Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   spring (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41445)

Mozzel 3 January 2004 11:38

spring

hup hup 1, 2, 3... ja ik kijk zaterdag morgen tv....8|

electricity 3 January 2004 11:46

leuk:z

Mozzel 3 January 2004 11:48

niet dus....:'(

Kampie 3 January 2004 11:51

Citaat:

Originally posted by Mozzel
niet dus....:'(
als je ontbijd op bed wil..

spel je eerst ondbijd maar eens goed..

electricity 3 January 2004 11:53

Citaat:

Originally posted by Kampie

en als ie datgedaan heeft.. ga je t m dan brengen?:d

Kampie 3 January 2004 11:54

Citaat:

Originally posted by electricity
en als ie datgedaan heeft.. ga je t m dan brengen?:d
bij jou wel :love:

UrbanLegend 3 January 2004 11:56

:{
wat een hoop ........... op zaterdagen.. :p

Stapper 3 January 2004 12:23

euh..
weer een super topic :yes:

Mozzel 3 January 2004 12:33

Citaat:

ik heb dyslecxie :p:loser:

maar ik zal het verbetern

Youssef 3 January 2004 13:28

Is dat met die mongolige hindoe, die een beetje kort maar gespierd is? Wat een nerd is dat zeg... :{ Met zijn blije kop op de 'vroege' morgen :kots:

x-lizz-x 3 January 2004 13:38

leukkk

Kampie 3 January 2004 14:34

Citaat:

ik heb dyslecxie :p:loser:

maar ik zal het verbetern

mi bestaat dyslexie niet, naar mijn mening is het een moderne vorm van luiheid..

maar dat kan aan mij liggen..

Youssef 3 January 2004 14:50

Citaat:

mi bestaat dyslexie niet, naar mijn mening is het een moderne vorm van luiheid..

eensch :thumbsup:

silverchair 3 January 2004 15:10

ja:yes:

w00t 3 January 2004 15:43

Citaat:

dat heb ik ook lang gedacht, maar dat is zeker niet in alle gevallen zo. :notgood:

PFP 3 January 2004 15:49

Citaat:

dan ben jij dom en het ligt aan jou

w00t 3 January 2004 15:52

Citaat:

Originally posted by PFP
Het ligt inderdaad aan hem.
Hij had zich natuurlijk wat meer in deze aandoening kunnen verdiepen voordat hij dit zeer kleinerende oordeel uitsprak.

:loser:

Stevie 3 January 2004 15:55

Citaat:

Originally posted by PFP
Precies.. misschien is het in sommige gevallen zo, Kampie, maar ZEKER niet in alle gevallen!

Mozzel 3 January 2004 17:20

Citaat:

arrogante zak.. je praat over iets waarvan je niet eens wat het is dus HOUD JE BEK

Kampie 3 January 2004 17:43

Citaat:

arrogante zak.. je praat over iets waarvan je niet eens wat het is dus HOUD JE BEK
dank u voor deze uitspraak! dat wordt gewaardeerd..

kom eens met goed argumenten om aan te geven dat dyslexie niet een vorm van luiheid is?

Mozzel 3 January 2004 17:48

als je de letterlijke betekenis van het woord neemt kom je op woordblindheid uit.
nu mag ik tog stellen dat mensen die blind zijn niet te lui zijn om te zien, het is dus een kwestie van dat je dingen niet ziet en niet dat je te lui bent om dingen te zien..

ik kan je vertellen over dat woordje ontbijt wat in mijn signature stond.. ik heb ook getwijfeld tussen ontbijD en ontbijT en ik kwam tot de conclusie dat ontbijd tog met een D was... maar het is dus niet zo dat ik ff te lui ben om dat goed te schrijven

WishfulDreaming 3 January 2004 17:49

Citaat:

dank u voor deze uitspraak! dat wordt gewaardeerd..

kom eens met goed argumenten om aan te geven dat dyslexie niet een vorm van luiheid is?

