![]() |
Slowchattopic
|
boe8)
|
nu al?
oke ff laatste paar dingen! silverchair oO Grap Kip Oo Registered: Apr 2003 Location: harderwijk Posts: 1497 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by w00t Ik ga poepen. -------------------------------------------------------------------------------- WIL IK DAT WETEN beuhhhh __________________ www.cu2.nl/oOfrogstompOo Report this post to a moderator | IP: Logged 08-01-2004 20:37 silverchair oO Grap Kip Oo Registered: Apr 2003 Location: harderwijk Posts: 1497 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Headliner -------------------------------------------------------------------------------- waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah die sla ik op!!!!!!!!!!!!1 __________________ www.cu2.nl/oOfrogstompOo Report this post to a moderator | IP: Logged 08-01-2004 20:38 UrbanLegend look at me, am I normal? Registered: Feb 2002 Location: Amsterdam!! Posts: 6879 __________________ lekker positief blijven... Report this post to a moderator | IP: Logged 08-01-2004 20:40 -Spiderr- ¿?--Mentally ill--?¿ Registered: Jun 2002 Location: Posts: 1193 __________________ >"ik timmer je in elkaar!" <"oja?wie breng je daarvoor mee?" >"stoffer en blik om je op te vegen!" Report this post to a moderator | IP: Logged 08-01-2004 21:11 electricity is weer lekker bezig :P Registered: Nov 2003 Location: bij Tilburg Posts: 775 ik ga zo slapen denk ik. heb mn rust hard nodig.. tot gauw! __________________ What it all comes down to Is that everything's gonna be fine fine fine! |
:{
|
kunnen jullie nou niets een tijdje laten staan? werk tekort ofzo?:{ |
verwijder hem dan gelijk.
scheelt me weer wat posts. :thumbsup: |
jesus...|:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind het wel beter nu. Om de zoveel tijd weer een vers begin :) |
28 pages is inderdaad wel wenig.
als je dan gewoon op iedere 1e van de maand een nieuwe aanmaakt, heb je meteeen een archief achtig iets (bijvoorbeeld naam : "slowchattopic februari04" ofzo) maar ik ga dus nu slapen! dikke kus!!:* |
slaap lekker
ik ga ook niet al te laat slapen. maar em.. tis toch vet als je een topic hebt die oneindig groot is? :p of belast dat de database teveel ofzo? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Randy, zet er nou de links naar het oude topic neer...
|:( Is toch niet zo moeilijk? |
waarom weer een 3e :?
ach ja, mijn eerste en enige post hiero |
Citaat:
|
Wat een leuke enquete was dat toch! 8) :D
|
Citaat:
|
ksnap niet waarom er nu ook weer zo'n gezeik over is om slowchat..
is het zo moeilijk om er eentje een keertje open te laten? :{ laat gewoon open man.. schijt dat er 100.000 posts zijn.. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
gaan we nu weer chatten? :) |
chat.
|
spammen.. :p
|
Flame! Flame!
|
of dat trollen ofzo?
wtf houdt dat in? irritant gedrag ofzo toch? |
Trollen is een koelkast-term... Wat het precies inhoudt weet hij alleen precies en dat wisselt geloof ik nogal, naar gelang Koelkast het goed uitkomt. :{
|
koelkasttermen moeten we niet... we willen uhm... :? :x termen! :? |
Citaat:
|
Me als n00b vraagt zich af wat dit gespam eigenlijk voor nut heeft, maar ja dat ligt waarschijnlijk omdat ik het niet gewend ben.
|
gedragsregels geedit? :o
|
Citaat:
|
uhm...
is dit nou slowchat? of de uitleg-van-de-termen-voor-users-die-tegenwoordig-gebruikt-worden-topic? :p O-) |
Citaat:
ik heb het nu gedaan. was het gewoon vergeten. |
dus kortom..
weer slowchatten! :respect: *staat al weer levenloos ergens in bovenste regionen van aantal post hier* :{ |
Citaat:
dit is gewoon veel overzichterlijker. |
Citaat:
Relax dude... Maar de volgende keer dat je het vergeet kom ik je persoonlijk in Zwolle een schop onder je hol geven... :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Voor als je nog wat terug moet zoeken? Jammer dan maar dat gaat dan niet meer, maarja it's not up to me. |
tralalalalalalalala O-)
|
Citaat:
Of toch niet? Zeg het is welke was het? |
damm sum..
nu heb ik het de hele tijd in me hoofd! :[ |
Citaat:
good boy *geeft aai over de bol* *gaat nog effe door met zingen* TRALALALALALALALALALA |
JA JA is het niet die....
Damn ik weet hem gewoon niet:[ |
ik zal het eens opnieuw zingen...goed nadenken welk liedje het is ;)
TRALALALALALALALALALALALAALALALALALALALALALALALAAL ALALALALALALALALALALAALALALALALALALALALALALAALALAL ALALALALALALALALA (2x) LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA LA (3x) |
2-d is mijn held! :respect:
|
Ja ik weet hem!
