![]() |
In navolging van..
Forza, Joy, Arie-Kanarie, Headliner, en velen anderen zeggen ook Phitje en Bartje dit forum vaarwel. Wie ons mist vindt ons ten alle tijden op *********8 Voor de reden van dit plotselinge vertrek kunt U een PM sturen, die zie ik toch wel op mijn mail. Veel plezier allen!
|
laterz dan
|
:'(:+
aju :( :* |
idd, naar het schijnt gaat Banaan FB worden. En zoals eerder vermeld zou ik dan in ieder geval stoppen op dit forum. Bartje is het volledig eens met mijn instelling.
Bedankt lieve mensen voor t lief zijn, en ik zal net als Forza de leukste mensjes nog wel zien op msn. dag dag (K) :9 |
we zullen je missen :yes:
de lekkere discussie's over leoleo maarja, adios dan maar btw, een aanstelling van banaan als FB vind ik ook een reden om te verhuizen |
Citaat:
|
Het is dus iig duidelijk dat ik mijn werk goed doe, ze kunnen niet meer in staff :d
|
Citaat:
|
Ik mee!!!! DAAAAG MENSJES!T was gezellig:wave:
|
Citaat:
|
wat doe je moeilijk... het is toch gewoon fucking internet ?
|
dada :*
|
Citaat:
ik kan me goed indenken dat mensen om sommige mensen vertrekken |
Wrom gaat iedereen weg:(
Nu wordt het hier doodsaai *Denkt erover om ook maar te gaan* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen die voorgesteld werd in dat topic werd in overneming genomen :)
En als je Ar-Tuur bedoeld kan dat wel want die weet staff niet staan O-) En we jagen geen leden weg, jullie nemen al conclusies voordat wij er al gemaakt hebben, dat is wel heel erg op de feiten vooroplopen. |
Citaat:
|
in plaats dat ze nu afwachtenvan wat er gaat gebeuren.. :?
|
Citaat:
|
tja iemand zal wel weer eens zeggen dat ik een meeloper ben maar ik kan niet anders zeggen dan dat jullie idd slecht op de hoogte zijn gesteld.....1 kant van t verhaal horen is niet zo goed namelijk :no:
|
Ja op zich geef ik je wel gelijk in iets wat je vast ook denkt en dat is dat het weer allemaal te lang duurt, ik zou het ook liever gehad hebben dat het al allemaal gekozen was maar helaas wordt de snelheid bepaald door de traagste schakel als je begrijpt wat ik bedoel :+
|
Citaat:
|
Citaat:
En als dan sommigen heel lang wachten ja .. |
Nou, euhm, doei...
Het wordt er wel een stuk saaier op zeg... :{ Forum.fok vind ik toch niet echt een forum voor jou, Bart.. Kun je totaal niet met het beleid bemoeien, veel groter.. Ga dan naar forum.sportdreams.com, nog leuke management-spellen ook... hehe ;) |
Maar ook in deze vraag ik me af hoe lang het duurt...
Koelkast, Groov, volgens mij GregoorvanDijk ook, allemaal spectaculair afscheid genomen in een topic, maar ze zijn nog lang gebleven.. hehe. |
Citaat:
Die wel, die niet. --> PUNT. Geen enkele vorm van motivatie, puur op voorkeur van de persoon. Tevens vernam ik dat er absoluut niet gekeken is naar de stem van de leden. Wie droeg wie aan? Wat waren de argumenten aldaar? Hoevaak is iemand voorgesteld? Ik vroeg de logische vraag: waarom is dat niet gebeurt dan? Ja, dat is wel erg veel werk was het antwoord.. Tja, daar zakt me dan dus de spreekwoordelijke broek van af.... Mensen, als je moderator bent, dan komt daar meer bij kijken dan alleen links er rechts een slotje plaatsen, een persoon een OW geven, of een ban!! Dan dien je ook te weten wat er op het forum speelt. Zeker bij het aanstellen van nieuwe moderators. Je ziet wat Nick al zegt, het duurt een eeuw voor de mensen reageren. Ik kan me best indenken dat niet iedereen altijd tijd heeft. Maar als je zó weinig tijd hebt, en zó weinig interesse hebt in wat er gebeurt, bedank dan voor de eer en kap er mee. Maar ga niet gewoon blind zitten stemmen, of puur stemmen omdat je iemand niet mag. Ik hoorde dat ikzelf overigens al ben afgeschreven (uiteraard zonder argumentatie), maar ik wil mezelf ook niet omhoog praten, maar wannéér ik een dergelijke functe had, die liet ik dat niet op zo'n manier verslonzen. Het gaat namelijk wél om de mensen die dadelijk ook medezeggenschap hebben. Dan ga ik me bedenken: wie is die persoon nog eens? Ik heb persoonlijk wel eens met hem/haar overhoop gelegen.. Hmm, maar zie: 5, 6 mensen op het forum vinden die persoon wel degelijk geschikt! En wat gaat zijn functie zijn? Daar is die persoon capabel voor, en heeft ook de tijd. Dus JA, ondanks dat ik zelf hem/haar niet zo mag. ZO beste moderators, dien je een persoon te screenen. En niet op de manier zoals het nu klaarblijkelijk wederom het geval is. |
Bartje, beter ga je je daar niet meer druk over maken...
