![]() |
Welk concert heb jij dit weekend bezocht ?
Ik ben naar The Apers + Heideroosjes geweest
Apers waren beter dan de vorige keer dat ik ze live zag, eigenlijk waren ze gewoon goed ! Na 3 kwartier Apers, ff een broodje gegeten en toen begonnen de Heideroosjes. Meteen een lekker sfeertje, kwam een leuke pit. Ik vond de heideroosjes echt goed live ! na een uurtje hielden ze het ook voor gezien. Nog ff biertje gedronken, jointje gerookt en op huis aangegaan. leuke avond gehad dus. |
heb ze allebei ooit live gezien, best een leuke show hoor, heb het er erg naar mn zin gehad, maar ik vind de muziek gewoon niet ok
|
ik ben naar 16 down geweest afgelopen donder
dat was echt heel leuk, het was nogal rustig, lekker sfeertje, ze speelden best lang dus dat was mooi. voorprogramma was ook niet slecht, dus twas een topavond :) en gisteren naar good charlotte, twas op zich wel leuk. maar de mensen die je daar ziet rondhuppelen.... :no: laat ik het maar niet hebben over de rij van 200 meter die zich langs de 013 had verzameld, die zelf om de hoek ging.. 8| janes detz in voorprogramma, hadden half uurtje gespeeld, erg energiek, sfeer was er wel meteen in. maar good charlotte viel tegen, ik bedoel het was wel heftig vond ik, maar de sfeer was gewoon ruk. echt van dat ellebogen werk om vooraan te komen. de show zelf was ok, ze speelden nogal kort, nog niet eens een vol uurtje. het duwen NA de show richting de garderobe was ook zwaar matig en vanavond naar the slackers, hoewel ik niet veel van ze ken, zal het wel leuk worden denk ik. en morgenvroeg weer naar school :Y) |
16 down heb ik laatst ook gezien, was leuk ja !
|
16down heb ik ookj gezien (wat niet eigenlijk :+) en ik vond er niet veel aan ;P
|
ik ben ook 2 weken al niet naar een concert geweest hoor :)
|
ik heb zelf gespeeld met left in the middle en een of ander stinkcrustband...
donderdag strike anywhere zaterdag peter pan speedrock |
ben zaterdag naar Lamb geweest in paradiso
vette show! en dan te bedenken dat 3 uur vor het optreden men nog in dubio was of ze niet zouden cancellen, aangezien de zangeres de vorige dag tijdens het optreden haar stem was kwijtgeraakt :huh: |
Citaat:
|
gisteren naar the slackers geweest
was helemaal top, goede muziek, lekker sfeertje, ze speelden echt lang, van half 10 tot na 12, ze speelden 2 sets met 15 min pauze ofzo.. geweldig gewoon. leuk tshirtje en button aan overgehouden. WAT een verschil, 12 euro voor een tshirt terwijl je er bij good charlotte 28 euris voor neertelt. te belachelijk voor woorden oja en we hadden de laatste trein terug gemist, door het nieuwe dienstrooster van de lieve ns, die even mooi EEN KWARTIER EERDER aanreed dan normaal |:( maar voor de rest een topavond :thumbsup: :7 |
Citaat:
wie wil er ook een good charlotte shirt?:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hun drummer is wel goed :) |
K ben afgelopen weekend naar Marilyn Manson geweest, maar supported act PEACHES was ook echt super gaaaf! :thumbsup:
|
ik had afgelopen week vet graag naar danko jones op maandag en oceansize op woensdag willen gaan.
allebei in de melkweg.. maja.. geldnood gvd... :{ |
tering Strike Anywhere
Tering Tering Tering.. Tering Tering HOE HARD!!!!!!!!!! en hoe los ging het! |
Citaat:
een vriendin van mij Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zeker vet het is niet echt mijn band, maar het ging echt loos en de sfgeer was super (je had er bij moeten zijn-moment) en ik stond in goed gezelschap! (en de 'afterparty' in leiden was ook zeer gezellig) |
Citaat:
|
vanavond peter pan speedrock in lvc (leiden), zin in!
