. ze gingen de FTP die we gehackt hadden weg geven.. :-/ schiet dus niet op heh

maarjah we zijn offtopic :+

Banaan 18 September 2003 18:03

Citaat:

hahah vett :) ik was Admin daar :+ ik ging meestal de hacks installeren enzo... toen hebben XantiX en ik nog geprobeerd een FXP board te beginnen maar de members waren irri.. ze gingen de FTP die we gehackt hadden weg geven.. :-/ schiet dus niet op heh

maarjah we zijn offtopic :+

nog ff laatste bericht en dan pm ik wel ff naar je, hehe :+ jah dat hacks zoeke voor forum was echt geweldig XD (<-- deze smilie ken je vast wel) altijd hopeloos en iedereen werd blij als er bijv weer een recordaantal users online was. altijd afspreken: 20:00 op donderdag! en dan iedereen komt er, echt lol!

PFP 18 September 2003 18:05

euh... jah erg ontopic

dext0r 18 September 2003 18:06

Citaat:

Uitschelden doe ik niet aan..

@ Dextor, welke redenen heb je dan om mij niet te vertrouwen? Heb ik ooit iets doorgeluld uit het mannenforum dat privé moet blijven? Is ooit iemand betrapt onder mijn nickname? Heb ik een ban gehad? Neen!! Ik vertrouw jou pas niet, en je bent fb geworden, das heel wat anders :7

nee, het mannenforum zul je wel geheim houden.. mar het feit dat jij ook onder de account van anderen op het meidenforum zit/zat...., dat is het andere plaatje van niet vertrouwen...

en idd, zoals tyskie zegt. waarom zou jij mij niet vertrouwen? omdat ik naar jou zeggen een andere houding heb aangenomen? omdat ik info uit groov zijn fora aan BW doorgeluld zou hebben *zie andere topic o.i.d, BW heeft mij al van de blaam gezuiverd...ik was het NIET volgens hem....dit om je even uit de droom te helpen...*

bartje518 18 September 2003 18:35

Citaat:

Maar Bart, heb jij dan wel gegronde redenen om hem niet te vertrouwen? :z
Ik denk dat jij meer blijk hebt gegeven van redenen om evt niet te vertrouwen dan Dext0r. Of ik moet wat over het hoofd hebben gezien... :{

Zoals Tijs, wat heb ik allemaal op mijn conto? 1 waarschuwing die later ingetrokken is!! Verder helemaal niets, niemand heeft mij ooit ergens op kunnen betrappen. Wie zegt dat dextor bij Amber namelijk niet ook op meiden komt? Kun je nooit bewijzen, net zoals niemand ooit iets bewezen heeft over mij. Of doel je op het zogenaamde scheldmails aan dhr. Van breugel? Verder zegt BW mij helemaal niets in deze zaak. Ik verdenk jou daarvan, en of BW nu zegt dat het niet of wel zo is zegt me helemaal niets. Denk je soms dat wanneer ik hem vraag: was dextor dat? Dat hij dan zegt: ja bartje? Natuurlijk doet ie dat niet! Dext0r, als jij bij amber bent, dan kun jij net zo gemakkelijk op meiden kijken. Niemand die ooit zal kunnen bewijzen dat het niet zo is. En ook niemand die kan bewijzen dat het wél zo is. Nog niemand heeft ooit iets kunnen bewijzen. Bovendien, en dat zal ik wel tot in den treuren moeten herhalen kijk ik er al tijden niet meer op.

dext0r 18 September 2003 18:43

je bekent nu toch in feite dat je het gedurende langere tijd wel gedaan hebt? :+

Nightwolf 18 September 2003 18:43

goed recht om jou te wantrouwen dus...wat zeg ik? iedereen die access had op Groov's forum :wave:

bartje518 18 September 2003 18:47

Citaat:

goed recht om jou te wantrouwen dus...wat zeg ik? iedereen die access had op Groov's forum :wave:
Ben ik ineens gepromoveert dan? :z En ben ik omdat ik iets beken (al 100x gedaan) niet te vertrouwen dan? Ik zou pas niet te vertrouwen zijn als ik alle schijn tegen me heb en dan nog ging lopen ontkennen :Z

dext0r 18 September 2003 18:51

Citaat:

Ben ik ineens gepromoveert dan? :z En ben ik omdat ik iets beken (al 100x gedaan) niet te vertrouwen dan? Ik zou pas niet te vertrouwen zijn als ik alle schijn tegen me heb en dan nog ging lopen ontkennen :Z
een dief blijft toch ook een dief, ook al bekent hij? :S

ik snap niet wat je wil aantonen om eerlijk te zijn.

