![]() |
Waar ben je geweest?
Het grote -ik ben uitgeweest, net terug- topic. Waar ben je heen geweest en hoe was het? 8)
Club Eight in een discotheek hier in de buurt. Gave muziek door goede live dj's. :thumbsup: |
eindhoven
er trad een of ander bandje op in altstad dus gingen we maar op terrasje zitten van boston pub, lekker koud :Y) en het was kei gezellig, gewoon heel de avond zitten kletsen met iedereen enzo, twas leuker dan dat ik verwacht had :) |
nu terug van i love techno pfoooeh dat was me het nachtje wel:o
|
café de slof in enkhuizen :)
|
concert :thumbsup:
|
cafe de druppel in zeist
standaard kroeg/cafe voor zaterdag avond, ik ben daar elke week |
de Proms of Heiloo :7
:respect: geile meiden :respect: |
mn vriendin..
eindelijk weer eens ......!:D |
net thuis van i love techno... 8 à 9u waren we thuis ofzo,en dan nog maar gewoon verder doorgestoken :)
|
was gisteravond in de bierton8) leuke naam heh :P
maar het was niet echt zoveel aan.. lag half te slapen:z |
|
Gisteren JH Zenith in Dendermonde
|
|
Timeout
Bijna elke zaterdag overigens. Gisteravond was het wel heel erg druk. Ik vond het een minder prettige avond omdat een of andere pipo een glas bier boven mn hoofd omschudde. Dat heeft ie geweten ook. Maarja toen zat ik nog met een mega grote vlek op mn rug. Shirt maar uit gedaan en vest van een vriend aangedaan. Maar dat was veels te warm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.amphion.nu
Amphion in Zoetermeer dus... vink eigenlijk maar een ballententje tegenwoordig maar gister was het :love: |
|
Bermuda? ik ben wel naar bermuda geweest maar das een tent in spijkernisse :p
|
Citaat:
|
Niet net terug, maar donderdag:
Vooruit : openingsfuif van de vek :p was zalig :yes::thumbsup: |
donderdag: feest Utrecht
vrijdag: discotheek P8 zaterdag: bioscoop :7 |
Citaat:
|
Afgelopen donderdag in Groningen, in euh, eerst de Spieghel en daarna Poelestraat 29, daar was een vet vet vet vet cool feestje aan de gang 8-)
|
gister eventjes in de c'est la vie geweest maar dat was niet zo leuk. de rest van de avond in de Celebration doorgebracht waar het wel leuk was:7
|
|
schande amber :p
St. Louis Hengelo :) |
stratumseind!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaterdag Stuntnacht: Brielpoort in Deinze
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriend van mij gaf dit hele weekend een feest, was daar zaterdag om 8 uur savonds heengegaan met de trein en de volgende dag om 3 uur weer terug .. was chill!
|
'T Centrum in Wintelre, hardstyle party met dj Pavo
draaide super goed, alleen was teveel gevochten en mn telefoon gejat maar toch wel relaxe avond gehad. Morgen ff mn telefoon bellen als ik geluk heb is ie gewoon terug gevonden anders tja, nieuwe telefoon he. |
Citaat:
|
vrijdag naar 10j The Oh geweest...Suckte compleet...
|
Reflex, een discotheek in Westerlo.
En het was super! :thumbsup: |
juist een halfuurtje thuis van Pro-Jekt
was veel te :thumbsup: 8{ |
harder mach 6 release party met dj pila, gizmo en darkraver in de Nightlive.
erg vet feestje |
Het theater, een toneelstuk gekeken :)
|
Loco Zoetermeer:thumbsup:
|
naar Uitgeest, niet de bob's saloon, maar lekker naar zo'n boeretent (buona en de balken) :7
|
Vrijdag ben k naar La plaza geweest was erg gezellig!
