![]() |
wie wil er bij mij in mijn...
harem:7
heb net besloten dat ik een harem ga aanleggen. wie wil? trouwen of voeten wassen mag ook. zeg maar wat voor functie je wil hebben in mijn kasteel:] |
Re: wie wil er bij mij in mijn...
Citaat:
|
Ik heb mijn eigen privé-harem al...
Hij maakt deel uit het grote Saar-en-Stefanie's-harem-company :Y) |
ik blijf bij saar:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
maar jongens en meiden, komop zeg! wat is je functie in mijn kasteeltje, en mijn harem bestaat dus echt niet uit 1 persoon he!O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meester NW met zweep en leren pakje.... ROFL:d :d :d :d :D :D :D |
Citaat:
|
ik ben ook jouw meester als je dat nog niet door had, Saartje 8)
|
Volgens mij laat NW zijn geheime fantasieen los hier. :huh:
Everybody look out :o (nu nog alleen een hondenriempje voor je outfit :p) |
Citaat:
oke, jij mag mn meester zijn, onder in mijn kelder (die wel lekker voorzien is van vloerverwarming en knuffelmuren en een zwembad) mag jij mijn harem beheren tot ik ze claim... (ziet een wreed tafereel voor zich:] ) |
Ik voeg me nu ook toe tot de harem van Elec.:x
Als Electricien :Y) , iemand moet toch de stroom en spanning onder controle houden :Y) *gaat gereedschap zoeken* |
Ja.. duh.. tuurlijk wil ik je harem.. ik moet zelfs..
ik ben er wel voor de sex door de week en in het weekend.. en voor de dagen dat je niet ongesteld bent.. ok? |
Citaat:
|
Citaat:
wie heeft jou ketting zo lang gemaakt?:{ *hoort zachtjes NW huilen in de kelder* |
*gooit Electricity in de verbrandingsoven*
|
Citaat:
Je hebt haar kleren toch gesorteerd hé... Anders is 't slecht voor 't milieu ;p |
gaat maar eigen harem aan lgeen want vrouwen zullen wel niet welkom zijn bij elec.:+ :d
|
Ik wil doordeweeks wel bij jou in de harem, maar in het weekend bij Saartje, is dat goed? 8)
|
Citaat:
oke, ik weet niet of je die twee bodyguards heb zien lopen (momenteel tijdelijk Dennis en Arjan, want vacature bodyguard staat nog open) en ik weet niet of je die zware ketting die ingestort zit in het beton zit hebt gevoeld, en dat die ketting maar 20 meter lang is (en de deur naar buiten de kelder 22 meter ver is vanaf dat punt) dus ga nu geen sprookjes vertellen jongen, want ik blijf de queen of my castle:7 je hebt al een hoge functie, wat wil je nog meer, behalve mijn troon opeisen... ik heb trowuns ook overal vogels zitten die mij beschermen in geval van nood dus mij iets aan doen lukt je toch niet8-) |
Citaat:
we gebruiken zonne-energie :Y) , geinstalleerd door Dennis :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NO MERCY 8| :D |
Citaat:
|
Citaat:
Die hoort wel bij mij hé :p |
Citaat:
|
Citaat:
want de Saar en de Steefje... Da's duoverpakking hoor :+ |
S en S:
Twee voor de prijs van 1 :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
en je moet je oren eens uit laten spuiten, helpt blijkbaar. en nu klep dicht en terug in je kelder! en als je nog eens roept zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven krijg je een klisma!:z |
volgens mij was dat dus een lama die aan t schijten was :z
|
Citaat:
heb je gewaarschuwd he meneertje, terug in de kelder...:] |
misschien moet je die nieuwe electrische vlooienband ff proberen Elec :Y)
tegen opstandige puppy's :Y) |
Ik ga voor de vacature van Sandra's masseur :yes: :o O-)
|
Citaat:
|
Ik heb al een maand mijn eigen harem, productie van stefanie-en-saartje-harem's :p
K vind alleen niemand om mijn voeten te masseren :no: |
Mag ik de schoenenpoetser zijn?