Mijn neefje heeft dyslexie... En hij wisselt alle getallen om bij wiskunde. Lijkt mij niet dat ie dat doet omdat ie lui is :)

Kampie 3 January 2004 17:51

Citaat:

als je de letterlijke betekenis van het woord neemt kom je op woordblindheid uit.
nu mag ik tog stellen dat mensen die blind zijn niet te lui zijn om te zien, het is dus een kwestie van dat je dingen niet ziet en niet dat je te lui bent om dingen te zien..

ik kan je vertellen over dat woordje ontbijt wat in mijn signature stond.. ik heb ook getwijfeld tussen ontbijD en ontbijT en ik kwam tot de conclusie dat ontbijd tog met een D was... maar het is dus niet zo dat ik ff te lui ben om dat goed te schrijven

Blinden zijn niet lui..

maar alles wat jij leest heb ik toch nix mee te maken?
ik heb alleen maar te maken met wat jij schrijft.. en als je weet dat je moeite hebt met fatsoenlijk nederlands schrijven dan zoek je eerst een woordje op voordat je het klakkeloos neerkalkt!!!

maat nee daar ben je dan weer te LUI voor.. :{

Stevie 3 January 2004 17:56

Citaat:

Blinden zijn niet lui..

ik heb alleen maar te maken met wat jij schrijft.. en als je weet dat je moeite hebt met fatsoenlijk nederlands schrijven dan zoek je eerst een woordje op voordat je het klakkeloos neerkalkt!!!

Dus als jij niet weet hoe je een woord precies moet schrijven, pak je altijd een woordenboek? (en dan heb ik het niet over iets officieels, maar gewoon op het forum bijvoorbeeld)

Kampie 3 January 2004 17:58

Citaat:

Originally posted by Stevie
Dus als jij niet weet hoe je een woord precies moet schrijven, pak je altijd een woordenboek? (en dan heb ik het niet over iets officieels, maar gewoon op het forum bijvoorbeeld)
jep.. ik heb voor mijn eerste post in deze thread de juiste schrijfvorm van dyslexie op gezocht

Kampie 3 January 2004 18:00

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Mijn neefje heeft dyslexie... En hij wisselt alle getallen om bij wiskunde. Lijkt mij niet dat ie dat doet omdat ie lui is :)
dat lijkt mij gewoon een concentratie probleem.. en niet woordblind oid.

not-known 3 January 2004 18:00

Citaat:

Blinden zijn niet lui..

dat dyslexie wel bestaat klopt. ik had een maat op de havo en die had er ook enorm last van. tegen hem kon je zeggen wat je wilde over zn foute spelling, maar hij zag het gewoon niet. hij was dus inderdaad blind voor zn eigen fouten. daar is hij ook uitvoerig op getest en dat kwam er ook gewoon uit.
maar wat wel klopt is dat men tegenwoordig TE vaak grijpt naar dyslexie zonder OOIT eens serieus getest te zijn, of nog erger, ooit eens goed zn zinnen na te kijken die die schrijft.

dat je dan vervolgens gaat schelden TS, laat mij al niet veel meer de raden over, je bent gewoon lui en verzint gauw een simpel en uitgekauwd smoesje. mensen die dyslexie hebben zijn doorgaans blij dat je ze op hun fouten wijst zodat ze het kunnen verbeteren.

my 5 cents.

Mozzel 3 January 2004 18:00

Citaat:

Blinden zijn niet lui..

ik vind wel dat je dan het woord lui wel erg doordrukt, lui is om dingen na te laten die moeten gebeuren...
mag ik stellen dat het wel heel erg extreem is om elk woord waar ik onzeker over ben op te zoeken... ik mag dit btw ook niet bij toetsen etc.

je zegt ook dat het niets te maken heeft met wat ik lees maar alleen met wat ik schrijf... het is ook zo dat als je blind bent dingen niet weet het hoe het is. een blind iemand zal nooit iets kunnen uitbeelden als je begrijpt wat ik bedoel..

