![]() |
IRC kanaal #leerlingen
Beste Forum mensen,
Wij, Kampie, ik en nog iemand buiten ll.com hebben een IRC Kanaal opgezet voor dit forum. Wij willen graag dat het gezellig word op dit kanaal. Je kan het chatkanaal betreden via http://chat.kampie.nl of via het IRC client Mirc Zodra u Mirc Geinstalleerd heeft kunt u het kanaal op dit adres bezoeken. IRC://leerlingen.downfire.com/leerlingen IRC://chompff.homeip.net/leerlingen We hopen er een gezellig chat forum van te maken. we hebben een Bot Geinstalleerd die "Miss-Julie" heet. Tevens hebben we ook een leuk Trivia geinstalleerd met nederlandse vragen en een scorebord. Ik wens u heel veel plezier, en maak het gezellig op #Leerlingen. mvg, Kampie en RandyJC p.s. als jullie leuke vragen weten voor het trivia spel PM me... de vraag en andwoord gaan als volgt: andwoord|vraag dus RandyJC|wie ben ik? het liefst alles gewoon opsparen en dan PMen naar mij |
Deze is tijdelijk Sticky gemaakt.
na enige tijd zal deze worden gemoved naar gedragsregels. |
Ik heb een hekel aan sticky:love:
|
LL Bot staat voor LoeLoe BOT? :loser:
|
mja chatten doe k wel op msn. zal af en toe eens kijken ofzo
|
reclame! 8)
|
ksnap er niets maar..
n00b he :p |
komen er dan ook echt mensen?
kwas vorige week paar keer, maar toen waren de paar mensen die er waren aant idleen, en heel even over computerspul waar ik geen zak van snapte aant praten, dus ook niet echt boeiends te beleven zo :+ 8) |
Is wel lachen
|
Citaat:
|
:o
|
jee ik was weer de 50.000.000 :s
ik kan niet op de chat komen :z Connecting... Unable to connect : Operation timed out |
de java software van me pakt m niet goed :no:
|
ik heb het triviant spel in een ander kanaal gezet omdat het anders te druk was om nog gewoon te chatten
de kanaal het #lltrivia |
voor de mensen met Java problemen download dit eens (Klik hier (windows) )
|
#1 in Trivia :p :respect:
|
Citaat:
|
"trivia geinstalleert" .. lame mirc script :loser:
-edit- lol ik wou m ff nagaan maken .. maar ik weet het al bijna niet meer :loser: |
Citaat:
trivia hoor je ook niet in een mirc script te draaien maar in een .tcl |
Citaat:
|
Sorry werd eraf geschopt. Ik heb overdag geen constante verbinding (klte chelloo:kwaaist: ) dus .....mopper!
|
Citaat:
|
maar een eggdrop is altijd online omdat die niet op je eigenbak draait..
daarom is dit tclletje makkelijker.. |
bluh.. ben dom ik kom er niet in :$ ik heb mirc enzo al geinstalleerd ?kan iemand het ff stap voor stap uitleggen ? :$
|
Citaat:
|
der gebeurt nu bar weinig :{
|
trivia
gvd TE veel belgische vragen boudewijn dit. welke weg antwerpen gent bla bla belgische vraag bla bla rot er eens wat normale vragen tussen die NEDERLANDERS ook weten man.. :{ |
Citaat:
we zijn bezig met de vragen over ll.com! stevie heeft me al een heel end geholpen. verder heeft niemand me nog een PM gestuurd met vragen als je graag dat er meer leukere vragen komen dan zou je me gewoon moeten PMen met leuke vragen. |
Citaat:
dan kan je in je text box intikken: /server irc.quakenet.org <--- druk dan enter als je een channel(kanaal) wil joinen doe je: /join #leerlingen <-- de chat kanaal /join #lltrivia <--- LL.Com trivia kanaal -edit bij Kampie- ff trivia kanaal aangepast :o |
1 Bijlage(en)
bewijs 11-kleuter :]
|
1 Bijlage(en)
Psst randy, trivia is fucked up
|
Citaat:
|
ligt een beetje plat op het moment?
of ligt dat aan mij? :loser: |
Citaat:
|
die trivia bot moet altijd online zijn eigk. of iig te starten door iedereen. wil nu nog ff snel een spelletje spelen, en kan niet omdat hij uit staat en ik hem niet kan starten :{
|
Citaat:
|
jeuj ik snap het een beetje :d
|
Citaat:
|
Randy; ANTWOORD .. oetlul :Y)
|
Citaat:
|
peecee wel bah valsspeler
|
Randy zegt:
de commando !start zal straks voor iedereen toeganglijk zien. ik zal het zo snel mogelijk doen zodra ik thuis ben. mijn excuses iig voor nu... |
LOL Andwoord.
