![]() |
wie hebben jullie van Het forum in het echt gezien?
van scholieren of van leerlingen ?:) en met wie heb je een relatie gehad ?
zo niet , hoever heb je wel is moeten reizen ?:) |
Ik heb met niemand een relatie gehad, ik heb alleen neveah en karmakiller in het echt gezien :yes:
|
1. Ambypur
2. Dextor 3. Eelcotje 4. Funfair 5. Jochemmm 6. Fizz 7. YDP 8. ? |
das een hoop :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yo-de-plo
LoeLoe Funfair Jochemm FiZz FemeZz 2-D Instructo4 Dextor Ambypur Lieve colafles 0Vera Nightwolf Groovymaster Earshot plankje riddler lessel Bird of Prey Annefleur En natuurlijk Bennie! :p en nog wel wat, maar daar kannik niet op komen.. :{ edit: bedankt jeroen voor de toevoegingen :) waark niet op kon komen., |
Oh ja, en Nightwolf :)
|
eeunmmm
|
|
de tering mensen hebben wel met veel mensen van dit forum een relatie gehad ... :o
(hint: lees openings post) |
Citaat:
|
Citaat:
(ook al kennik er een aantal wel heel wat beter ) |
Citaat:
|
deze mensen
yo-de-plo je vergat 0vera en plankje :p |
niemand:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog niemand int echt gezein.. moet ook maar is na een meeting komen denk ik...:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen relatie |
Citaat:
|
Citaat:
|
F-asd
Admiral 95 Blossom Wendovic Brendovic Urband Legend Bird of Prey,etc. Ach ja altijd makkelijk als bij elkaar op school hebt gezeten. ;) en geen relaties |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
plz back ontopic?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JoeyB (klasgenoot)
Forza (via Joey) Joy-RFJK (ex-klasgenoot) :thumbsup: |
femezz
sinix bobba niet offtopic gaan aub |
Citaat:
maar ik heb dus met niemand van dit forum een relatie gehad geloof ik :9 |
Anoesjuh
Randy JC BoP 2-D Bartje518 Phitje geen relaties, en dat wast. |
niemand :|
|
Citaat:
|
Re: wie hebben jullie van Het forum in het echt gezien?
Citaat:
LEERLINGEN :
SCHOLIEREN :
|
Re: Re: wie hebben jullie van Het forum in het echt gezien?
Citaat:
:D |
Leerlingen:
* Linnea (X2) * Stapper (X2) * Nightwolf * Bird Of Prey * FiZz * Meiske * Sgatje * 0vera * Jamiel Scholieren: *Ace_oix of weet ik veel hoe ie daar heet (hij is al tijdje niet meer geweest) * Bambix, kermissen! :$ *Maartenlof, alleen toen wisten we niet van elkaar dat we op zelfde forum zaten :p Zoiets.! :) |
Euhm...
nightwolf meiske fizz funfair ambypur dextor yo-de-plo phitje stapper childofthenight 0vera linnea sgatje/desert rose LoeLoe Plankje Eelcotje Benk nou iemand vergeten :? best wel veel eiglijk... Met niemand een relatie gehad en ut verst dak moest reizen daarvoor was Enschede-Den Haag (Parkpopmeeting) |
helemaal niemand:{
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook niet:p:loser: |
Citaat:
|
loeloe
ydp funfair fizz eelcotje plankje groovmaster 0vera ambypur dext0r nightwolf 2-D BoP pompom lieve_colafles instructio4 jochemmm Annefleur Linnea lessel zoiets gok ik :? |
Citaat:
|
alleen Nightwolf :)
|
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik geóntmoet: bartje518, antikezman, assurancetourix, superjood, bazzeman, artuur, bon, bruggi, theo tank, arie-kanarie, DaaF, DarkUnreal, HugoBoss, BoP, 2d, Fransje Stoffert, nichtwolf, linnea, vera, stappert en groovymastert en natuurlijk Zwarmaaa nog 8) en vergeet ik bijna Joy from arnhem nog :7. ohja, kheb ook nog Soetaars gezien |
complete Meetings hier geweest:p
|
Citaat:
|
Uhm....
Nightwolf TheGroovMaster Fallen_Engeltje Virginia Joycelovesmaikel En helaas heb ik een relatie gehad met Robertojacketti alias HazesRules:| edit: :+ En Atjeuh natuurlijk, die zit bij mij op school |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bazzemans
DarkUnreal Phitje Bartje518 AntiKezman HugoBoss Bon Bruggi Theo Tank Arie Kanarie Allemaal erg leuke mensen :thumbsup: |
Citaat:
|
pppff...
BoP Banaan 2-d Dext0r Ambypur Jeanus Instructio4 Lieve-Colafles PFP Plankje? LoeLoe edit: Meiske *helemaal vergat |:( foei!* edit2: de man: KAMPIE!!! (soz man.. vergeef me!) Groove Linnea BlueWolf NightWolf Wocky bredero :p (blossom, brendovic wendovic enzo.. je weet wel :p) iemand vergeten?? :p |
FunFair
Fizz Eelcotje Annefleur YDP Dext0r Ambypur Riddler Loeloe pompom lessel Nightwolf Earshot Jamiel Meiske ofzoiets(leeft die nog? :p ) Linnea Plankje Femezz niemand vergeten? :) |
Citaat:
|
uhmmm
little angel chesta renee_vd stevie FoL |
Niemand :(
|
Citaat:
|
Niemand
|
Liekjuh...
duhh....ze woont bij me in huis...:) |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: * saartje * bluewolf * vivelafète van in de verte :p |
Spine........O-)
|
Kampie de man!!!
