![]() |
welke avatar op ll.com kan jij je zwaar aan irriteren?
|
|
:{
|
Waarom dat dan...little Boo heeft je nooit wat aangedaan dus hoe kan je dat lieve kleine meisje nou haten:( :(
|
ik wel aan deze:
http://forum.leerlingen.com/vbb/avat...ine=1064310055 Die hoort echt bij iemand die denkt dat ie wat is .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En leeg die pm-box van je :z |
Citaat:
|
:O wrom niet in klaagcorner:p
|
Citaat:
-edit Inwoners: 84.299 :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die van mij is irritant :yes: :yes: :yes: :]
|
UYhh nou ik zit dus in helmond opo school en ik kan je verzekeren dat dat daar allemaal gebeurt jah
|
Mensen Joey wil dat je alleen naar de avaters kijkt en niet naar de mensen die derbij horen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de titel wel :p |
Citaat:
Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan zo`n lief klein schattig poppetje!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar legolas vind ik knapper :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je je aan elkaar irriteerd, moet je elkaar gewoon negeren en geen irritaties gaan uitlokken8|
|
Kvind die aragorn avater fijn om naar te kijken :yes:
|
Citaat:
|
Ja stapper, deze is tog welbeter...
Badger badger badger mushroom:p |
Citaat:
|
Citaat:
En niet fucken met Helmond 8| |
Citaat:
maaar je hebt nu z'n lieve avater!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: |
|
Citaat:
een vuilnis bak ofwat?:p |
Citaat:
een beeeeeeeestje :p Maar ik zal hem wel weer veranderen :( |
Citaat:
omdat je iritant bent op msn, valt geen gesprek met je te volgen dus kom over weekje maar terug ofzo |
Citaat:
@forza... FB IN SPEEE :kots: |
NEJ! die van helena vind ike cht 1 van die koleste avaters man , dies vet grappig
en karma killer jouwes is lief :) |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: ik heb hem veranderd, was tog wel toe aan n nieuwe.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat doet chris met het telnummer van je vriend... :wave:
|
Citaat:
|
Mark en ik hebben tijdelijk van telefoon gewisselt
|
Je vorige avater was leukeeeer !!!
|
Citaat:
:love: die vind ik echt mooi! beter dan die vorige! love thisone:yes: |
:thumbsup: 8-)
Citaat:
|
Citaat:
Stuur iedereen dat nummer Forza :p |
Citaat:
|
Die vriend van jouw is gewoon dom om telkens weer op te nemen en dan houden wij gewoon een leuk praatje met hem.
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
legolas is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr:9~ |
Citaat:
ja anders is het niet leuk :+ |
Citaat:
|
Citaat:
:* ? |
Citaat:
|
Citaat:
:p ikzal je ff onblokken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK OOK!! dan vink em egt niej leuk..:no: |
offtopic : orlando bloom de acteur is dus VEEL leuker en knapper dan zijn personage legolas
ontopic : stoor me eigenlijk niet echt aan avatars.. behalve als het een breezerflesje is oid |
die van mezelf :p :{ :{
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaarg Stapper! :[ Je bent die fucking avatar niet waard |:(
|
Citaat:
is ie zowiezo al eentje waard? :x |
Citaat:
bedankt maar de irritantste vind ik wel die yo_de_plo |
Ik aan deze :
|
Citaat:
tja het is maar wat voor levens doelen je hebt he |
Citaat:
|
Volgens mij is het algemeen bekend dat die 'Hellimonders' een voorkeur hebben voor trainingspakken....
Allemaal is dus wel gelul, maar ik denk dat er daar een bovengemiddeld aantal trainingspakken rondlopen. En niet alleen bij Helmond Sport. Of is dit een fabeltje binnen Brabant? :+ |
Citaat:
In pirates of the Carribean vind ik hem ook :9~ ontopic: Die smilie van Plankje is eigenlijk wel irritant, kheb altijd het idee dat ie alles vrolijk of anders ironisch bedoelt:? Of ligt dat aan mij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is dat dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kei hard gewoon :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zijn maar de verhalen die ik hoor he.. Maar waar rook is, is vuur. :+ |
Ik draag ook graag een trainingspak.
Ben ik dan een brabo? |
Citaat:
|
Even over die verhalen over helmonders in trainingspakken:
Daar is dus echt helemaal niets van waar. Ik ken echt helemaal niemand die ouder is dan 12 en buiten sport om nog in trainingspakken rond loopt. Als je bij ons op school een trainingsbroek aan had, werd je zelfs uitgelachen. Zo bleek nadat een jongen bij ons in de klas (uit mariahout wel te verstaan) dat gedaan had. Nog een fabeltje is dat wij kattemeppers zijn. Waar ze dat vandaag halen is mij ook een raadsel. Wel is het zo dat ik katten niet echt moet omdat ik er allergisch voor ben. Maar waar de naam kattenmeppers vandaan komt weet ik ook niet want er leven hier genoeg katten die niet gemept worden. Ook als je bij helmond sport gaat kijken heb je zelden mensen (lees toeschouwers en niet de ballen jongens) een trainingspak aan. Dus genoeg met die verhaaltjes en fabeltjes, als je me dingen kunt bewijzen kan je met me komen praten. Anders hou gewoon lekker je mond want het ga zo dus echt helemaal nergens over. En dan is het ook nog een feit dat op het moment de kattenmeppers en trainingspakke jongens bovenaan staan in de eerste divisie, en nog gaan promoveren ook. Kunnen we in de plaats van Vites in de Ere Divisie spelen. Maar dan moeten we wel eerst ons stadion dicht bouwen. Want aan 1 kant staan nog steeds huizen. Nu nog maar plaats voor 4.000 man. Maarja een kampioenschap zal dat stadion wel doen vergroten lijkt me. Even richting lizz: noem eens wat namen op van helmonders die jij tegenkomt in trainingspakken dan. Kan vast wel wat research doen en je naam bevestigen en ontkennen. Leg er wat tegenover, als jij er 1 vind. Krijg je van mij 50 euro. Zoniet, krijg ik van jou 50 euro. Kijken of je nu nog steeds zo'n grote mond hebt. Dan nu even richting Tyskie; jou dorpje is te klein om bijnamen te hebben. Buiten brandnetelboy en andere persoonlijke benamingen. Dus ik vind niet eens dat jij het recht van spreken hebt over een stad als helmond als je in zo'n gat woont. Zo dat was even mij shit over die dingen ... :wave: |
dude8)
|
Citaat:
-edit- en wie staat er bovenaan in de eerste divisie ... COME ON SUPER HELMONDD |
Citaat:
Overigens geloof ik je goed hoor. Ik weet het niet en het boeit me eigenlijk ook niet. Maar de naam heeft Helmond wel.. hehe... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dis nie echt ontopic meer hè?
misschien maar ff onder de neuzen wrijven :{ bobba's ava is nu wel irri.. te 'geil' gewoon :p |
Citaat:
|
Het ligt er net aan waar je gaat kijken..ik denk dat er in Helmond inderdaad wel plekken zijn waar het trainingspak ook buiten het sportcentrum wordt gedragen, maar wat 1 deel van Helmond is is niet heel Helmond! Ik woon toevallig wel in een dikke kakwijk hoor :P
|
Citaat:
whahah kakkutjess. Maar welke wijk bedoel jij dan met die trainingspakken? Haagje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahhh stiphout...ken je Flavio Hegeman zeker ook wel he?:d
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.