![]() |
Grote borsten
Leuk of niet leuk.. Voor zowel jongens als meisjes.. En wat is groot..
Ik vind zelf mijn borsten te groot, en dat dus niet leuk. Ik heb een c cup, en dat vind ik best wel groot.. maarja.. :( |
mij maakt het echt helemaal niks uit... :)
ik ben meer iemand die naar kontjes kijkt :+ :) |
maakt mij niet veel uit, zolang het maar iets is, en ook niet teveel, dus niet van die lolo ferari gedoe
|
Re: Grote borsten
Citaat:
|
Zelf heb ik een grote C cup, had liever een grote B of kleine C gehad. Vriendinnen van mij met A of B cups vinden altijd dat ze zulke kleine, soms zelfs te kleine borsten hebben, terwijl ik het bij mezelf erg vervelend vind om redelijk grote borsten te hebben en liever wat kleinere had gehad.
Met een strak truitje lijk je in de ogen van veel jongens meteen een makkelijk delletje en met een topje al helemaal. Maar ik kan ook wel begrijpen dat veel mannen graag naar borsten kijken en zitten. Doe ik ook bij mezelf ;) Sowieso als je mannen hoort lullen met elkaar is het vaak, mooie grote stevige, niet hangende borsten. Maar dat is een zeldzaam voorkomen. Hoe groter, hoe sneller ze iets gaan hangen helaas. Wil niet zeggen dat ik hangborsten heb, maar ben nu nog jong, dus tja... Zie het al voor me hoe het is als ik 40 ben... Toch liever een cup kleiner. ciao |
Ikzelf heb een C-cup,maar vind ze echt niet te groot,ze passen wel
bij mijn lichaamsbouw vind ik en dat vind ik het belangrijkst. Mijn borsten zijn ook best stevig dus kan ook makkelijk geen bh aan.. In het algemeen zie ik liever kleinere maar mooie stevige borstjes:) Maar zoals ik al zei , als ze maar passen bij de lichaamsbouw.... |
ik zie het liefst een a of een b, met bijbehorend postuur.
|
een 65E cup :+
Ahum, een B of C is denk ik het mooiste, ligt aan de lichaamsbouw, een dik (fors) persoon met geen tieten is geen gezicht, net zoals een superdun meske met cup E... |
egegeg, ma girl heeft D :p weheh
nah is echt niet te groot ofzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz persoonlijk vind ik tot C-cup wel goed. Vanaf D wordt te groot. Wat ik zelf vaak hoor van meisjes met A of B is dat ze het idd te klein vinden, terwijl die met een C er liever iets af hadden over het algemeen. Mijn voorkeur is zlef ongeveer B of C, iig zolang het meisje zelf maar niet teveel zeurt over hun formaat :)
|
tss je bent gewoon niet groter gewend ;P
|
Citaat:
Maar ik dacht dat jij wel b had iris, maar lekker boeie. Jij bent zo nou eenmaal geworden en daar moet je eigenlijk niks aan veranderen, er lopen zat gozers rond die van een a cup houden mij maakt het ook niet echt veel uit. Ben meestal zelf ook een kontjes + ogen kijker *) :yes: :7 |
zolang je maar niet de slagaders in de borsten kan volgen (dan bedoel ik van die dingen die er cm dik opligge)
|
Nah heb een c-cup ofzo maar van mij had het wel iets minder gemogen. Ben veel met paarden bezig en dat gehobbel iedere keer is ook niet echt om over een huis te schrijven. Laatst nog nieuwe sportbh gekocht...57 euro...:{ Maar goed is alleen maar beter voor jezelf.
|
Citaat:
Maar goed ik vind C wel mooie maat, zolang ze niet op de grond hange :p :d en het in verhouding enzo bij je lichaam past. Ik vind mijne dus klein :p mja, klein kan ook wel weer handig zijn ^^ |
grote borsten vind ik niet mooi, staat vaak zo lomp
|
Citaat:
|
Cupje C vind ik wel mooi hoor, het hoeven van mij niet van die grote te zijn.