(tussen 2 haakjes: misscien was mijn reactie wat oververhit maar ik hoor die dingen zo vaak en het is gewoon irritant voor me om mensen daar zo over te horen praten terwijl het gewoon eumeunig lastig en kut is)

Mozzel 3 January 2004 18:01

Citaat:

Originally posted by not-known
dat dyslexie wel bestaat klopt. ik had een maat op de havo en die had er ook enorm last van. tegen hem kon je zeggen wat je wilde over zn foute spelling, maar hij zag het gewoon niet. hij was dus inderdaad blind voor zn eigen fouten. daar is hij ook uitvoerig op getest en dat kwam er ook gewoon uit.
maar wat wel klopt is dat men tegenwoordig TE vaak grijpt naar dyslexie zonder OOIT eens serieus getest te zijn, of nog erger, ooit eens goed zn zinnen na te kijken die die schrijft.

dat je dan vervolgens gaat schelden TS, laat mij al niet veel meer de raden over, je bent gewoon lui en verzint gauw een simpel en uitgekauwd smoesje. mensen die dyslexie hebben zijn doorgaans blij dat je ze op hun fouten wijst zodat ze het kunnen verbeteren.

my 5 cents.

ik ben getest....

not-known 3 January 2004 18:03

Citaat:

ik ben getest....
dus je gaat aggresief reageren? beetje raar, niet?

imho neem je jezelf niet eens serieus...

Mozzel 3 January 2004 18:05

Citaat:

(tussen 2 haakjes: misscien was mijn reactie wat oververhit maar ik hoor die dingen zo vaak en het is gewoon irritant voor me om mensen daar zo over te horen praten terwijl het gewoon eumeunig lastig en kut is)

leeeezeeeen:loser:

not-known 3 January 2004 18:07

Citaat:

leeeezeeeen:loser:
gaan we weer. dat is dus wat ik bedoel. als je er dan zo'n last van heb, zet et dan in je sig, of ga dan ergens anders mensen vervelen.
wel es van fatsoen gehoord :?

Kampie 3 January 2004 18:08

Citaat:

ik vind wel dat je dan het woord lui wel erg doordrukt, lui is om dingen na te laten die moeten gebeuren...
mag ik stellen dat het wel heel erg extreem is om elk woord waar ik onzeker over ben op te zoeken... ik mag dit btw ook niet bij toetsen etc.

je zegt ook dat het niets te maken heeft met wat ik lees maar alleen met wat ik schrijf... het is ook zo dat als je blind bent dingen niet weet het hoe het is. een blind iemand zal nooit iets kunnen uitbeelden als je begrijpt wat ik bedoel..

Je hebt 2 weken de tijd hier om een reply te tikken en daarom is het ook luiheid en leer je niets..

dat je het op een toets hebt hebben wij hier niets mee van doen.. het is gewoon slecht om bepaalde woorden niet eerst even te controleren op spelfouten..

Mozzel 3 January 2004 18:09

Citaat:

gaan we weer. dat is dus wat ik bedoel. als je er dan zo'n last van heb, zet et dan in je sig, of ga dan ergens anders mensen vervelen.
wel es van fatsoen gehoord :?

ok.. dit is dus niet om jou aan te vallen ofzow maar als ik je verveel waarom reageer je op mij dan ???? en zet jij ook alles in je post waar je je aan irriteerd ???:no:

Kampie 3 January 2004 18:12

Citaat:

ok.. dit is dus niet om jou aan te vallen ofzow maar als ik je verveel waarom reageer je op mij dan ???? en zet jij ook alles in je post waar je je aan irriteerd ???:no:
als iemand jou een tik op je bek geeft dan reageer je toch ook?? ook al irriteer je je aan hem??

w00t 3 January 2004 18:12

Citaat:

het is gewoon slecht om bepaalde woorden niet eerst even te controleren op spelfouten..
maar er is niks mis mee om alle dyslecten over één kam te scheren en ze te stigmatiseren als zijnde lui. :wave:

not-known 3 January 2004 18:12

Citaat:

ik zet et in mn post ja. zie je toch? maar je loopt hier mensen op een onfatsoenlijke wijze te bejegenen zonder dat zij iets van jouw achtergrond kúnnen afweten. dat is vrij onbehoorlijk ja, daar zeg ik graag wat over ja.

Mozzel 3 January 2004 18:15

mag je nu vragen wat je nog over mijn achtergrond wilt weten...

w00t 3 January 2004 18:15

Citaat:

als iemand jou een tik op je bek geeft dan reageer je toch ook?? ook al irriteer je je aan hem??
Kampie. Misschien is het wijs om je het Nederlands eerst meester te maken alvorens mensen aan te vallen op hun taalkundige deficiënties.

Irriteren aan is een grove stijlfout jongen! Met ergeren aan - daarentegen - kom je wel goed uit de verf.