De schapen-cultuur viert hier hoogtij, en het is moeilijk om daar fatsoenlijke shoarma van te maken. Ik heb niets vernomen van staff, zo stemmen vind ik ook vrij loos.. Maar zo is het toch ook gegaan met de verkiezing van Koelkast als beheerder en van LoeLoe als FB+? Ons kent ons en wat ons niet kent en wat ons niet eet komt er niet in... Schapen-cultuur dus, maar geen goede shoarma. Zo blijf je in dat vaarwater ronddobberen, blijf je aanmodderen met dit forum en is het over een tijdje weer een troep. Dacht dat wij (met name) de discussie op een dergelijke manier hadden aangehouden dat er een cultuuromslag leek plaats te vinden (wel goede shoarma), maar uiteindelijk blijkt het dan toch afvalvlees te zijn geweest? Ik weet het niet, ik ga me er niet druk om maken... Overigens, juist om dat geschaap en gemekker te voorkomen stelde ik voor om een commissie (beheerders plus evt FB+'en, danwel een door de crew aangestelde commissie, maar dat lijkt mij minder wenselijk) de aanstelling van nieuwe FB'en zou moeten regelen. Want een forumbaas is in mijn ogen inwisselbaar als hij niet functioneert... Maar zo iemand wil je wel over het beleid en over nieuwe FB'en laten meepraten? Krijg je een geval als Irene.. Stemde maar Koelkast voor nieuwe beheerder, verder totaal niet bij nagedacht (is ook niet haar sterkste punt), maar gaf later aan dat dat toch niet helemaal haar keuze was, toen ze er over na ging denken. Daarom, laat een man of 4 (hooguit) er over brainstormen, weeg voors en tegens af, stippel een beleid uit en zoek dan de marionetten uit die het beleid in de praktijk mogen gaan brengen.... Controle, dat is de sleutel tot succes. Veel plezier er mee, heb ik me toch drukker gemaakt dan de bedoeling was... En ik heb niet eens zin in shoarma... :+ |
lollig, blijkbaar is nu BW bezig de boel te reorganiseren... Dimas is gestopt met Discussie, net zoals ADB een mod is kwijtgeraakt...
|
Citaat:
Waarom maak ik me er druk om? Tja, das een hele goede vraag :D Het is een automatisme? Of de plaat die voor mijn kop zit is dusdanig dik? Of het is een verslaving? Mij persoonlijk dunkt vooral dat laatste :yes: En zo blijven we wederom doormodderen, en zie ik het geklaag en gemekker alweer voor me. Regelementen zijn er nog steeds niet? Als je informeert naar de reden zijn met name argumenten als: geen tijd/geen zin/of deze sterke: de leden zijn het er toch nooit mee eens aan de orde van de dag. Zo wordt het dus ook nooit wat :) Heb zelf ook geen zin in shoarma trouwens 8) Wel in mijn bedje :) |
Je hebt helemaal gelijk, Bart...