Zaterdag naar het eerst semi-akoustische krezip conert in tilburg en dat was kei gaaf gewoon:);) |
Zaterdag, afsluitingsconcert van Rowwen Hèze in America :7 Helemaal van de wereld de dag erna 8)
|
Citaat:
|
bij amber thuis op de bank met een mooie dvd
8) :love: |
vrijdag naar de hut in leiden
zaterdag voor de tv en heerlijk geslapen |
gister: paradiso amsterdam: eerst BRMC (onwijs goed) daarna the liars (onwijs ruk) daarna noodlanding (kutmuziek)
maar ik heb enooooooooooooooorme lol gehad :D en brmc was echt.. wow! :love: |
Avondje p8 gisteren, was wel geslaagd. En vanavond niets :o
|
Eerst in de C'est la vie maar was niet zo super. toen la Cloche waar het te druk was. toen de Celebration waar het wederom te druk was en de rest van de avond in de Alla door gebracht
|
Avondje ouderwets TimeOut was wel weer gezellig alleen kan ik nou nie slapen door die redbull :{
|
Het Tagrijn was (weer) fijn!!! :P
|
Bascule, Vrije vogels (:o), nieuwpoort, alkmaarderhout, lindeboom, odeon, bascule :+
|
bios (kill bill, supertof), mcdonalds, ergens patatje eten :p
vroeg naar huis want vriendinnetje is beetje ziek :) |
kelder - 074 - sjakies :9 - 074 - sjakies :9 - 074 - kraakpand - huis
beetje heen en weer lopen, goed voor je conditie :z |
zaterdagavond dvdtje kijken op de bank :p
en vrijdagavond: breaks & drum n bass n r17, alleen hebben we nix meegemaakt van de dnb, en de breaks waren maar matig...het was rustig...kutavond eigenlijk :/ |
vrijdag Daily Fire en nog wat kutbands in de scum in Katwijk
Zaterdag de hele dag zwarte piet gespeeld dus savonds te fucked up om nog wat te doen |
Gisteren feest van studievereniging en verrassend genoeg vanavond weer eens P8 :)
|
vanaaf pakjesavond, en morgen oudewetse bascule-time :7
|
vanavond Locomotion Z'meer 8)
|
Citaat:
|
Gisteren gaan schaatsen en naar de pittabar, en vanavond naar de cinema (Finding Nemo)
|
discotheek Achterhoek Arena
|
stairway to heaven 8-)
|
in mijn dansschool (www.rubydorany.nl) was gister kerstbal.. twas echt suuuper :love:
iemand waar ik een oogje op heb was er ook en twas echt supergezellig (en die jongen was echt sweet :love: ) en we kregen 2 dansshows en een modeshow, best wel zeer oke :) en iedereen vond mijn jurk mooj :D beetje jammer alleen dat ik geen panty aankon (zag je in mn middel zeg maar) dus had ik van die dingen tot een stukje bovenbeen maar daar kwam mn split telkens half boven zag er een beetje dom uit :z maja |
Shooters in Bergen, kregen paar vriendinnen van me ruzie met paar jongens omdat hun ook op plateau's wouden dansen :o. En ik nog mot met een broer van de dief van mijn zusjes schoudertas. :7
Was errrg gaaf daar, zonde dat t een jaar geduurd heb dat ik weer eens daar ben weze stappe :yes: |
paradiso , concertje lamb
|
dinsdag LOTR marathon in pathe scheveningen :7
SUUUUUUUUUUUPERTOF!! morgenavond dansless.. zaterdagavond een feestje bij een vriend in den haag zondag naar pathe buitenhof voor return of the king (weer ;)) |
als ik terug kom ga ik niet direct 8er de pc zitten...nee dat moet er eerst :kots: worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh ik ook :O
|
was van t weekend plattestenenbrug, waagplein ennnnnn extase :o (ja echt extase :o)
|
En wederom net terug van TimeOut .. maar deze keer wel een speciale avond met The Prophet en Pavo O-) :z
|
Gister in Nallek, heel leuk! :thumbsup: :d O-) :wave:
|
vanavond naar r17, poppodium, (league of XO gentlemen..) en daarna sloffen :7
|
Ik weet dat het eentonig word .. maar ben net weer terug van TimeOut :7 :7
|
la cloche en de alla. zijn zo ondertussen de 2 standaard plaatsen geworden waar ik heen ga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nightlive. was weer een vet avondje in dé kerk:7
|
ik ben vannacht de hele nacht in hollywood geweest en het was echt supergezellig :):)
een hele schattige lekkere jongen versierd :love: :love: :love: en om 5 uur op rotterdam centraal echt vette lol gehad met een paar dronken gasten uit rijswijk en een paar seksie studenten uit delft 8{ twas echt supergezellig :yes: we waren met zn 6-en gegaan |
apothekertje :7 en bijna extase :x
|
Ik dacht .. laat ik eens lekker orgineel naar
Citaat:
|
nergens, alle vriendjes en vriendinnetjes gingen wat met hun vriendje of vriendinnetje wat doen, romantisch enzo en had vrijdag wel genoeg gezien :z
|
de Twee Heren en weer de Alla. volgende week dana in de nightlive8-)
|
JH Zenith, onze Kiss Kiss Party8-)
|
Sottos *kapot* k ga nu slapen...