|
vanavond:
CASUALTIES !!!!!!!!!!!!!!! en The Bips en Mistake |
Recensie Casualties, The Bips, Mistake
Nadat we buiten nog even stonden te roken mochten we naar binnen. Even een biertje gedronken en bij de cdtjes gekeken begon Mistake. Ongelooflijk kut was het.. geen andere woorden voor.. de zanger/gitarist kwam niet eens boven zijn eigen geluid uit.. Dus ik ben maar even naar buiten gegaan om even adem te halen... Toen begonnen The Bips.. was heerlijk.. kleine pit maar wel gezellig. Valt verder nix over te melden het was gewoon goed Toen na ff gezeten te hebben kwamen de Casualties, en twas supah :) heerlijk !! Lekkere pit ensow ook.. 2 sjirtjes (bips en casualties), stickers en patches + een zoemend hoofd rijker geworden ben ik huiswaarts gekeerd. Minpuntjes: - 2 avril-fans die samen de pit telkens inhuppelden.. en dan ook echt HUPPELDEN.. - Het blauwe oog waarmee ik wakker werd vanmorgen en ik kan me niet herinneren hoe dat komt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dream Theater gister...
Ze speelde super. Een set van 3 uur geen voorprogramma geen bullshit alleen maar Dream Theater liedjes en PinkFloyd cover maar dat was ok... Echt kickund :respect: |
zaphod afgelopen zaterdag in kampen
_0_ |
gister super furry animals, geweldige show, echt enorm goed, redelijk wat oude nummers (gelukkig, ik hou minder van de nieuwe shit), onwijs lekker gedanst erna (coole muziek!) en was met veel vrienden, supergezellig. klotesupport, maar dat boeit niet :7
|
soporific (niet gezien)
oneps (niet gezien) gilgamesh (heel even gezien, niet echt mijn ding, zag er energiek uit, klonk strak) malkovich (DAMN!) |
Ik heb het bandje van mijn broertje zien optreden en dat was erg cool :D :D
Lijn 158 heten ze en ze spelen covers van Ret Hot Chili Pepers, Krezip, Anouk, Coldplay.. Het café waar ze speelden ging plat! |
soporific - vond het niet geweldig
one ps - strakke band, weinig respons beetje saaie show gilgamesh - vette shit, hard! malkovich - beste hardcore band van nederland, super! |
gehandicapten playbackshow hoort dat ook onder concerten ;) En hebben lekker zelf wat mooie nummertjes weggeven met de hofkapellll
|
fuck...ik heb zin! waarom?
daarom: SMALL DENMARK TOUR January 28th - January 31th w/ The Psyke Project (DK) and MCIP (DK) Thursday January 29th 2004 Copenhagen, Denmark @ Lades Kælder w/ The Psyke Project (DK) Friday January 30th 2004 Roskilde, Denmark @ obSCENE w/ The Psyke Project (DK) and MCIP (DK) Saturday January 31th 2004 Esbjerg, Denmark @ Esbjerg Ungdomshus w/ Dok Fishin (DK) and MCIP (DK) |
Gisteravond werken bij Van Katoen en Jesse James
Jesse James is leuk :love: en van Katoen was wel aardig maar Jesse James is leuk leuk leuk leuk leuk |
vrijdag artefact :love: en een beetje soulvation wat niet leuk was :loser:
|
Het is dan wel geen weekend-concert (waar ik heen ga is meestal door de weeks) maar ik ben gister bij Oi Va Voi geweest in de melkweg. Erg grappig omdat gister ook The Darkness daar speelden, maar dan in de suffe max. Oi va voi was echt SUUUUUUUUPERDGOED, die mensen zijn gewoon zooo geweldig.. echt niet normaal. een zangeres en 2 zangers, stuk voor stuk konden ze echt supermooi en zuiver zingen, het was echt geweldig. die 2 zangrs: een daarvan speelde ook trompet en de ander klarinet geloof ik, dan was er nog een meisje dat geweldig viool speelde. Naja je zag gewoon dat ze er onwijs zin in hadden en dat klonk ook terug, ze speelden echt fantastisch. Ik ga volgende week weer in de helling :)
ik heb 2 roadies weten te versieren met mijn ongelofelijke charmes, van hun heb ik dus een drumstokje en een setlist gekregen haha. echt lief. dikke sjans gehad met de klarinettist ;) ik zal vanmmiddag als ik thuis ben foto's posten. Ik heb ook nog veel mensen van the Darkness uitgelachen door het hek heen, heb echt vet veel nepvrienden gemaakt daar haha. het was echt GE-WEL-DIG |
ik ga zo naar de UK Subs, Bambix, KHHK ennuh zwart werk = doof brood,
vanavond verslag ! |
Vanavond naar Long Beach Shortbus (y)
K laat wel weten hoe het was. |
za. thrice, vaux en razor crusade
zo. zelf gespeeld met Zea |
afgelopen vrijdag twee bandjes gezien. fort knox amsterdam en I2B1.
was niet echt heel boeiend, maar I2B1 had wel een paar leuke deuntjes :p |
I2B1 is de band van een vriend van me :) Boris, de drummer.