Dat ik kans maak is allemaal heel leuk en aardig (het is wel eens anders geweest), maar in principe heb ik er geen trek in. Zeker niet op deze manier... Daarom heb ik gezegd dat er eerst maar eens een goed plan op tafel moet liggen, met goede ideeën, een goede structuur en gemotiveerde mensen, voordat ik er in stap. Ze zeggen wel, als een schaap over de dam is, dan volgen er meer, maar ik vertik het om in een lek schip te stappen... Want een schaap verdrinkt dankzij zijn vacht, en aangezien ik geen geschoren schaap ben (moet deze week naar de kapper) zal dit nooit shoarma worden. Truste trouwens.. Ik moet ook maar eens gaan pitten.. Wellicht dat er morgen betere shoarma is. 8) Edit: overigens vind ik die discussies hier nog steeds wel leuk... dat is toch de charme van ll.com dat je kritiek kunt hebben, zonder dat je gebanned wordt.. Dat is op de meeste fora anders... :d |
Citaat:
|
oooooooooooooh wa doe je nou ?
|
Citaat:
|
ja dat word hier lekker saai8)
cu @ fok dan:p |
nou ik wil niet dat jullie weggaan BARTJE JIJ OOK NIEJ! dus het is maar beter dat je blijft.
OK doe het voor Mij en FraNN :) :D |
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat banaan geen fb wordt, dat kunnen ze gewoon niet maken. Netzoals Forza als fb, dat kan ook gewoon niet.
Ik vind dat jullie een beetje overhaaste conclusies trekken wat dat betreft. Het ofrum loop t niet lekker dat klopt, maar ik neem aan dat ze daar mee bezig zijn als duurt dat wel heel erg lang8| |
Ik vind dat jullie een beetje overhaaste conclusies trekken wat dat betreft
|
afwachten is altijd het beste!:yes:
dus nog niet weggaan!!!!!!!!:'( dan word het hier saai!!!!! dus please blijf!!!!!!!!:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
tsja daar gaat weer iemand... :notgood:
dag bart en phit, de discussies en het CL-spel zullen nooit meer hetzelfde zijn :'( |
Citaat:
en anders zouden ze wel tè zielig zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen gaan jullie niet weg.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij weet iig hoe ik er over denk ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind jou op sommige punten als FB tegenslagen... Echt... :no: Meidenforum is er ééntje van... daarbij heb je bij me serieus afgedaan... En jah, je komt zo wel over dat je jezelf wil *aanbevelen* sorry :) |
Citaat:
|
Citaat:
Idd, daar waren zeker nog 10 anderen bij, dat ontken ik niet... maar ook hun vind ik dan ongeschikt als FB... Ik praat totaal zoiets niet goed... niet in jou geval, niet in iemand ander's geval :) Trouwens... *beweegredenen* Da's net zoals irene zeker? Die haar beweegredenen waren ook degelijk :z :wave: |
als je is gewoon rustig afwacht Bartje, ipv alvast de brandstapel op te richten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zo... en de mensen weten dat hier ook... veronderstel ik ;) Da's niets nieuw hoor... maybe had je beter nu begonnen met te ontkennen, ipv met de redenering af te komen of het ooit bewezen is ;) En waarom is die reactie minder... Omdat jij me laf vind? Omdat jij vind dat ik me mond moet houden? Ik zeg hier toch totaal geen dingen dat niemand wist huh... Je zei zelf op Feedback dat je eerlijk bent... Blijkbaar ben je dan zo eerlijk niet huh ;) en wat zou jij hier over mij kunnen rondzeggen? Huh? Jij kunt nx bezwarend zeggen, want ik heb hier nog NOOIT iets misdaan. Het enige wat je misschien zou kunnen zeggen, is dat ik nick leuk vind, maar dat is al oud nieuws hoor :wave: :wave: |
gaat hier bij mij boven toch ineens even een grote bouwlamp branden...
huichelaars :notgood: :kwaaist: |
Citaat:
Of een andere bouwlamp? :d |
Banaan:{ :notgood:
Hmm dan ben ik ook weg, ik kom hier toch al minder omdat langzaam maar zeker alleen de lievelingetjes overblijven(niet iedereen die nog over is maar toch:o ) Maar goed ik wacht de ontwikkelingen nog wel even af:{ |
Citaat:
ik bedoel die bouwlamp :+ |
Ik vond BW en S meer kerstverlichting..
