![]() |
bi
ik denk dat ik bisexueel ben, maar ik heb al een vriendje waarvan ik erg hou. Wat moet ik doen? ik durf het hem niet te zeggen.
|
Gewoon zeggen... een jongen wil graag een bi vriendin :)
|
oja? :huh: :?
|
hehe ja, de meeste jongens zullen er wel geen problemen mee hebben ;)
|
Citaat:
|
een bi-vriendin is best leuk :9 :p
|
het zou me alleen maar afgrijzelijk jaloers maken, dus voor mij liever niet :no:
|
maar wel vertellen
|
leuk en aardig als het zo is; en je zou er eens leuke dingen mee kunnen doen..
maar in een relatie vind ik moetje donders goed beseffen dat het monogaam is. anders is PFP zijn standpunt hèèl terecht. |
o oke bedankt voor de reacties.
riddler love u r avatar ;) :P |
bi zijn is mode:respect::rolleyes:
|
uhm je vriend zal het waarschijnlijk niets uitmaken, ik zou het gewoon eerlijk vertellen
|
Citaat:
|
laat ik hier maar eens wat offtopic reply's verwijderen....
en jongens.... > PM daarvoor is zoiets bedoeld |
Citaat:
maareuh ik denk dat het niet mode is, maar dat er nu gewoon meer mensen voor uit durven te komen. Niet? 8) |
Citaat:
|
Bisexuele vriendinnen zijn relaxed.
Lekker MVV triootje! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel, de bi-partner heeft EN een meid en een kerel, en dat geld voor die andere meid dan ook.. de kerel zelf vind het alleen verder dan al geweldig om door 2 meiden verder verwend te worden... |
Citaat:
net als alto's en zweetbandjes :O |
Citaat:
er zullen overal wel meelopertjes zitten ? ik snap trouwens ook niet waarom ? wat is er nou stoer aan bi zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm je heb van die meisjes die dan in de disco met elkaar zoenen en dan bombarderen ze zichzelf tot een bisexueel iemand. DAT vind ik nou typisch een voorbeeld van 'met de mode meegaan'.
Ik heb voor mezelf al op me 15e de conclusie getrokken dat ik bisexueel ben. En neej ik vind niet dat je kunt stellen dat ik aan die mode mee doe. Moeilijk is om er juist nu over te praten omdat heel veel mensen zeggen: 'kijk daar heb je weer zo'n doos die met de mode mee wil doen'. Dat doet wel een beetje pijn soms. |
Citaat:
|
Citaat:
Er voor uitkomen is misschien mode.. maar het zijn is absoluut geen mode |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de mensjes weten gewoon niet meer wat ze willen. |:( |
Citaat:
|
maar tis wel zo
|
Citaat:
btw,anemic,in mijn ogen eerder als je je sexueel aangetrokken voelt tot iemand vh andere geslacht... |
owja,dat laatste klopte ff niet... sexueel aangetrokken is fout gezegd. als je dr verliefd op kan worden eerder :)
|
jongens dan ben ik ook bi
count me in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: bi
Citaat:
Wat is er in je leven dan gebeurd, dat je dit bent gaan denken ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een tijdje geleden precies hetzelfde als jij gedacht. Ik heb toen maar gewoon de proef op de som genomen en met een meisje gezoend. Waar ik vervolgens helemaal niks bij voelde. Ik heb BTW een vriend. Ik wist dat hij het niet leuk zou vinden, en was dus ook niet van plan om het te vertellen, maar heb het uiteindelijk toch gedaan, ivm schuldgevoel. Hij vond het helemaal niet leuk, en ik was heel erg bang dat hij het uitmaakte. Dat heeft ie gelukkig niet gedaan.
Toch is deze ervaring heel erg goed geweest voor mij, want ik weet nu: a. dat ik geen bi ben b. dat ik zoveel van mijn vriend hou en hem nooit kwijt zou willen. Ik heb mijn vriend trouwens uitgelegd dat het een experiment was om te kijken hoe ikzelf nou in elkaar zit. Experiment geslaagd dus, want ik weet nu dat ik toch alleen maar op jongens val.... Dus ik zou het als ik jou was wel eerst even met je vriend overleggen, voordat je iets degelijks doet, dat kan een hoop ellende besparen. Verder zeg ik: uitproberen is gewoon het beste om erachter te komen wie je bent, en wat je voelt. Succes ermee, laat je weten hoe het is afgelopen met je? Liefs, Oda. |
Citaat:
|
hmmm dextor seems like we're gonna have a 3some :D
|
:$
|
geloof me, mannen hebben daar vaak minder problemen mee dan vrouwen...probeer het alleen niet zo over te brengen dat je er een triootje bij wilt :)
|
wat maakt het uit dat je bi bent?
het is niet alsof je lesbisch bent, dus je ziet gewoon je vriendje graag en dan kan je samen over straat lopen en zeggen van: kijk dat meisje daar, daar wil ik wel is een nachtje met doorbrengen :) ik zou het zelfs de moeite niet vinden om het te zeggen, maar als je echt wil zou ik het gewoon zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.