PFP 18 September 2003 18:52

maarre, dit heeft vrij weinig met het topic te maken

Nightwolf 18 September 2003 18:54

Citaat:

En ben ik omdat ik iets beken (al 100x gedaan) niet te vertrouwen dan?
wilt nog niet zeggen dat je iets niet weer zou doen wat niet mag

btw, m'n excuses....ik dacht t helemaal te snappen maar niet dus....al heb ik een punt in m'n zin hierboven :z

dext0r 18 September 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by PFP
maarre, dit heeft vrij weinig met het topic te maken
scherp opgemerkt 8)

bartje518 18 September 2003 19:00

Citaat:

wilt nog niet zeggen dat je iets niet weer zou doen wat niet mag

btw, m'n excuses....ik dacht t helemaal te snappen maar niet dus....al heb ik een punt in m'n zin hierboven :z

Een dief kan toch betrouwbaar zijn, dextor.. Enne, je hebt een punt, NW, maar toch weer niet. Ik zeg namelijk toch niet dat jij martijn niet mag vertrouwen? Jij vertrouwde PFP en dergelijke ook niet op mannenforum. Ik wel. Jij had daar redenen voor.. Allemaal vrij eenvoudig. Ik verdenk dextor er ernstig van dat hij vertrouwlijke info doorlulde. Daarmee zeg ik niet dat jij datr ook moet denken, simpel toch :?

Nightwolf 18 September 2003 19:04

dan stel ik m'n vraag opnieuw die ik eens eerder vroeg (geloof ik en anders doe ik t voor de eerste keer): kan je aantonen dat de rest t niet was of iig niet kon zijn? want dat zou ik dan wel eens willen zien

bartje518 18 September 2003 19:38

Citaat:

dan stel ik m'n vraag opnieuw die ik eens eerder vroeg (geloof ik en anders doe ik t voor de eerste keer): kan je aantonen dat de rest t niet was of iig niet kon zijn? want dat zou ik dan wel eens willen zien
Ik heb geen bewijzen nodig om een vermoeden te hebben? Zoals ik net al zei, je hebt het zelf ook over mensen :)

PFP 18 September 2003 20:29

krijgen we ooit nog te horen wat nu de bedoeling aan het worden is :?

SpiNe 18 September 2003 21:07

Citaat:

Originally posted by PFP
ik denk chance in command

LoeLoe 18 September 2003 21:16

Citaat:

Originally posted by PFP
Jah als we weer eens tekort komen weten we wie jullie ongeveer willen dat fbers worden :p

Tyskie 18 September 2003 21:17

Ja, kom maar eens op met concrete plannen... Laat maar eens zien wat je met die forum wilt in de toekomst..
Dan kijk ik wel of ik bereid ben om FB te worden (in principe niet dus).

BlueWolf 18 September 2003 21:20

Citaat:

Originally posted by PFP
Simpel toch, we komen voor een tekort te staan en er zijn meerdere mensen die er niet echt veel zin meer in hebben dus we kijken ff of het tijd is voor veranderingen

ik_ben_de_man 18 September 2003 21:22

Citaat:

euhm , alleen omdat ie over somigge dingen anders denkt gedraagt ie zig negatief ,

hij spamt en flood nooit zover ik weet.

ik ben het meestal ook niet met zijn mening eens , en hij probeert het best ver door te drukken , maar daarvoor is een forum toch , om te discusseren ?

The Phit 18 September 2003 22:14

Citaat:

Wat kom je nou ineens de schijnheil uithangen paupert, als jij hier FB wordt dan ben ik pleite. Ik wil niet de allergrootste paupert boven me hebben op een simpel virtueel site'je. Dan verkas ik lekker ergens anders heen, en het boeid me geen ene zak wat jij daarvan vind, want waarschijnlijk zit jij nu te bulken van t lachen op je bureaustoeltje. dag dag :wave:

Stapper 18 September 2003 22:17

Citaat:

damn dan heb ik dus ooit samen gewerkt met jou, grappig
was daar trouwens mod+, en kon ook het admin hok in :yes: erg leuk alleen was het toen al dood gebloed

maar ontopic
er moet eerst besproken worden welke fora een FB nodig hebben en daar iemand neer zetten die er verstand van heeft, je zet stevie, PFP of bartje bijvoorbeeld niet bij computers en internet
zelf zie ik voor mij zelf wel mogelijkheden op het gebied van school en dat is meer omdat ik de opleiding voor leraar doe
maar dus eerst kijken naar de mogelijkheden en dan pas een rijtje mensen die er voor in aanmerking komen

bartje518 18 September 2003 22:35

Feedback: Is prima in handen van Koelkast

Leden-staff: zou best een 2e bij kunnen, ik weet sowieso niet of BlueWolf dat forum graag heeft

Cyber Talk: doet BoP het voortreffelijk

Liefde en Dating: Nightwolf geeft zelf aan dat door het vertrek van linnea hij daar wel een secondant kan gebruiken

Discussie: wil Dimas daar nog mee doorgaan? Vraagteken..

