![]() |
Need For Speed Underground
De demo is té hard :d
vette motion blur en light trails.. niet normaal :| |
Re: Need For Speed Underground
Ik kan niet wachten tot ik deze game in mijn geliefde Gamecube stop!!!*) *) *)
|
ik ga em standaard kopen als ik geld heb tegen de tijd dat ie uit is :)
en ik hou helemaal niet van race games :p |
vind dat ze de nfs een beetje over the top
maarja, ik hou er ook niet van, geef mij maar een leuk oorlogs spel, first person of strategie racen vind ik niets, ookal is het nog zo mooi, maar dat kan ik ook in het echt doen, dus hoef ik geen simulatie |
Citaat:
|
gespeeld op ps2, is wel cool ja, vooral die intro :9~
|
de demo op de pc was dikke stront:notgood: :no:
|
ik vind de demo op pc anders nog altijd leuk om te spelen.
wat is jullie record bij dragracen? mijn snelste tijd tot nu toe is 24,14 seconden :Y) |
Citaat:
|
waar hebben jullie de demo vandaan? ikl heb alleen een instaiele beta versie.. maar het is wel een vet bruut spel!
|
|
thanks. hys wel groot../.
|
maar dan heb je ook wat..
(2 tracks :rolleyes: :d ) |
hys idd wel supergeil... komt de legale versie nou 28 nov. of 6 dec. uit? in verschillende kranten staat verschillende data. en op de nfs site kan ik niks vinden over een release date in NL.
|
IGN geeft een 8.8, goeie gamesite+goed cijfer=KOPEN!!!
Maarja dat was ik toch al van plan...*) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan hem op de PC niet draaien en consoles heb ik niet, dus dan zou het de GBA-versie worden maar meestal zijn dat soort conversies gewoon bout. :p
|
idd.. gbaversies zijn niet altyd even fijn om te spelen... ben errug bly dat ik n goede PC heb!.
|
Citaat:
:yes: |
Jippie hijs uit!!!:d :d :d
|
Ik heb m sinds gisteravond.
dit is mn autootje tot nu toe: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=502824 |
Leuke auto, resize em ff...
:) |
Steretjes! waar heb j m gekogt? hier (almere) heeft geen winkel m nog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wa... dan gha k strax wel ff de stad plunderen ofzop... btw, weet iemand of underground ook microsoft stuurtjes ondersteunt (ffb)
|
kheb 'm over 2 uurtjes :d
|
Ik wacht tot ie afgeprijsd is...maar kopen doe ik 100% zeker. *)
|
mooie screenshot :p maar ja, als ik m ga hebben, dan wil ik m eerst bij iemand uitproberen :)
|
iets donkerdere kleur, nieuwe velgen, de vinyls wat veranderd een een roof scope erop:Y)
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=505026 |
Citaat:
|
ZE KRIJGEN M PAS DINSDDAG HIER! supervaag.. mensen uit andere steden konden m vandaag al halen... moet ik weer 3 dagen w8en, en dan is het SE week, en moet ik leren!
|
Citaat:
|
wow dat ziet er wel verschrikkelijk gaaf uit, had de reclame ook al gezien :huh:
|
ik vind het eigenlijk wel de beste nfs die er is:) hebben ze goed bedacht, dat tunen.
heb alweer n hele zooi veranderd ondertussen. nieuwe bumpers, nieuwe motorkap, nieuwe velgen en weer wat andere vinyls erop:Y) je blijft maar veranderen |
1 Bijlage(en)
nouja nu ik het toch al zei
|
Deze game is gewoon de booooooooooooooom.
