![]() |
Wat zou nou echt een foute trend zijn?
:+
ik denk dat de beenwarmers met allerlei hippe motiefjes wel een foute trend worden.. |
mja, op zich zijn alle trends fout ;p
|
das een trend uit de jaren 70
en wat vroeger in was, komt nu weer terug |
roodzwart gestreeptje truitjes die één schouder bloot laten met een zwarte legging en rooie beenwarmers eronder *)
|
Zo'n truitje die heel wijd zit en van die streepjes heeft in alle kleuren van de regen boog en vervolgens een geruiten rokje eronder aan hebben en dan zo'n netpanty en dan van die puntschoenen en die fel gekleurde ook gestreepte beenwarmers......
|
een pruik
|
Citaat:
|
tja ik vind het echt fout als mensen helemaal in het zwart gaan, ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
mensen die zich angel noemen dan :+ |
Citaat:
|
oorverwarmers :+
|
Citaat:
das geen trend |
Citaat:
|
[QUOTE]Originally posted by DarkAngel
wel hier op het forum:thumbsup: [/QUOTE nee, want er kome meer mense uit bijvoorbeeld hengelo, alleen arnhemmers valle nou eenmaal sneller op! :] |
door hun kutclub vitesse zeker? :+
|
Citaat:
mijn moeder heeft mijne weggegooid :o en ik kan ze nergens meer vinden in de winkels :( :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal ik wel een foute trendsetter zijn. Ik ga meestal in het zwart gekleed. Of ik ben natuurlijk gewoon zwartgallig :+ |
een echt foute trend zou zijn, als mensen opeens allemaal zogenaamd gothic gaan doen en stufFFF
|
Een foute trend is al bezig...
Van die slettenwijven die hun string tien km boven hun broek laten komen. Zo van: kijk mij es :kots: :kots: :kots: :kots: Das pas een foute trend.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry draai geloof ik een beetje door ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gothic allemaal :x
|
ik vind van die puntschoenen een foute trend .. vooral in combinatie met neon-kleuren en hanenkam-haar :x
dat hanenkamhaar is wel leuk maar niet in die combinatie |
een foute trend?
onderbroek op je hoofd dragen jongens in jurken en slipjes big brother 24/24 per dag op tv(weet niet of jullie die kunnen volgen) |
Foute trend is................................................ ..................
van die blanke jongens die denken dat ze stoer zijn door zich als gangsta's te gaan gedragen, terwijl het er helemaal niet uit ziet :{ |
Citaat:
jahhhhh of van die buitelanders die naar nederland komen, om hier de crimineel uit te hangen |
Citaat:
|
Puntschoenen |:(
Breez@ht44l 0f brEeZahhSt33l0WwWWWWWWwwwww |
Citaat:
wat heeft puntschoenen met breezah te maken? puntschoenen is gewoon een trend voor dit jaar, veel mense doen mee aan die trend zelfs oudere mensen, zijn die dan ook gelijk breezah? volgens mij vind jij iedereen die mee gaat met de trend, of NIET zoals jou kleed breezah |
foute trend is = fout als t een trend is
|
Citaat:
Ik heb niks gezegt over dat puntschoenen bij breezah hoort. Vond alleen dat die breezahtaal harstikke fout is.. EN DAT IS HET OOK!! want dat ken je niet lezen man, als je goed nadenkt vind jij dat ook (nadenken: wat is dat) En ik zei ook dat ik puntschoenen fout vind.. En ik zei niet dat het bij elkaar hoort, dus vent lees voortaan eerst ff lul voordat je zo reageert en je mot gewoon je tyfusmuil houwen want ik heb NOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOIT gezegt dat als iemand zich anders kleed dan mij dat ik diegene gelijk breezah vind dus houw gewoon je bek dicht en ga fietsen jatten :Z :Z |:( |:( :kots: :kots: :kwaaist: :kwaaist: kwaaist!! |
Citaat:
|
Citaat:
ja hij ken gewoon men hol in |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koffie drinken met een rietje
|
Citaat:
|
ork ork ork soep eet je met een ......................
vork :+ |
SUV's
van die achterlijke niet eens als jeep bedoelde bakbeesten die in zijn geheel niks toevoegen en al helemaal niet benodigd zijn in een land als Nederland. Zo'n foute trend overgewaaid uit de VS.... geeft eens te meer aan dat wij ook ernstig aan het afzakken zijn naar het niveau van de maatschappij in de vs. Trouwens staan die SUV's erom bekend veel meer dodelijke ongevallen te veroorzaken. Als er namelijk een aanrijding is waarbij de SUV een auto ramt aan de zijkant dan houd geen enkele kooiconstructie in een doorsnee personenauto de klap tegen omdat die SUV simpelweg te hoog gebouwd zijn. Nou waar zijn we dan toch met al onze veiligheid in het verkeer. |
ik vind mutsen met van die bolletjes aan een touwtje een trend die nie meer terug hoeft te komen... (alhoewel ze wel 8-) waren maar niet zo..)
ergere trend vind ik leggins ofzo.. :kots: :kots: wat wel terug mag komen is Afrokapsels :p :p |
wat ik ook heel fout vind is overdreven onschuldigheid/gevoeligheid door het posten van dit soort smillies :
:love: :$ :) :* dat is echt een trend aan het worden op dit forum |
ik gebruik altijd deze :p en :{
en die BLIJF ik gebruiken :] :p |
-van die lelijk gekleurde mutsen met zo'n pomponnetje vanboven erop,en oorverwarmers eraan
- puntschoenen - felgekleurde eastpacks - die stoere chinees van bij mij op school die denkt dattie een neger is - r&b |
de stopzin: Zeg maar :kots:
|
spike bandjes...
n-gage :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.