A-team tune? |
post 50:Y) op naar de 5000:p
|
neee...
tis uhm... G.I Joe? |
weltrusten:* :wave:
|
nu? :p
|
nu is't uitermate saai..
:( |
Citaat:
|
yeah..
leven komt weer een beetje aanwaaien.. :p kverveel me trouwens nog de kolera.. :p |
ik ga maar weer verder naar dakar 2004 kijken:Y)
|
ik ga daar aan meedoen.. (ooit)
als ik het sponsergeld kan opbrengen en inschrijfgeld en de ervaring om een beetje te ralliën.. :{ :( |
Citaat:
|
Citaat:
want anders moet jij toch echt nog even die enquete terugsturen met de results jenny...... 8| |
Citaat:
uhm.. lees eens de krant.. Dakar.. bijna even groot als Tour de France en WK?! Dakar is 's werelds zwaarste rally! kom op.. ken je wel? :{ |
Citaat:
|
Ik kan t je niet kwalijk nemen randy, niet iedereen kent het. Het is alleen voor degene die echt helemaal gek zijn van rallysport. Tenminste wat Nederlanders betreft, in het buitenland is het wel wat groter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik aan mijn stand verplicht toch nog ooit 1000 posts in Slowchat te maken? 8) :no:
|
At 20 past 12 I have an english exam of zo:+ :p
Mondeling---> eng:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben alweer vanaf 07.00 hard ant werk :Y)
|
ik ben vrij !
dat mag ook wel.. wat een kutweek |
Ben ook vrij :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is stil op het forum. :loser:
|
:O ok, ik ben weer wakker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:x |
Het is weer slecht weer buiten.
Waarom is het altijd slecht weer als ik iets wil gaan doen 8| . Plannen ze het zo ofzoiets. |
Citaat:
|
Wat is hier de bedoeling van?? kun jke hier gewoon op andere reageren zonder straf te krijgen?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal rustig aan doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi Arie 8)
|
mensen ik ben begonnen met hardlopen vandaag 8-) ik heb vanochtend besloten fanatiek hardloopster te worden naast mijn ongeveer 3-urige bezoek per week aan de sportschool :d
|
Citaat:
|
hmmz btjuh vaag, als ik wat heb gepost worden ze niet afgebeeld bij mij.. kut computers, kut school |:(
|
mag niet zeggen dat ik vrij ben, krijg ik over me klote van me tutor..
dus ik ben niet ingeroosterd vandaag.. :p dat mag wel :p |
Citaat:
|
jaah.. je bent een voorbeeld student of niet hè kerl?!! :loser:
|
Een man met een voorbeeld functie he kerl... Zitte er nog lkkre wijve hier op het forum ofniet?
|
nope :no:
|
hoihoi:wave:
|
heey.. :p :wave:
|
hallowwww :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hand voor je mond, ik wil geen sars!:kwaaist:
|
laten we'm afmaken..
Sars patient.. :] :p :loser: |
:huh:
* doet mondkapje voor en rent hard weg * |
Citaat:
|
Neej k ben geen chinees of wat dan ook.
|
Citaat:
|
*zet airco uit*
*pakt mondkapje* *doet in magnetron* *zet't aan* *w8* *haalt steriel mondkapje uit magnetron* *doet op* zo.. ik ben 'veilig' :p |
O ja?
Ik geloof dat niemand in NL als sars heeft gehad, en aangezien ik nooit op vakantie ga en al helemaal niet naar azie, tja dan gaat dat vrij moeilijk.:p |
Citaat:
|
:O
we maken ons er niet druk om... denk dat chinezen wel weten wat ze doen, en het lekker daar concentreren en proberen uit te moorden (dat virus dan he.. :{) |
damn, die laatste vice city missie is t*ring lastig 8|
|
omlopen, via DAK.. en dan sniperen.. :{
|
en pak t pilletje links.