Gezondheid en lifystyle: lijkt me geen probleem te geven?

Psychologie en Filosofie: Linnea is weg, dus een vacature!

Klaagcorner: kom ik nooit

Seksualiteit: gaat zijn gangetje als je t mij vraagt?

Hersenkrakers: Sinds jaar en dag zonder FB.. Moet dat forum wel blijven :?

Aan de Bar: Zo snel mogelijk Redbull vervangen. Is een vacature als je het mij vraagt!

Games: Wie weet kan NW steun gebruiken van Denden 1000 piek? 8)

Sport: :thumbsup:

Foto's en plaatjes: vacature na het wegvallen van Linnea

Meetingforum: prima zo, laten :)

Actualiteiten, Economie en Politiek: tja, gebeurt toch niks, prima zo :)

Films, Tv en Radio: Gaat goed..

Kunst: al sinds jaar en dag een vacature..

Computers & Internet: hoorde van dextor dat hij deze wel mee welde modden..

Muziek: gaat voortreffelijk

School: ook

Dat waren ze, ik solliciteer nergens openlijk naar, neem aan dat niemand dat doet, maar mijns inziens staat het er zo voor :)

Kampie 18 September 2003 22:47

Volgens mij is alles nu vrij duidelijk..

Bartje heeft een mooi lijstje van vacatures gemaakt en de eventuele kandidaten staan in de rest van de topic..

Now it up to you.. 8)

BlueWolf 18 September 2003 22:56

Citaat:

Feedback: Is prima in handen van Koelkast

Leden-staff: zou best een 2e bij kunnen, ik weet sowieso niet of BlueWolf dat forum graag heeft

Cyber Talk: doet BoP het voortreffelijk

Liefde en Dating: Nightwolf geeft zelf aan dat door het vertrek van linnea hij daar wel een secondant kan gebruiken

Gezondheid en lifystyle: lijkt me geen probleem te geven?

Seksualiteit: gaat zijn gangetje als je t mij vraagt?

Hersenkrakers: Sinds jaar en dag zonder FB.. Moet dat forum wel blijven :?

Aan de Bar: Zo snel mogelijk Redbull vervangen. Is een vacature als je het mij vraagt!

Sport: :thumbsup:

Foto's en plaatjes: vacature na het wegvallen van Linnea

Meetingforum: prima zo, laten :)

Actualiteiten, Economie en Politiek: tja, gebeurt toch niks, prima zo :)

Films, Tv en Radio: Gaat goed..

Computers & Internet: hoorde van dextor dat hij deze wel mee welde modden..

Muziek: gaat voortreffelijk

School: ook

Dat waren ze, ik solliciteer nergens openlijk naar, neem aan dat niemand dat doet, maar mijns inziens staat het er zo voor :)

Heb ik 1 forum wil ie er mij nog uitkeilen ook :+

Iig volgens mij zijn er bij aan de bar wel 2 vacatures
*hersenkrakers is weg btw*

bartje518 18 September 2003 23:00

Citaat:

Heb ik 1 forum wil ie er mij nog uitkeilen ook :+

Iig volgens mij zijn er bij aan de bar wel 2 vacatures
*hersenkrakers is weg btw*

Hehe, neem me niet kwalijk :aai: En Linnea dan? Die plekken vallen toch ook open? Hersenkrakers is dan net een half uur weg trouwens :Y)

Tyskie 19 September 2003 01:54

Het kan aan mij liggen, maar BoP zie ik vrij weinig moderaten op zijn fora... Zijn weliswaar fora waar vrij weinig aan gedaan hoeft te worden, dat kan iets verklaren....

PFP 19 September 2003 10:33

Citaat:

Originally posted by Kampie
Volgens mij is alles nu vrij duidelijk..

Bartje heeft een mooi lijstje van vacatures gemaakt en de eventuele kandidaten staan in de rest van de topic..