:D sorry.....:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dit geld uiteraard niet voor het forum) |
unable to connect blablabla..
dan niet:d |
ja heel leuk maar hoe heet dat kanaal nou?
als ik #leerlingen doe zit ik in een leeg kanaal, als ik #ll.com doe, zit ik in een leeg kanaal.. :z |
Sorry ik heb al die posts al verwijderd:o
|
|
mirc , irc ! rules @ nachtdieren !:p
|
no offence maar mogen er ook nederlandse vragen in ipv alles over belgie :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar moet je dan zoeken? in die Channels Folder ofzo? :o
en die link werkt echt niet bij mij, als ik erop klik krijg ik een ongeldige syntaxis :z |
nee.. je moet daar alles weg klikken..
en dan onderaan in het regeltje /server irc.quakenet.org daarna /join #leerlingen en /join #lltrivia :) |
#leerlingen can't join channel (channel is full)
:{ |
gekickt () banned:(60 minutes) Ga jij maar eens manieren leren, ik geef je een uur en daarna als je door gaat krijg je nor wat langer om er overna te denken
hehehehehe LOL :d :d :d :d *is in een lollige bui* :d :d :d |
Citaat:
|
kom eens mee trivia spelen! in mn eentje is niet leuk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand zegt iets en die trivia staat ook al uit :no:
|
op school hier connect hij niet... :(
|
Hier op school doet hij het wel :p
|
!reset
|
Citaat:
doe maar niet ;) krijgen we een booze UL |
als ik weer in dat kanaal wil krijg ik dit:
*** You're not on a channel :$ |
Citaat:
van mij mag je :p |
Citaat:
als je mirc op start gewoon naar options en vanaf daar met quakenet verbinding maken en dan /j leerlingen en dan /j lltrivia maja ik weet er ook niet alles van :z |
waarom wordt iedereen gekickt zodra ze het kanaal op komen? :{
|
Citaat:
of jaloers omdat ik zei dat kampie lief was :p |
ik had nog wat openstaan zie ik net:
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Woow, echt te erg dat trivia :D
|
jeetje... je kunt niet eens je nickname registreren :{
ikke maar kutten met nickserv.... bestaat dat ding niet eens op quakenet :+ |
waarom is het trouwens zow, dat irc wel mag pingpongen, maar dat ze die functie niet hebben ingebouwd voor de users.... dan kunnen ze nog een beetje pingpongen onder het chatten...
|
nog ff serieuse vraag dan...
bij trivia... wat gebeurd er nou eigenlijk als je een error doorstuurd? |
Funfair:
naam registreren: /msg Q hello Error krijgt PeeCee volgens mij en die gaat verbeterd worden :? |
*trots is met het benutten van het irc kanaal voor vanavond* :)
|
Citaat:
die errors komt in een file te staan. waar alles netjes in staat. ik zal de errors netjes editen. zolang het een error is :) en FunFair ik heb je errors gezien:) je hebt er een hele boel gepost :) |
jah duh.. heb er ook teringveel gestuurd :p
|
bgezellig
net zoals dat je ineens een virus krijgt via trivia gelijk computer naar de nokken :P die had ook iemand gestuurd achteraf :S ook zo lekker :S |
Ehm, ik heb mijn pc ff geformateerd, en nu dus ook trivia opnieuw geinstalleerd. Ben ik nu mijn score kwijt ofzo? :rolleyes: 8|
|
Citaat:
wel lullig overigens.. :+ |
Citaat:
|
Waarom kom ik niet op server downfire? :[
* Disconnected - * Connecting to Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #1 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #2 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #3 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #4 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #5 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #6 Downfire (6667) etc. |
probeer ff poort 6668 :)
voor iedereen de server is nu: leerlingen.downfire.com en de kanalen zijn #leerlingen en #trivia :) |
Downfire suckt ass. Ik kan niet connecten. Thuis niet, op school niet, poort 6667 niet, poort 6668 niet. :[
Ik krijg dus steeds: Unable to resolve server. En dat 10000 keer. Het is gewoon een kutserver, kan er eigenlijk wel IEMAND op komen? |
Citaat:
|
Citaat:
/server downfire Maar die werkt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
w t f ik ben binne :o eindelijk
|
geloof alleen niet dak in het goeie kanaal zit |:(
|
die server disconnect om de haverklap...
ik ben het niet met de verhuizing eens..maar wie ben ik om daar over te oordelen... ik idle nog lekker op quakenet#leerlingen :z |
Citaat:
|
ik krijg ee nlijstje te zien bij het starten met favoriete channels, welke moek kieze :?
|
Citaat:
handug 8-) :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en eigenlijk ben ik dus voor een petitie :P wie is voor quakenet is blijft gewoon in #leerlingen komen...daar ben ik ook ;x |
***RJC|bounc is now known as RandyJC
*** RandyJC is now known as RJC|bounc *** RJC|bounc is now known as RandyJC *** RandyJC is now known as RJC|bounc *** RJC|bounc is now known as RandyJC *** RandyJC is now known as RJC|bounc *** RJC|bounc is now known as RandyJC *** RandyJC is now known as RJC|bounc *** Miss-Julie sets mode -b on *!*@cp307116-a.tilbu1.nb.home.nl *** RJC|bounc is now known as RandyJC <electricity84> randy wat DOE jij allemaal zeg *** RandyJC is now known as RJC|bounc *** RJC|bounc is now known as RandyJC *** RandyJC is now known as RJC|bounc *** RJC|bounc is now known as RandyJC *** RandyJC is now known as RJC|bounc *** RJC|bounc is now known as RandyJC is dat automatisch ofzo? tis wel ongelofelijk irritant 8| |
Thx om zo duidelijk uit te leggen hoe je op't ander kanaal raakt...