Blijven oefenen. :wave:

Kampie 3 January 2004 18:16

Citaat:

Originally posted by w00t
maar er is niks mis mee om alle dyslecten over één kam te scheren en ze te stigmatiseren als zijnde lui. :wave:
iemand die iets nalaat waar hij moreel toe verplicht is, is in mijn opzicht lui..

en dyslecten die laten iets na wat ze moreel verplicht zijn.. althans de dyslecten die niet de moeite nemen om iets op te zoeken.. de dyslecten die wel dingen op zoeken die zijn ook niet lui.. en daarvan merk je ook niet dat ze dyslect zijn..

iemand die direct alles op de dyslexie afschuift in mi lui..

not-known 3 January 2004 18:17

Citaat:

mag je nu vragen wat je nog over mijn achtergrond wilt weten...
ik hoef van jou niks te weten verder. ik ben compleet niet geïnteresseerd eigenlijk.
dat was ook totaal mn punt niet...

not-known 3 January 2004 18:18

Citaat:

Kampie. Misschien is het wijs om je het Nederlands eerst meester te maken alvorens mensen aan te vallen op hun taalkundige deficiënties.

Irriteren aan is een grove stijlfout jongen! Met ergeren aan - daarentegen - kom je wel goed uit de verf.

dat was zn punt ook niet bepaald. het ging over het afschuiven op dyslexie...

Kampie 3 January 2004 18:19

Citaat:

nu irriteer ik me aan jou! en als je mij een klap op m'n bek geeft irriteer ik mij nog meer aan jou..

en daarom is dit in geen 100 jaar een stijlfout..

UrbanLegend 3 January 2004 18:20

ik ben ook dyslectisch kampie, en dat heeft echt geen moer met luiheid te maken hoor..
maar jah, je moet het zelf hebben om te weten hoe het is.
ik vraag altijd van: hoe schrijf je dat ook al weer?
en als ik dat niet vraag ben ik inene lui?
nou probeer jij eens bij 'serieuze' zaken zoals een examen maar eens ff de vraag te stellen hoe je dat schrijven mag.. :{

het heeft echt geen moer met luiheid te maken hoor..

psychobunny 3 January 2004 18:21

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Is discalculie, of hoe je't ook schrijft, geen dyslexie

w00t 3 January 2004 18:23

Citaat:

iemand die iets nalaat waar hij moreel toe verplicht is, is in mijn opzicht lui..

en dyslecten die laten iets na wat ze moreel verplicht zijn.. althans de dyslecten die niet de moeite nemen om iets op te zoeken.. de dyslecten die wel dingen op zoeken die zijn ook niet lui.. en daarvan merk je ook niet dat ze dyslect zijn..

iemand die direct alles op de dyslexie afschuift in mi lui..

Nee.
Indien wij de correcte spelling van een woord niet weten, dan zoeken wij dit op. Voor ons heeft dit zin, want door deze handeling maken wij ons het Nederlands eigen.
Voor een dyslect echter, heeft dit totaal geen zin. Als zij de juiste spelling toch niet kunnen onthouden, dan zou het opzoeken van ieder woord een wel heel tijdrovende en vooral nutteloze bezigheid zijn.
Persoonlijk zou ik dit dan ook nooit van een dyslect verwachten.
Dat sommigen dyslectie als een excuus gebruiken voor hun taalkundige incompetenties, vind ik dan ook een zeer kwalijke zaak!

Dyslectie is een serieuze aandoening die serieus genomen dient te worden!

Mozzel 3 January 2004 18:23

je kunt wel zien dat je je standpunt iets verandert hebt... eerst zei je nog dat dyslexie niet bestond en nu bestaat het alleen bji sommigen die er moeite voor die om hun fouten op te zoeken, het juiste woord zoeken en daarna verbeteren...

wat ik al eerder zei.. je praat over iets waar je geen weet van hebt en dan komt hierin weer naar voren want je ZIET je fouten niet en je hebt ook niet altijd 2 weken de tijd om iets op zoeken... wat ik dus aangaf met mijn voorbeeld van een toets waarbij ik ook geen woordenboek mag gebruiken etc.
het is dus een combinatie van zien bij mij en het lezen van jou, want ik zie mijn fouten niet en als ik dan mijn stukje tekst terug lees zie ik de fouten niet terwijl jij ze dus wel ziet.

