![]() |
wie mag...
mij allemaal niet?
ik heb nu al een iemand op me lijstje staan dus als je me niet mag zeg het maar + reden aub 1.chalyken |
uhm ik mag iedereen op dit forum :*
|
ach ja vind je een beetje kansloos overkomen, maar om nu te zeggen dat ik je niet mag
|
Citaat:
|
okay ik vraag me gewoon af wie me neit mag hoor enige vraagie maar waarom ben ik kansloos dan
|
Citaat:
maar toen ik er net bij zat mocht ook niemand mij en vond iedereen mij ook kansloos. en niet dat ik niet meer kansloos ben, maar de meeste mogen mij wel nu geloof ik.. :{ dus gewoon door blijven posten, dan word je vanzelf wel geaccepteerd ;) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
damn he, dan vraag je er ook om :loser: :+
|
hehe :+ ik weet het :d
|
zie je.. jullie worden er wel vrolijk van :yes: O-) 8)
|
hmmz die fotos misschien ben ik gewoon minder preuts want ik vind er niets mis mee en ik bedoel er ook niets mee, maar ik vind ze gewoon mooi. Maarjah ieder zijn mening zeg ik maar altijd maarjah door die fotos probeer ik echt geen aandacht te trekken ik vind ze gewon leuk omdat ik er mooi opsta.
|
Citaat:
|
ik mag je niet
ik ken je niet maar deze topic zegt al genoeg is idd kansloos |
zet mij er dan ook maar bij
|
Komt vanzelf! Als je dit soort topics niet meer opent :{
Ik heb nu het gevoel dat ik geaccepteerd ben, na meer dan een jaar :{ :D |
Citaat:
|
als je nu eens niet zoekt naar acceptatie maar gewoon jezelf weest
zou dan niet grotendeels van het volk je gewoon accepteren? |
Met zo'n soort topics kan je bij sommige mensen al argwaan opwekken. Op deze manier trek je echt de aandacht naar één kant... en dat komt soms inderdaad kansloos over :|
|
Citaat:
Instructio4 , die foto :d :loser: *herinner ik me wel ;) * |
ik ken je niet.
en doe niet zo aandachtsgeil |
Citaat:
|
ADB:)
|
Voeg mij bij de lijst
|
Citaat:
|
Citaat:
vette foto :respect: |
Citaat:
|
ik weet niet of ik jou mag, hou t dan maar op een :{ (ik weet t niet smilie)
|
Ach ja, ik ken je langer dan vandaag. Ik ken je goed genoeg om positief over jou te kunnen oordelen. Anderen kennen jou echter dan weer niet goed en dan maak je het er met een draadje zoals deze niet echt beter op.
Zoals al eerder gezegd: alles op z'n tijd. En dan nog heb je altijd wel mensen die het wat minder met je voor hebben dan anderen. Shit happens, sometimes you just have to deal with it. |
ik mag je wel want ik denk constant dat er SPH in je naam staat 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha jij bent vet grappig :loser: :d
woeiii :7 ik hou nog wel van je :aai: :love: :* :rolleyes: 8-) |
Citaat:
|
en je zetpillen dan? ;)
|
Citaat:
|
die stomme BoP ook. 8|
Weet je waar BoP voor staat? |
Citaat:
|
Citaat:
Brey of Pird |
Citaat:
|
Bird El Lay Good
|
Citaat:
|
ha-ha-ha.
die is wat minder ;) |
Citaat:
|
Boeiii....
....uuhhhhhh :Z |
Jammer dat je zo'n topic maakt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bwoh, ik ken je niet,dus ga'k niet oordelen.
Laat ik het maar op een :{ houden. |
Citaat:
|
instructio
dat was gewoon een vuile spem hoer.. en toen ging ie rustiger aan doen en was ie chill op meetings :loser: 8) |
ik mag je geloof ik niet zo, je lijkt een beetje dommig soms, en reageerd vaak op dingen die niet voor jou bedoelt zijn...
|
lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah weet ik maar ik pak gewoon ff snel ergens en quote bericht en dan vergeet ik dat te wissen en dat ik geen leestekens gebruik omdat ik daar geen zin in heb is toch neit zo een probleem ik hoor alleen jullie der over klagen andere mensen niet
|
Jah weet ik, maar ik pak gewoon ff snel ergens en quote bericht en dan vergeet ik dat te wissen. En dat ik geen leestekens gebruik omdat ik daar geen zin in heb is toch neit zo een probleem? Ik hoor alleen jullie der over klagen andere mensen niet...
|
Citaat:
Man,wat is het irri als mensen geen hoofdletters of leestekens kennen :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben sinds kort toch ook hoofdletters gaan gebruiken?
