![]() |
little angel Vs. Nightwolf
hoe was de meeting?8)
|
hoe kom je daar opeens op? :s
|
niet veel aan lijkt me?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet alles :] foto? |
denk een bloedbad zo aan die namen te horen :p
|
Citaat:
|
kan alleen maar goed aflopen met tijn O-)
|
Citaat:
maar was wel gezellig hoor, was alleen niet al te lang, ze moest later in de middag werken :p |
Jezus man, das al zeker 6 weken geleden? Hoe kom je daar ineens bij? Was wel gezellig hoor, Beetje frisjes....:d
Lizz, houdt je smoel:[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar jij vind spruitjes ook lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben niet zo knap hoor.....:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=223514 leukk hoor |
Dies van 2 jaar geleden!!! Jezus wat sta ik er erg op......:$ Die foto is echt nie leuk.....:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
No pictures!:d |
ik vind je er persoonlijk niet lelijk uit zien, knap zelfs alleen moeilijk oordelen
|
Citaat:
Maar toch bedankt voor het compliment:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij heeft wel gelijk ondanks de slechte kwaliteit is het wel duidelijk dat je niet lelijk bent en op de foto zelf wel mooi |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, als iedereen mee gaat naar de Efteling kunnen ze zelf zien dat ik niet knap ben, ik ben gewoon een doorsnee meisje hoor.... Zit gewoon te blozen achter de computer:$ |
dan neem ik wel m'n digitale camera mee.....als t op een dag wordt gehouden dat ik ook kan iig :p en jij natuurlijk ook :)
|
Citaat:
Ik hoop wel dat er veel mensen mee gaan, das gezellig:D |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat het anders gewoon een psijkerbroek wordt:) Anders ga ik wel de stad in om iets nieuws te kopen:d |
typisch vrouwlijk gedrag, nu al denken wat je aan doet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bedoelde je dat dan met dat legertruitje? :p kan me vaag herinneren dat je dat eens noemde een paar dagen van te voren ;)
oh Stapper, je hebt een beetje gelijk ;) |
Niet tjetten... :+
|
Citaat:
:$ Iedereen zegt dat ik knap ben maar das echt niet zow.... Dus, ga ik een schoonheidsslaapje doen, heb ik hard nodig :d Trusten!:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
En als ik een knappe dame in Den Bosch zie lopen zal ik wel even zwaaien naar je... :+ |
:+
Citaat:
|
Ik moet zeggen Little_Angel, je overtreft alle verwachtingen :yes: :thumbsup:
|
Citaat:
Kijk meneer Nightwolf ik ben over Little Angel heen geweest maar ik weet niet of het zo verstandig is om dat ook te doen Trouwens Irene, ik heb promotie gehad op kantoor, 10% loonsverhoging, das zo'n € 120,-- per maand. Kun JIJ in ieder geval NIET van mee genieten!!! Groeten van de ex van Little Angel |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja nu weet ze hetgeen ik haar wilde vertellen. Tschuss!!! Bis bald!!! |
ik weet al meer dan genoeg over jou, ik heb al wat dingen over je gehoord :yes:
|
Citaat:
Ze heeft zeker mooie verhalen verteld? Maar ja zal mij boeien. Als ik (derdejaars universiteit) mezelf moet verdedigen tegen iemand met 5 HAVO (en SPW hahaaha) dan is het einde zoek! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja mijn boodschap is weer luid en duidelijk overgekomen! :] :wave: :respect: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat Irene gaat daten via internet geeft al aan hoe desperate ze is. In real life wil het toch niet lukken, ik heb die fout gemaakt, anderen niet. It's all about the money and the cars :] |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gewoon iemand ontmoeten, jaaaaaaaja. Je loopt gewoon je lul achterna maar je zit blijkbaar nog in je puberale fase anders had je dat wel toegegeven.
Maarreh bye bye, zwaai zwaai!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: |
ik loop m'n lul achterna? haha kijk naar jezelf, sukkel.....trouwens, ik ben 20 en al ver weg van m'n puberale fase vandaan......dat kan ik helaas niet van jou zeggen
|
Citaat:
Neem toch iets van je eigen leeftijd, behalve de hele dag internetten heb je dan nog wat te doen. Oh ja als Irene dit leest, ik kom binnenkort even langs bij de super met mn nieuwe vriendin! Ze is 24, je legt het af hoor! Brace yourself!!!! :yes: :yes: :yes: |
Citaat:
oh, ik weet niet in welke tijd jij leeft (vast de prehistorie), maar tegenwoordig is een relatie waarbij de 1 20 is en de ander 16 normaal hoor :wave: als je wilt kan je me verder pm'en |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.