![]() |
Voorstelrondje
Ik zie hier eigenlijk helemaal niet een soort van Member Area, waar iedereen wat gezeur over zichzelf kan neerzetten. Gewoon in een topic. Dus als niemand wat te doen heeft, kunnen ze wel een kleine beschrijving van zichzelf geven, weten we ook weer hoe en wat. Das wel makkelijk om na te zoeken.
|
Ik ben monique en ik ben een vliegtuig
|
hahahahahaha
mja meiske, een man :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben anne en ik doe een koe na |
BL@@@@@@@@@@@@@T
|
Hooy!!
Nou eh *Stotterdestotter* ik EHHHHHH ben dus uhm Jen :) AAANGENAAM :p |
Citaat:
Het was toch de bedoeling dat ik me voorstelde of niet dan:* |
stappertje is er ook weer bij :+
|
Ik ben saar, en ik ben sedes' doos :yes: :p
|
Hoi, ik ben Bo en mijn hobby's zijn...tsja...wat zijn mijn hobby's eigenlijk?
|
ik ben linda en ik heb een kater... heb buikpijn en ben melig dus is nu aant zingen (wees maar blij dat jullie het niet kunnen horen)
|
Ik ben niet gek... ik ben een doos :)
Mja en ik luister naar de naam Kris en ik ben best wel een kutwijf :) |
Ik ben geen doos en luister doorgaans niet zo erg naar de naam Basje.
Daarnaast ben ik bijna jarig dus ik verwacht van iedereen op 15 november een kaartje :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aight! *handje doe geding* (edit: © Rasberry) :+ :p |
Ik ben een supervrolijke Framboos :Y)
Citaat:
<edit> whizz: :thumbsup: </edit> |
hoi ik ben karina en ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel cool!
;] |
ik ben martijn en jullie ergste nachtmerrie
iemand moet mij nog overtuigen dat liegen echt _niet_ mag ;) |
Citaat:
Denk dat iedereen elkaar al kent, dus dit is vrij nutteloos:yes: |
Ik ben judith en ik ben blond :+
|
ik ben marco en ik heet marco
|
Ik ben Ko en... tja...
|
zal ik ook maar eens goed doen dan...
ik ben lieke :) :wave: |
hoi, ik schijn player te zijn :{
|
ik ben irene en ik ben allochtoon 8)
|
Citaat:
|
ik ben david en ik ben een een crackhoer
|
ik ben suus:)
|
Citaat:
|
Ik ben Lars en eet graag mars :9
|
hey :wave:
|
Ik ben Esmé, en ik stink naar schoonmaakmiddel.
|
Ik ben Dennis en ik loop op een zebra*VVROEMMMM*AAAAAAAARGGGGHHHHH
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben Irenen en kheb koude tenen:? :rolleyes:
|
Citaat:
alsjeblieft meid :) :+ |
Citaat:
|
ok eerste serieuze reactie komt van mijn kant.
Jeroen man 16 jaar woonplaats arnemuiden ( vlakbij middelburg in zeeland hobby's , compen , scooterrijden en wat rondhangen met vrienden verder zit ik op school , en luister ik qua muziek ong reggea , hiphop , alto-shit ( te veel benamingen voor bijna zelfde muziek ) hardstyle e.d.:) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, nu weet ik tenminste hoe je echt heet 8) :+
|
Citaat:
|
Eelcotje, 19, I don't like you.