|
:9~
|
oke ff op eenrijtje:Y)
2D- electricien en bodyguard Kampie - Slaaf en Bodyguard Niemand- Sex slaaf Nightwolf - beheerder kelder en slaven Funfair - schoenenpoetser Bird of Prey - masseur Dupke - jonkvrouwe in de toren, met rechtstreekse verbindingen naar kelder en andere belangrijke ruimtes (en mogelijkheid tot eigen harem) maar mag voorlopig ook met mijn harem spelen :Y) Mozzel - persoonlijke slijmbal Saartje - rechterhand en vleugelvrouwe met haar harem (Phychobunny = medevleugelvrouwe) Whizzcat - slaaf van Saar, maar eigen ik mezelf af en toe toe The6thgate - idem aan Whizzcat :d :d 8-) [edit] UL - hofnar COTN- een andere vleugel in mijn kasteel, incl haremplaatsen |
Citaat:
|
hmmmz
ik zorg dan wel ervoor da je overal in je kasteel internet ect hebt :yes: |
Ik maak me eigen harem!
Lekker rustig!! :Y) |
uhm.. ik wil er ook in..
als "Joker" :p :p :p |
Citaat:
|
naja. dan wil ik erin als beheerder van de dames-doucheruimtes :p :p
|
Citaat:
|
tuurlijk, en dat heb je ook doorgegeven?
NIET DUS! wie het eerst zegt wie het eerst maalt.. jammer joh.. :{ |
er zijn geen dames douchruimten..
je hebt wel in de kelder douches, en de haremdouches in de vleugels, en douches voor de hogergeplaatsten.. du siedereen doucht met elkaar, maar het is nueenmaal zo dat vrouwen hogergeplaatst zijn. en de meiden hebben wel toegang tot de douches, incl. spiekgaatjes..8-) en Sum, wie zegt dat jij dr in mag? Oke, Sum wordt rechter en linkerhand van Nichtwolf:yes: |
Citaat:
|
8-) :respect: de hofnar :respect: 8-)
|
Citaat:
*stopt slang in NW's aars, en pompt vloeistof naar binnen* *en pompt* *en pompt*:] *haalt slang uit kont* (IEEEEEEEEEEWWWW) *NW loopt leeg* *stopt bezemsteel in kont NW* :] en nu opzouten8-) |
Citaat:
|
yess :d :p
|
Citaat:
|
*plakt punaise op stoel van Elec* :]
(ik als hofnar mag dat lekker :] :p) |
*del post*
:+ |
Citaat:
doe er dan een heleboel lijm bij :] |
Citaat:
|
Citaat:
ga gras eten...doe je nog iets nuttigs... :loser: |
Citaat:
mogen nichten wel in je harem? *stopt kurk in kont* :x |
Citaat:
typfoutje:+ |
khou van grapjes.. maar als NW NichtWolf is in je kasteel..
*pakt extra sloten erbij* *doet deur op slot* *pakt kuisheidsgordel* :p :p |
Citaat:
|
Citaat:
ben nog steeds hofnar.. maar kom nie naar buiten totdat het veilig is :p of om beter te zeggen: totdat NW weer in zijn keldertje zit.. :p |
Citaat:
|
*zet shockhelm op* :]
|
LoL..
Seg... Electricitiej... Mijn kamer is toch ni te ver van de jouwe hé :love: |
Citaat:
|
waarom denk je dat ik aan de andere kant van het kasteel zit! :p :( :p
|
hmm.. dan zal ik wel ergens in het schuurtje ver achterin de tuin zitten :huh:
|
Ik wil de huishoudelijke klusjes doen. :)
|
Citaat:
dat is de taak van de 'huisvrouw' :] (toch maar niet? :]) |
is goed w00t :p
ik zal zo wel ff een plattegrond posten :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik als hofnar mag alles :p :p :] |
Citaat:
|
pm whatever, geef maar door :p
staat in me profiel :p ennuh.. ik wil nog steeds een loonsverhoging! :p :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm.. was de jouwe ook al weer? :p ennuh elec.. je hebt gelijk, ben ego.. :( maar stuur me niet naar de kelder! :'( :'(:'( :huh: |
mag ik ook minister van integratiebeleid erbij doen?