Now it up to you.. 8)

Nightwolf 19 September 2003 10:53

Citaat:

moet diegene wel in mijn ogen voldoen

Citaat:

mwah dat kan ik wel alleen aan :)

Stapper 19 September 2003 10:55

Citaat:

moet diegene wel in mijn ogen voldoen
dus het moet vrouwlijk zijn ;)
Citaat:

mwah dat kan ik wel alleen aan :)
dat denk ik ook wel, of je moet het hele forum aan bijvoorbeeld denden geven, als hij dat wil dan en als jij dat wilt

maar de grootste zaak is dus gewoon de facature van RB en linnea op te vullen

Nightwolf 19 September 2003 11:02

Citaat:

dus het moet vrouwlijk zijn ;)
ik dacht idd aan een vrouwelijke 'pool' om t zo te zeggen, zoals Linnea aangezien ze er zelf nog weinig is maar dat is niet t enigste wat ik bedoel

Stapper 19 September 2003 13:32

ff om op stevie terug te komen
ik vind niet echt dat hij geschikt is als FB, iig niet voor ADB, hij moet toch een beetje serieuse dingen posten en dat doet die nu helemaal niet

Stevie 19 September 2003 15:59

Citaat:

ff om op stevie terug te komen
ik vind niet echt dat hij geschikt is als FB, iig niet voor ADB, hij moet toch een beetje serieuse dingen posten en dat doet die nu helemaal niet

ik kan heus wel serieus zijn als het moet. Neem nou plankje, ik vind hem niet echt serieus overkomen met zijn 7 over half 2 gedoe. En heb je het overlijdensbericht van hersenkrakers gelezen, getypt door BlueWolf? Ook niet serieus, maar dat maakt toch niet uit?

Kampie 19 September 2003 16:06

Citaat:

En heb je het overlijdensbericht van hersenkrakers gelezen, getypt door BlueWolf? Ook niet serieus, maar dat maakt toch niet uit?
Stevie dat is anders... dat is humor.. :+ :p

Banaan 19 September 2003 16:10

Citaat:

ik kan heus wel serieus zijn als het moet. Neem nou plankje, ik vind hem niet echt serieus overkomen met zijn 7 over half 2 gedoe. En heb je het overlijdensbericht van hersenkrakers gelezen, getypt door BlueWolf? Ook niet serieus, maar dat maakt toch niet uit?
je hoeft toch niet serieus te zijn om je 'werk' te doen? zolang je het maar goed doen.

@ thephit: het boeit me geen moer dat je weggaat alsik fb wordt(wat ik waarschijnlijk niet wordt dus je kan nog altijd hier uithuilen na de beslissing)

Nickchange 19 September 2003 16:22

Citaat:

hahahahah:'(

UrbanLegend 19 September 2003 17:21

banaan is wel goeie.. heeft tenminste veel ervaring en is ook wel eens serieus..
dus.. ik stem banaan

Bobba. 19 September 2003 23:30

Citaat:

(zo gaat het helaas ook te vaak met polls op mannen)
:yes: :[

0Vera 20 September 2003 00:31

Citaat:

*knip*

*/knip*

Ik kom veel op L&D, geef er - naar mijn idee - altijd wel serieus antwoord, dus ik zou NW daar wel willen helpen :)

Over Dimas en discussie: sjah vraag et em :)

P&F kom ik op zich weinig, maar ik wil best mijn zusjes rol daarin opvullen. Vind het wel een leuk forum, maar er gebeurt zo weinig op :{

Kunst: lijkt me een geknipte voor mij omdat ik kunstgeschiedenis studeer :) en wederom gebeurt op dit forum weinig dus dat lijkt me niet echt een prob.

Dus ik wil mezelf wel als fb naar voren brengen. Ik weet niet hoe anderen hierover denken?

WishfulDreaming 20 September 2003 09:00

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Ik kom veel op L&D, geef er - naar mijn idee - altijd wel serieus antwoord, dus ik zou NW daar wel willen helpen :)

Over Dimas en discussie: sjah vraag et em :)

P&F kom ik op zich weinig, maar ik wil best mijn zusjes rol daarin opvullen. Vind het wel een leuk forum, maar er gebeurt zo weinig op :{

Kunst: lijkt me een geknipte voor mij omdat ik kunstgeschiedenis studeer :) en wederom gebeurt op dit forum weinig dus dat lijkt me niet echt een prob.

Dus ik wil mezelf wel als fb naar voren brengen. Ik weet niet hoe anderen hierover denken?

Ik heb absoluut er geen problemen mee ;)

appelshampoo 20 September 2003 09:55

het lijkt mij niet verstandig om 0vera als fb te nemen, er moet nu eens een ander type bij.. als je begrijpt wat ik bedoel..

Dimas 20 September 2003 10:07

Ik wil inderdaad niet meer verder als fb op het discussieforum dus daar zal iemand anders voor aangetrokken moeten worden. Muziek wil ik graag houden (het enige forum waarvoor ik hier echt kom).