Kampie 3 January 2004 18:24

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
ik ben ook dyslectisch kampie, en dat heeft echt geen moer met luiheid te maken hoor..
maar jah, je moet het zelf hebben om te weten hoe het is.
ik vraag altijd van: hoe schrijf je dat ook al weer?
en als ik dat niet vraag ben ik inene lui?
nou probeer jij eens bij 'serieuze' zaken zoals een examen maar eens ff de vraag te stellen hoe je dat schrijven mag.. :{

het heeft echt geen moer met luiheid te maken hoor..

jij hebt geen last van het moderne dyslexie, jij hebt last van dyslecie zoals het ooit bedoeld was..
dyslexie is tegenwoordig een modewoord wat gegeven wordt aan alle mensen die te lui zijn om dingen op te zoeken..
ik heb jou nog niet vaak op onzinnige fouten kunnen betrappen.. en dus ben jij niet te lui om iets op te zoeken of na te vragen, danwel op tijd te editten..

w00t 3 January 2004 18:25

Citaat:

dat was zn punt ook niet bepaald. het ging over het afschuiven op dyslexie...
Kun je nagaan; hij is geeneens een dyslect!
Wat is dan je excuus, kampie?!

UrbanLegend 3 January 2004 18:25

Citaat:

want ik zie mijn fouten niet en als ik dan mijn stukje tekst terug lees zie ik de fouten niet terwijl jij ze dus wel ziet.
ik had hetzelfde probleem..
ben getest, weet nu waar ik elke keer op moet letten en heb nu in ieder geval veel minder last, terwijl ik nog steeds soms grove fouten laat zitten, zonder dat ik ze zie.. :(

UrbanLegend 3 January 2004 18:27

Citaat:

jij hebt geen last van het moderne dyslexie
en dat mag wezen?
ff, w8? hiero? :{

(ik val je niet aan hoor, ik weet alleen niet precies wat je hier nou mee bedoelt..:$)

Kampie 3 January 2004 18:27

Citaat:

Nee.
Indien wij de correcte spelling van een woord niet weten, dan zoeken wij dit op. Voor ons heeft dit zin, want door deze handeling maken wij ons het Nederlands eigen.
Voor een dyslect echter, heeft dit totaal geen zin. Als zij de juiste spelling toch niet kunnen onthouden, dan zou het opzoeken van ieder woord een wel heel tijdrovende en vooral nutteloze bezigheid zijn.
Persoonlijk zou ik dit dan ook nooit van een dyslect verwachten.
Dat sommigen dyslectie als een excuus gebruiken voor hun taalkundige incompetenties, vind ik dan ook een zeer kwalijke zaak!

Dyslectie is een serieuze aandoening die serieus genomen dient te worden!

Het heeft geen nut? beetje meer concentratie!! ik heb zoals gezegt UL nog nooit op nutteloze fouten kunnen betrappen.. en die jongen schijnt het echt te hebben..

sja.. ik begrijp niet dat mensen zoiets durven te doen als ze lui zijn.. alles maar afschuiven..

not-known 3 January 2004 18:28

Citaat:

Kun je nagaan; hij is geeneens een dyslect!
Wat is dan je excuus, kampie?!

vermeende stijlfouten en dyslexie? mwoh die kende ik nog niet :7
maareh wat probeer je te bereiken? mensen opfokken ofzo?

w00t 3 January 2004 18:28

Citaat:

nu irriteer ik me aan jou! en als je mij een klap op m'n bek geeft irriteer ik mij nog meer aan jou..

en daarom is dit in geen 100 jaar een stijlfout..

Even opletten knaap:

Je kunt je ergens aan ergeren óf iets irriteert je.
Je ergens aan irriteren is gewoon (een veelgemaakte) fout, punt!

:wave:

Kampie 3 January 2004 18:28

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
en dat mag wezen?
ff, w8? hiero? :{

(ik val je niet aan hoor, ik weet alleen niet precies wat je hier nou mee bedoelt..:$)

het moderne dyslexie is het niet willen leren typen van de juiste woorden en dus alle fouten maar laten staan.. (LUI dus)

w00t 3 January 2004 18:29

Citaat:

vermeende stijlfouten en dyslexie? mwoh die kende ik nog niet :7
maareh wat probeer je te bereiken? mensen opfokken ofzo?

