![]() |
hoeveel paar schoenen
hoeveel paar schoenen hebben jullie
|
005
|
stuk of 10
maar ik draag er maar 3 paar ofzo Ik heb trouwens weer nieuwe schoentjes...zal er snel een foto van plaatsen ach jah, waarom ook niet nu??: |
boeiend? 4
|
sport schoenen
kisten |
1 Bijlage(en)
Tadaa:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Judith, open een schoenentopic op foto's en plaatjes en dan iedere dag van je vakantie 2 verschillende schoenen posten!
dan komt het mooi uit |
Citaat:
|
Citaat:
Het was goed bedoeld hoor :( |
Citaat:
|
ff tellen:
1 paar skateschoenen met rode sterretjes-veters 1 paar ouwe afgeragde nikes (die ik alleen voor verven enzow gebruik) 1 paar dr martens 1 paar prachtige witte nike voetbalschoenen _______________________________________________ + 4 paar schoenen edit: tjah het is vakantie he O-) |
1 paar
tot ze verslijten en dan ga ik er nieuwe halen |
Citaat:
|
2 paar skate schoenen
1 oude die ik altijd aan heb 1 nieuwe die ik haast nooit aantrek omdat ze toch niet echt lekker zitten :[ |
ff kijke
3 paar laarzen 1 paar dansschoenen 2 paar sportschoenen 2 paar zomerschoenen en nog 1 paar gewone schoenen 8 paar schoenen dus k heb nu een schoenen verbod gekregen 8| |
Citaat:
|
3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah dan heeft dat wijf zeker wel een aparte kamer voor der schoenen |
Citaat:
Dat is echt zo'n bitch die denkt dat ze alles is :kwaad: |
onee 5 :p
dr martens ouwe ouwe ouwe dr martens met gaten enzo :p etnies :9 werkschoenen :{ sportschoenen |
1 paar nette schoenen, 1 paar gewone schoenen en 1 paar gymschoenen
|
2 ofzo, ik hoef echt geen 20 paar hoor, wat denk jij dan....
(wel zonder mijn werkschoenen en gymschoenen enzo dus gewoon 2 paar die ik naar school enzo aandoe en ga binnenkort nieuwe kopen) |
stuk of.. 10 denk ik :$
3 paar laarzen 2 paar kisten 1 paar puntschoenen 1 paar echt wandelschoenen 2 paar gympen 1 paar skateschoenen zoiets! |
gele duffs
zwarte simples en nog 2 paar afgeragde ouwe troepschoenen 4 dus :{ |
2 paar adidassen
3 paar dr.Martens (maar draag dat al lang niet meer :kots: ) 3 paar sportschoenen 1 paar laarzen 3 paar skateschoenen 1 paar bergschoenen ;) Dat is dus 13 paar :$, maar draag enkel maar m'n adidasschoenen.. |
Citaat:
Het gaat volgens mij meer om jalozie. |
Citaat:
liever schoenen die afgeragt zijn en lekker zitten dan elke week nieuwe schoenen die je niet eens in kan lopen |
Citaat:
|
2 paar puntlaarsjes
2 paar gewone laarsjes 1 paar bootschoenen :$ 1 paar ballerina's 1 paar open hakschoenen 2 paar dr. martens 1 paar gympjes 1 paar vage schoenen 1 paar bergschoenen :yes: 1 paar gymschoenen 1 paar paardrijlaarzen :p 14 paar. Ik schaam me diep :$ Maar dat komt gewoon omdat mn voeten niet meer groeien, en ik redelijk zuinig ben op mn schoenen, dus ik heb ook nog wel schoenen van 2 jaar geleden ofzo.. |
1 voor school en thuis
1 voor school, thuis en werk 1 voor nette dingen 1 voor hardlopen 1 voor uitgaan nog 1 voor uitgaan --------------- 6 paar en dat voor een jongen :$ |
1--> skate, zwart
2---> skate, rood en rijs 3---> skate, zwart -->gym 4--->binnegympies =D |
3
- dc's voor et skaten - vanz voor gewoon, alles - umbro voor gym |
Ik heb er 5, maar ik draag meestal me gympies van vorig jaar ofzo omdat die zo lekker lopen ookal zijn ze nu bijna versleten :)
|
1 paar lakais
1paar vans 2paar adidassen --------------------- 4 dus:) |
Mag's
Puma's Espritlaarsjes DC skateschoenen Nikies voor gym ------------------------- 5:) |
3 paar ofzo
|
4 of 5 paar ofzo
|
gewone schoenen:
blauwe allstars zwarte allstars diesel gympies en nog een paar bruine schoene van de sacha en nog 1 paar voetbalschoenen en 1 paar gymschoenen |
gymschoenen