De kans is echter dat ik op een gegeven moment besluit om te stoppen met het forum. Daarom weet ik niet of het verstandig is om mij op een ander forum aan te stellen (bv Psycho & Filo). Deze moet dan zodra ik wegga weer vervangen worden. Dus nee, laat mij maar alleen op muziek zitten en dan vind ik het nog wel leuk voor een tijdje.

Als opvolger voor Discussie zou ik eigenlijk niemand kunnen bedenken die geschikt is en geschikt bevonden wordt (tsja, behalve Fade maar die is pleite).

Nightwolf 20 September 2003 10:14

Citaat:

het lijkt mij niet verstandig om 0vera als fb te nemen, er moet nu eens een ander type bij.. als je begrijpt wat ik bedoel..
ik zou haar anders heel goed vinden voor L&D

0Vera 20 September 2003 10:26

Citaat:

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar nieuwe inbreng is bij L&D niet nodig, naar mijn idee. Waarom wil je daar dan een 'ander' type voor? :) Ik zal echt geen bigtime fb worden, alleen een beetje helpen bij de kleinere fora die wat supervisie nodig hebben.
De vraag is meer: zou je me geschikt vinden voor de taak die ik voorstel op me te nemen?

appelshampoo 20 September 2003 10:42

Je moet in de FB-staff ook iemand hebben die het niet altijd overal mee eens is. Dus een totaal tegenstrijdig iemand, aka Bartje, ThePhit, PFP, Tyskie. Die dus niet in dat ons-kent-ons sfeertje zit zeg maar...

LoeLoe 20 September 2003 11:15

Citaat:

Je moet in de FB-staff ook iemand hebben die het niet altijd overal mee eens is. Dus een totaal tegenstrijdig iemand, aka Bartje, ThePhit, PFP, Tyskie. Die dus niet in dat ons-kent-ons sfeertje zit zeg maar...
Uit dit rijtje vind ik alleen Tyske daar geschikt voor..maar hij heeft nog niet echt gezegd of ie wil of niet dus..

HugoBoss 20 September 2003 11:17

Citaat:

heeft ze best wel een punt:yes:

Tyskie 20 September 2003 11:53

Citaat:

Uit dit rijtje vind ik alleen Tyske daar geschikt voor..maar hij heeft nog niet echt gezegd of ie wil of niet dus..
Zoals ik zei: als er plannen liggen om werkelijk iets te veranderen.. In doormodderen en meemodderen heb ik geen trek... :)

Nightwolf 20 September 2003 13:01

Citaat:

er worden er meer dan 1 aangenomen hoor :?

bartje518 20 September 2003 13:25

Als iedereen dan toch zelf gaat lopen soliciteren zal ik het dan ook maar doen :{ Ik acht mezelf enkel geschikt voor een aantal fora: discussie, sport, adb en F&P. En als we het gaan doen zoals Tijs graag ziet, en ikzelf eigenlijk ook (beheerders geen vast forum, maar een meer leidinggevende functie zoals regels maken en coachen van de staff) dan ook leden-staff.. De anderen kom ik toch nie vaak.

Dimas 20 September 2003 14:03

Citaat:

Ik vind het interessant dat je denkt dat iedereen van de staff het volkomen met elkaar eens is.

PFP 20 September 2003 14:44

het lijkt hier wel de ikea op zaterdag ochtend, en ik vind het grappig hoe overa zichzelf presenteert

Nightwolf 20 September 2003 14:58

hoe ziet de ikea er dan op zaterdagochtend er uit?

Bird Of Prey 20 September 2003 15:21

Citaat:

Het kan aan mij liggen, maar BoP zie ik vrij weinig moderaten op zijn fora... Zijn weliswaar fora waar vrij weinig aan gedaan hoeft te worden, dat kan iets verklaren....
Daar heb je oorzaak en gevolg al mooi bij elkaar gezet :)

Niet dat dit nou een uitnodiging is om mij wel van werk te voorzien overigens...

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Hhmm...mijn stem kan je krijgen :)

Citaat:

wat maakt t nou uit wat voor type er FB word!? :? Zolang hij of zij zijn/haar werk maar goed doet lijkt mij dat er geen verdere problemen zullen zijn... :S

Citaat:

Originally posted by Dimas
Ik vind het interessant dat je denkt dat iedereen van de staff het volkomen met elkaar eens is.
Mjah...daar zat ik ook al bij te kijken. Maja, wat niet weet wat niet deert zullen we maar zeggen he... :z

niets persoonlijks tegen jou btw Anne

Kampie 20 September 2003 17:41

Aangezien ik ook al genoemd ben als eventuele 'kanshebber' voor het fb schap van 1 der fora.. wil ik ff het volgende zeggen:

*ahum*

Ik zou alleen een plaats als FB willen als het gaat om AdB en misschien eventueel F&P. Verder zijn de andere fora niet aan mij 'besteed'

Dus mocht er ergens anders alleen maar plek zijn dan kan je mij van het lijstje schrappen.