Mensen op hun plek zetten. :Y)

Kampie 3 January 2004 18:30

Citaat:

Even opletten knaap:

Je kunt je ergens aan ergeren óf iets irriteert je.
Je ergens aan irriteren is gewoon (een veelgemaakte) fout, punt!

bron?

Kampie 3 January 2004 18:31

Citaat:

Mensen op hun plek zetten. :Y)
aha.. de luien bij de luien en de mensen met dyslexie mogen dan ook bij mekaar?

wordt aan de kant van de mensen met dyslexie wel lekker rustig en de luie kant een grote warboel..

w00t 3 January 2004 18:32

Citaat:

bron?
Neem het nou maar van me aan.
Of wees niet zo LUI (!) en ga zelf op zoek.

Kampie 3 January 2004 18:33

Citaat:

reeds gedaan en ik kan het niet vinden.. meerdere bronnen geraadpleegd maar geven telkens hetzelfde aan..

UrbanLegend 3 January 2004 18:34

Citaat:

typerend geval van uitgeluld..
wil niet stoken, maar dit is echt een "uitgeluld zinnetje" :loser:

w00t 3 January 2004 18:34

Citaat:

aha.. de luien bij de luien en de mensen met dyslexie mogen dan ook bij mekaar?

wordt aan de kant van de mensen met dyslexie wel lekker rustig en de luie kant een grote warboel..

Neen, pretentieuze taalkenners en -kunners van hun voetstuk afhelpen.

not-known 3 January 2004 18:34

Citaat:

uhum.. jij bent hier degene die dit standpunt komt aandragen. dus JIJ bent nog altijd degene die het mag gaan verdedigen :7
[/correct zijn]

w00t 3 January 2004 18:34

Citaat:

reeds gedaan en ik kan het niet vinden.. meerdere bronnen geraadpleegt maar geven telkens hetzelfde aan..
geraadpleegt ?!?! :x

Mozzel 3 January 2004 18:37

zeg wat vonden jullie nou eigenlijk van dat ene fitness programma op ned1 's ochtend vroeg ???:+

Kampie 3 January 2004 18:37

Citaat:

had ik reeds veranderd.. alleen je was iets te snel...

ik was ff te snel met mijn alt-s actie.. :*

not-known 3 January 2004 18:38

Citaat:

oh god, gaan we op die toer. vind je jezelf nou niet een beetje triest worden?
zullen we eens een keer jou pakken op alle fouten in je leven? :O

Mozzel 3 January 2004 18:38

Citaat:

oeps! grove taalfout... beter opzoeken:p :Y) :wave:

w00t 3 January 2004 18:39

Citaat:

had ik reeds veranderd.. alle je was iets te snel...

ik was ff te snel met mijn alt-s actie.. :*

geeft niet hoor.
niemand is perfect, zelfs ik niet.

dit is misschien wel een leuk stukje voor je. vooral het nonchalismo zal je interesseren.

http://www.jacknouws.nl/fictie/Met2000-24Eufemismo.html

Kampie 3 January 2004 18:40

Citaat:

geeft niet hoor.
niemand is perfect, zelfs ik niet.

dit is misschien wel een leuk stukje voor je. vooral het nonchalismo zal je interesseren.

http://www.jacknouws.nl/fictie/Met2000-24Eufemismo.html

morgen :wave: ik ben nu weg :*

Mozzel 3 January 2004 18:40

Citaat:

dat is dus het punt waar we het over hadden met mensen die dyslexie hebben... ze zien het niet net zoals kampie dit niet zag ondanks hij geen dyslexie heeft neem ik aan en ook niet lui is...

w00t 3 January 2004 18:41

Citaat:

Op het laatste jaar in mn leven is misschien leuker; vroeger was ik niet zo'n spellerd namelijk. :Y)

PFP 3 January 2004 18:45

kampie just shut up, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat en het is niet grappig.

