![]() |
Het grote Maxima & WimLex gefeliciteerd topic
Maxima en willem alexander.. gefeli met jullie dochter :yes:
|
:respect:
|
:{
en waar de neuk slaan deze reacties op? :{ |
't begint nou al. :{ 8)
|
zijn de scholen ook vrij dan morgen?
|
Citaat:
|
jah, de hele week moet vrij, om deze dag te vieren.. :p
(en toch is het :respect: :thumbsup: :$ voor die 2.. :$ :( :respect: ) |
Sinds wanneer is er hier censuur?:kwaaist:
|
nationale feestweek:Y)
k heb alleen geen zin om elke dag weer in het nieuws te horen "welke kinderwagen wordt het" enz enz:z |
Citaat:
|
En houd het nu hier netjes ja!
|
nou joepie :{
|
Potverdikkie een ban gekregen van Kampie omdat ik zei: opflikkeren met dat argentijnse wijf
|
ze had anderhalf uur langer moeten wachten :[
had voorspeld dat ze vandaag om 18.24 geboren zou worden, en dan had ik gewoon een reis gewonnen |
opflikkeren met dat argentijnse wijf
--> Wat is in godsnaam mis met zo'n reactie? Mogen er mensen zijn die inzien dat dat hele domme koningshuis pure geldverkwisting is? Mogen we in dit topic alleen maar zeggen: Jaa, wat zijn we blij, met weer zo'n lastpost die ons weer honderden duizenden euro's kost, die we veel beter aan andere zaken kunnen besteden? :wave: |
nou maar hopen dat ze meer op maxima dan op willem gaat lijken :)
|
Maar dat Bart anti koningshuis was wisten we al
|
dat ik nog gewoon kan posten joh
3 is toch wel ban? He Arie, Hierbij ontvang je een Officiele Waarschuwing voor het continu flamen in de volgende topic: http://forum.leerlingen.com/vbb/sho...;threadid=40442 Het is je 3e, jammer joh! mvg Kampie |
Citaat:
|
zou kampie de url naar het koningshuis willen mailen zodat ze zien dat wij, de leerlingen, ook blij zijn en hun willen feliciteren?
|
Citaat:
|
continu flamen :d :loser:
|
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa:d
|
Jij ook een OW gekregen nickchange?
|
gefeliciteerd :Y)
|
Arie jij flamede... dat weet jij en dat weet ik..
NickChange niet... Jij hebt daarom een OW van mij gekregen. Een ban kan ik niet geven. |
Joepie....
|
Citaat:
Maar je kan ook normaal reageren, ook al ben je er niet blij mee.. |
gefeliciteerd Alex&Maxima :thumbsup:
|
Het beleid van onder andere Zorreguieta wordt gelijk hier ingevoerd :p
|
opflikkeren en wijf zijn dus de woorden die het um gedaan hebben voor mij.
|
Citaat:
|
gefelicishit
|
bah, wanneer word trouwens bekend hoe die heet ?
|
Citaat:
Maar gefeli Willem-Alexander, Maxima en t hele koningshuis 8-) |
goh arme krant morgen:kindje zus kindje zo...
maar goed ik heb niet zo veel op met het koningshuis voor mij hoeft dat allemaal neit zo (limburgse mentaliteit :+ ) maar goed.. toch gefeliciteerd |
Citaat:
|
:{ moet daar nou zo'n ophef over gemaakt worden? :x
|
hoe heet het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tzijn weer hollanders hoor
't kind heeft nie eens ne naam :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk voor ze maar het doet me helemaal nnnnnnniks! :no:
|
Leuk leuk leukkkk
Ja ik vind dat soort dingen nou eenmaal leuk ja O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het heel erg leuk!
Ik zat Life&Cooking te kijken en toen werd het steeds onderbroken voor het nieuws! Ik wens ze echt veel geluk toe met de kleine! Ik heb 101 knallen gehoord!!! |
Citaat:
;) |
Citaat:
Haha ik ging op t balkon staan en alle buren stonden op t balkon echt leuk iedereen leefde gelijk mee in de sfeer! |
Citaat:
(okeey en nu hou ik op :X ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gerrit?