|
5th element, leuke discussies gehad over marketing en verkopers. Maar de meiden waren daar niet te pruimen. Bascule moet gewoon weer terug :o
|
boelen, celebration, la cloche, alla, c'est la vie, nightlive:p
|
ik ben gisteravond thuisgebleven met mijn vriend, maar vanavond gaan we wel ergens gezellie een biertje drinken met een groepje
|
eergisteren: de 3 gezusters en de compagnie.
best gezellig:yes: vanavond weer naar de alla |
alkmaar :) demi's en 't warsteiner tentje (ken de echte naam niet :+) dat was vanmiddag, vanavond vast wel de 5th element en oscars. Misschien ook nog wat anders, en inzuipen + idols kijke bij iemand :7
|
vrijdag the vines. helemaal uit mn dak gegaan daar, was echt geweldig.
|
Discotheek Achterhoek Arena.
|
gisteren stratum geweest in eindhoven
was echt geweldig:pO-) |
5th element,
was geen bal an :no: :z en vandaag bowle, was wel errrg gezellig :yes: |
Citaat:
|
Het Boemeltje en Men@Work.
|
Gisterenavond naar de 'in den ouden st-pieter'
massas gezellig praat- en sfeercafeetje |
Gisteren Crazy Piano's Scheveningen
leuke zanger :love: ;) |
Gisteren schoolfeest in 'n disco, ben net weer wakker...
|
Ninja tune zen tv tour in de melkweg
en dat was coooooooool :7 8-) |
vanavond zak. dj luna schijnt te komen :yes:
|
100-dagenfuif
|
cafe de slof.. in enkhuizen..
as usual 8) |
Melkweg , crossfader. Was erg geslaagd , op een paar breezahs en een paar zure liedjes na , maar toen kwam tu tu tu HEY BOY tu tu tu HEY GIRL tu tu tu SUPERSTAR DJ'S tu tu tu HERE WE GO! en was ik weer blij.
Ojah en ik heb voor ene meisje die een vriend van me zwaar genaait heeft mijn speciale loser dansje uit gevoerd.:loser: |
uurtje Apothekertje
minuutje 5th Element uurtje Tramps 1,5 uurtje Extase was erg gezellige nacht :7 |
Citaat:
geen luna gezien/gehoord btw :+ |
Citaat:
|
rof en tof; is een feest in waterfront.
was helemaal van de kaart, teveel gebruikt. :9~ |
gister SUPER avond gehad op het stratumseind
Costa en players zijn zeer relaxed!!! |
Zwemmen, voetbal kijken en café 'Uiterste seconde'
|
gister feest gehad bij vriend van me
was wel leuk :) |
had zaterdag party bij nichtje thuis
en vanavond lekker moshen in de MW |
zaterdag naar fat aspi gegaan , feestje met dj's van Kozzmozz en I love techno , daarna nog eventjes naar een drum&bass feestje geweest in een grote kapel , echt cool8-)
|
Escape.
|
Kga waarsch ff naar de bios! :)
|
bowling -> apotheker -> corridor
gezellige boel weer :7 |
Club Sequoia
|
feestje---->stratumseind..
|
post theater arnhem
naar cabaret voorstelling van Klaas "Mix" was dus echt dik cool _0_ |
Citaat:
Klaas is cool ja.. Ik heb een gesigneerde megaposter van hem. 8-) Zaterdag naar cabaret-voorstelling geweest van Leon vd Zanden.. Die nog vetter.. En donderdag ben ik naar Guido Wijers geweest en die is helemaal top. :thumbsup: |
"café de wit" zopas. :huh: en het was nog gezellig ook 8)
|
HELE avond, apotherkertje.... :):):)
|
Net thuis van 'Star warz' , echt waar het beste drum&bass feest ever:9
|
snollywood :rolleyes:
ik gin wel uit mn dak op usher hoor :9 |
Citaat:
8-) snollyw00t kan ook gezellig zijn als je gewoon met vrienden ben ofzo...:loser: weet je waar je moet heen gaan? La Baraque....:d oftewel LabA daar is echt de gem. leeftijd 13,7 dé ideale plex voor een pedofiel :thumbsup: :rolleyes: |
Dansschool in den haag (limbodansen) we zouden gewonnen hebben als ze niet een half uur nadat we weg wilden de finale gingen doen :rolleyes: Dus helaasch.