Maar waarom zie ik die bouwlamp niet dan? Of misschien zie ik hem wel, maar heb ik een te sterke zonnebril op.. 8-) |
:D :D :D
Banaan forumbaas? :+ Maar inderdaad, het is wel overduidelijk, dat gedeelte over de manier waarop mensen stemmen en op de manier waarop mensen zicht betrokken voelen met Staff. (paar weekjes niet komen, niet reageren, lege topics... :O ) |
Citaat:
En @ Saartje, dan vind jij me maar lekker niet geschikt :wave: Er zijn zat mensen die het daar niet mee eens zijn, je kunt het niet iedereen naar de zin maken.. En je weet trouwens gerust wel alle zaken waarover ik mijn mond moest houden :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lol ik ga zeker voor spek en bonus ofzo :-D |
Citaat:
mijn ego is wel iéts groter dan een fietslamp hoor ;) :p :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
ga dan weg,maar doe't in stilte en maak er niet zo'n ganse scene van...
|
Randy... Humor :p
Wou ik quoten op je post, doe jij hem deleten... Gaf forum foutmeldingen ;) Maar idd... zo'n klein lampje ;) |
Citaat:
|
och wat zal het mij allemaal boeien
de wereld wordt er niet beter van hooguit slechter... sow nou jah bij boiet het niet... wil hier toch minder gaan komen:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|:( |
Citaat:
|
Citaat:
maar ff ontopic: i know,'t suckt hier,de sfeer dan,en 't beleid,dr moet ook iets aan worden gedaan,maar langs de andere kant blijft het maar irc,en om er zo dramatisch over te doen? :/ |
Leren lezen en luisteren
De Afspraak was in het topic in leden staff dat alle leden hier mensen konden aandragen die zij geschikt vonden als FB. Vervolgens is in de staff een topic gemaakt waarin ALLE mensen dit in het topic genoemd werden stonden. Vervolgens was de vraag aan de crew of zij van elk van deze leden een voor of een tegen wilde geven en het liefst ook met een reden. Dit is al weer reden 1 dat het lang duurt gezien er verschillende FB's heel erg lang op zich laten wachten eer er een reactie komt. Het zou pas schapen politiek zijn om iemand als Banaan niet serieus te overwegen hij is tenslotte naar voren geschoven in het topic op leden staff. We hadden hem dus stelsel matig moeten negeren ? Vervolgens gaat bartje hier in aan de bar een afscheids topic openen, omdat ie weer eens denkt te weten hoe de vork in de steel zit. Ondanks dat ik hem nu al een aantal keer heb laten zien dat hij soms niet alle kanten van het verhaal weet en dus niet moet beslissen en gaan lopen spuwen terwijl ie niets weet. Feitelijk maakt ie nu argumenten en woorden doordat ie denkt te weten wat er in de STAFF room waar hij niet mag en kan komen zou staan. Uit alles blijkt dat ie eindelijk niet meer in de staff kan komen want het slaat allemaal helemaal nergens op hij heeft het dorp gevonden nu de kerk nog dan de toren dan de bel en dan de klepel :) bart. Hoe kon het ook anders dan dat in het topic van bart niet een schot op koelkast zou worden gelost :respect: Dit keer is het het stelselmatig negeren om hem FB te maken terwijl hij de beste kandidaad zou zijn (leuk om dat voor een heel forum even over jezelf te beslissen en vervolgens naar de crew wijzen dat ze schapen en shoarma politiek doen 8) ). Wel hoe kan ik nu als 1 iemand dat tegen houden iedereen heeft een stem en beheerders stemmen tellen even zwaar als FB stemmen hoe kan ik dan met 1 stem tegen houden dat jij crew zou worden. Hoe kan ik dat in het verleden hebben gedaan en hoe moet ik dat dan deze stem ronde doen? (vertel het me even dan doe ik die truuk ook op landelijke poltiek :+ ) Ik zal er ook vast vooruit komen dat ik idd tegen je heb gestemd als FB. Niet eens om persoonlijke redenen. Ook al zul je het niet geloven ik kan werk en prive goed gescheiden houden Als je werkelijk een goede FB kon zijn had ik je een stem voor gegeven maar dat ben je niet. Ik zie je nog steeds als een onbetrouwbaar persoon. Je kwam niet in de staff kwam niet in meiden forum wist niets van paswoorden stelen af enz enz. en later blijkt dat het weer wel zo was. Dat is in mijn ogen niet betrouwbaar en daarom stem ik dan tegen. Ik ga niet de stemming hier bekend maken daar is de tijd NU nog niet voor gekomen, maar ik kan verklappen dat ik 2 positieve stemmen heb gegeven voor mensen waar jij van zou zeggen dat ik een persoonlijke hekele aan ze heb. En van 1 van de 2 weet ik in iedergeval dat hij MIJ totaal niet mag dus dat is dubbel prijs 8-) Conclusie : - Het is dom een rel proberen te ontketen op verzonnen informatie - Het is Lomp om op zaken vooruit te lopen - Het is achterlijk om eerst mensen voor te stellen in een topic en dan boos te worden als de voorgestelde mensen serieus overwogen worden. Uiteraard ben ik via msn voor verdere uitleg bereikbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja g0dver lekker zeg gaat iedereen ineens zo denken, vind je het gek dat het hier dood word!!