Ik ben hem nu aan het downloaden... :yes: |
nieuwe lampen en weet ik nog wat allemaal:Y)
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=509463 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=509465 |
die laatste niet mooi :no:
|
wat zou jij veranderen
|
iig motorkap dezelfde kleur, dat Venom weghalen :p patronen aan de zijkant veranderen en ALS t kan (ik heb t spel dus zelf niet dus weet ook niet precies wat je kan veranderen :)) een andere uitlaat
edit: uitlaat :rolleyes: andere banden bedoel ik |
mjah anders smaak dus. never mind then:p
trouwes...andere banden? die zie je hier toch niet?8);) |
jee.. die was gewoon even aan t slaperen ofzop.. bedoel je velgen? kga m dinsdag halen.. als t meezit... 'we hopen dattie eerbij zit, anders wordt het vrijdag' blergh
|
euh de velgen idd ja.....die zijn niet mooi :o
jammer dat die andere plaatjes t niet meer doen trouwens :? |
Citaat:
|
wahhaaaa. momenteel straal ik veel te veel jaloezie uit...IK WIL M OOK! maar aan de andere kant.. mijn vader vond dat ik m zo graag wilde, dat hij m betaald...:) kan ik collinmcrae 4 ook nog koperen
|
Citaat:
|
idd, plaatjhes doen gewoon werken hier..
|
Citaat:
|
ach, poep gebeurt
|
ai, ik wil hem wel kopen, maar met f-zero GX en mario kart DD in de pocket, en 1080 avalance en kirby's air ride in het verschiet heb ik nu wel mijn buik vol van racers >_<
|
need for speed is echt gaaf, je moet hem maar van mirc afhalen
http://www.packetnews.com/search.php...ed+underground |
mwaaaa! tis nie eerlijk.. overal ligtie al in de winkel.. en hier in almere blijven ze alleen bij "sory, ik weet t niet'
sterf af, doe het in styl... |
ik heb hem gekocht hijs wel bruut kep al een knal oranje ford focus:7
een dikke misser is dat je je eigen mp3's niet kan invoegen:notgood: en dat je niet zomaar ff in een random bak kan stappen maar voor de rest ben ik wel tevreden |
voor de pc? waar he j m vandaan? welke winkel?
|
Citaat:
zo te horen is GTA3/vice city iets voor je! |
Citaat:
met random bak bedoel ik dat je niet ff een quick race met een vette bak kan doen je moet er eerst 1 maken |
vandaar dat je die opmerking gaf :+ hoe groot is t spel trouwens als je m moet installeren? :?
|
Citaat:
|
heb mn golfje ingeruild voor een nissan 350Z
voorkant http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=515731 achterkant http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=515725 en kga er nog een andere bumper opzetten:z |
hoe geef je die vinyls een andere kleur?
|
staat zo'n klein regeltje "vinyl color" onder de kiesbare layers
|
Citaat:
|
jee. doe maar jah.. ff kijken.. nissan is idd wel geil... kan je ook n skyline kopen?
|
ja maar k vind de skyline niet zo geweldig.
en spine, er staan gewoon 2 witte regeltjes onderaan de kiesbalk bij vinyls. je moet er btw wel met je muis op klikken, met toetsenbord gaat niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kep nu een hyhundai coupe die op de drag 289 haalt echt vet geil is dat :9~
|
heb mn 350Z ingeruild voor een skyline gtr. kon met geen mogelijkheid een race winnen en met de skyline win ik m ineens wel:z
|
ik heb nu ook een nissan sentra met een heel japans tintje:d
|
aaaargh! ik wil m ook!
|
waaa. ik hbe m ook.. ben nu nog besig met n getunede golf. na hoeveel races kun je motorupgrades vrijmaken? ik kan nu alleen nog maar skins en andere zooi erop plakken...
|
Citaat:
|
mjaa. ik wil m eigenlijk ook op de motor tunen maar die items zijn nog geblokt.. baleuh.