|
Citaat:
dan mag jij de grootvizier zijn in mijn kasteel 8-) |
*gaat de loopbrug afstoffen*
|
Verdimme,
wie pakt er zoveel stroom:kwaaist: denk aan de energie-rekening :kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil ook eigen vleugel :(
|
ja waar slaap ik eigenlijk,
ik hoop wel dat ik een grote kamer heb want ik doe verdimme al t werk... :rolleyes: |
Citaat:
mijn vleugels zijn op, dus krijg je een riante toren, ongeveer hetzelfde als dupke. met fantastisch uitzicht over mijn tuin:d is dat ook goed? en 2D, speciaal personeel slaapt aan de voorzijde van het kasteel. is niet zo luxe als wat de dames hebben, maar toch luxe genoeg! |
Ik wil een kleine bezemkast onder één van de wenteltrappen.
|
Citaat:
zolang het met een 4persoonsbed is, is het goed :yes: |
Citaat:
|
ik heb voor het einde van de dag nog een plattegrond in elkaar gezet (mits deze download van het programma het doet..) en dan zal ik m wel posten:d
tja je moet iets te doenhebben he! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en w00t, iedere dame is gastvrouwe in haar eigen vleugel/toren:d |
Citaat:
wanneer wil je mij ontvangen? :D |
Citaat:
|
Wat voor iets ben ik eigenlijk? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en iedere dame heeft heerschappij over Nightwolf, de uberslavenmeester in de kelder:z |
een kamer voor speciaal personeel???
waar blijft mn 3 kamer appartement met uitzicht op t meer; want ik heb wel 2 à 3 banen hoor :Y) |
vrije gaatjes, dingen opwrijven en ontstoffen...
ik denk dat ik me maar weer terugtrek in mijn bezemkast. :huh: |
Citaat:
|
kan me schoenen nergens vinden.... w00t!
waar heb je me narschoenen gelaten! :[ |
Citaat:
ik ben de nar, ik krijg alle kritiek enzo.. dus.. :{ :p |
Citaat:
ik doe mn werk goed dus dan verdien ik ook wel iets extras :yes: |
een nar is niet altijd per se een grappenmaker..
tis ook een kritiekleverancier.. :p Narren mogen de koning afkraken zonder dat er gevolgen zijn. Er zijn natuurlijk altijd grenzen maar Narren zijn heeeel vrij.. :p dus dennis, maak pvd die lamp in me kamer nou eens! :[ |
En ik wil van die kerstboomlichtjes in m'n kamer :[
|
mm.. dan komt er niemand meer in je kamer :x :] :p
|
Citaat:
:yes: *YES* ik nben een jonkvrouwe :p :yes: |
Citaat:
dan kaarsen :? Nee, ik wil mooie speciale verlichting :kwaaist: en geen rood licht, het is geen hoerenkot mijn toren :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
gaap
|
Daarom zeg ik ook doe rustig aan met het stroom :+
*pakt lampjes en gaat aan het werk in de kamers van Sedes en UL aka stomme nar * :Y) |
Citaat:
werken :Y) |
Citaat:
dat betekend dus dat ik met mijn kart lekker door je kamer mag scheuren, want er zijn geen stoplichten :p *drift op kartje door de gangen van't kasteel* :p (tip: neem een discobol en zet daar zo'n stroboscoop (discolamp)) :p kan je dennis lekker pesten met hoge stroomkosten :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
~fiewiet~ *fluit* wie kan mij kaarsjes&wierook komen brengen? :o:wave:
|
Citaat:
je mag werken voor jonkvrouwe Sedes en Jeanus:) Welke functie had u gewenst? Behanger, masseur, gewoon slaafje, onze secretaris voor al onze afspraken bij te houden, beddenverschoner,... ? Nu nog een naam voor onze toren: grote meiden toren :{ :? en dan heb je nog de kleine meiden vleugel (die van saar en bunny) :{ |