UrbanLegend 3 January 2004 18:46

volgens mij kan dit beter naar discussieforum.. O-)

not-known 3 January 2004 18:47

Citaat:

Originally posted by PFP
kampie just shut up, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat en het is niet grappig.
spuit 11 :O

Kampie 3 January 2004 21:51

Citaat:

Originally posted by PFP
ik heb duidelijk een heel goed idee waar ik het over heb!

alleen iedereen die roept maar wat!

als ik 3x hoest heb ik toch ook niet meteen kinkhoest? of ben ik nou gek?

PFP 3 January 2004 22:22

Citaat:

ik heb duidelijk een heel goed idee waar ik het over heb!

alleen iedereen die roept maar wat!

als ik 3x hoest heb ik toch ook niet meteen kinkhoest? of ben ik nou gek?

jij weet kennelijk helemaal niet waarover je praat, mijn zusje is dyslectisch en daardoor kan ze niet naar zo'n goede school, maar gaat ze naar een school waar vooral veel handwerk van pas is. (tuinschool) en dat doet ze niet omdat ze lui is alsof ze daar geen verdriet van heeft, dat moet je echt eens in mijn gezicht zeggen dat ze gewoon te lui is, eikel

Kampie 3 January 2004 22:55

Citaat:

Originally posted by PFP
jij weet kennelijk helemaal niet waarover je praat, mijn zusje is dyslectisch en daardoor kan ze niet naar zo'n goede school, maar gaat ze naar een school waar vooral veel handwerk van pas is. (tuinschool) en dat doet ze niet omdat ze lui is alsof ze daar geen verdriet van heeft, dat moet je echt eens in mijn gezicht zeggen dat ze gewoon te lui is, eikel
ik heb het niet over jouw zusje..

ik heb net ook al gezegt dat UL ook een oude vorm van dyslexie heeft..

er zijn idd mensen echt ziek.. maar ik wordt zo schijtziek van die mensen die altijd maar roepen dat ze een ziekte hebben terwijl dat net 1 klein puntje vertonen van die ziekte..

daar wordt ik schijtziek van..

meneer heeft 1 spelfout.. en ja hoor: DYSLEXIE! ik wil hem niet tegen komen.. dat soort mensen is gewoon lui en zoeken aandacht door te roepen dat ze een ziekte hebben..

daar moet ik op spugen..

PFP 3 January 2004 22:58

Citaat:

ik heb het niet over jouw zusje..

ik heb net ook al gezegt dat UL ook een oude vorm van dyslexie heeft..

er zijn idd mensen echt ziek.. maar ik wordt zo schijtziek van die mensen die altijd maar roepen dat ze een ziekte hebben terwijl dat net 1 klein puntje vertonen van die ziekte..

daar wordt ik schijtziek van..

meneer heeft 1 spelfout.. en ja hoor: DYSLEXIE! ik wil hem niet tegen komen.. dat soort mensen is gewoon lui en zoeken aandacht door te roepen dat ze een ziekte hebben..

daar moet ik op spugen..

oh ok mis communicatie :p :z

Kampie 3 January 2004 22:59

Citaat:

Originally posted by PFP
oh ok mis communicatie :p :z
ik heb alles misschien een beetje teveel gegeneraliseerd maar ik heb het echt over speciefiek dat soort types die dat soort fouten maakt..

w00t 3 January 2004 23:34

Citaat:

ik heb alles misschien een beetje teveel gegeneraliseerd maar ik heb het echt over speciefiek dat soort types die dat soort fouten maakt..
ook generaliseren is voor luilakken. :wave:

not-known 4 January 2004 00:31

Citaat:

Originally posted by PFP
dat er sprake is van miscommunicatie, oke. maar daarom hoef je nog niet zo'n aggresieve toon op te zetten :? nergens voor nodig :Y)

Kampie 4 January 2004 04:51

Citaat:

ook generaliseren is voor luilakken. :wave:
sorry ik moet ff lachen.. :x

een originele username nemen is namelijk niet voot luilakkern :wave:

Mozzel 4 January 2004 10:57

Kampie ik had tog nog even een vraag... je zegt dat sommige mensen de "moderne" vorm dyslexie hebben.
Kun je iemand noemen in het forum die die vorm dan zou hebben?

