![]() |
Welke n00b is het irritantst
Welke forummer, die in 1 van de afgelopen maanden is geregistreerd, is het irritantst? Ik weet het, moeilijke keuze, maar toch.
Dit topic is tegen niemand beledigend bedoeld. |
Newbie pesten, beetje jammer. :{
|
Citaat:
|
Stevie
|
Sharona :'(
|
Citaat:
|
Wat relaxt, ik sta er niet bij 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stevie, geen noob, maar wel irri
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaat mijn voorkeur uit naar sharona. |
electricity vind ik ook wel een beetje n00b-af:)
|
who ik heb al 4 stemmen :]
|
:+
|
Sharona&weirdo me!
|
Citaat:
|
electricity. :aai:
|
mis de optie, ik vind ze allemaal aardig :+
|
Citaat:
|
Citaat:
ik stond wel te kijken toen ik mijn naam zag :d maar gelukkig zijn er mensen die hetzelfde denken.. en w00t, ik hou ook van jou :love: :d en zoiezo, mij vergelijken met sharona:no: ik bedoel, 2,5 maand of n week!:huh: |
Mezelf?
Ik kan natuurlijk nog niet kiezen, ken nog niemand echt.. Maar sharona komt wel beetje stom over op mij :( |
allemaal even irritant :7
|
Citaat:
ik ben toch lief:? :love: |
ik dateer ook van november :) dus ook redelijke newbie, maar ben blij dat jullie me al zo hebben opgenomen hier:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sum
|
ik sta nog steeds bovenaan 8-) :d kan nou niemand tege mij op???? :p :]
|
Citaat:
|
vluggejapie.
|
Citaat:
nee!!*hijs geen n00b en hij is 8-) |
Citaat:
|
Valt me alles mee dat ik dr niet bij sta :D
|
Citaat:
daarom sta je d'r niet bij ;) (ik zeg trouwens niet dat je irri bent ofzo, ik ken je verder niet, maar daarom sta je d'r niet bij :p) |
ik snap echt neit wat mensen irritant aan mij vinden:?
misschien het feit dat ik er bijna altijd ben:d en dat ze mijn kasteeltje niet kunnen waarderen8-) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
IK STA NOG BOVENAAAN :d 8-) :loser:
|
Citaat:
denk je wel om je hart |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel het aantal stemme :z |
Hey ik val nog best mee hoor met irritatie gehalte ;)
|
scum.. owneej sum
|
Citaat:
:huh: en dr heeft alweer iemand op mij gestemd, wat een onzin:d |
HEY! Kom op zeg, net of jij al mijn posts hebt gelezen!
*proeft jaloezie* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben lief :)
|
Iemand anders, namelijk..
mn moeder |
ik heb op elvenkindje gestemt omdat hij de minste stemmen heeft en hij zich er waarschijnlijk toch niets van aantrekt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou dan ben jij idd een :loser: En een noob |
Citaat:
:p |
Citaat:
:love: :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zingt* eeeeeeeeeeeeeeeeen mn moeder is zo'n doos maar dat weet ze zelf al jaren 8-) |
Citaat:
jij misschien |
Citaat:
en ik ben geen F*cking n00b meer. ben volledig ingeburgerd, en sta hier ten onrechte tussen.. en er zijn echt veel mensen na mij gekomen.. dussss en ga eerst eens lezen voor je je bek opentrekt. en ik vind jou niet lief, omdat je tegen echt iedereen van t forum (MIJN VRIENDJES JAH) een grote bek opentrekt, terwijl je nog niet half weet wie ze zijn, hoe ze zijn, manier van posten.. niet dat ik dat wel allemaal weet, maar ik ben hier toch regelmatig genoeg om mensen aan poststijl te herkennen.. en als je nog eens iets te zeggen heb PM me maar:loser: |
Citaat:
die is goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee idd, je bent geen F*cking n00b meer, maar gewoon een n00b. En dat bewijst deze poll :yes: Zet ik een grote bek op? Nou nee, ik zeg wat ik denk.. En als je dat onder grote bek wilt doen vallen, vooral doen dan! En welke forum vriendjes bedoel je? Die kunnen heus wel voor zichzelf opkomen hoor :rolleyes: Als dat al nodig is iig.. Als je mijn manier van posten niet aanstaat, kan ik je zeggen dat je een probleem hebt, want ik zal nog steeds blijven posten wat ik denk. zou jij ook moeten doen, want ik wil niet vals doen, maar je komt nogal wanhopig over:yes: En nog wat, ik ben de laatste die mensen zal beledigen zonder daar een reden voor te hebben en al helemaal niet als ik mensen niet ken... Clear? Of zal ik het je in sesamstraat taal uitleggen? ;) |
Citaat:
|
cat fight :yes:
die moet je niet hier uitvechten op het forum, maar in een modder bad :+ |
Tilburgse bitch fight :{
|
Citaat:
en sesamstraattaal zal JIJ vast wel kennen ja..:loser: en nu klep houwe en verder via pm als je dat nodig vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgende keer sabelen we haar neer 8-) |
Citaat:
Nee geen familie van Arie.. Gewoon een nieuw persoon die zichzelf is.. En ik kan absoluut niet tegen nepperds... :rolleyes: |
Citaat:
we moeten nog even wat meer klanten aantrekken... topic openen? |
dames, waarom toch zo snel op je teentjes getrapt
het is maar een forum... |
Citaat:
je bent lekker bezig :thumbsup: en Weirdo, doe eens ff rustig aan; niet zo gestressd. |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ligt ook aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn.. :yes: |
Citaat:
en denkt mensenkennis te hebben. dat irriteert me mateloos. maar staat vanaf nu op ignore-mode:yes: |
Citaat:
Ga is d----laat maar |
Citaat:
jij bent slim en lief :love: |
*geeft weirdo me gelijk*:yes:
|
Achja weetje.. Ik irriteer me echt ZWAAR aan sommige mensen op het forum! Ook al ben k hier net.. Mag ik dan niks zeggen ofzo? Mag je pas echt iets zeggen als je zoveel duizend berichtjes hebt?!