Daarna naar Tahiti in Scheveningen. Erg leuke disco :) Lekker brak nu 8-) |
Gisteren lokale kroeg, wat een bende zeg |:( :notgood: :x :kots:
Gemiddelde leeftijd 12 jaar, was echt helemaal geen hol aan, bah :kots: |
Stoba
had verwacht dat het niks was, maar het was zeer leuk:yes: |
Discotheek Achterhoek Arena :7
|
eerst de alkmaarderhout, toen stationbuurt, toen lindeboom en parlement :)
|
uhm vrijdag.. de hut
|
woensdag vredenburgh
donderdag rotown cafe daarna rotown concertzaal 8-) |
vrijdag > the spades @ bolwerk, daarna chillen in the legend
zaterdag > luie hond @ bolwerk, daarna slapen tot 16.00 :thumbsup: |
Zaterdag : 7e Hemel en Atak... viel best wel tegen eigenlijk :{
|
dinsdag - paard den haag.. wat een kutzaal.. wel mooi overigens, maar te duur en te veel security en te hard geluid.
woensdag - winston a'dam .. leuke band.. leuke zaal altijd weer vanavond - musicon den haag. |
net naar Odeon :7
|
Gisteren verjaardagsfeestje met electro , techno en drum&bass
Vanavond naar Romeo en Julia , de musical , gaan kijken in Antwerpen.. |
2 heren, celebration en de meta
|
vannacht, apothekertje en tramps...
waszz superrr :yes: :7 |
Ik ben vannacht naar hele foute tenten gegaan! Was vet leuk
Eerst in de kelder bij Jitse thuis paar filmpjes gekeken en een kratje palm zo goed als leeg gedronken, erna naar The Jam. Ontzettend foute drukke kut tent, maar wel vet leuk voor een keertje, veel bier gehaald, was nog best betaal baar geloofik. Daarna naar de Dansfabriek of de muziekfabriek of hoe dat ook heet. Was vet grappig. Staan skanken op een of andere trance versie cristina aguilera dikke humor. Om 5 uur ofzo bij de Wok 2 Go eten gehaald (ze waren al aan het schoonmaken, maar kloppen werkt altijd) en voor 3 euro voor ons allebij ene bak food gekregen, lekker goedkoop en anders meot ie het toch weggooien :) Was vet leuk in iedergeval, weer eens een ouderwetse uitgaans avond. |
|
Mondial
vanavond ga ik nergens meer heen |
wederom eerst Apothekertje waar t vannacht ff te lauw was. Zijn we na 2 biertjes aldaar doorverkast naar Tramps, gelegen aan de plattestenenbrug :7. De dames daar vonden mijn nieuwe voorkomen erg interesant volgens mij, en dat intereseerde mij ook wel 8)
|
naar rotterdam, eerst zo'n 70/80s cafeetje met een hele schattige behoorlijk geinteresseerde barman
toen pathe schouwburgplein kill bill marathon :9 toen rond 3 uur naar een of andere foute tent waar je eigenlijk 23 moest zijn :o toen weer naar die 70s tent waar we niet binnenkwamen flirten met italianen die dachten dat we 25 waren toen weer trug naar den haag ;P |
heb trouwens een heeeeeel toffe nacht gehad :)
|
Naar Extince in Bogyz _0_
|
Naar 'de Tijd' in Wageningen. Was eigenlijk geen kloot aan deze week dankzij dat kut-thema. Roman style oid... :?
|
Tramps :7
|
Nightlive
|
t was fucking 3 keer drukker in de stad dan op een zaterdag, duszz dan maar naar een tent waar dat kleine schorriemorrie niet mag komen en wij lekker kenne zitten ouwenelen :7
Eerst kindertent de Lindeboom, daarna relaxkroeg de Demi's :7 was übergezellie :+ |
Je was je oranje molen voor hop je hoofd toch zeker niet vergeten stef?
|
Eerst uiteten met het werk en daarna op stap in De Kromme Toeter 8) Was reuze gezellig, 4 jongens met 13 meiden ;)
|
sportcafe :7
|
hedon, drum n bass feestje,...en viel vies tegen :(
|
P8
Was sinds lange tijd weer eens echt gaaf. Er was o.a. een examenfeest. :) Vorige week Arena en in de weken daarvoor ook nog een paar keer. Voorspelbaar :z 8) |
Citaat:
|
vrijdag thursday @ melkweg, amsterdam en gelukkig lekker vroeg thuis
gister anemic @ join, noordwijk en ben net pas wakker :S |
sporthal Vennewater: Golden Earing en Full Circle.