*sence the sarcasme* |
1 Bijlage(en)
ben verdwaald denk ik :'( kom op de onze niet op :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en niemand beetje rustig :) gebruik http://chat.kampie.nl |
man man man, ik werd er net afgeflikkerd en nu kom ik er niet meer op :{
* Connecting to leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #1 leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #2 leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #3 leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #4 leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #5 leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #6 leerlingen.downfire.com (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - |
<Headliner> zoooooo
<Headliner> !start <electricity84> verkeerde venster <Headliner> !start <electricity84> oetel <Headliner> :S <electricity84> LOL <Headliner> ow wacht effe <Headliner> ik zit nog niet in trivia :P <electricity84> dat zeg ik:P :$ :d |
Ik ben dus écht blond.. Kom alleen op dat oude kanaal:S
|
Citaat:
|
Stap 1: je typt in: /server leerlingen.downfire.com
Stap 2: Druk op het knopje 'connect'. > Lukt het? Ga naar stap 7. > Lukt het niet? Ga naar stap 3. Stap 3: Ga naar File > Select server > Add Stap 4: Vul in: Description: *Zelf invullen* IRC Server: leerlingen.downfire.com Port: 6668 Stap 5: Druk op Add Stap 6: Druk op Connect to server Stap 7: Typ in: /j #leerlingen Stap 8: Typ in: /j #trivia En voortaan wens ik zo'n uitleg van de FB's. |
je kan ook gewoon /j leerlingen doen :p
|
ik kom er nioety meer wat een k*ut zooi
|
euh ik kan niet meer connecten op LEERLINGEN.DOWNFIRE.COM ? :|
ow dit is alleen onder poort 6667.. op 7000 kom ik nog wel binnen. |
ja hij ligt er vandaag vaak uit
weet neit wat ze aant doen zijn:no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je er niet voor kan zorgen dat de server van ll deftig werkt, begin er dan niet aan, er wordt nix van uitleg gegeven, en ik raak er al meer dan een uur niet op 8|
|
een server die deftig werkt?
wat moet die doen dan? kopje thee aanbieden ofzow? :p ik kon er net een uur op.. daarna werd ik weer gedisconnect duszz... nu kan ik er niet meer fatoenlijk opkomen.. ik kan joinen enzow, maar als ik 1 ding typ, wordt ik gedisconnect. |
Citaat:
[15:19] * Waiting 30 seconds... - [15:19] * Connect retry #68 leerlingen.downfire.com (6667) - [15:19] ERROR Your host is trying to (re)connect too fast -- throttled - [15:19] * Disconnected - [15:19] * Waiting 30 seconds... - [15:20] * Connect retry #69 leerlingen.downfire.com (6667) - [15:20] ERROR Your host is trying to (re)connect too fast -- throttled - [15:20] * Disconnected - [15:20] * Waiting 30 seconds... en zo issie al ff bezig... |
probeer eens een andere poort om mee te connecten dan?
|
Citaat:
|
6667 6668 6669 7000 worden meestal gebruikt.
ik krijg deze error... Ping? Pong! - * [10053] Software caused connection abort - * Disconnected |
waarom hebben jullie het aantal toegestane letters voor een naam naar 10 gezet
vind ik echt nie tof. nu staat er steeds electricit fix da eens ff naar 15 ofzo 8| |
Citaat:
of je moet eigen server draaien :9 |
Bij mij doetie het helemaal niet meer en heb alles al geprobeerd dus tsja... :)
|
zoals ik zei... boutserver....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ipv er zo grappig over te doen, doe er dan iets aan... *beep*FB's 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom gaan we dan niet gewoon verder weer op quakenet? :p
|
Citaat:
zit er dus wellicht een ding op ...iemand anders moet een trivia bot runnen :+ |
[18:36] <Miss-Julie> Vraag 2904/6026 ::
[18:36] <Miss-Julie> Met welke munt betaal je in Amsterdam [18:36] <Miss-Julie> Hint: :::::: [18:36] <Miss-Julie> Vraag 2904/6026 (Hint 1/2) :: [18:36] <Miss-Julie> Hint: G::::: [18:37] <Miss-Julie> Vraag 2904/6026 (Hint 2/2) :: [18:37] <Miss-Julie> Hint: G:::E: |
Die spelling af en toe:no: En van sommige vragen kloppen de antwoorden zelfs niet:{
Maar de rest is leuk. |
[19:47] <Miss-Julie> Bobba-Weg Is lekker bezig! 8 achter elkaar tot nu toe!
Iemand al hoger gehad? 8) |
Citaat:
|
17ofzo :p
|
binnenkort is de server 24/7 te bereiken op kampie.ath.cx:6667 (en op de server van nu)maar ja.. het is nog ff wacten wanneer en dan nog eens voor hoe lang.. :)
maar ja het is er bijna... :) |
unstickied
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.