![]() |
heey heren
krijgen wij dames de uitslag nog te horen van die vragen lijst uit mannen forum....:p
of heb ik die alweer gemist?;) |
volgens mij is dat al een tijd geleden gepost..?
maar uhm.. alleen op mannenforum :p je bedoelt de stats enzo? en gemiddelde van alles? |
ja ik bedoel waarvoor zijn die vragen gesteld ect.. of was het omdat jullie gewoon niks orgineels konden verzinnen?:p
|
ik heb niet echt meegedaan aan die enquête dus mij moet je niet al te veel vragen ;)
|
welk mannen forum ?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. Gebruikersnaam: Bobba [uitloggen] :[ :kwaaist: |
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. Gebruikersnaam: siNix [uitloggen] :( |
mij is de toegang tot jullie occulte forum een aantal weken geleden geweigerd. :loser:
|
jah dr zijn regels enzo om t forum te betreden.. :(
en een poll enzo of je erin mag.. ik stem altijd ja :{ |
wat moet je in hemelsnaam met de uitslag
of wil je weten wie van jullie dames de kleinste voeten heeft :? |
vBulletin Message
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. Gebruikersnaam: Nickchange [uitloggen] Forgotten your password? Ik ben onbetrouwbaar volgens sommige:'( |
Trek het je nie aan... Ik kan er ook niet in 8)
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. Gebruikersnaam: Saartje18 [uitloggen] Forgotten your password? |
vraag aan nightwolf op je erop mag via poll 8)
|
Citaat:
Heb ik al gedaan... hij vond het niet eens grappig :notgood: :rolleyes: 8-) |
ik wil ook op mannenforum.. maar wetering12 was ook al geweigerd :notgood:
|
Citaat:
|
Wtf waarom worden er zoveel mensen geweigert .. echt triest die mensen die nee stemmen :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een gunst voor een gunst he? :Y) :7
|
Wij willen gerust een poll openen :)
niet dat je er dan in mag O-) |
Citaat:
|
maar indeddaad,
geef eens een kleine samenvatting van de enquete! heeft saar toen ook gedaan :yes: en voor alle mannen die neit in het mannenforum mogen ::aai: |
Citaat:
|
die uitslag hebben jullie al netjes in het meidenforum neer gezet.. dus..
|
Citaat:
|
meiden forum , mannen forum ..
wtf? ik kan op geen van beide |
Citaat:
|
Citaat:
bv bekende s.commers?:p |
Citaat:
en daarbij de uitslagen worden toch met elkaar vergeleken.. dus dit was het vaakst ect.;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dacht dat iedereen op het mannen forum kon komen :?
|
Citaat:
stommerd :loser: en groov.. jij bent dommerd 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikga me zo scheren .. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
please... stop met me topic te verneuken ik wil gewoon antwoord:x
|
morgen weer helemaal kaal.... alleen me bolle kopppie niet :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik maak altijd spikes.
naja.. één keer in de twee maanden. want die behangplaksel blijft wel ffies hard :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie snappen m niet:d
|
groov wat doe je me na :d
wat snappen we niet? |
Citaat:
leg uit!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:x
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ow okey :*
|
Citaat:
neuken? :$ |
kappen nu chatten doen jullie maar ergens anders.. ik wil gewoon antwoord van een van de ''organizators''
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
neuken? :$ |
Citaat:
dupke... moet je bij dext0r of kampie wezen, de master players van dit forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is toch leuk om te weten en saar heeft ook samnevatting van de jongens gepost. dus! |
dat was toch haar keus? :p
|
post het dan niet in aan de bar.. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
dupke, naar ledenstaff!!:d |
voor dit topic en topicstarter... slotje + ban :d :*
|
en een piemel in dr oog;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.