Leuke mensen, lekker gewerkt :7 |
Met de voetbalclub een weekendje op stap geweest.
Vrijdag naar de Crazy Pianos in Scheveningen. Leuke tent, maar de zaterdag was beter: de Skihut in Rotjeknor... |
whaaaaaa, ben zaterdag (of eigenlijk zondag) naar Hollywood geweest!
Super Relax daar, Was mijn eerst keer dat ik er naar toe ben gegaan, had er wel verhalen enzo van gehoord dat het er gaaf is. Maar nu zelf meegemaakt. En wil zeker nog wel een keer gaan! Ze hebben ook verschillende zalen, dus bijna alle mensen komen wel aan hun "behoefte" kwa muziek :) |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
phuuu, waagplein, plattestenenbrug.
man man, wat had die mielos in me drank gedaan. :o:7 |
Citaat:
Een van die zangers daar vind ik echt helemaal geweldig, ben alleen vergeten wat zn naam nou was. Sowieso wel zangkwaliteiten daarzo :) |
ben gister naar een hardcore feestje in het loss theater geweest.
wat een kutlocatie |
Citaat:
|
zaterdag naar 'Sound odyssey V' geweest
Techno en Drum&Bass echt lekker feestje8-) |
Citaat:
Ben zaterdag naar de (grote) Skihut in Rotterdam geweest :+ |
Coupers - Hilversum
|
laatste waar k ben geweest...
28-5, Poison in InCasa Leiden, goed feestje en morgen eindexamenfeest ook weer InCasa |
Gisteren discotheek P8, was wel een leuke avond. :)
|
damn zeg :+. verjaardag in Heiloo, en café de Wit :7 en oud inn :+ maar aangedaan. Café de Wit is af en toe echt grappig man :7
|
|
uhh maandag echt een hele gare kroeg in A'dam waar ik de naam niet meer van weet 8)
vrijdag ook in A'dam Dansen bij Jansen (ach...) en daarna Cooldown Cafe :Y) 8-) , was erg grappig :7 |
dansen bij jansen doet me steeds denken aan
danny de munk - mijn stad :z |
Citaat:
|
Wordt vanavond Brandpunt 8) En om 8:45 tentamen :no::z
|
Citaat:
En haat in de straat, je bent op je hoede Vooral 's avonds laat dansen bij Jansen :7 Kapsones is uit, een steen door de ruit Want Amsterdam is poep op de stoep En haat in de straat, een knokploeg die krakers Een huis uit slaat, gezellige kroegen De grachten, de rij, ze horen erbij |
hooizolder westkappel
normaal gesproken altijd flaix middelburg Nationaal Middelburg Mambo's middelburg ( heel af en toe ) iemand anders die hier wel es komt ? |
Demi's -> Berries -> Extase...
:7 waren grieten :yes: |
celebration, la cloche, c'est la vie, alla, weer celebration, weer alla en daar werd het nog dik gezellig:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteravond Den bosch in geweest na die kutwedstrijd.
|
Ehm zaterdag naar een cafeetje hier in de buurt. waar ik elke week uit ga en het was leuk.
|
Gisteren naar Star Warz X
was prachtig |
Hollywoooooooooooooood :p
echt gweldig weer, en heb spierpijn van t dansen :p |
waar ik uitga
1 Bijlage(en)
hey ik ben gisteren uitgeweest*)
ik ga uit in castricum:thumbsup: in de discotheek millenium:huh: leuke disco met djs en het is daar gezellie:love: |
waar ik uitga
1 Bijlage(en)
hey ik ben gisteren uitgeweest*)
ik ga uit in castricum:thumbsup: in de discotheek millenium:huh: leuke disco met djs en het is daar gezellie:love: |
cafe het boemeltje met nog tig oranjelui 8)
|
Citaat:
|
Re: waar ik uitga
Citaat:
OKeej, het kan er soms wel leuk zijn, maar Millenium?? :o Ben je daar niet te oud voor? :D ;) |
moet wel zeggen dat het daar 80% meisjes is en ik dat wel leuk vindt ;)
|
Citaat:
mjaaa ben net naar 5th Element (bascule :() weest en daarna naar Notaris, Berries en Tramps..... was wel gezellie niets speciaals ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.