welk racemonster rij je in? |
Citaat:
ik ging van een dodge neon naar een ford focus,, en zit nu weer aan de mazda mx5 (miata) inmiddels zit ook al wel op level 2 maar ik hbe de indruk dat ik meer op hard moet spelen om me punten te verhogen zodat ik eerder die vlgende ster heb ? ;+ |
ben nu bij race 112/111, laatste race dus:(
net een wide body kit erop gezet en met deze bak ga ik de laatste race maar ff winnen:p http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=521859 |
ik heb nu een Honda S2000 en die haalt wel ff 374 op drag:7
en die nissan vind ik niet mooi met die kleur:notgood: |
uitgespeeld:z
|
Citaat:
|
de site: http://www.eagames.com/official/nfs/...videoclips.jsp check die videoclips :9~
kga um zeker kopen nu :yes: |
Citaat:
|
ik heb hem ook uitgespeeld maar hoe nu verder hoe krijg ik al die U tunings en de rest van de extra upgrade zonder cheats?:?
|
ff opletten mensen:kwaaist: hoe gaat het verder nadat je het hebt uitgespeeld hoe krijg je die u upgrades?
|
volgens mij kun je die kopen als je genoeg geld hebt.. kben nog niet zover, ben pas bij 50/111, was ff wiekend bij me vriendin...
n The6thgate? 112 van 111? leg uit... |
Citaat:
|
Citaat:
zijn ook vrij veel opties om je auto visueel te tunen. motorisch heb je vrij weinig keuzes |
kun je ook twee wagen tegelijkertijd hebben? of kan dat niet? en zoja, hoe dioe je dat? ik hbe nu alleen nog maar n inruiloptie....
verder al wel motorupgrades vrijgespeeld... kzit te wachten op n nitropakket... |
het spel word redelijk saai omdat de AI van de computer gewoon te goed is.. ze weten precies wanneer er een auto om de hoek komt en dan remmen ze keihard af
dan scheur jij natuurlijk hard door om ze in te halen en boor je zo in die auto best wel lame:kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd.. kkom er nu ff nie doorheen.. kmoet nu 4 races tregen 'voorwielaangedreven auto's' rjden, maar bij de tweede knal ik elke keer tegen een lullig klein hoekej waar ik dan achter blijf steken. erg irritant.. terwijl de PC-autotjes gewoon door kunnen als ze die hoek hebben meegepakt..
|
Re: Re: Need For Speed Underground
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mensen geef nou antwoord op mijn vraag!:kwaaist: hoe krijg ik die U upgrades! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar hoe krijg je ze allemaal dan? |
waar staat de savegame ergens??
|
Citaat:
want na deinstalleren en herinstalleren van NFS had ik gewoon me oude profile weer terug |
Citaat:
|
Ik had hem gisteren voor de playstation gehaald, pfuuu.. prachtig spel zeg :thumbsup:
Gisteren de hele avond gespeeld, vandaag de hele dag gespeeld 8) Reputatie: 4 sterren :loser: |
Citaat:
kan ik de tekst niet lezen... |
je loopt achter :p de decembermaand is duur :Y):+:p
|
inderdaad, het zou op zich wel vet zijn als je meerdere auto´s tegelijk kan bezitten... bnen er ff mee gestopt, moest erg veel werk doen laatste tijd, ik rij nu in de focus, en ik hbe alle level 1 upgrades gehad... ik hbe ongeveer een hele week niet gespeeld...
ik schaam me |
Citaat:
|
met cheats uitspelen telt ook niet :+
maar kga ff verder, kzit vast bij een bep. race kan zelfs op easy nog niet winnen :/ |
zeker met drag? dat vind ik echt klote :z
|
neej circuit en knockout
hoe dan ook ., mijn auto is t elangzaam ofzo en als ik snellere auto neem is ie zo onhandelbaar dat ik gegarandeerd weer ergens tegenaanknal dus dat helpt ook nix t leukste vind ik driftracing en drag eigenlijk :+ driftracing gewoo nzo vaak mogelijk herhalen ook al heb je al gehaald omdat je daar onmeunig veel stylepoints haalt ;+ |
heb je ook nog verder wat aan al die style points, behalve onnodig veel vinils??