Miauw! OHja !!! :thumbsup: |
Citaat:
je hoorde zeker ook "hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah hoeah" |
Citaat:
|
Nieuwe user : kind lex en max.
|
Citaat:
En kijken of je het nog zo leuk vindt dat je ouders zometeen nog meer geld aan school kunnen lappen, omdat er volstrekt overbodige miljoenen naar de monarchie gaan!! Dan vind je het vast nog leuker! :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man als je een probleem heb met de monarchie of WAT dan ook , reaggeer hier dan gwn niet zo zuur. Aangerand word je sowiewo , met beveliging of niet. |
|
Citaat:
|
Citaat:
neej grapje. ziet er lief uit :) :Y) |
Citaat:
|
Nej die haddik niet aangemaakt Alexis :)
|
Zullen we op ll.com geld inzamelen en gezamelijk kinderkleertjes kopen, en dan laten we Kampie het bezorgen bij maxima en het kind
|
Citaat:
|
Wanneer realiseren jullie het je nou eens... iedereen weet toch dat Bartje zn mening wet is :rolleyes:
|
ja van harte gefeliciteerd ofzow:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leve de koningin!
hoezee ! <--- met nieuw icoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciflapstaart met uwe dochtertje!!!
|
Citaat:
Ik heb waarschijnlijk net zo min wat met die mensen als jou.. maar je mag toch wel blij zijn voor die mensen.. |
Fijn voor ze.. Mij kan het geen ruk schelen, omdat dat kind ons toch alleen maar belastingsgeld kost.. En als dat verrotte kind nou 1 dag later geboren zou zijn, was ik gelijk met dat kind jarig geweest :+ En het is nogal overdone, om een simpele bevalling zo op te blazen (niet letterlijk, was het maar zo :z)
|
Discussie over de OW moet je maar of Feedback plaatsen...
Discussie over het koningshuis is er op Discussie en Actualiteiten.... Verder, leuk voor die mensen, maar het kan me geen flikker schelen. |
Citaat:
Er valt wat van te zeggen dat er veel geld naar het koningshuis gaat , maar je komt wel met erg rare voorbeelden. En nu gaan we weer gezellig verder ADB-en , ik ga hierniet over discussieren verder , open een topic in Discussie forum en Actualiteiten ofzo :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
Voortaan ga ik bij elk kind dat er geboren wordt, of het nu het kind van een hond, cavia of mens is, een topic openen, want we kunnen toch gewoon blij zijn voor die mensen? Bovendien vind ik dat Balkellende zijn kostbare tijd eraan moet verspillen door een toespraak op TV te houden, en vind ik ook dat alle sportuitzendingen onderbroken moeten worden om bij de geboorte te zijn. Heerlijk, dat koningshuis! :kots: |
Als ik het nou leuk vind dat er een koningskindje geboren is , daar is dat topic over , en waarom zeg je het niet over de 43536 mensen in dit topic die hetzelfde zeggen , jaaahaa!
En ik heb niet gezegd dat je ongelijk hebt , je hebt een punt , maar met loze voorbeelden. |
Citaat:
Trouwens, wel een leuke kop ergens in een krant die ik zag staan: 'Heel Nederland blij met kind' of zoiets. Toch gaaf dat ze ook de meningen van de nuchterdere mensen hebben gepeild! Stukkie uit onze krant 8) __________________________________________________ __ Limburg is wel blij, maar niet uitzinnig van vreugde Mooi dat het een gezond meisje is. Blij voor de ouders. En ja, ook blij voor Beatrix natuurlijk. Limburgers reageren positief op de geboorte van het prinsesje. Maar uitzinnig van vreugde? Nee, dat niet. Voorzitter J.Hendricks van de stichting Oranjecomité Sittard stelt dit een klein uur na de geboorte van de troonopvolger nuchter vast. ?Limburgers zijn toch minder Oranjegezind dan mensen in het westen van het land.'' Arie, jij hoort dus blij te zijn, en vanmorgen moest je beschuit met oranje muisjes eten!!! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gun het ze van harte, gefeliciteerd ! :)
ik wil alleen nog weten hoe ze gaat heten 8) :loser: Edit: k weet het al :7 |
het meisje is een schatje zoals bijna alle baby,s maar verder doet het mij niets:yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.