Vacaturelijstje van Bart er ff bij:

Liefde en Dating: kom ik te weinig en persoonlijk niet bepaald aantrekkelijke onderwerpen voor mij persoonlijk

Discussie: Kom ik af en toe en is er een leuk onderwerp kom ik er dagen achterelkaar en later weer weken niet.. dus niet zo'n goed plan.

Psychologie en Filosofie: Psychisch klop ik al niet dus is dit niet aan mij besteed.

Kunst: Wie zou dit wel moeten doen?

Dit waren de (eventuele) vacatures.. :)

(waarom doe ik dit :? :p :+ )

RandyJC 20 September 2003 18:07

Citaat:

(waarom doe ik dit :? :p :+ )

omdat je miss Fb kan worden en dan weten de andere FBers waar ze jou zou kunnen plaatsen en wat jou eissen zijn.
en dat je graag FB word:Y)

AmbyPur 20 September 2003 18:19

wat leeeuuuk, ik word ook genoemd :love:

maar kan toch niet aangezien ik 1x in de week op het forum kom ofzo... : )

Kampie 20 September 2003 18:25

Citaat:

en dat je graag FB word:Y)
Dan lees je niet goed.. :p

RandyJC 20 September 2003 21:38

Citaat:

Dan lees je niet goed.. :p
weet ik maar zo lees ik het graa~g :+

Stevie 21 September 2003 19:51

ik zou mezelf best willen aanbieden als fb op adb of f&p omdat ik daar wel vaak kom...

Liefde en Dating: kom ik bijna nooit

Discussie: kom ik soms eens, alleen ik vind mezelf daarvoor niet geschikt als fb

Psychologie en Filosofie: kom ik nooit

Klaagcorner: sja, zou kunnen, alleen ben ik ook niet vaak

Kunst: neuj

evt. zou ik best mede fb willen worden van sport of muziek, alleen lijkt me dat niet nodig omdat arthur en dimas hun werk goed doen...

...en dit was mijn sollicitatie 8)

PFP 21 September 2003 19:55

Oh gaan we nu ineens solliciteren

ik zou alleen op discussie willen als die samen word gevoegd met actualiteiten, om zo 1 groot debat forum samen met artuur te runnen. Dat lijkt me wel leuk

en adb natuurlijk

Dimas 21 September 2003 20:44

Stevie, ik vind je persoonlijk niet echt geschikt voor Muziek, maar das mijn mening. Bovendien blijf ik idd lekker zitten :)

PFP 21 September 2003 20:45

omg dimas :7

Stevie 21 September 2003 20:47

dat hoef je dan geen drie keer te zeggen hoor :'( :'( :z
en: :?

DarkAngel 21 September 2003 20:48

Citaat:

dat hoef je dan geen twee keer te zeggen hoor :'( :'( :z
en: :?

tellen is moeilijk 3 keer :z

Stevie 21 September 2003 20:51

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
tellen is moeilijk 3 keer :z
:{ :p

Banaan 21 September 2003 21:01

Aangezien iedereen nu ff zichzelf 'inschrijft' voor fora's ga ik dat ook ff doen :{ ik zou:

Liefde&Dating: wel overnemen van Linnea maar NW wilt een meisje daar dus... :p
Gezondheid&Lifestyle: Ik las dus dat Dext0r C&I wou doen dus die zou ik ook kunnen doen. Maar alsie daar blijft hoeft dat ook niet :p
Aan de bar: als RedBull daar weggaat zou ik em wel willen in nemen.
Kunst: ALS het nodig was...

Ik zou alle kunnen doen, dit is alleen een voorkeur. laat ik eerst maar de nieuwe fb zien voordat ik et allemaal al voorstel. |:(

Ik zie PFP idd Discussie en actualiteiten doen en zijn idee verder bespreken..