Da's de enige die ik irl van ll.com ken en nee, we hebben geen relatie :p |
Stapper en Bobba..
Heeeel slecht, Bobba kwam bij mij pizza bezorgen en ik herkende hem niet eens meteen :$ |
Citaat:
|
leerlingen: instructio4, anemic, yor van veraf, ik riep, maar hij hoorde het niet.
0vera en linnea op de fiets voorbij zien sjezen :p dat was het alweer 8| scholieren: sqnk!, gus, chanson, morris |
ff denken ........
Instructio4 natuurlijk. 2-d Lieve Colafles BoP Urban Legend. Banaan naja iedereen van de meeting gister dus :) |
Citaat:
en dat terwijl je toch dicht bij woont ff zien - randyjc - nightwolf - loeloe - 2-d - instructio4 - rijntje - COTN - 0vera - BoP - linnea - meiske - karmakiller - groovy - phitje - bartje - lievecolafles - fizz - jamiel en mensen die ik vergeten ben |
niemand :z
|
Citaat:
|
Loeloe
Irene Bop Nightwolf Stapper Cotn Linnea Meiske Overa Mandy Plankje Kampie Koelkast Da Kip :9~ Lizz Ti_Mu Brendovic Lucas Lieve Colafles Jamiel Wolfhawk (:kots:) Chickel Bennie Linda Gijs Pfffff en nog veel meer waar ik gewoon ff niet op kan komen maar ik ben naar veel meetings geweest |
fucking losers met hun scholieren
urbanlegend banaan bird of prey instructio04 randyJC thegroovemaster 2-D lievecolafles dext0r ambypur jeanus |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ow jee :p |
niets om voor te schamen hoor was een mooie naaktfoto maar vraag me toch af wie die mannen waren die jullie zo raar aanstaarden :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet chatten :(
|
urbanlegend
PFP GroovMaster bird of prey instructio04 thegroovemaster 2-D lievecolafles dext0r ambypur jeanus Plankje LoeLoe Kampie zowiets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owjah ontopic: Niemand bijzonder ofzo :O :z
|
AntiKezman
Ar-Tuur Bazzemans Phitje Bartje Bon Theo Tank Arie Kanarie HugoBoss met allemaal heftige relaties ja :love: 8) :z |
Citaat:
|
ambypur :love:
loeloe ydp funfair fizz eelcotje plankje groovmaster 0vera linnea nightwolf Banaan 2-D BoP UrbanLegend lieve_colafles instructio4 Jeanus jochemmm bluewolf randyJC kampie PFP Lizz jamiel 404 riddler Anemic Yor Femezz infamous monolo (deze laatste 2 kende ik al van voor het forum :P ) ik denk dat ik er nog wel mis :o |
Citaat:
ps andy, je bent er nog wel een paar vergeten hoor.. :{ |
Oh ja, Youssef ook nog :| :D
|
Citaat:
|
Citaat:
UHHHH je ziet het nu ik leef nog :p mijn lijst; Fizz Eelcotje Dext0r Ambypur Loeloe Groovmaster Bird of Prey Nightwolf 2D 0vera linnea meiske stapper COTN sgatje plankje banaan Admiral 95 Blossom Wendovic Brendovic Urband Legend BlueWolf yo-de-plo jamiel funfair lieve_colafles Chickel Bennie Linda Irene Ti_Mu Mandy jochemmmm mafkeez best veel en voor me gevoel mis ik er nog een paar sorry voor diegene :aai: |
Citaat:
maar jah.. ben ook zo'n geval apart :p |
Citaat:
hahahaha ik had je 2x gesignaleerd maar je bent zo lievv he ;) |
Citaat:
|
miss sweetgirl
geen relatie.. |
dit topic zou pas leuk zijn, als je cijfers moest geven aan de mensen die je gemeet hebt :Y)
|
Citaat:
maar ik ben niet bang voor jou hoor :p |
Citaat:
|
woejj teveel :+
nja lieve vriendje dext0r he :) enn voor het forum kende ik (toch?) deze mensjes -funfair -femezz -fizz -jochemmm -eelcotje -yodeplo en gemeet heb ik -nightwolf -kampie -rickclan/plankje -loeloe -jamiel -meiske -2-d -banaan -urbanlegend -jeanus -lievecolafles -instructio4 -groovmaster -bop -linnea -overa -dimas -bluewolf -randy (JA :[) -pfp -lizz -riddler -lessel -infamous -monolo -bennie -linda -rodin (toch? niet echt lid maarja :+) edit: damn ik ben nerd :o |
Citaat:
ow foutje ik had deel van lijst even gekopieerd van iemand anders sorry |
bennie/linda/rodin heb ik ook gemeet ;P
|
Citaat:
PFP 7.5 :7 |
Citaat:
|
siNix.
|
Citaat:
|
Helemaal niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.