|
voor knockout heb je de 206 nodig :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
standaard een beetje in races....beter handelbare kar is er ovlgens mij niet? en dit is volgens miij de meest perfecte kar voor het driftracen? |
Citaat:
mx5 :respect: die scheurt gewoon geweldig over de baan:yes: |
kzit gewoon fuckin vast bij race 87 ofzo ;/
wat is nu de snelste kar?met beste handling en beste accel? :S:S ik gok de mx5 maar die lijkt wel zo verderlicht te zijn dat een pilonnetje ofzo en ik maak een koprol ;/ |
subaru oimpreza met 2e lijns nitro...
fijn... |
eindelijk voorbij die 2 kut mappen _0_
|
netjes. heb nu de mx5
|
wtf, nu crashed ie steeds :|
|
HELP mijn nfs crashed steeds :/ waar komt dit door man.. ;/ bleh
heb het btw wel vaker? speel je zo een paar maps...crashed ie..ff restarten..doet ie het weer.. maar nu doet ie het helemaal niet meer :( |
Citaat:
|
Citaat:
anyway..updaten deed niet veel? ik heb al versie 1.2.5177 ofzo? het is btw bij race 93, sprint |
ik werk met 1.1001 en hij dioet t perfect.
heb je legaal??? |
speel hem dan ook gewoon op de ps2 :z
|
Citaat:
|
inderdaad, stomme vraag
|
overigens.met versie 1.1001 ofzo crashed ie ook :(
|
bagger... is t n probleem met je pc n niet met ut spel......???
|
duidelijk met het spel
speed.exe crashed..dit geeft ie weer.. en soms ook niet 8) mijn pc voldoet echt wel aan de specs 8) |
speed.exe? die file hbe k helemaal niet...???
|
Citaat:
|
hahaha... okee... dat kan. anders ff n speed.exe van n cdrom uit de buurt jatten.. je kent vast wel iemand die het spel legaal/illigaal op een cd heeft staan. duss dan kan j ff speed.exe kopileren
|
Citaat:
duh... met de goede speed.exe crashed ie ook gewoon :/ |
opnieuw installeren met behoud van profiles?
|
Citaat:
ff proberen vanavond wanneer ik thuis ben :* |
reinstall niet geholpen
dump file geeft dit: State Dump for Thread Id 0x8f0 eax=00000000 ebx=0000000f ecx=4186bfa8 edx=006abe65 esi=311fcf50 edi=0155f4e0 eip=0055697a esp=0012fdec ebp=00000000 iopl=0 nv up ei pl zr na po nc cs=001b ss=0023 ds=0023 es=0023 fs=003b gs=0000 efl=00200246 function: <nosymbols> 0055695d 3bc8 cmp ecx,eax 0055695f 7509 jnz 0055ec6a 00556961 833dccbd770001 cmp dword ptr [0077bdcc],0x1 ds:0077bdcc=00000000 00556968 743e jz 0055f4a8 0055696a 8b0e mov ecx,[esi] ds:311fcf50=00000000 0055696c 51 push ecx 0055696d b9c8cd7200 mov ecx,0x72cdc8 00556972 e8b9f5ffff call 00555f30 00556977 6a00 push 0x0 00556979 56 push esi FAULT ->0055697a ff5008 call dword ptr [eax+0x8] ds:00fd9ee6=eeeeeeee 0055697d 8bf8 mov edi,eax 0055697f 83c408 add esp,0x8 00556982 85ff test edi,edi 00556984 7422 jz 0055eea8 00556986 85ed test ebp,ebp 00556988 741e jz 0055f4a8 0055698a 8b4740 mov eax,[edi+0x40] ds:025393c6=???????? 0055698d 85c0 test eax,eax 0055698f 7408 jz 0055f499 00556991 8b4f1c mov ecx,[edi+0x1c] ds:025393c6=???????? 00556994 e8975c0400 call 0059c630 |
GVD ik kan 112/111 niet winnen :'( doe er al 2 weken over |:( mja voor de rest wel geinig spel, ik word alleen daar schijtziek van dak 'm nie kan winnen
|
das bagger... hmmm... hbe je ook alle zooi uit t register weggehaald? daar blijft nog ewl s wat in zitten na n un/reinstall. (wat heb je gedaan?? REinstall??)
