![]() |
Wie wil je meeten?
Wie wil je van dit forum nog allemaal gana meeten :? of nog ene keertje meeten? En waarom :? :)
|
jou :)
en wie mij wil meeten:) |
Mark :yes:
edit: voor die one night stands ;) edit2: en Raspberry :love: |
RASPBERRY
|
Niemand, waarom zou ik :{ Ken ik jullie ofzow? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: RandyJC en Anoesjuh nog een keer :yes: doh en Kris mijn vrouw :love: Verder weet ik het zo gauw ff niet :) <editjes> Riddler , WhizzCat :+, biffy :)</edit> |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
biffy,mliekje,charmedone cotn,en silverchair wil k wel eens ontmoeten:)
|
bunny, Saar, Chica ennuh.....Randy en Raspberry ennuh....Charmedone....ennuh nou ja verder kom ik er ff niet op :z
|
niet persé iemand ofzo eigenlijk..
|
bunny, biffy, Saartje, Silverchair, Cotn, Dimas, Banaan, Darkangel, Stevie, Raspberry.. zoiets dus :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En Basje en Kampie :) |
childofthenight. zij is lief. :)
|
niemand is goed genoeg om mij te mogen meeten 8-)
|
niemand
zie trouwens wel weer nieuwe mensen bij de efteling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wilde youssef dus vet graag meeten :(
en voor de rest nog wel wat andere mensen,m aar dat ga ik niet zeggen want stel je voor dat zij mij niet noemen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil pfp meeten O-) |
Iedereen die ik nog niet gemeet heb en iedereen di ik al wel gemeet heb8)
|
Citaat:
|
Citaat:
en riddler ook en stevie! en verder mensen zoals freakinaround en raspberry maar die noemen mij natuurlijk ook niet O-) :( |
riddler en the6thgade natuurlijk :9
|
Citaat:
|
Wie ik wil meeten? Niet echt iemand, hoeft van mij niet zo, maar wie mij wil meeten mag best een keertje nar hiero komen...:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
biffyclyro, darkangel, saartje, pfp enzo. misschien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een prachtige en duidelijke uitleg weer :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nog nooit iemand gemeet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
degene die mij willen meeten,goed genoeg :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goh...ik word veel genoemd... :o
naja: Chica, CharmedOne, Lizz, DarkAngel en verder zijn er nog zat mensen die ik al ns gemeet heb en nog wel ns wil meeten en er zijn nog een paar mensen die ik vergeten ben, mijn excuses daarvoor O-) |
jaaah dat schiet op met larsjuh meeten, hij wil wel maar toch TOEfuckingVALLIG !!! heeft hij elke keer iets :)
|
huiswerk my ass, wel beetje op andere topic's kunnen replyen maar niet op deze |:( |:( |:( |:( |:(
|
:+
|
Citaat:
Ik wil bop ook wel eens meeten :) en natuurlijk mijn lekkerewijffie darkangel en de rest van de mensen die mij liev vinden :p En natuurlijk mijn geliefde vriend arie.. |
ik wil trouwens ook dext0r meeten maar met dat idee zitten we al eeuwen ;)
|
leoleo :$
|
Citaat:
|
Citaat:
al zal t een lekkere spraakzame meeting zijn, uitgaande van hoeveel wij met elkaar praten op MSN als wij al ns op MSN praten... http://www.jongerenpraat.com/ubbthre...ins/hehehe.gif |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
|
Lizz, Daantje, Bunny, Saar, LoeLoe, Bartje, Phit, Arie, Forza, Joey, Marvin, BW, NW, BoP, The6thgate, larsje, essebes, ydp, FF, 0vera, plankje:love:, DA, biffyclyro, Banaan, Stevie, PFP, Riddler, Raspberry, Anousje, RJC, Youssef, Headliner, Stapper, Fade of Light, Linnea, COTN, KK, UL, Kampie, Dex, Groov, Amber, Nickchange, Tyskie, Chica, bAnAnA-enz, Chesta, Joy(alle 2), Fizz, AntiKezman, Bazzemans, Spine, Kreej-z, karliene, HugoBoss, Chalyken, irene,appelshampoo, Dimas, anemic, infamous, whizzcat, invision, sedes, atjeuh, Instructio4, Jochemmm, AMF, LiekPiek, Arie
sorry als ik je vergeten ben :+ haha dikke meeting 70 man 8-) |
Ik wil chatty meeten:+
*kijkt in spiegel* hoi8) |
Ikke pfp wie de reden wilt weten pmt maar :thumbsup:
|
Citaat:
cker voor ene one night stand:d 8-) :] :9~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
:respect: :respect: :respect:
|
moet ik een levens verzekering gaan afsluiten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Filosofisch: Ik zou mezelf wel eens willen ontmoeten 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig, niemand die mij wil meeten :p :z......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en little angel natuurlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil raspberry meeten :yes: *)
|
in princiepe wil ik iedereen wel meeten, want dan weet je hoe iemand is min of meer en dan kun je op t forum beter snappen wat iemand bedoelt.
ofzo :p maar t is ook wel leuk als er onenigheid is over dingetjes. maar ik lul uit me nek weer een beetje volgens mij. :rolleyes: lala |
dimas:yes:
en die ontwijkende slet van een kampie:wave: :kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pffff ik hoop dat ik mezelf ooit nog een keer tegenkom*)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind jij lullig van haar dan?? |
Citaat:
neuken? :) |
Citaat:
Dat ze altijd mij probeert af te zeiken. Bijv, hier voor het geval je het niet had gezien. Ik had voor de gein nee gezet, gelukkig dat niemand mij wil meeten en dan reageert zij heel "aardig" en "vriendelijk" Nee idd Zonder smilie erbij dat het een geintje is ofzow, dus dan vat ik het op dat ze mij niet moet en trouwens zo reageert ze wel vaker op dingen die ze zegt. Ik heb haar nooit iets aangedaan, dat zij ineens zo begint te doen ken ik niks aan doen. :no: Ik doe alleen hetzelfde terug en dan krijg ik de schuld, no way....:{ |
Citaat:
Nee jij zei niemand wilt me meeten, Toen zei zij: nee idd Ze bedoelde daarmee niet, nee inderdaad niemand wilt je meeten, Maar ze bedoelde, nee mij wil ook niemand meeten (volgens mij) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik las het gelijk al zo eigenlijk.... Dus daarom dacht ik : huh hoezo denk je dat ze lullig doet tegen je. Maar ik vat hem hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blub
|
Ik wil niemand meeten.. :p alleen ontmoeten.. ;
|
Citaat:
ik ben wel nieuwsgierig hoe jij in het echt bent ja :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik wil eigenlijk wel eens weten wie little angel is.......
|
Ik wil LC nog een keertje meeten (want die 5min of hoe kort het ook was dat telt niet g oed genoeg mee :p)
ik weet niet of ze net in het lijstje stond maar ik benoem haar nog even speciaal apart :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.