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik meen het serieus man :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook voor jou, aangezien je het welicht gemist hebt: deze jongeman heeft zich kéurig aan zijn afspraken gehouden. Mannenforum terug? Dan bartje uit meiden. En zo geschiede. Verder: waarom mag Loeloe dan wel crew-lid blijven? Zij heeft zich in het verleden óók als 'onbetrouwbaar' in dat geval gedragen. Heb je dan ook tegen Tyskie en Phitje gestemd? 2 heren die óók in meiden keken? Als je consequent bent heb je dat gedaan. Verder was ik niet de persoon die met de schapen-cultuur kwam, dat was Tyskie. Verdert heb ik die info toch écht van een bijzonder betrouwbaar persoon, als je wilt weten wie spreek je me maar aan op mijn MSN. Vooruitlopen op de zaken? Ik vond dit een ernstige zaak, en stelde de rest van de leden ervan op de hoogte. Een beetje aandikken is dé manier om de juiste aandacht te krijgen. Helaas heb ik daarin gefaalt, want er ontstond een discussie die niet de bedoeling was, maarja, das dan zonde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van Koeliewoelie... Dus ik kan het niet zijn... :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maaaaarrrr, dit is natuurlijk allemaal onnozel geneuzel, Koelkast is recht door zee geweest en heeft Nee gestemd, ook al ben je net als ik overigens, gewoon te vertrouwen, en heb je niemand je pass gegeven enz enz enz :) |
Nee? :? :z O-)
|
Citaat:
Hoe meer andere namen er genoemd worden, hoe kleiner de kans op FB te worden huh :) *Ik denk het mijne er over* |
Citaat:
*daar denk ik dan het mijne over :no: * |
Citaat:
Jullie vroegen meer inspraak... Jullie kregen meer inspraak... Ze vroegen aan jullie wie jullie goed vinden, en wat jullie er van denken... Jullie hebben je zegje mogen doen... en de rest van 't werk is nu aan hen... Er is trouwens toch niemand die zegt dat ze iemand moeten kiezen die daar in die topics aangedragen zijn? Of wel soms? Volgens mij hebben FB's en beheers nog steeds de vrije keuze wat ze het besten vinden voor het forum of niet... *BLUB* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had tyskie zen reactie niet gezien... Wel, in dat geval is hij ook niet te vertrouwen... Maar het forum-verneuk-gedoe van toen met de rest van de groep, heb jij toch wel meer op je kerfstok staan :z En er zijn mensen in de crew die hun best gedaan hebben in mijn ogen ja, of je dat nu aanstaat of niet... Behalve met Irene had ik ook met niemand problemen... Jij moet eens een keertje minder haatdragend zijn, en proberen met wat meer mensen overeen te komen... Het zal ook een groot stuk aan de sfeer veranderen hoor... [edit] En jah, ik heb er 100% vertrouwen in... Sommige dingen zijn eenmaal te vertrouwen, en andere niet :wave: |
Bart jongen, ga gewoon en loop niet zo te zeiken. Dit slaat ook nergens op:O
|
Citaat:
Verder heb ik ook met slechts 2 mensen in de crew problemen. Kan voorkomen toch? Zelfs met de door velen gehaten Plankje heb ik nog nóóit problemen gehad. Met BlueWolf heb ik felle discussies gehad, maar daar kwamen we altijd uit. Zelfs met Koelkast (die ik onder die 2 'probleem'-gevallen noem) kan ik bij tijd en wijlen best mee praten. Het probleem zit 'm er ook niet in dat ik die mensen haat of iets dergelijks, maar dat ik gewoon vind dat ze hun werk niet goed, of matig doen. Waar zijn nu de regels, Saartje? Als JoeyB onder een meiden-account surft, dan dient toch ergens precíes te staan welke straf volgt :? Wanneer Forza, of Joy 6 topics opent, dan moet ik toch ergens kunnen vinden wat de straf is? Bovendien had het zo ver niet hoeven komen als Joy, of Forza, in een eerder stadium meerdere waarschuwingen had gekregen. Dáár doel ik op. Ik heb bijvoorbeeld Tijn gemeet, een hele aardige gast, jij kent BW, vind je zelf ook een aardige jongen, wel meer dan dat. Maar daar gáát het in dit geval dus niet om. Ik weet niet of je al wist dat ik daarop doelde, maar daar doelde ik dus op :) |
Citaat:
|
die bart reageert eigenlijk nog best veel voor iemand die het forum verlaten heeft :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wéinig mee gedaan? Je had er gvd NX moeten mee doen... Citaat:
Ben ik het mee eens, dat er duidelijke regels moeten komen, maar dat hoef jij zo niet te doen. Ik denk dat mijn kleine teen dat ondertussen ook wel wist... Dat JoeyB en Forza te ver gingen, heb ik ook altijd geroepen... Dat ze een ban verdienden, heb ik ook altijd gezegd... Wel, ik heb nu ook niet direct de prijs van de wereldvrede gekregen huh... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm dus men gaat nu ook al van ons verwachten dat we een heel regelstelsel op gaan stellen (wat min of meer der al is) van als je dit en dit doet, dan krijg je die en die straf.
Het moet niet nog gekker worden want dan krijgen we binnekort ook nog eens al dat gezeik met advocaten zeker:{ |
Citaat:
Verder heeft het vrij weinig zin op je te reageren verder, je hebt naar eigen zeggen toch altijd gelijk. En queenie, rot in godsnaam op, wat kom jij hier in godsnaam doen :?:z Blijf lekker weg als je geen zinvolle bijdrage hebt :z |
ik pas ook voor een regel systeem waar specifiek uit staat gestippeld wat precies niet mag en als je het wel doet welke straf je dan krijgt. Zo krijg je de situatie waar er altijd wel net iets te vinden is wat er niet letterlijk in staat en dan kun je er niets tegen doen.
voorbeeld : "er stond niet in de regels dat ik via een ubb hack het admin paswd mocht achterhalen en vervolgens de hele leden database mocht wissen" nee staat er niet letterlijk in dus mag er geen OW verzonden worden. Voor zo een situatie wil ik passen. De regels die we hadden waren veel algemeener en spraken ook een beetje aan op goed fatsoen van de gebruikers. Die regels die er nu niet meer zijn omdat ze door iemand of door meerderen zijn verwijderd door gebruik te maken van wachtwoorden van crew leden. Hey ik zie mensen die nu zeuren dat er geen regels zijn zich aan diezelfde dingen schuldig maken en hiervoor altijd heel hoog hebben gespeeld door vol te houden dat zij er niets mee te maken hadden. Dat is natuurlijk wel slim eerst de regels weg mikken en vervolgens steen en been klagen dat er geen regels zijn 8) Regels goed maken kost tijd, Ik heb ze niet iemand die tijd te veel heeft en er zin in heeft mag zich melden per pm :+ |
Citaat:
|
Het is onmogelijk om op alle gebieden regels op te stellen die duidelijk zijn voor iedereen en geen ruimte geven tot twijfel....