|
okey serieus dan
nils: holgerson man: geen vrouw 20 jaar: bijna 21 :huh: HBO: CMD hobby: meiden, muziek, vrienden, uitgaan, internetten, wedstrijdzwemmen meiden: ass muziek: hip hop vrienden: kletsen uitgaan: biertje drinken en dansen internetten: forummen en msnen wedstrijdzwemmen: trainen |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens Irene, NIET naar Impulz gaan, ik waarschuw je alvast!!! MWOEHAAAHAHAHA! :wave: :wave: |
Citaat:
|
Me = HazesRules
Real Life = Rob Leeftijd = 19 Length/Width = 1.82 bij 73 kg (doel 1.82 bij 80 kg) Woonplace = Den Bosch Doordeweek = full time baan op accountantskantoor, 3e jaars student accountancy (master) Avond/Weekend = Met vrienden weg, alcoholcontroles afgaan en BOB-sleutelhangers verzamelen, Rotterdam, stappen, en vooral trainen trainen trainen.... Is goed voor je, er zijn nog mensen die daar achter moeten komen. The Place 2 Be = Sportschool (omdat het nut heeft), in de auto op weg naar weer een zinloze bestemming (zoals het dammetje bij Maliskamp) Searching for = Chickies (iemand interesse? :wave: PM me!!) Favo uitspraak = Kiek da manneke!!! Wa 'n gek zeg!!! Bwaap Bwaap! (auto) Bijzonder = Ex van Little Angel (dat is dus WEL nutteloos om te vermelden):yes: :yes: :wave: :thumbsup: Zo bedoel ik het dus :respect: |
Citaat:
tevreden :wave: ? |
Citaat:
|
Dan neem ik aan dat we ook vragen mogen stellen?
-Waarom probeer je Little Angel zwart te maken? -ik weet dat jij haar ex bent, maar naar mijn idee laat zij jou met rust, dus is ze over jou heen, jij laat haar niet met rust, dus jij bent niet over haar heen; Waarom blijf haar dan achtena lopen, aan de hand van wat ik heb gelezen wil ze jou toch niet terug :z -Waar werk je? -Wat zijn je posotieve eigenschappen? -En de negatieve natuurlijk! Mijn lijstje vervolgens: Me =Miss Death Real Life = ja heb ik :p Leeftijd = 17 Length/Width = 1.74 en 57 kilo Woonplace = Gaat je niks aan. Doordeweek = Wo opleiding crimonologie Avond/Weekend = computeren, voornamelijk met familie uit amerika mailen. The Place 2 Be = Mijn bed:z Searching for = geld:? Favo uitspraak = Goh, joh, echt waar? Bijzonder = Geboren in New York |
Citaat:
1. Ik maak haar helemaal niet zwart. Alles is uitgepraat. Finito. Klaar. Maar dat wil niet zeggen dat ik hier niet mag zijn??? 2. Ik werk op een accountantskantoor hier in de omgeving van Den Bosch 3. Positief: eerlijk, betrouwbaar, soms wel lief, volgens anderen mooie ogen 4. Negatief: soms iets te geprikkeld, ben recht voor mijn raap. |
Citaat:
|
Me = Marvin V
Real Life = Marvin Leeftijd = 21 Length/Width = 1.76 bij 73 kg Woonplace = Renkum (bij arnhem) Doordeweek = Op het moment stagelopen bij een bouwbedrijf op afdeling systeembeheer Avond/Weekend = stappen trainen(fitness) vrienden film trainen waterpolo The Place 2 Be = Oostenrijk Wintersport Searching for = Het ultieme geluk Favo uitspraak = Beste Jung.. Bijzonder = Winnaar mister verkiezing :? |
Interesseert mij jouw vragen nou! :kots:
Kijk maar bij je prive berichten schat! En ophouden oke? Want ik verlies mn geduld :yes: PM me maar. |
Me = dext0r
Real Life = Martijn Leeftijd = 19 Length/Width = 1.89 bij 72 kg Woonplace = Bovenkarspel (bij enkhuizen :+ ) Doordeweek = deeltijd volwassenonderwijs/ 2.5dag in de week heftruckchauffeur/kwekerij medewerker Avond= uitrusten, computer, film, vrienden Weekend = vrienden, film , maar belangrijkst: vriendin amburrr The Place 2 Be = not yet decided Searching for = een geldboom Favo uitspraak = ait Bijzonder = forumbaas :] |
Citaat:
|
Me = Headliner
Real Life = Marco Leeftijd = 17 Length/Width = 1.94 bij 73 kg Woonplace = Almere Doordeweek = School Avond= Rust, tv, computer, slapen Weekend = stad, vrienden, voetbal The Place 2 Be = randstad Searching for = een vriendin Favo uitspraak = pfuu Bijzonder = ik ben bijzonder |
Citaat:
En ik woon in Izegem |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ken je West-Vlaanderen zo goed dan ? |
Citaat:
|
Ik had me al serieus voorgesteld maar ok :p
Die vragenlijst vul ik nog wel ff keertje in als ik zin heb :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.