En is het nu ook stoer tegen de n00bies te zijn?! Naja, jullie doen maar wat je willen, ik vind jullie (niet allemaal) nogal een stelletje zieligerds bij elkaar hoor... Jullie zijn het allemaal eens met Elec. terwijl die meet niet één goed punt is gekomen! :? |
Citaat:
En ik heb ook geen 1000en posts hoor :loser: |
Whatever! Jij moet al helemaal stil zijn, ik wil niet eens op jou reageren want jij bent al helemaal niet meet 1 goed punt gekomen! Wat ik me dan wel weer kan voorstellen met zo'n naam:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar weirdo, je kan toch best begrijpen dat met de manier waarop je iedereen hier aanspreekt dat je dan mensen tegen de haren instrijkt. nou zeg ik niet dat je je moet gedragen als een engeltje, nee. maar als je zo'n grote mond tegen iedereen opentrekt moet je toch wel begrijpen dat je niet Mev. LL.com van het jaar 2004 wordt. |
Citaat:
"wie zegt dat ik mev ll.com 2004 wil worden:kwaaist: " |
Citaat:
Citaat:
En als jij je conclusies trekt over iemans intelligentie door het kijken naar diens naam, zou je, zo vind ik, beter eerst eens beter naar jezelf kunnen kijken alvorens je anderen veroordeelt. |
Ben ik het mee eens. Natuurlijk moet je jou mening geven en jezelf zijn, maar dat kan toch ook wel wat minder agressief?
|
Citaat:
je bent alleen best aanwezig, maar dat maakt je wel grappig en lief :love: |
als ik dit topic doorlees had ik beter op iemand anders gestemd dan x_x_sharona_x_x:|
|
Precies :respect:
Ik zit nog in tweestrijd wie ik zal kiezen. :rolleyes: |
hij/zij (dat weiro geval) heeft anders wel gelijk hoor...
ik had op sum gestemd, maar ik had eigenlijk beter op electricity kunnen stemmen..:{ Citaat:
|
Dats waarom ik dus in tweestrijd sta :p
Normaal vinnik Elecje echt wel oke , maar steed zeggen dat Weirdo der bek meot houden en HAAR moet pm-en terwijl ze zelf steeds doorgaat vinnik zel een beetje zurig :p Sorrie meis |
IK STA NOG BOVENAAN *) 8-) :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ik sta er niet tussen !!! nooit verw8:thumbsup:
|
Citaat:
|
Maar de vraag is wel.....WANNEER is iemand geen n00b meer. Elec vind ik minder n00b dan die andere n00bers :p
|
Citaat:
maarja, ik blijf altijd een n00b :+ |
Ik ook :p
|
:wave: En ik doe nog zo mijn best om erbij te horen.
Niemand die aan mij denkt 8| |
ben ik een noob... of ben ik gewoon inet irritant genoeg ??:{
|
Citaat:
:| :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gelukkig maar.... ik dacht al... ze zouden me toch niet willen vergetenO-) |
Zo,
Heb eventjes electricity op de gedeelde eerste plaats gezet. Boeit toch geen ruk, wel? :) |
Citaat:
|
Elec. staat met Sum op nr 1!! :huh:
*houdt haar mond* :d |
Citaat:
|
je kan eht ook zo zien:
wie is de meest herkende forummer of wie van deze N00bs krijg ik maar niet uit mijn hoofd :love: Love you guys :d en ben niet irritant, alleen aanwezig met een aparte mening en vreemde manier van denken. :wave: that's me! maarja:z heb wel andere dingen aan mijn hoofd:O :d |
ik ben best irritant, maar ene n00b? :no:
ik val af goh wat jammeeeeeeeer |
Citaat:
|
Citaat:
laat me mijn onderdrukte gevoelens toch delen:z |
Stop er gewoon over Electricity,wil je?
|
Citaat:
*kruipt terug in mand* |
Citaat:
*Aai over hoofd en gooi koekje toe* |
gvd... elec en ik staan nu samen op 1 .... :kwaaist:
|
Citaat:
|
Vonden jullie mij niet een irri n00b toen ik nog een n00bje was ? ( LET OP : Ik vraag niet , vinden jullie me NU irritant :p )
:Y) |
:huh: Zoveel posts? :D
|
AND THE WINNER IS.................
Electricity... enne was geen populairiteits poll!!!! :loser: |
Citaat:
|
Ik wel :yes:
|
Citaat:
ik ben 2e geworden gvd :kwaaist: :kwaaist: |
Dus ik ben niet irritant?:)
|
Citaat:
|
ik snap er ook niks van. sta er al ten onrechte, maargoed.
boeit me ook verder niet. slotje dr op en verder met t forum!:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.