Ik vind ze erg cool. Vooral de Led Zeppelin cover is cool (Jimmy lost his GI Joe, Jimmy Jimmy Jimmy Jimmy Jimmy Jimmy losts his GI Joehoohooo) Erg stoer :) |
Ik ben gister weer naar oi va voi geweest, zoals vorige week dinsdag. Het was nog veeeeeeel leuker terwijl ik het vorige keer al zo onwijs geweldig vond dat ik zelfs de volgende dag wel weer zou willen :d Ze speelden weer fantastisch en stonden echt zichtbaar enorm te genieten.
Die lieve klarinettist, Steve Levi, herkende me, en toen kreeg ik heel veel knipoogjes en lachjes en hai! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hijs zo liev. Maar heb hem niet meer gezien later :( zo'n cutie he! |
Citaat:
|
volgens mij hebben ze beiden geen website :?
|
Citaat:
|
Citaat:
de nieuwe versie dan.. |
Citaat:
maar de designer is een beetje lui O-) |
Citaat:
|
er is een fout gemaakt bij domein betaling ofzo... dus wij zijn m tijdelijk kwijt... Maar het komt goed.
|
gister naar de winston gegaan voor de band voicst.
echt een te bruut optreden :D en dr speelden nog twee andere bandjes, sally skunk die wel coole dingetjes hadden en ninginkata, die echt boring was. maar wel een vette avond :7 |
gisteravond peter pan speedrock, was wel leuk opzich
vanavond mark foggo |
hehe ik ga nu lekker naar de kift
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAH
mark foggo was geweldig ! WOEI WOEI WOEI ! |
Citaat:
|
the vines, haha, vette shite, die craig is niet goed bij zn hoofd :d
|
1 Bijlage(en)
alle geilheid in 1 man met bierbuik en teveel paddo's 8-)
|
en geen borsthaar. echt helemaal niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*shocked* ik heb deze week geen concert gezien :huh:
volgende week: DJ Zito & Manophlex "Het Bolwerk ... Dance Experience" (o.a. goa, trance, jungle, techno, rave) dan moet ik werken dus.. |
week van 20 februari (mja niet afgelopen maar weekend ervoor :schaam:) him in 013 bezocht
|
whooh ik was gister naar antiflag dat was wel ok:yes:
(asociale pit wel, waardoor ik nu echt zwaar gekneusd door het leven ga, maar ja je moet toch wat he :)) ik wacht tot shandon en Nerf Herder naar nederland komen |
Citaat:
daar wilde ik eerst ook naartoe, maar twas te ver en te veel moeite om in amsterdam te komen/blijven |
Citaat:
het was ook teveel moeite geweest, het concert stelde niet zo heel erg veel voor.. |
Citaat:
en ik hoop dat het concert as vrijdag wel iets voorstelt want de heideroosjes vink niet zo heel top ofzo dus als antiflag ook niet goed is, ben ik daar voor niets :+ |
Citaat:
|
vrijdag naar Daryll-Ann geweest in de Peppel in Zeist. Akelig goed optreden van die gasten. They shure know how to rock! :d
|
Citaat:
antiflag speelde teleurstellend kort, echt maar drie kwartier ofzo. de show zelf was kei leuk! kstond bijna vooraan, maar wel bij de rand van de pit zeg maar dus elke keer van die mensen in je rug :z heideroosjes waren wel ok, ik vond ze niet echt top ofzo. kende bijna geen van de liedjes maja heb wel twee keer fles water gekregen van zon security stoere man die voor die dranghekken stond :Y) twas al met al toch een leuk concert :yes: |
Citaat:
erg leuk jahhw. |
Citaat:
|
Citaat:
vooral als je nogal klein bent en vooraan staat.. krijg je elke keer die bovenrand in je ribben als er weer een golf mensen naar voren wordt geduwd 8| |
Gisteren:
Dandare (NL) R.N.L. (NL) Destination Zero (NL) Urban Blight (NL) PCP (NL) Dandare was hard en goed! pfff! |
Citaat:
dat dandare kan ik altijd nog wel waarderen. gewoon lomp hakken en beuken, de rest zegt me niet zoveel |
F33l3r ? is dat leuk ? want dat komt hier vrijdag ? ik denk dat ik maar ff ga kijken ?
