![]() |
Wat stond er in je laatste smsje..
dat je ontvangen hebt?
Nog eens opnieuw openen :rolleyes: |
Vanaaf boarden he aart? Rond uur of zeven gaan we, we bellen nog.. kusje.
|
Citaat:
nog een keer dan maar :$ |
Ej lievi, morgen wiskunde hè, wel goed leren :p hvj, xx jen
|
foutje..
slaat op een bericht dat naar mij was gestuurd maar dat moest ds na een ander:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd....
|
Rapport: Bezorgd bij Jasmyn: ****** (nr :p)
mn laatste echte sms stond: "oh ja da lijkt me leuk en wanneer dan? ge ze een schatje xxx" van jente :) |
jaaa O-)
|
" Ja gelukkig he hij heeft vanacht bij mij geslapen lekker bedankt x"
:rolleyes: *is verstuurd door een obsessief meisje dat denkt dat ze nog iets met haar ex heeft, en dat niet snapt dat ik niet zo stom ben om te weten dat ze dit alleen maar zegt, om mij uit mn tent te lokken* |
Inderdaad. Ge moogt gerust zijn :-) en kzal uwe knie wel eens masseren in disneyland... Slaapwel meiske xxxx
|
Citaat:
....lang verhaal8| |
ik heb geen mobiel :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Veel succes morgen met je optreden schatje... xxxx Hvj
|
Hey bertus! Weet jij of ik nog aan kaarten kan komen voor Aken-Bayern? De groeten, Glenn
|
Jezus.er zijn 3nieuwe automaten op het station bijgeplaatst!handig!en kwam linda weer tegen in de trein.leuk.werkze!kus
|
Ey yo alles goed? hier wa!:) kewl met wie ben je geweest da? wat vond je ervan :o? zullen we in de stad afspreken? half 2 bij V&D?kus:) -B *CU@HotSMS.com
|
Citaat:
|
Citaat:
|
16:45 voorkant centraal
|
Hey he! Al twee examens achter de rug, k denk dat et van beide redelijk gegaan is, maar we blijven bescheiden he. Morgen sociologie. kdenk dat dat een fiasco wordt xxx
|
Van Phitje gekregen! :D
Over donderdag/vrijdag geen zin om mijn mobiel op te zoeken, luiheid :$) Moet nog terugsturen.. Ga ik morgen doen! :) |
heey meid.. busse krank? melis mis dich..en david heit noa dich gevroag..kumpse murge weer noa sjwal? kusjes joanna
en meteen op de zelfde tijd kwam er nog eentje:+ ha sjat.. alles good? waat zeen ich noe? bösse krank? me jong dat kin toch neet..Tja.... goad bel mich straks mer.. de wage geit good noe. poen. Joep :love: sjees kon ook nog vanavond niet aan de carnavals wagen werken:( baalt |
Citaat:
|
Citaat:
en 2e smske is ulestroats.. bienoa mestreech..:p mer ja.. ich zék auch neet dat mestreechs dé limburgse taal is he:p dus doa vilt niks uver te zekke.. mestreech is gewoon ein sjoëne stad:) |
Citaat:
back to dutch:Y) |
Citaat:
mijn laatse smsje wat ik verstuurd heb.. heey joellie.. hoe kon je kaartje verkopen van RH.. ik huil:+ su zijn er nu nog kaartjes over? anders hebben we sikke pech:( . lin |
Ha Nilsje. Berichtje naar mij gestuurd :o liev!Kga net slapen. Slaap zacht en droom fijn ;) Zoen, Saartje
|
Lief ik moet donderdag bloed laten prikken. Nu kon hij er nog weinig over zeggen. Zie ik je morgen nog, want ik ben vrij. Khou van je mooiste meisje!!!X
|
Citaat:
|
' eY kom naar aimee kusje aimee & elles..'
|
bah.overstap net gemist.15min in kou wachten:/
|
hee meisje, lees dit maar als je alleen bent....................................... ik wou je even bedanken dat ik met jou kon praten doet me goed xx truste xxxxxx john
|
Citaat:
|
we hebben je SIM-kaart aangepast
terwijl ik daar niet om vroeg :? maar tot nu toe niks gemerkt, dus het zal wel niks zijn geweest |
Beep,kem paar cd's voor u liggen van fré. Hebde mijn nylons gevonden?Laat wa weten. Luv ya
|
Citaat:
|
iets van vodafone over een nieuw nummer ofzo :? 8)
|
Nieuwe beltonen bij T-Mobile: Di-Rect- don't kill me tonight (26801), Red Hot Chilli Peppers-Fortune Faded (26798), Evanescence-My Immortal (26802), Underdog project-Winter Jam(26799). Stuur BEL gevolgd door de code na 888 om te bestellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ey liev meisje, veel plezier morgen he ! Bel je wel ! xxx en hvj !
|
Citaat:
|
pakt ff telefoon*
uhm...... pssst....ik hou van je |
Citaat:
|
''Hey liefiej, ff smsen dat ik van je hou''
:o :o :o :o :o Mijn vriend! |
Citaat:
|
"OK, een gewoon broodje, geen bartje of stokbrood :p ik ben bij station oost, bus is sloom.."
yeah. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.