![]() |
Dag lieve mensjes!
Ik ga dinsdag voor 6 weken naar Tokyo , dus kom 22 februari terug , kan iets later worden. Maaarrr in Tokyo is internetcafe gratis , dus jullie horen nog van me.
Kga het forum wel heel erg missen :'( Daaaaaaag! |
ey jeanus.. veel plezier en succes en alles enzo en uhm ik spreek je snel weer :love: :* :wave: :'(
|
Jeanie veel plezier enne.. nog meer plezier;)
tot over 6 weken dan maar :'( :wave: :* |
veel plezier :d:*
|
Zozo 6 weken *)
Veel fun daar!! Ciao |
please ga naar deze tent in tokyo en neem wat moois voor me mee
hier zit ie: http://www.rakuten.co.jp/k-1shop/img1003458226.gif |
wil jij voor mij zo'n samurai-zwaard meenemen? :p
vraag maar naar een Dai-Katana.. :p jah? veel plezier en succes nog! :* |
Heel erg veel plezier :) Wat ga je er doen? of wil je dat liever niet vertellen..
|
Waarom ga je voor 6 weken naar Tokyo? Project? Internet Gratis? :o :)
|
om een tandenborstel te zoeken... :{ :p
|
Hmz. Op een gegeven moment kom je er niet onderuit.
het moment is gekomen trommel de trommel. Nej oke , ik ben model en Tokyo is goed om als model een paar weken heen te gaan. Oke ( Ik wou het eerst niet zeggen enzo omdat je als model meteen kapsones heb enzo , blabla je kent het wel :loser: ) |
veel plezier (in de tijd dat je niet moet werken)
en ik eis een kaartje :p droomt ffkes weg: 22februari dan heb ik al gedaan met m'n examens :) |
Citaat:
go jeanster :) |
kom je op de cover van een tijdschrift? :loser:
|
Citaat:
Krijgen de mensen in Tokyo dan ook al krantjes van de bristol in de brievenbus? |
Pics van JEANUS? :? ;)
|
:z ( Niet jij head , die Crop sla )
|
en mag ik alvast je handtekening?:p
|
Jeanus
|
nock some ppl over will ya! :respect: :p :* :respect: :thumbsup:
|
Citaat:
denk je dan aan mij? Ook Bob Sapp zal je daar overal zien staan helaas daar moet je niet op letten |
dag meisie,... we zullen je missen:( :* :aai: :* :wave:
|
Citaat:
|
Mooi heh 8-)
|
hij wil'm op z'n armpje.. :p
of ergens anders.. :p op zijn kladblok! :x :p |
Misschien zien jullie me ooit wel op een japans bristol krantje :loser: 8)
|
Citaat:
|
neem ze wel mee he, die foto's! :[
anders zijn we niet blij! |
Hmz die foto's enzo worden pas maanden erna gepubliceerd hoor 8) Maar - en nu ga ik TOCH even stoer doen- ik loop waarschijnlijk wel de runway show van Louie Vuitton * of hoe je het ook schrijft * ( Die van die OVERBEKENDE kuttasjes en die nieuwe campagne met J.LO )
Bristol :rolleyes: :loser: 8) |
Veel plezier en succes in Tokyo!Echt gaaf zeg, heb je er al zin in?
|
Mjah , alleen zit ik thuis met een stervende oma ( Ik woon met mama en me broer bij me oma ) dus het komt kut uit , maar ik kan wel heen en weer vliegen als het moet :{
|
Citaat:
echt :respect: |
veel plezier daar:wave:
|
Citaat:
|
wauw, even naar tokyo :D
Niet toevallig nog wat ruimte voor een paar verstekelingen in je koffer? O-) :z |
nog 1xtje
veel plezier in Tokyo, we zullen je missen. (afhankelijk van hoe vaak je daar i-net :p) PS Kan je misschien wat verse sushi voor me meenemen O-) |
Citaat:
Maareh, have fun, pas een beetje op jezelf, geen dingen doen die ik ook niet zou doen O-) :p Veel plezier vooral :* |
wow vet cool, veel plezier daarzo en laat es wat foto's zien + verslagen enzo!
xxxx nog een x veel plezier |
Nog 1 nachtje slapen tununununu :o
|
dag jeanus!
|
fucking hell :huh: :9
veel plezier muppie |
sinds wanneer ben je eigenlijk model?:)
|
Euh , echt fulltime zeg maar , oktober 2002.