en zondag Di-rect :( bah.. maar jah je moet wat overhebben voor je werk.. en misschien is het wel heel leuk :loser: |
Citaat:
En di-rect.... Getver. Ik wil opzich vrijdag wel naar League of XO gentlemens. Alleen speelt green lizzard dan ook, en dan krijg je al die lelijke green lizzard kiddies weer.... Maarja. We'll see. |
Dit weekend: The Spades en Luie Hond
Was allebei heel erg leuk :) |
Citaat:
direct live is ook totale bagger.. geloof me :p ik heb het nog niet eens over de show zelf maar die fans! :rolleyes: green lizard is ook leuk live, kheb ze ooit 2 jaar geleden gezien ofzo en dat was wel leuk. wat bedoel je met green lizzard kiddies? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Green Lizzard kiddies zijn 12 jarige kutkoters die het helemaal geweldig vinden. Die ene pit een beetje duwen vinden (niet dat er uberhaupt al een fatsoenlijke pit mogenlijk is op die muziek, maartoch) en die er zo opperalto mogenlijk uit proberen te zien :) Ik heb green lizzard zo ongeveer al 6keer gezien ofzo, en elke keer is het weer erger :) Maarja. Ik ging voor League Of XO Gentlemen en dat was vet. |
euh, lol
OK :d aangezien l_angel reageerde dacht ik dat het vrij recent was.. sorry :$ |
Citaat:
klette niet zo op de datum van pruttelpots post lol sorry :+ |
whahaha.
|
Citaat:
kben helemaal gaar van het economie leren vind je het gek dat ik dan niet meer zo goed oplet op data enzo... :$ 8) |
Stelletje dombo's :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t paard
met fc chinabone, malkovich en the locust was wel cool. malkovich blijft echt de beste ned. hardcore band van het moment voor mij. the locust: tja, hard, kort, raar, vreemd, wel cool om te zien leuke goodies opgepikt: page 99 - singles cd these snakes are arms - this is ment to hurt you ep daughters - canada songs cd en wat buttons (botch, locust, kid dynamite, jawbreaker) en stickers (das oath, jr ewing) |
Het was weer veelzijdig :p
vrijdag: razor crusade :9~, textures en end of april zaterdag: sita :+ zondag: extince 8{ gescoord: sjirtje van razor crusade en gratis: heeel veel stickers, buttons, keycord |
Groezrock!
Was vet, maar Millencolin zoog, en the promise speelde neit toen ze hoorde te spelen :| Gescoord: - In Arms Reach shirt (zwart) - The Promise shirt (donkerroodpaarsig) - Kill Your Idols shirt (fel geel) - Walls Of Jericho shirt (zwart) - Victory records MadCap/Catch22 en River City Rebels promo cdtje - Stickers van vegan shit - Bayside promo cdtje - een 15 centimeter lange snee in mn arm - nieuwe trashmark catalog en stickers enzo - stapel yellowcard stickers Zo ongeveer :) |
ja millencolin is echt slecht live :D
Wat heb je verder gezien?> |
Citaat:
Emmm, gezien: Ten Foot Pole (2e keer, bleuh) Pulley (2e keer, wel te doen, neit speciaal) Midtown (beetje vals maar erg cool) Strung Out (2e keer, zoog hard) MadCaddies (2e keer, schopte ontzettend hard kont en heb me echt helemaal de tievus geskankt) Sick Of It All (mwoah, vet, maar te druk) MillenColin (nouhja, kut) Champion (beetje saai en eentonig) Chimaera (gelijk hard weggerent) Ik vind het wel nasty dat ik The Promise en Stretch Arm Strong gemist heb, maarja. |
Ik vond Millencolin 2 jaar geleden in de 013 wel erg gaaf eigenlijk, nu was het geluid echt waardeloos, terwijl ik niet iemand ben die zich daar snel aan ergert..