RandyJC 21 September 2003 21:06

ik ga mezelf niet inschrijven...

als ik FB word en ze 8en me daar dan zie ik het dan wel

dext0r 21 September 2003 21:10

gezondheid & lifestyle zal ik niet weggaan hoor.., vind ik leuk forum :)
alles wat ik nu moderate vind ik leuke fora, computers en internet zou ik er opzich wel bij willen.., maarja dan zou ik 4 fora beheren... ook al omvatten deze een niet zo heel grote taak.

bartje518 21 September 2003 21:26

Citaat:

ik ga mezelf niet inschrijven...

als ik FB word en ze 8en me daar dan zie ik het dan wel

Ik vind randy geknipt voor Foto's en plaatjes :yes:

RandyJC 21 September 2003 21:31

Citaat:

:$

zit daar iig wel het meest.

maar ben trouwens benieuwd welke mensen op et voorkeuren lijstje staat van de FB's

Banaan 21 September 2003 22:07

Citaat:

Originally posted by dext0r
gezondheid & lifestyle zal ik niet weggaan hoor.., vind ik leuk forum :)
alles wat ik nu moderate vind ik leuke fora, computers en internet zou ik er opzich wel bij willen.., maarja dan zou ik 4 fora beheren... ook al omvatten deze een niet zo heel grote taak.

drom, mocht je C&I kan iemand 1 van je fora's van nu overnemen. (mijn voorkeur zou dus gaan naar G&L) maarjah, over dat laatste heb je wel gelijk. het is opzich geen grote taak :)

bartje518 21 September 2003 22:15

Laten we nu ophouden met solicitatiegesprekken en gewoon afwachten :) Als ze iemand nodig achten nemen ze er vanzelf contact mee op dunkt mij :{

dext0r 21 September 2003 22:16

Citaat:

Kampie 21 September 2003 22:29

Citaat:

Laten we nu ophouden met solicitatiegesprekken en gewoon afwachten :) Als ze iemand nodig achten nemen ze er vanzelf contact mee op dunkt mij :{
:yes:

PFP 24 September 2003 20:41

wanneer krijgen we de uitslag te horen

PFP 24 September 2003 20:42

Tyskie 24 September 2003 20:44

Stevie 24 September 2003 20:45

Stapper 24 September 2003 20:46

wanneer krijg ik de uitslag te horen

Stevie 24 September 2003 20:51

Citaat:

wanneer krijg ik de uitslag te horen
doe eens niet zo egoïstisch :[ :p

Stapper 24 September 2003 20:53

Citaat:

doe eens niet zo egoïstisch :[ :p
en ik maar denken dat het niet zou opvallen

maar dimas is al weg bij discussie, dus de afval race is al begonnen

Little Angel 24 September 2003 21:03

Duurt wel iets te lang naar mijn idee, het forum heeft echt forumbazen nodig om alles een betje bij elkaar te houden:{

WishfulDreaming 24 September 2003 21:03

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Duurt wel iets te lang naar mijn idee, het forum heeft echt forumbazen nodig om alles een betje bij elkaar te houden:{
Beter te lang dan overhaaste beslissingen...

Dat ze maar es goed nadenken vind ik :{

Nightwolf 24 September 2003 21:04

Citaat:

als een paar bepaalde personen ook eens zouden reageren in Staff, dan zou t sneller gaan :z

Tyskie 24 September 2003 21:15

Citaat:

als een paar bepaalde personen ook eens zouden reageren in Staff, dan zou t sneller gaan :z
Kuch, met een beperkte groep stemmen voor nieuwe FB.. De groep die het daadwerkelijke beleid uitstippelt en de leiding heeft over de kudde FB'en.. Op deze manier kun je niet efficient werken en geen controle uitvoeren..

Oja, dat heb ik al eens gezegd... :d :d

Stapper 24 September 2003 21:37

zet alle mogelijke mensen op een rijtje, selecteer dan op of ze het aan kunnen en maak er dan een poll van in leden staff
laat dit 2 dagen open en bepaal na die 2 dagen wie volgens de leden FB moet worden en wie volgens jullie FB moet worden

dan kan je nog wel je veto door laten spelen, maar heb je wel geluisterd naar de leden

stel lid X krijgt van jullie alle stemmen, maar de leden vinden het niet zitten (komt op laatste plek) dan is het dus duidelijk dat lid X het niet moet worden, of je moet van gezeik houden

bartje518 24 September 2003 21:52

Citaat:

zet alle mogelijke mensen op een rijtje, selecteer dan op of ze het aan kunnen en maak er dan een poll van in leden staff
laat dit 2 dagen open en bepaal na die 2 dagen wie volgens de leden FB moet worden en wie volgens jullie FB moet worden

dan kan je nog wel je veto door laten spelen, maar heb je wel geluisterd naar de leden

stel lid X krijgt van jullie alle stemmen, maar de leden vinden het niet zitten (komt op laatste plek) dan is het dus duidelijk dat lid X het niet moet worden, of je moet van gezeik houden

Lijkt mij raadzaam een poll dan ergens apart neer te zetten, waar niet snel in elkaar geflanste nicknames kunnen stemmen..