Maar van alle Cups zijn er toch nog meer maten 70C, 80C ? wat is het verschil? omvang ofzo? |
Citaat:
|
Ligt helemaal aan de verhoudingen voor mij.
Beetje vlees mag wel, maar zolang de verhouding ongeveer 93-60-93 zijn is het wel goed voor mij 8-) Het is bewezen dat mannen een heup-taille verhouding van ongeveer 70/100 erg aantrekkelijk vinden, zelfde geld ook voor de borst omvang, vandaar dat zandlopertje ;) Het zit em dus in verhoudingen wat mij betreft :) |
Goh, ik leer het nog weleens :)
|
vanaf c wordt het vaka wel mooi, zoalng ze maar niet helemaal naar beneden hange, ene beetje is niet erg vind ik, maar als het echt knielappen gana worden, dan wordt het niet mooi meer.
C/D zijn vaak het mooiste dan. |
ik zou heel graag vol c willen hebben maar dat krijg ik toch nooit denk ik
|
Citaat:
|
B is het gewoon het mooiste lekker handje vol.
P.s. A = Accepteble B = Beautiful C = Colossal D = Dramatic E = Enhanced F = Frightening :respect: klopt helemaal! |
Citaat:
|
hangt er ook van af wie met grote borsten of wie met kleine borsten
ken paar meisjes en geef hun een c cup en das geen zicht meer |
Citaat:
maar sja, tis verschillend, bij et ene meisje past c en bij de andere juist b of d. Ik heb echt geen voorkeur! als ik zou moeten kiezen zouik voor B, bijna C gaan |
K heb zelf een B75 en ben dr gelukkig mee,past volledig bij mn lichaam. Hoewel ik toch wel graag een kleine C had gehad,maar dan pasten ze helemaal niet :no:
|
Ik vind dat ik te groot heb :{
|
Citaat:
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=40915
C is helemaal niet zo groot hoor, ofja lees deze maar eerst :) C is mooi vol, D is ook mooi, mar E (of DD, da's t zelfde) dat is best groot ! enhaast iedereen met een Bcup past in een C (herhaling: maar lees deze maar eerst) |
tietuuuh!!:9~
|
Citaat:
Citaat:
Hangt van persoon tot persoon af. Zelfs een D-cup kan bij sommigen klein lijken. Het ligt een groot stuk aan het lichaam waaraan ze zitten ;) :) |
Citaat:
Borsten!!!!:9~ |
@electricity
links naar meidenforum werken hier niet voor de heren en 'gewone' users :* |
Zelf C cup ook , en vind het zwara irri .. had liever kleiner gewild, hoop ik dat ze nie nog verder gaan groeie ^^
|
Citaat:
valt me toch weer op wij hebben toch geen gesprekken over onze cocks in het mf :) |
Citaat:
sorry vind et ook beetje dom om naar het meiden forum te linken |
vind ik ook dom, want ik kan het ook niet lezen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
borsten hoeven niet groot te zijn, als ze maar mooi vol van vorm zijn :)
|
Ik vind de mijne te klein.. Had ook wel liever iets meer gewild.. Maar ik denk dat dat toch niet echt bij mn lichaamsbouw had gepast..