The Promise was kut. Champion ging wel, melodieuze zooi kan ik nog wel een beetje waarderen. Stretch Arm Strong vond ik deze keer eigenlijk niet zo geweldig, de andere keren dat ik ze gezien heb vond ik veel gaver, maar het kan aan mij hebben gelegen. Viel mij persoonlijk tegen. Mad Caddies waren geweldig, jeugdsentiment band, ooit mijn allerlievelingsband en nou geen drol gezien maar wel heel erg fijn gedanst. Ze blijven live gewoon een meesterlijke band die er altijd iets moois maakt en nooit zware missers heeft.. Millencolin, ja geluid was dus slecht en daardoor was het niet wat ik er van verwacht had en dat vind ik heel jammer want ze hadden wel geweldigst moeten zijn van de dag omdat ze ook jeugdsentiment zijn en ik die pas 1x eerder had gezien.. Gescoort Shirtje van Stretch Arm Strong |
gister goudvishal fest
was wel oke alleen geluid was vaak een beetje bagger gezien: - razor crusade (stukje, wel aardig, matig geluid, te vaak gezien in korte tijd) - the promise (wel oke) - burst (kende het niet, maar vond het eigenlijk wel vet!) - champion (wel oke) - malkovich (altijd goed!) - deadstop (tja wel goed, niet mijn ding) - stretch arm strong (het blijft SAS, maar in kleinere zaaltjes is het veel cooler) - JR Ewing (fucking vet, rockt als een tiet, ofzo) - madball (twee nummer volgehouden) - on the might of princess (kon het wel waarderen, goede band) gekocht: - jr ewing shirtje - malkovich tas - the change cd was leuk!!! |
do: Blaar en nog iets
als ik van metal had gehouden was het leuk geweest.. maar ik hou niet van metal, het was verder wel gezellig ! |
Afgelopen zaterdag ben ik naar Extince geweest. Qua genre past het niet echt in dit topic zo te lezen, maar hij was zeker goed :7 Mooi dat hij vooral veel nummers van Binnenlandse Funk en Vitamine E deed. Vooral de 'toegift' met 4 Voeters en Grootheidswaan was erg gaaf. DJ Code Red is draait daarnaast strak en er was ook nog een vage zangeres mee. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe vond je 'em? |
IK heb gister op koninginnennach alleen beef gezien, en dat was best te doen, behalve dan dat ik me niet kon bewegen.
Verder was het echt saai :{ |
Citaat:
|
Aankomende vrijdag wederom naar Zaphod _0_
|
Citaat:
euh.. PM :D |
5 star floorshow en OMISSION \m/
gisteravond.. |
net terug van bevrijdingsfestival in wageningen, we hebben [spunge]en dandimite and the fanatics gezien. Lekker dansen op ska blijft altijd leuk.
|
vorig weekend harbour. zometeen xiu xiu en ik heb er zin in.
|
Ben net terug van Taxi To The Ocean (zoog best eigenlijk, saai en eentonig) en Sandusky (en dat was best cool enzo, alleen stond die gitarist, die wel freakng goed was, echt heeeeel erg strak volgens mij).
|
Citaat:
Hej! Dat is van Arjan Soporific Arjan! :) |
Dj Kool Herc..
het was echt niks aan, het enige hoogtepunt was dat Philip Ivanov (Ché uit GTST) kwam kijken :love: |
Citaat:
|
ik ga straks brakke bandjes en grappige alto's kijken in de hut, leiden
je moet wat he |
vorige week thursday en beardogramme he :loser:
vanavond gomez+the zutons woensdag snow patroool |
Citaat:
|
28 mei ga ik naar Jaya The Cat en I2B1 in de Tagrijn, en ik vind dat iedereen even met I2B1 kennis meot maken want ze schoppen kont. En de bassist ervan is gevraagd om in Jaya the Cat te komen spelen trouwens :)
en emm, de weeke rna naar de Deconstruction Tour. <-- Strike Anywhere! |
Vorig weekend naar Golden Earring weest/werkt :+
|
Citaat:
|
Citaat:
_0_ voor phitje |
Citaat:
|
gister gomez en the zutons.. was echt cool :)
al vond ik the zutons (voorprogramma) wel iets toffer dan gomez. |
Citaat:
|
Citaat:
Ken jij een sjaardema in bovenkarspel? :D |
de wit heb je hier ook genoeg..ik werk er zelf ook een..