Die lampies installeer ik dus niet voor niks he ;)
ik ben een speciale werkkracht geen slaaf :Y) . verwacht dus binnenkort een rekening Sedes, want ik werk eigenlijk voor Elec.:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet nog wel wat dingentjes.. ze mag meedoen in me Special Act voor vanavond.. :] de doorzaagact :] |
Citaat:
ga zo door zouk zegge :p |
Wie wil er in mijn schöne toren? :)
|
Citaat:
(ben trouwens bezig met het ontwerp van het kasteel en als de software binnen is maak ik m digitaal en krijgen jullie m ook8-) ) |
bla bla bla bla :|
enne.. wtf bedoelen jullie met toren? |
Citaat:
|
wie wil er in mijn toren?:)
|
Citaat:
Vrouwen de baas!! Zo hoort het.. Dus kom maar kom maar kom maar ! :) |
wie wil er trouwens van de meiden gezellig in me narrenhok een potje strippokeren? :7
|
Citaat:
|
Citaat:
kheb toch 10 lagen kleding an :p zo'n narrenpak is dik hoor :huh: moet de klappen kunnen vangen :p |
Citaat:
|
jaahh.. we houden het wel netjes..
strippokeren tot het middeleeuws kuisheidsgordergevaldingiets! O-) minimale inzet is 1 kledingstuk :p |
mensen onthou eens dat het kasteel van mij is, voor jullie headliners enzo uitnodigen:no:
eerst getest worden door mij, en dan mag ie door :z of niet.. ben wel een tolerant heerser maar toch!:d |
En het linkerdeel van het kasteel is van MIJ :yes:
|
Citaat:
zeg nou maar gewoon: Marco, ik mag je niet.. niet zo moeilijk toch? :Z |
Citaat:
en Marco, tis neit dat ik je niet mag... ;) welke functie zou je willen vervullen dan? slaaf in de kelder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe staat t met mijn 3kamer appartement met uitzicht over het meer?:Y)
|
Citaat:
|
mm...
Headliner is een betere nar dan ik... :( |
Citaat:
En hoeveel mensen van mijn harem mogen daar logeren? :p |
De schone jonkvrouwen zoals Electricity, cotn, Saartje en Sedes verdienen uiteraard het beste van het beste. Daarom moet ik het beste van het beste materiaal hebben om in een in grootte goed uitgebalanceerde ruimte de beste van het beste massages te kunnen geven. :yes: O-)
|
Citaat:
dus een man of 6 moet zeker passen, tis jou kamertje, dus ik raad je aan niet meer dan 10 man dr in te zetten, anders wordt t zo druk :p en dan heeft w00t zoveel te poetsen ;) maar als je dat wel wilt mag dat natuurlijk:z |
Citaat:
|
Hoe staat het met het plattegrond. :Y)
|
begane grond is klaar, verdieping bijna, dan nog de torens en de kelder maar dat is niet zoveel werk :p
dus ik denk nog een uurtje:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak misschien ook nog wel tekening(en).. als ik zin heb dan! :p
|
plaatjes
alleen nudoen ze t nog niet, en heb werkelijk geen idee wat ik fout gedaan kan hebben..:? [edit] probleem is gefixed :+ |
*steekt hand op*
|
Pfff, aan dit soort dingen doe ik dus niet mee. Is puur voor mensen die groepjes vormen en graag bij elkaar willen horen. :)
|
Dupke... mag ik?:$
|
Electricity,
Mag ik alsjeblief ook een plaatzje in je kasteel? Maak nie uit waar, als ik je maar een keertje aandacht kan geven zo elke dag een keer ofzo :]. Ik wil ook best wel vastgeketend zijn aan de muur, maar dan moet jij wel een zweepje hebben, en de tijd voor me nemen, en het sleuteltje niet vergeten van de handboeien, anders kan ik niks terugdoen, snap je? You won't regret it! :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.