4 paar voetbalschoenen (waarvan 3 er allang te klein zijn :p ) blauwe diesels witte hoe-heet-dat-ook-al-weers paar rooie schoenen paar rooie gympen soort bruine laars-achtige gevallen... owja, die witte zijn tommy hilfigers ofzoiets//// |
ik heb zo'n 12 paar schoenen
|
wtf.. :{
Ik heb: 1 paar atletiek schoenen 1 paar binnen-sport schoenen 1 paar normale schoenen :), beetje sporty.. dat wel.. |
ik heb 28 paar schoenen,zonder me voetbal schoen slippers en pantoffels erbij gerekend.....ik schaam me diep..maar kheb een goed excuus en dat is dat ik in een schoenenwinkel heb gewerkt en dat ik een schoenen tic heb....dus logisch....:$
|
4 paar skate schoenen
1 paar all stars 1 paar handbal schoenen 2 paar adidas 2 paar nike's dus dat maakt samen 10 :huh: |
pfft een stuk of 6 /7 weet niet:)
|
1 paar globe
1 paar adidas 1 paar laarzen tot aan me knie 1 paar bordeaux nette schoenen 1 paar korte laarzen 1 paar nike (-> lich. opv) 1 paar botinnen... |
2 paar dansschoenen (1 paar ballet)
1 paar sportschoenen (gym *) ) 1 paar paladiums (onherkenbaar, heb ik al 6 jaar) 1 paar neppaladiums 2 paar hakken (toneel :)) 1 paar vage dingen 1 paar zeilschoenen 1 paar surfschoenen 1 paar waterschoenen 1 paar pantoffels ___________________________________________= 3 paar die ik in het dagelijks leven draag (paladiums, neppaladiums, vage dingen) 5 paar voor sport (zeilschoenen, surfschoenen, 2 paar dansschoenen, gymschoenen) 1 paar voor de winterkou :+(pantoffels) 2 x toneel (hakken) 1x waterschoenen (zeilen in de zomer :)) ___________________________________________+ twaalf paar... ik doe gewoon veel aan sport en toneel, daarvoor heb je veel nodig.. in het dagelijks leven draag ik eigenlijk alleen maar afgetrapte vage dingen...:) niet dat ik me hoef te verklaren voor mijn aantal schoenen eigenlijk :) |
- 2 paar combats
- 1 paar adidas - 1 paar nike - 1 paar dvs - 1 paar timberlands - 1 paar botten - 1 paar osiris 8 paar dus en 1 paar pantoffels :d |
Citaat:
*zielig huh :d* Maar ik ben een kouse-voete-meisje :yes: :d |
1 paar puma's
1 paar panama jacks 1 paar ascics(:?) en that's it |
1x timberlands (nette, nie van die klompen:P)
1x adidas superstar 1x adidas new lawsuit 1x lacoste ivory scope sport 1x veiligheidsschoenen 1x DC's skate schoendingen |
1 paar werkschoenen
3 paar sportschoenen |
1- bergschoenen (werk en overall, caterpillar)
2- instappers (werk merkloos) 3- "sport" (fubu's, meer voor de 'nettere gelegenheden' :p) 4- sport (adidas indoorvoetbal) zo.. 4 paar dus.. en ik draag ze allemaal in tegenstelling tot vele andere :p |
Citaat:
|
1: bruine Bladelli laarsjes tot net onder mijn kuit...
2: zwarte Gabor laarsjes tot net onder mijn kuit.. 3: een of ander Italiaans merk?!.. zwarte laarzen tot net onder mijn knie.. 4: rode Palladiums tot net boven mijn enkel.. 5: een of ander Italiaans merk?!..instappertjes met allerlei bandjes zeg maar, dat je tussendoor stukken huid ziet ;).. en met hak natuurlijk...voor nette gelegenheden en als je er gewoon netjes uit wilt zien zomers... 6: wit met blauwe instappers voor in de zomer..Taft shoes.. ja en slippertjes en pantoffels natuurlijk...! 8) |
ik ook ff ik heb dus 14 paar schoenen ipv 12
waarvan 4 paar puma´s beetje standaard 2 leren panama jack ) bruin en zwart' 6 verschillende paren prada schoenen, rood zwat/ wit geribbeld 1 paar nette armani schoenen 1 paar gewone gympen van nike ieder jaar koop ik ongeveer 6 paar nieuwe schoenen en dan nog mijn oude schoenen van vorig jaar maar die draag ik niet meer |
3 (incl. gymschoenen)
|
jah ga je pantoffels ook meerekenen, en slippers.. dan zit ik al op 7 paar, en laarzen die ik nooooit meer aan heb, 8 paar :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.