sjaardema.. .hmm, niet echt... tenzij er eentje michael heet, maar dat is zo'n pauper 8) maar euh..ontopic O-) zondag incubus :p |
Citaat:
maar je werkt zelf ook een de Wit? hoe zit dat dan? :o ontopic, dit weekend de DJ in apotheker ofzo 8) |
half bovenkarspel bestaat uit familie De wit's volgens mij ;-)
ik werk bij Jan de wit , en zo zijn er ook nog eens heel veel jan de wit's en die michael....damn...dat was vroeger zo'n cavello jongetje, maar dan in het gluiperige af...zo'n hoogwater cavello, haar strak naar achter, maar het was eigenlijk een doetje.. (eerlijk waar, als we het over dezelfde hebben dus :+ ) |
die michael, ik denk dat we t over dezelfde hebben. :yes:
|
Citaat:
Is dit geen enorme godslastering |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij heb jij een hele flauwe vorm van humor :+
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Gister naar een Unicef benefiet iets in Utrecht. 4 bandjes geloofik
Emm, eerst Novastrike, was wel grappig, amar niet echt geweldig ofzo, eentonige zang, te britpop achtig, waren praktisch allemaal oude blur covers eigenlijk. Toen een hiphop iets, nou, ik ging naar buiten. Daara Smashing Jenny of zo iets, dat was wel vet opzich, die zanger vond het echt cool volgens mij. Beetje rock and roll met een punk twist ofzo. Had die gasten volgens mij al ooit gezien. Als laatste Wackmobil. Damn, dat zoog. Ik hou neit van die muziek (numetal bende). De paar altotjes die er waren (compleet met anarchytekens, vol geschreven armen en zwarte randen om hun ogen) vonden eht wel cool. In het totaal waren er trouwens echt maar 20 mensen ofzo, dus nouhja, Unicef heeft er niet veel geld aan binnen gehaald :) Maar was wel gezellig opzich. An en Yori weer eens gezien, weer de halve dag met Angela rondgelopen door utrecht. Was leuk. Nu morgen naar Jaya the Cat en I2B1 in de tagrijn. |
zondag coheed and cambria en beecher
beecher was echt hard c&c was ook erg vet instil.. niet echt mijn ding |
Citaat:
|
woensdag snow patrol..
het was zo super dat ik spontaan mn hoofdpijn kwijtraakte :love: snow patrol is de liefste band die er bestaat. he fran :love: oja coheed&cambria.. waren daar weer dezelfde mensen als bij thursday? :D maandag waren ze in de melkweg (euh of was het toch zondag en waren jullie daar :?), daar had ik gratis heengekund, maja :p |
Citaat:
want we wilden en beecher en C&C zien, vandaar domme emomensen overal :) |
Gisteraaf Municipal Waste, was wel leuk jah
|
als je nog niets te doen hebt vanavond en de examen stress even van je af wil schudden:
ANEMIC met Friday May 28th 2004: Leiden, Zuid-Holland @ Q-bus, Uiterstegracht 142 w/ Last Breath Denied, Carceri, Chleb and Downfall (Be) First show 20:00 Price: 5 euro harde show, dacht ik zo en gezellig |
Vrijdag naar Jaya the Cat en I2B1 in de Tagrijn geweest.
I2B1 was zoals altijd weer strak en ernstig cool, amar toch, deze keer speelde ze iets ruiger en wat minder ska, wat weer jammer is want t word er minder dansbaar van. Jaya the Cat was. Nouhja. Was eignelijk gewoon. niet slecht, niet goed. Gewoon gewoon. Niet echt speciaal. Kan trouwens ook komen dat ik t niet precies meer weet omdat ik iets teveel had gedronken (anderehalve krat die middag al in een zonnetje met ene vriend van me weggedronken :| en daar nog rustig 10 biertjes erbij).... |
Woensdag 16 - 6, Amsterdam ArenA
Chicks on speed The Roots Red Hot Chili Peppers |
afgelopen zondag naar Popgefokt gegaan.