Misschien kom je dan op mij terecht maar het was echt niet mijn eerste spelfout, nee het was de zoveelste die over het hoofd zie en het is dus niet alleen spelfouten. Ik heb ook last van cijfers omdraaien zoals eerder in dit topic werd gezegt. En ik heb ook last van dat als ik dingen lees woorden anders lees of helemaal niet lees, zoals ik ook dingen vergeet op te schrijven. waardoor soms wel heel erg kromme zinnen ontstaan.

w00t 4 January 2004 14:06

heb je dat artikel nou gelezen, kampie?

Kampie 4 January 2004 14:12

Citaat:

Kampie ik had tog nog even een vraag... je zegt dat sommige mensen de "moderne" vorm dyslexie hebben.
Kun je iemand noemen in het forum die die vorm dan zou hebben?

Misschien kom je dan op mij terecht maar het was echt niet mijn eerste spelfout, nee het was de zoveelste die over het hoofd zie en het is dus niet alleen spelfouten. Ik heb ook last van cijfers omdraaien zoals eerder in dit topic werd gezegt. En ik heb ook last van dat als ik dingen lees woorden anders lees of helemaal niet lees, zoals ik ook dingen vergeet op te schrijven. waardoor soms wel heel erg kromme zinnen ontstaan.

Stapper, jij en koelkast.. alle 3 dezelfde gevallen.. maar je kunt het niet meer redden jongen.. je moet je niet zo snel aanstellen..

en w00t volgens mij had ik dat artikel ooit al eens gelezen... maar ik nu ff een vorm van dyslexie en dus geen zin..

w00t 4 January 2004 14:32

Citaat:

en w00t volgens mij had ik dat artikel ooit al eens gelezen... maar ik nu ff een vorm van dyslexie en dus geen zin..
hier nog een interessante link voor je.
wat beknopter, zodat je niet gaat zweten. :wave:

http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/

Kampie 4 January 2004 16:01

Citaat:

hier nog een interessante link voor je.
wat beknopter, zodat je niet gaat zweten. :wave:

http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/

weer wat geleerd :thumbsup:

Mozzel 4 January 2004 19:03

hmmz gooi hem maar dicht... schijnt niet door te dringen bij jou

not-known 4 January 2004 20:46

Citaat:

hmmz gooi hem maar dicht... schijnt niet door te dringen bij jou
misschien moet je wat minder happen :7

Mozzel 4 January 2004 20:49

Citaat:

misschien moet je wat minder happen :7

happen.. hoezo happen
wat bedoel je ermee.. ik vind het sowieso al een vaag begrip :x

not-known 4 January 2004 20:52

Citaat:

happen.. hoezo happen
wat bedoel je ermee.. ik vind het sowieso al een vaag begrip :x

happen in de zin van: zeer serieus in gaan op gedane uitspraken en daarna nog pogen een reply terug te geven om je gelijk te halen.

is een vrij algemeen begrip tegenwoordig. vooral in discussies op internet

Mozzel 4 January 2004 20:56

wat minder happen... dus wat minder reageren op reacties op mijn posts... maar ik dacht dat een dissucsie is om te reageren en te ageren..?

dit is dus niet happen in mijn ogen maar een poging om iets te leren...

not-known 4 January 2004 21:00

Citaat:

wat minder happen... dus wat minder reageren op reacties op mijn posts... maar ik dacht dat een dissucsie is om te reageren en te ageren..?

dit is dus niet happen in mijn ogen maar een poging om iets te leren...

nee je hapt op Kampie zn uitspraken. als je de eer aan jezelf wil houden reageer je daar niet op. je hebt je standpunt al genoeg verduidelijkt. hij gaat er toch wel op door zodatie je mogelijk uit de tent kan lokken.
ik zeg niet dattie et wil, het kan :P

Mozzel 4 January 2004 21:02

Citaat:

nee je hapt op Kampie zn uitspraken. als je de eer aan jezelf wil houden reageer je daar niet op. je hebt je standpunt al genoeg verduidelijkt. hij gaat er toch wel op door zodatie je mogelijk uit de tent kan lokken.
ik zeg niet dattie et wil, het kan :P

aha ik snap het...
ze noemen me vaak eigenwijs in mijn omgeving:d :aai:

not-known 4 January 2004 21:04

Citaat:

aha ik snap het...
ze noemen me vaak eigenwijs in mijn omgeving:d :aai:

:aai:

kwestie van gewenning :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.