Wat ik eerder in een superlange post op ledenstaff had beschreven, over hoe dit forum in mijn ogen er uit zou moeten zien. Het lijkt mij het beste dat elk forum zijn gedragsregels kent en dat er een algemene regelgeving komt omtrent avatars, bans, onderschriften, meiden- en mannenforum, de standaard regels omtrent posten (spam, uppen oude topics en dergelijke). In de diverse subfora kan dan in een gedragsregels verwezen worden naar deze algemene regels, plus aanvullende, verdiepende regels voor het betreffende subforum... Hierbij dient met natuurlijk altijd de regel op te nemen dat een FB posts kan verwijderen die in zijn ogen niet kunnen, hoewel ze op zich aan de regels lijken te voldoen. Dit om te voorkomen dat men misbruik kan maken van leemtes, die er uiteraard zullen zijn... Verder vind ik dat deze gedragsregels open moeten zijn (zodat de discussie omtrent twijfelachtige beslissingen in de openbaarheid kunnen worden bediscussieerd) en dat deze threads goed in de gaten moeten worden gehouden en worden ge-update als na aanleiding van een discussie iets anders wordt besloten. Ook moeten discussies die voorbij zijn verwijderd worden, zodat de thread overzichtelijk blijft voor mensen die dat niet dagelijks lezen. Rol van de FB's en beheerders: FB'en houden op hun eigen forum de boel in de gaten en leiden de zaak. Zij stellen in principe ook de gedragsregels op... De beheerders controleren de zaak, verlenen hun goedkeuring aan de gedragsregels en kunnen wijzigingen eisen. De FB'en zijn verantwoordelijk voor hun forum en kunnen daarop worden gewezen door de beheerders, die op hun beurt verantwoording zullen moeten afleggen aan Spill. Spill dient dus wel zo nu en dan de boel in de gaten moeten blijven houden, maar dienen verder kunnen zij zich beter afzijdig houden en zich niet geforceerd met het dagelijkse beleid bezighouden... Punkt.. 8) |
Citaat:
|
Flappiejj:( :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
denk dat hij niet 1-2-3 vertrekt |
Citaat:
:Y) |
Flappiejj klinkt wel liev ja :+
|
hey bart! maak je ff druk :thumbsup:
:Z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Bartje, hou gewoon aan je woord. Gister zei je nog dat je wegbleef totdat bekend zou worden hoe de nieuwe FB staf eruit zou zien. :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ingelogd onder irene? :d Doe me niet lachen :wave: Ik heb van verschillende mensen gewoon paswoorden gekregen op msn, zonder ik er achter vroeg, maar ik ben dus NIET gaan kijken... Of je me geloofd of niet, kan me eigelijk niet schelen, maar ik ben tot tegenstelling van jou, wél te vertrouwen, dus maakt jou denkwijze over mij ook niets uit :Y) |
Citaat:
Zielig hoor bartje :| |
geloofd? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben te vertrouwen saartje ---> PUNT . En nee, ik geloof er geen ZAK van, verder kun je even mooi op Phitje zijn 2e post reageren, bovendien boeit het me nog geen knip met de vingers voor de ogen wat jij van me vindt. Dag saartje :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben niet de enige hier die dat weet :wave: :wave: Trouwens, als je deze tweede post van phitje bedoeld : Citaat:
EN IK BEN ER 100% ZEKER VAN DAT JIJ NOOIT FORUMBAAS WORD HIER... Ik denk niet dat de mensen op staff apen zijn, en jou spelletje nog niet door hebben 8-) :x :x :x :x :x |
Leuk joh, wat een argumentatie :) Is hetzelfde als ik zou roepen:
Die saartje moet een ban hebben, jullie zijn toch niet zo blind dat jullie dat niet doorhebben!! Ik weet zeker, binnen nu en een week heeft ze een ban!!! Die mensen op Staff zijn toch niet helemaal achterlijk 8) Is pre-cies hetzelfde als jij zegt :9 |
wat een gezeik hier, de hele tijd oude koeien uit de sloot halen.....niks beters te doen zeker? :z
|
150:d
|
151 :+
|
Ik ben benieuwd of hij nu blijft of gaat.. :)
|
Citaat:
want hij gaat als banaan FB word en dat kan jij dus bepalen :) |
Citaat:
Er zouden 2 mensen aangesteld worden en dat is nu gebeurd.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar die kan ik uiteindelijk niet bepalen.. Dan zou het helemaal wat zijn.. Iedereen stemt voor en ik tegen en dus gaat het niet door.. :? |
Citaat:
|
ook daar zijn we al mee bezig :z
|
Wat een bombarie allemaal haha 8-)
Big deal, dan kom je een tijdje niet..8) |
Citaat:
Collega:p |
Citaat:
|
:o zijn ze echt weg?
|
Citaat:
Dat is totaal niet hetzelfde... Zit ik op het mannenforum mee te lezen? NEEN Heb ik mee het forum verknoeid ? NEEN Jij kan gewoon niets over me zeggen omdat ik nooit iets misdaan heb op het forum... In tegenstelling tot jou... ik gedraag me gewoon netjes... En ik heb het niet over een ban... van mij mag je hier blijven, ik heb nix tegen je persoonlijk. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die liegen en niet eerlijk zijn... PUNT :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.