Verder voel ik meer voor het voorstel van Tyskie. BW en Koelkast beslissen wie FB wordt en wie niet. Gaat veel sneller, en dan dien je bovendien met argumenten te komen, nu wordt er teveel verschuild achter weinig tijd, dus ik zeg even wie wel en wie niet..

Tyskie 24 September 2003 21:56

Inderdaad... En leden hoeven niet te stemmen... Juist dan krijg je willekeur en dergelijke. Dit is geen democratie, probeer er mee te leven... Forumbazen zijn (in mijn ogen) ook maar passanten, zij dienen hun taak juist uit te voeren op hun forum, maar verder moeten ze niet al te veel te zeggen hebben dunkt mij...

De beheerders zijn degenen die al een tijdje hebben aangetoond de kwaliteiten te hebben voor deze taak... Zij geven de leiding, zij coachen bij wijze van spreken de FB'en en zijn ook verantwoordelijk voor het geheel dus... Zie die post op ADB voor meer uitleg... ;)

Little Angel 24 September 2003 21:57

Citaat:

Lijkt mij raadzaam een poll dan ergens apart neer te zetten, waar niet snel in elkaar geflanste nicknames kunnen stemmen..

Verder voel ik meer voor het voorstel van Tyskie. BW en Koelkast beslissen wie FB wordt en wie niet. Gaat veel sneller, en dan dien je bovendien met argumenten te komen, nu wordt er teveel verschuild achter weinig tijd, dus ik zeg even wie wel en wie niet..

jij ging toch weg?

En trouwens vind ik wel dat ze er met z'n allen over moeten beslissen, maar omdat het zo lang duurt blijkt maar weer hoe hard we noeiwe fb's nodig hebben, want de andere komen nooit hier meer, op 3 uitzonderingen, of hadden we er maar 3?:z

bartje518 24 September 2003 22:00

Citaat:

jij ging toch weg?

En trouwens vind ik wel dat ze er met z'n allen over moeten beslissen, maar omdat het zo lang duurt blijkt maar weer hoe hard we noeiwe fb's nodig hebben, want de andere komen nooit hier meer, op 3 uitzonderingen, of hadden we er maar 3?:z

Ja meid, ik ging weg ja, na de aanstelling van de FB's, misschien :wave: Daaaag!!

Reageer trouwens ontopic, het ging totaal niet over waar jij nu mee komt, het ging over het systeem van beslissen :?

Little Angel 24 September 2003 22:02

Citaat:

Ja meid, ik ging weg ja, na de aanstelling van de FB's, misschien :wave: Daaaag!!
:p Was een geintje hoor:*

Maar zo te merken kan dat toch nog wel een heel tijdje duren:Z

bartje518 24 September 2003 22:07

Citaat:

:p Was een geintje hoor:*

Maar zo te merken kan dat toch nog wel een heel tijdje duren:Z

gelukkig dan maar :*

Riddler 25 September 2003 06:40

ik wil wel fb+ worden :9 :d

LoeLoe 25 September 2003 12:50

Er zijn al 2 mensen naar voren gebracht in staff. Nu rest alleen nog de vraag hoelang het gaat duren voordat deze personen benaderd worden en mogen beginnen met hun werk.

Maar da's de taak voor de beheerders, kan ik verder weinig aan doen.

PFP 25 September 2003 12:55

Citaat:

Er zijn al 2 mensen naar voren gebracht in staff. Nu rest alleen nog de vraag hoelang het gaat duren voordat deze personen benaderd worden en mogen beginnen met hun werk.

Tyskie 25 September 2003 16:55

Citaat:

Originally posted by PFP
Waarom quote jij dit? :d :d

WishfulDreaming 25 September 2003 17:01

Citaat:

Zolang dat bartje er nie tussen zit, is alles oke ...

Stevie 25 September 2003 17:09

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Zolang dat bartje er nie tussen zit, is alles oke ...
:O

RandyJC 25 September 2003 17:15

Citaat:

ben best wel benieuwd :+

BlueWolf 25 September 2003 17:19

Morgen of ten laatste dit weekend komen we wel met resultaten :yes:

Stapper 25 September 2003 17:24

Citaat:

Morgen of ten laatste dit weekend komen we wel met resultaten :yes:
jippie
moet ik mijn 06 achter laten om terug gebeld te worden :+

BlueWolf 25 September 2003 17:34

sorry iets te duur naar holland

Tyskie 25 September 2003 17:37

Citaat:

sorry iets te duur naar holland
Hij woont in Utrecht volgens mij, niet in Holland dus.. :{

Nightwolf 25 September 2003 17:38

Tys, wat ben je weer bijdehand :z :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.