dan loopt de tijd wat langzamer O-) |
Mocht je je gaan vervelen met GTA:VC, van de vuurtoren afspringen is wel 8-) :yes: :p
|
Nee met zo'n cheat met auto's over t water crossen of in die leger heli waar ik de naam ff van kwijt ben.:d
|
headliner:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das pas 8-) |
of dat spel weer in de kast stoppen en over een jaar of 3 misschien wel weer overnieuw spelen 8)
|
weekend8-) :O
|
Ik voel me nu nog slechter dan gisteren! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Slechte dag op school ofzo? |
Citaat:
naja ik laat het haar maar zeggen als ze het kwijt wil |
Alles loopt fout :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verveel me bop en waarom praat je niet tegen me op msn je bent gemeen:kwaaist:
|
ik ga lekker friet eten!:Y)
tot strakkies! en prettig weekend voor iedereen, maak er iets moois van!! :d :d :d |
Citaat:
|
8{ :O
|
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/amorosi/Eige...nydenydeny.jpg Citaat:
Citaat:
|
hehe
|
Citaat:
|
|
Citaat:
peter en petra liggen te slapen, petra wordt wakker door haar hoofdpijn, vraagt aan peter "schatje, wil je een asperientje voor me haluh?", ze kijkt opzij en ziet de melkboer in de armen van peter liggen :p ik moet er altijd erg om lachen |
whaha dat is vet ranzig man
|
Citaat:
|
:respect: :p
|
hello :wave:
enne bij mij doet die link het niet? |
Voor de GTA VC stuntfreaks:
middelste brug, vlakbij de construction yard, daar heb je dat gebouw met die douchkabines.. daar kan je met je heli NET op.., das de hoogste waar je op kan.. zo niet probeer dan de Arena, das ook wel hoog, maar dan flikker je eerst op andere plateau's voordat je op de ECHTE grond te pletter valt, opstaat en verderloopt alsof er niets gebeurde.. (ook wel leuk, schansspringen met je motor bij het vliegveld, zo ver mogelijk achterover hangen :p) allemaal wel gegarandeerd 50% minder op je levensmetertje :p |
deze is ook lol:
http://www.kicken.com/funnyfiles2/ww....parachute.wmv en phuu:7:+ http://www.kicken.com/funnyfiles2/ww....and.gerri.mpg |
Citaat:
|
zo wil ik ook wel armworstelen met hun! :p
|
|
uhm..
lekker duidelijk... 5 sec.. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mense ik ga weer:wave: :*
|
:wave:
|
Citaat:
|
DAAG :wave:
maar we weten nu dus dat t misschien van janet jackson is. weten jullie hoe die heet dan? http://forum.leerlingen.com/vbb/sho...;threadid=41707 |
Het komt wel vrij bekend voor, maar er komt niet zo een naam in me op :?
|
Citaat:
want wilde t eerst met melodyassistant doen, maar kon de goeie noten niet vinden:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das de stunt... :| |
geweldig man, kun je net zo goed in het water springen
|
doe je dat..
wordt het mooi bij je: fish fed lijstje opgeteld O-) |
Auw ik stoote mijn hoofd net:[
|
dude laat UL ook eens een keer gewoon posten:z wordt vermoeiend zo:Y)
|
Citaat:
(hoe kan jij je hoofd stoten :x) |
het blijkt maar weer dat dees vrouwke sneller is dan ze denkt.
dacht toenstraks nog, ooo ik mote nog maar 15 posts tot de 800, en ondertusen heb ik dr al weer 818. dus ik gok erop dat ik na t weekend over de 1000 zit, asl dit tempo blijft doorgaan 8-) en nee ik spam niet:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ondertussen... :x :p |
Ik heb t eens gezegt en ik zeg het nog een keer.
Elec is een spammert. Maar dat maakt niet veel uit hoor, we vinden je nog steeds :thumbsup: :wave: |
Citaat:
Spam, spam, spam :* |
Citaat:
:* en ik vind jou ook :thumbsup: moet nu helemaal lief doen nu jij baasje bent he :9~ |
Citaat:
:] |
Citaat:
ik ben 'onserieus' en 'onvolwassen' (volgens bepaalde personen) :p trollen noemden ze dat toch ofzo? maar dan in mindere mate.. :p O-) |
ach ja
er zijn toch meerdere personen die Elec :thumbsup: vinden Daarom die we O-) |
Citaat:
|
uhm..
neah.. ken'diegene nie.. :p en dennis.. spreek voor jezelf hoor :] |
Citaat:
Maar dat ben ik ook wel, maar ik kan ook serieus zijn. Ach ja ul IK HOU GEWOON VAN JE:$ :love: |
Citaat:
:love: |
inkeeeeerd :p
|
omg ze heeft weer een nieuw woordje hoor 8)
|
inkerd?
wasda? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ja lkkr aant inken:p |
Citaat:
ahwww, you made me ink. 8-) |
teveel inkt,
koop een printer :Y) ofzo :p ps Hammie is wel snel ingeburgerd hier 8-) |
dr is hier weer geen touw aan vast te knopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
my bubb00000000ls :+ |
2d wat ben je toch ook een :x
beetje misbruik maken van je forumbaas zijn he :p en ga dan ook op iedereen reageren joh :loser: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=41710 en DURF deze eens te editten en zeggen dat dat in PM kan.. :{ oke. dit moest ik even zeggen MAKE-UP TIME!! :* :* :aai: :* :love: :* :aai: :* :* |
Citaat:
:{ mine.. :{ |
je moet ook ontopic blijven :p
|
mine van die meeuwen of mine van my bubbles, mine bubbles? :p
humz, teveel computeren tast je hersens aan. :p ik hou 't wel gewoon op ink.. :+ |
Ey look, Balloons...
It is a party O-) |
misschien dat ik toch maar eens finding nemo moet gaan kijken, kan ik nog iets van dit gebrabbel volgen:+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.