en anders weet k het ook nie meer... behalev je pc formatteren en opniew installeren, maar dit is wle heel erg desastreus en het duurt lang, + ndat het niet eens altijd helpt. |
kdenk dat de bug zit in me profile :D
dus ben maar overnieuw begonnen :P |
balen. maar, nu weet je wel welke upgrades je eerst moet pakken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
s edit: geprobeerd....crashed nog net zo hard :( |
ik had het laatst ook, ff n nieweu speed exe van kazaa en het wekt:D
als j m wilt hebben van mijn moet je zoeken op kippensoep@kazaa |
1 Bijlage(en)
Hier ben ik even trots op; (heb me nog met niemand vergeleken hoor kan missgien wel heel weinig zijn maar ik vond het nogal wat :yes: )
|
:D netjes. ik weet neit wat mn max is. ik speel het niet zo vaak meer, moet eerst me school ophalen,a nders mag ik niet naar metallica in juni...:(:(:(
|
Die miata das echt een geweldige wagen .. wat een handling .. stuurt echt fantastisch .. bochtjes nemen met 240 :9
|
heb ik nog niet. moet het nog doen met de mx5 heb wel andere, maar die zijn nu niet beter of sneller... maar ik speel het ook heel weinig...:(:((:(:(:(:(:(:(:(:( (ongeveer)
|
Citaat:
mx5 is europese naam, miata is USA naam.. maar beide alom bekend :Y) |
woeps, foutje. heb je mn speed.exe al gehad? of komtie er niet door. hij was wel 3 mb.. moet kunnen tog?
|
het spel roeleert
ik heb het spel ook, en ik ben verslaafd aan driften:9~ ik vind dat zoooo vet, en de upgrades die je kan verdienen ook, LACHGAS RULEZZZZZZZZZZZZZZ8-) :d :thumbsup: :respect:
|
Citaat:
of ie werkt weet ik niet...moest overnieuw beginnen...ik was vergeten me profile te backuppen.... |
okee dan,
ik hbe een vraagje; ik ga zometeen effe mn pc formatteren, ivm ongewenste troep enzop. maar WAAR vind ik mn profile, en hoe kan ik m terugzetten? |
uhm ik heb en niet meer geinstalleerd, want ik had hetzelfde gedaan, maar volgens mij onder c:\documents and settings\%sername%\application data\need for speed underground
|
ow.. kheb m al.. sorry.. iig bednakt.. btw, hij stata onder ALL users. tenimnste, als j m installeert voor 'alle gebruikers'
|
okej vet :p
veel suc7 met formatteren enzo :aai: |
top man, gaat lukken. btw, heeft iemand hier nog een tip om race 100 door te komen... t lukt me niet... op het eind loopt de pcracer steeds in. ook al staat hij 13 sec. achter ofzo... bug in programma??
|
Citaat:
al die reses lijken op elkaar :loser: |
haha, ja klopt.. maar toen ik m de eerste keer had uitgespeeld had ik geen probleemmen.. (of hoe je dat dan ook spelt) maar nu (iik speel het voor de 3e keer uit...) fliptie daar steeds.. sucks ads hell, want ik moet ner nog maar 12 nu... :(
|
hm da's balen.
wat ik altijd deed is gewoon een tijdje niet spelen zodat je een beetje slechter wordt eigenlijk en als je dan opeens weer gaat spelen gaat het opeens goed. je moet nooit heel veel achter elkaar spelen als t niet lukt. dat werkt bij mij in ieder geval vrij frustrerend. en het is problemen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.