Maarja er is nog hoop ze groeien tot je achtiende he :9 |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zal alsnog mezelf ff quoten: quote: heej mensjes. ik lees hier een beetje over het forum heen, en ik zie allerlei maten voorbij komen. alleen heb ik mijn grote twijfels of deze kloppen.. heb zelf 2 jaar in een lingerie winkel gewerkt en ben dus vrij ervaren met dit soort dingen. en ik kan ook aan iemand inschatten wat voor maat ze hebben. meiden kopen hun omvang van de bh (dus 70, 75, 80) vaak te groot en de cup (a, B, C) te klein. k zal eventjes iets uitleggen. de omvang meet je strak onder je borsten door als je 71cm hebt heb je 70, als je 73cm hebt kan het 70 of 75 zijn etc. een bh moet altijd op het loste (dus op de buitenste haakjes) gedragen worden, behalve als de bh ouder is en uitgelubberd, want dan kan je hem strakker zetten een 75 A is qua cup evengroot als een 70B alleen 5cm kleiner in de omvang en dus een 80B=75C=70D maten gaan met verhoudingen. als je breed bent voor je borst is de cup kleiner. dus als iemand zegt ik heb cup D, is dit groot vergeleken met hoe smal ze is. mensen denken vaak dat cup D heel groot is maar valt best mee. ik heb bh's in cup H gezien, en dus borsten cup h. is echt machtig. Wilde ik even melden! |
Citaat:
|
ow ff tussen door, ik wil ook grotere tieten :p
echt serieus! |
Citaat:
echt serieus!8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar dat is niet het beleid van Spill, geen tepels op dit forum :7 |
Citaat:
|
Citaat:
De kans dat je hier anoniem je borsten kan plaatsen is ook wel zeer klein. De meeste mensen zijn wel bekend onder één nickname ;) |
Citaat:
Zie bovenstaande post. |
Op een bepaald privé-forum mag het trouwens wel O-)
|
Citaat:
Als ze persé wil dat haar tieten op internet komen, moet ze die maar mailen :{ En doe nu maar terug ontopic... ;) |
Citaat:
|
f*ck groeien me brosten tot me 23 :{
sjit.. ik vind ze nu al te groot.. leuke bhtjes bijna niet te vinden.. en ALS van die oma dingen:x :p en dat voor een gewone 75/80 D cup!|:( niet eerlijk:( wie wil er ruilen maatje B/C voor een D :+ :p |
redelijke B of C is wel het mooiste meestal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ja om nou een HELE dag voor 2 leuke bhs te zoeken:p heb er een paar weken geleden eentje gekocht op de MARKT ze hadden mijn maat en ook nog een leuke ook :) misschien moet ik gewoon eens met een jongen bhs gaan kopen.. misschien vinden die leukere dingen dan ik.. want als ik ga winkelen is het pfft ik vind die wat ik nu aan heb lekker zitten zelfde merk andere kleur die passen kopen 8) :p |
Citaat:
Verder worden die snoopy-bh's enkel maar tot maat C gemaakt... Zelfs moet je er vaak nog moeite voor doen om nog een C te vinden, want de meesten die tussen de rekken hangen zijn A's en B's :) Heb je hunkemoller al eens geprobeert trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
tja en dat ze die snoopy bhs toto cup C maken vind ik discreminatie:p tuurlijk ik ga wel eens naar Hunkemoller, en naar levriera(ofzoiets...) dat zijn hier dan de ''betere'' winkels:z daar heb je ook de grotere maten.. maar zal ik je eens een ''geheimpje'' vertellen.. ik haat kant.. dus kanten bh.. ik vind dat zooo kriebelen.. maar heb laats z'n leuke rooie gezien.. ik wou um wel graag hebben.. maar heb um laten hangen.. omdat er kant aan zat:x :D *ik ben raar en ik weet het* |
Citaat:
Niet alle kant prikt hoor, en vaak verminderd het ook als je hem al een paar keer gewassen hebt ;p |
Citaat:
ach ja.. een keer proberen kan altijd he;) en mijn mam zegt ook al heel een tijd.. ach kind stel je niet aan als je die aan trekt voel je er niks meer van!:yes: :x :p maar ik geloof me mama niet.. want mijn allereerste bhtje.. was eentje met kant en die hate ik! :d omdat ie me eerst bh was 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
alleen ik vind het zonde geld (want bhs zijn best prijzig) als ie dan niet goed zit of riebelt :p :+ |
supper groot meot ook niet maar wel iets liefst goed handje vol :yes:
|
Citaat:
daarvoor moet je worstelen ofzo;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou het eigenlijk niet weten, maar idd, het moet niet echt een zicht zijn:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind grote borsten lelijk, echt heel lelijk
|
Citaat:
|
Ik mensen , ik heb pas grote tieten@, maarliefst 75a/70b !!
:+ Nej seriues. En ik had ze soms wel groter gewild , maar ik ben hartsikke dun dus deze passen perfect bij mijn lichaam !!! DUs ik ben wel tevreden al zullen mensen dat neit kunnen snappen omdat 75 a echt klein is. |
Citaat:
|
ik vind persoonlijk die grote jetsers nix..
doe mij maar fijne kleine borsten.. mooi handje vol.. *) :p |
Doe mij maar borsten die goed bij het lichaam passen!! Kleine meisjes moeten geen cup D hebben vice versa!!!