|
volgens mij heb je dit topic alleen maar gemaakt om op een tactvolle manier door te laten schemeren dat je model bent.
zo zijn dat soort mensen nou eenmaal.. :p :p doei hoor, doe de groeten aan charlie. ;) :wave: |
Volgens mij ben jij gwn en zure gast die DENKT dat ik bij ''dat soort mensen'' hoor maar die voor geen meter weet waar die het over heeft :loser:
|
ja.. en ik kan het weten w00t :wave:
|
Citaat:
zie ook de smilies.. :D |
En dat zegt dus iemand die mij ECHT kent :wave:
|
Citaat:
O-) |
Citaat:
|
Oke. Maar nej ik reaggeer er boos op , omdat ik neit wil dat mensen zo over mij denken. Ik wil juist niet graag zeggen dta ik model ben , omdat mensen dan precies ZO over je gaan denken snap je.
maar goed , k moet ongesteld worden dus ben nogal prikkelbaar :p |
6 berichten in 1 minuut8)
maarre.. wil je voor mij finding nemo halen, die hebben ze daar vast al op dvd ergens :loser: :+ |
Citaat:
|
Jah ik ben levenloos :7
Maar ik meot nu al zoveel dingen voor iedereen halen :p Sushi , finding nemo ( die ik trouwens ook wel voor je heb :p) iets leuks n het winkeltje voor CropCrop , een zwaard , ik kom de douane nie meer door man :Y) |
Citaat:
komt een eh vrouw bij de dokter en die heeft last van dr kut. dus die dokter gaat ff kijken en die zegt "jah daar heb ik wel een oplossing voor. driemaal daags twee pilletjes van dit potje, maar die moet je nog wel even bij de apotheek ophalen." dus die vrouw doet dat en na een aantal dagen heeft ze geen last meer van dr kut. tis weer helemaal ok. vet he :p :p |
Citaat:
|
geeft niet hoor.
ergens vind ik het wel jammer dat je weggaat. ook al ben ik hier nog maar net, jij was een van de eersten die mij opviel. je posts waren altijd leuk om te lezen en je avatar heerlijk blij. :D maar dit zeg ik alleen maar omdat je model bent. :* |
Citaat:
maar ik vond hem geen reet aan.:rolleyes: :z |
Citaat:
In guldens was het nog 386 gulden, dus zal het iets van 180 euro zijn, of ze moeten die regel veranderd hebben... :S Maar dat je daar iig mee uitkijkt, Japan is ook zo goedkoop nog niet... ;) :thumbsup: |
Oke , dan is het goed :7
Nu ga ik me koffer inpakken , en dat haat ik. Tot vanaaf :wave: |
Citaat:
|
Grapje , je weet toch wel dat ik ECHT supercool ben :rolleyes: :loser: 8)
|
tot vanavond :thumbsup:
mja misschien ben ik er vanavond niet dus ik zeg het nu alvast: Veel plezier en succes etc. etc. 8-) :* en tot over 6 weken :wave: |
heel veel plezier Jeanus!!!!
miss you ;) hankiepankie!:yes: |
we zullen je blije gezicht op je avatar missen :(
doei :wave: en veel lol maken daaro :yes: |
Citaat:
|
Ik heb finding nemo ook al op DvD O-)
met nederlandse ondertiteling 8-) Ontopic: maar we zullen we je echt missen Jean O-) |
je bent ws al weg: maar geniet er van :)
|
Gonna miss ya meidje :*
Wees voorzichtig,neem niets aan van vreemde mannen (tenzij diamanten), en eet niets dat groen ziet :-/ Ow,en vergeet me vooral geen kaartje te sturen :Y) |
Ik ben nog NIET weg :p :Y)
|
ok nou dan wil ik even zeggen dat je heel veel plezier moet hebben en dat ik hoop dat het goed komt met je oma, veel plezier :)
|
Koelkoel Jeanus !
echt veel plezier !! en veel sterkte met je oma en voor je oma en fam enzo ! :* :* :* |
tokyo, lijkt me geen reet aan :+ maar veel succes :7
|
ga je nog Jappen scoren? http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
iedereen loopt te janken..
wees blij dat ze over 6 weken weer terug is! (of eerder, als het niet zo leuke lot toegeslagen heeft, wat ik dus echt niet wil voor d'r :() |
Nou eeeh
:wave:Groetjes !!:wave: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.