Misschien moet jij dat ook doen ;) :* |
Zoveel moeite is het niet. Het leest voor mensen wat makkelijker! Als jij een heel verhaal post met leestekens lezen wij het eerder dan dat je het zonder doet...
|
geen een keer maar ik doe de moeite gewoon niet voor een stelletje miereneukers als jullie om echt een net abn geschreven verhaal te typen jullie zijn toch niet dom jullie kunnen het zo toch ook wel begrijpen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Post ajb eens met wat leestekens. Je hoeft het niet te overdrijven,,,...???!!!.;, maar iets zou leuk zijn. |
Citaat:
Zou je leestekens kunnen gebruiken aub? :{ En dit meen ik serieus, dit is niet om je te stangen.. Sorry if I hurt your feelings :* |
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]
|
BWAAAH
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he mensen hoe gaat het ik heb het best wel koud jullie niet dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, dit leest ff wat prettiger. Dat ze dan nog niet normaal reageren, dat komt dan misschien door wat je postte? Als je gewoon eens begint met leestekens. |
Citaat:
|
je taalgebruik staat me niet aan en ik vind het niet lief en ik denk dat ik nu maar denk dat ik denk wat ik denk en ik ga nu eten en daarna na utreg
:* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes |
Kom op zeg, sinds wanneer is NORMAAL typen en het gebruik van leestekens in een zin een moeite om te doen?
Als je vindt dat mensen niet normaal reageren op jouw posts met leestekens.. dan zal dat waarschijnlijk aan de inhoud van die posts zelf gelegen hebben... |
Leesteken typ je er toch automatisch bij?Ik merk nu in dat topic waar leestekens verboden zijn, dat ik het juist heel moeilijk vind om ze weg te laten. Als je gewoon altijd met leestekens typt, dan gaat het na een tijdje vanzelf denk ik.
|
ik weet het niet imet dingen voor school en serieuse brief gaat het ook automatisch maar met dit vertikken:p me vingers het gewoo n
|
Citaat:
:rolleyes: :loser: |
Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip
Gebruik voortaan leestekens, dan heb je meer kans om geaccepteerd te worden! Behalve in dat ene topic van Headliner. Goeie he? |
weet ik maar met school doe ik het omdat het nuttig is ik bedoel waarom is het hier nuttig om iets te doen voor mensen zodat zei jou bericht makkelijker kunnen lezen terwijl ze jou zonder respect behandelen whahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
OMG... Gebruik gewoon leestekens kind... Maak het niet steeds moeilijk voor iedereen. Ik kan best geloven dat de rest er gefrustreerd in word. Het is nu eenmaal niet aangenaam om 20 zinnen na elkaar te lezen zonder maar één leesteken in...
Pas je gewoon aan... doe er moeite voor... Anders is 't best hopeloos voor je... Neem het aan van mij :) |
Citaat:
EEN POST LEZEN ZONDER LEESTEKENS IS GEWOON VERVELEND!! Je zegt dat je het op school en in brieven wel gewoon doet.. waarom zou je nu dan opeens zonder leestekens gaan typen? Dit heeft niets te maken met achterlijke reacties op jouw posts of iets dergelijks, maar als je zo doorgaat dan zul je gerandeerd alleen maar achterlijke reacties krijgen op je posts.. omdat je daar dan gewoon om vraagt. Neem nou maar van iedereen hun goede raad aan en typ vanaf nu met leestekens ok? Fijn. |
Hey Iris, no hard feelings, maar ze hebben wel gelijk. Tis hier weliswaar minder zakelijk dan wanneer je een brief voor school zou moeten schrijven, maar t leest idd behoorlijk naadje zonder leestekens. Het maakt het lezen van je posts er niet aantrekkelijker en minder chaotisch op.
Zeker als je geaccepteerd wil worden moeten mensen wel je posts lezen, iets wat ik eigenlijk niet snel zie gebeuren als jij je huidige schrijfwijze aan houdt. Wat mij betreft hou je gewoon je huidige schrijfwijze aan op t forum, maar dat zal je er zeker niet geliefder op maken. Als jij geen zin hebt om interpunctie toe te passen, lijkt het mij dat jij eerder een probleem hebt dan degenen die zich aan jouw schrijfwijze irriteren. Die mensen passen immers wel 'gewoon' leestekens toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.