En SRH as je borsten wil checken: klik hier als je het aan durft |
Citaat:
|
Ik vind dat het wel een beetje in verhouding moet zijn. vriendin van me is redelijk klein maar zij heeft wel een cupC en soms heeft ze van die truitjes aan waarin het beetje nogal erg beweegt en dat ziet er dan niet uit natuurlijk.
|
even een paar loze reacties verwijderd :{
|
'K vind zelf dat ik veel te grote borsten heb, is echt niet relaxt:no:
M'n moeder vond borstverkleining wel een idee, maar ik vind het eigenlijk nix, nouja... |
Citaat:
|
Goh bij somige mensen staan borsten van cup c wel
Soms vind ik dat Ubermooi Maar bij sommigen vind ik kleine borsten ook :thumbsup: Vind ik natuurlijk weet ech niet waarom Grote borsten altijd in het voordeel worden gezien |
Een vriendin van mij heeft best grote borsten, maar die staat echt bekent omder "tieten". Best sneu, als ze dr aankomt lopen zijn dr van die jongens die dan heel hard: Ej, dikke tieten! roepen.. dus ik ben wel blij met mn b/c cupje
|
in de brigklas was dat erg
Bepaalde meisjes uit mijn klas hadden al bijna cup c En als we dan de piepjestest moesten doen Moesten de jongens en de meisjes appart rennen Dus al die jongens op de gymbank zitten En al die tieten bestuderen:{ |
Citaat:
|
Citaat:
:loser: |
Ja ok , die spoiler kennen we nu ook al hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
:x |
Citaat:
En ze is een meisje dus zal ze dat vast al wel hebben gedaan :z |
Citaat:
|
Euhm owkee, foutje bedankt,
ok dan doel ik jouwn leeftijd, want je bent nog jonger dan die ene die je quote... :kots: :x go find some pubic hair. |
Komop, niet zo flauw doen.
We hebben allemaal weleens borsten in onze handen gehad. Of zijn er hier nog mensen die geen borstvoeding hebben gehad als baby 8{ 8) Elvenkindje is lief, dat weet je toch wel :+ |
mij maakt het nix uit...
Ik heb platte vriendinnen gehad en ik heb vriendinnen gehad met grote borsten me huidige vriendin is ook goed geschapen, maar ik viel dus echt niet alleen daarop Ik ben persoonlijk iemand die houd van nice asses:] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijf maar gewoon ontopic anders :p
|
Ow, nou oke.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik val meestal op meiden met wat kleinere borsten. Alhoewel ik er eigenlijk niet echt op let. |
[heel erg ontopic]
ik heb grote borsten. Echt groot. En sinds ik weer aan de anticonceptie ben is er WEER een maat bij :{ ik kan er niks aan doen, zat vroeger al in de C/D maar de eerste keer aan de pil ging dat al omhoog naar een D en soms zelfs E en nu zit ik in DD/E :( Al mn favo bh's kan ik niet meer aan, en leuke bh's waren toch al zo peperduur :'( en zonder bh kan ik echt niet, ik vind het vreselijk dat mijne hangen maarja wat wou ik eraan doen? heb wel aan verkleining gedacht maar die littekens zien er echt vreselijk uit :no: dan kan je nog beter een vergroting doen [ironisch genoeg] dan is het litteken nauwelijks zichtbaar en staan ze iig rechtop :{ owja dat kletsen tijdens de sex is best leuk hoor O-) :z grappig als je jezelf dan in een schaduw op de muur ziet *sjah als er dan toch een voordeel moet zijn* owja je kan em nou niet direct 'slaan' dr mee hoor. Dat lukt denk ik pas als je echt van die omatieten hebt die zo plat als een dubbeltje uitgemolken en wel echt op de buik vallen :{ maar de kans dat die dan nog zo hoog komen hmmmm 8) klein owja en dan moet je natuurlijk wel op em zitten want je slaat jezelf natuurlijk ook niet met je eigen borsten als je bv paardrijdt ofzo :p [edit] je kan em helemaal niet slaan heb ik net geconcludeerd :p hoe groter de borsten hoe zwaarder, dan komen ze echt nooit zo hoog :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm mijn vriendin gaat nu ook aan de pil.. worden ze dan echt groter :huh:
( * ) ( * ) ;) |
Van mij hoeven grote borsten echt niet'
oké misschien is het een voordeel als je ze hebt maar kleine borsten bij bepaalde mensen vind ik ook goed...en ook mooi |
Citaat:
|
pff onlangs nieuwe bh's gaan kopen , blijkt dat ik al een D-cup heb , klinkt zo groot :{
Maar eigenlijk vind ik ze echt meevallen van grote , lijkt echt geen D , ze zijn niet klein nee ,maar toch:? |
Citaat:
|
Citaat:
maar bij sommigen staat het echt overdreven |
Citaat:
|
ja...maar je kan het ook camoufleren?