Festival in Boxtel, was best leuk Kheb Mc Fly gezien, Let's Quit en Green Lizard (alweer) en voor rest gewoon gehangen in het dorp :Y) |
Terug van Parkpop..
The Gathering was geniaal 8-) Alleen: 'waar lijkt het op?' 'ja evanescence en within temptation' treurig om te horen |
aight
30 augustus taking back sunday in de melkweg present! |
Citaat:
kom je ook op mijn logeerpartijtje? ik heb tot nu toe 1 gast: laura 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
morgenavond, von bondies in 013 woo 8-) |
Citaat:
wat dacht je van woensdagavond voetbal+von bondies+brmc+the killers? 8-) |
Citaat:
als ik daarna nog helemaal naar jou toe moet komen dan ben ik superlaat en dan donderdag ook weer werken enzo :( |
Citaat:
;) |
Citaat:
Ik hoorde dat Rise Against en Thrice dezelfde avond ook spelen in de melkweg :) |
The Hope Conspiracy / Walls Of Jericho / Sworn Enemy
Hoe hard was dat! :thumbsup: puike bands, walls of jericho stal de show! :love: :love: [edit] ik zag roy meeschreeuwen bij the hope conspiracy :) |
Citaat:
OW! SHIT! Daar wou iki ook heen! Helemaal vergeten! KUT! |
sukkol :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ik heb een zwak voor The conspiracy was wel oke show: sworn enemy -> niet mijn ding en saaie muziek The Hope Conspiracy -> blijven ruig, maar toch mis ik elke keer iets bij hun show Walls Of Jericho -> ken er niets van, maar as wel hard en ging goed los |
parkpop geweest.
League was cool. Von Bondies ook. En nog een paar bandjes. |
heb zin in zometeen :love:
|
Citaat:
oja the von bondies waren vet gister 8-) openingsbandje Gem uit utrecht was ook niet verkeerd. Beetje een strokes lookalike.. vooral toen ze this is your life gingen spelen maar goed, twas wel leuk enzo :+ oja krien.. mocht je ze ooit kunnen zien, ga der naartoe.. bassist en drummer vind jij hot dat weet ik nu al :p :z |
hmm heerlijk nachtje gehad..
2 uur geslapen en nu ben ik MOEE :Z |
Citaat:
gister een hottie gezien :love: beter kan ik m zondag weer vinden :$ |
Gisteren naar Rockeiland geweest en heb daar The Magical Flying Thunderbirds, Tripoli, Janez Detd en Vive La Fête gezien (en gehoord natuurlijk ook) *)
|
Vandaag half 5 @ q-bus te Leiden
open dag leidse muziekschool, en wouter en consorten, beter bekend als het illustere gezelschap van lotje getikt, hebben de eer te openen 8-) dus komt allen. |
von bondies, BRMC en the killers gezien met biffeh
:love: was geweldig <3 |
Citaat:
|
gisteravond the thermals gezien
hoe gaaf was dat zeg 8{ |
Citaat:
maja. the thermals zijn leuk ja lau! heb ik ook gezien vorig jaar, leuke band! ik ben naar titp geweest O-) |
Citaat:
ik vond the thermals echt geweldig gewoon alleen nu baal ik beetje dat ik een cd heb gekocht ipv een shirt want een cd kan ik gewoon in de winkel bestellen en shirt moet weer via internet enzo :rolleyes: ben wel blond 8) :$ maaaar kheb wel 3 hippe buttons derbij :Y) |
Citaat:
gaan we nog samen de 30e augustus naar de melkweg? <3 |
Citaat:
ik dacht eerst dat het alleen Taking Back Sunday was maar dat was dus niet zo! tis met Bouncing Souls, nou alleen daarvoor zou ik al gaan en met Coheed and Cambria en das ook leuk en met Strung Out maar die ken ik niet :+ kga volgende week maar es kaartjes halen :yes: tis op een maandag en volgens mij heb ik dan nog net wel vakantie en dan kan ik al eerder komen en dan gaan we shoppen ofzo :p plan? 8) |
Citaat:
maar je moet wel heeeel vroeg met de trein dinsdag want ik heb dan gewoon les, maar dat maakt niet uit he ;) |
Citaat:
en volgens mij heb ik dan ook al les ofzo, weet ik nog niet. dan ga ik vanaf jou meteen naar leiden. met te weinig slaap en brakke hoofd men eerste college :loser: 8) lol :D |
Citaat:
|
up 8)
gister naar face tomorrow gegaan in de w2 twee andere bandjes waren wel leuk, face tomorrow zelf was gaaf. alleen stonden er twee meiskes / groupies zich aan te stellen vooraan aan de zijkant :loser: er waren daar al twee andere en eentje ging bier halen, toen ging een zo'n chick daar staan en weigerde gewoon weg te gaan toen die andere terugkwam met bier. ik bedoel doe even volwassen ofzo :{ oja EN ik kreeg een woedende blik van datzelfde meiske toen der zon semi- pit onstond (3 gastjes die gingen flippen tegen elkaar :rolleyes: ) en ik haar kant op werd gebeukt. alsof ik daar iets aan kan doen? :x maaar goed, de show zelf was leuk, kheb lol gehad. hopelijk zijn de fotos deze keer beter dan afgelopen maandag. en krien weetje wie ik daar ook zag?! die vrienden van die ene blonde vriendin van jou die we ook zagen bij tbs. die met dat zwarte emo haar en die andere met dat bruinblonde haar en bruin shirt. weet je wie ik bedoel? HOE toevallig was dat zeg :o en ze hebben allebei een vriendin :p |
Citaat:
beter dat het leuk was :thumbsup: ik wil me biffy shirt back :( |
Citaat:
oja en ik herkende nog 2 anderen van tbs die der ook waren alleen zij mij niet. naja eentje die keek met zon halve blik van herkenning :z en ik ben vanaf maandag avond weer op mn kamer dus je kan hem wel een keer van de week ophalen ofzo? |
ahhhhhhhhhhhh gem
|
Ben bij The Pimp Daddyz en I2B1 geweest in Gooisch podium in Hilversum.
Weer eens een heleboel oude gizcithen bij elkaar :) ALtijd leuk. |
bazar curieux gister..
veel bekenden gezien :thumbsup: the faint was ge-wel-dig! echt supergoed. the libertines.. ja.. wat moet ik erover zeggen. tuurlijk was het gaaf, maar toch viel het tegen. i don't blame them though, denk niet dat het ooit nog hetzelfde is zonder pete. |
zao gister
was wel hard.. |
Citaat:
|
Geen concert, wel een optreden van Zober, stonden ook op lowlands en andere grote dingen. Was echt super! Die kerels zijn echt helemaal top, muziek ook helemaal:thumbsup: :love: :love: :love:
|
Ik kom net bij Minus The Bear en ehhhh, dat voorpriogramma met die dude op de toetsen. Emmm. Jaaaaa. K ben het even vergeten, My blabla nogwat. Die in iedergeval.
Waren (k heb ze geteld) 23 man! En toch waren de bandjes vet. Staan over paar weken in de Winston international. Check www.amsterdam-underground.com voor meer info. |
oh my blabla nog wat! vette band idd.
|
Citaat:
Dat was het :) |
coole naam wel :)
|
vrijdag Cuijck:
Close Second was echt een vette band en die band ervoor ook! Worden wel 2 goede emo achtige bands. Grizzly Twisters vielen tegen maar weer leuk ze te spreken! zondag Hengelo: Holy shit.. wat ging het los!!!!! laatste show van Dead Scene Stars.. pics hoogtepunten: Dead Scenestars, Deadstop, Omission |
Biffy Clyro
met voorprogramma van: X is loaded & The Boxer Rebellion |
:'( i'm so fucking jealous
|
WAAR WAT HOE
|
ze zijn naar brighton geweest
|
3 huizen naast elkaar die afgebroken zouden worden en waar paar vrienden van me feestje hadden georganiseerd. Bandjes in de achtertuin enzo, vet lache was het. Het middelste huis hadden ze geen sleutel van dus dat hebben ze maar gewoon gekraakt. Schuttingen uit de tuin gesloopt. Podiumpje gebouwd. 4 Bandjes. Pimp Daddys, I2B1, Emmisaries en Jaya The Cat. Hoe wijs is dat. Jaya The Cat op een prive feestje!
|
Citaat:
|
Citaat:
wil ze zo graag weer zien. alweer meer dan een jaar geleden dat ik ze voor t laatst zag.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.