zwarte truitjes inplaats van wit of ...geen truitje nemen met een groot decolete |
Citaat:
Als anderen vinden dat je borsten te dik zijn, moeten ze maar naar de andere kant kijken... Da's net hetzelfde als dat je tegen iemand zonder borsten gaat zeggen dat zij ze maar moet camoufleren met papieren zakdoekjes :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand haar borsten te groot vindt, dan is het toch niet meer dan logisch dat ze iets aantrekt waarin de borsten niet zo opvallen, ipv een truitje waarin de borstpartij extra de aandacht krijgt... |
Citaat:
ben het wel met saartje eens :huh: |
De posts van Jennifer verklaren is een lastig karwei, maar de interpretatie die ik er aan geef is de volgende...
Sommigen vrouwwezens zijn gezegend met een paar grote borsten. Die kun je dan extra benadrukken, zodat ze nog eens extra de aandacht opeisen... Maar je kunt ook kiezen voor iets zwarts of iets met een minder decollete, zodat de borsten wat minder overdreven naar voren komen... Zo ken iemand die ontzettend grote borsten heeft.. In feite al niet in verhouding met haar lichaam... Maar ze legt er ook nog eens extra de nadruk op... Je kunt er figuurlijk (en letterlijk) niet omheen... Dat vind ik eerlijk gezegd overdreven. Met het benadrukken van een paar mooie borsten is niets mis (:thumbsup: ), maar als je van jezelf al erg grote borsten hebt moet je imho daar overheen niet nog eens kleding gaan dragen die de al erg grote borsten nog eens benadrukken... Ik had die kleine discussie tussen Jennifer en Saartje niet helemaal teruggelezen, dus het tweede gedeelte van mijn post is niet helemaal logisch meer. Maar ik ben het dus wel met Jennifer eens.. Tenzij die ineens iets heel anders bedoelt. :p |
Citaat:
|
mijn vriendin heeft cup B en staat der goed, kan wel iets groter, maar bij der lichaam hoort iig geen cup D of meer of A.. Vind wel best wat ze nu heeft..
|
mijne zijn D, lijken D, en het komt WEL door de pil :+
|
mijnen zijn D en dat klinkt zo groot maar is helemaal niet zo groot eigenlijk maar toch ben je echt zo'n uitzondering in een lingeriezaak want je hebt nooit echt leuke BH's. En de B'H's die dan leuk zijn vallen meestal klein uit. En ik heb ook nog eens een kleine omtrek (70). Ik hbe er ook wel eens last van met sporten enzo.
|
Graag de handen vol, maar niet te groot (B of C) en liefst nog lekkere tepels erbij :9
|
C is zeker niet te groot hoor. Op dat vlak ben ik dan ook niet kieskeurig, zolang er iets is, en dat je navel er niet tussen te vinden is, is dat wel goed. B of C is het beste. Vriendin had C :d:9~
|
ik val totaal niet op groot...
mn vriendin heeft A80 en vind ik perfect.. mn vriendin zelf teklein.. maar ik vind het perfecto :) C is niks voor mij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.