![]() |
Meidenforum weg?
Het kán natuurlijk aan mij liggen, maar waar is het MF ineens naartoe?
|
Re: Meidenforum weg?
Citaat:
|
komt morgen allemaal naar boven. ik pm jullie wel ff
|
Zojuist is het zoveelste lek geconstateerd en dat zijn wij (van de staff) harstikke zat.
Op dit moment is het meidenforum voor iedereen invisible. In staff gaan we even discussieren wat we der verder mee doen want zoals het nu gign, kon het niet meer langer. |
Ik heb net iets gepost...
En het volgende moment weg :? Dacht ook al dat ik eruit getrapt was:p alleen wist ik niet waarom :( |
volgens mij d8 iedereen dat :?
|
zo kan het ook :)
wat loeloe zegt. en ik vind het ook heel erg laag:no: |
Ik kan er ook niet meer in :(
|
Dankjewel voor de PM, elec. Zo weten wij eruit-gekickte-dames in ieder geval wat er aan de hand is :)
|
en wanneer mogen wij op mannen?:+ :z
|
net goed voor jullie
|
Citaat:
|
zie hier
|
echt he, en maar zeggen dat alle meiden uit het meidenforum lieverdjes en poepies zijn
|
Achja :{ :)
|
:( ik schrok zo erg dat ik naar NW ben gerent!
|
ik heb ook gegilt! nadat ik t hoorde!:(
|
Ik verveel mij :( mis nu al het mf :( :loser:
|
ja ik dacht ook al dat ik er (onterecht) uit was gekickt :'(
|
waar zullen we ons nu op gaan houden:P
adb volspammen? |
iig niet hier, want dit gaat richting chatten :*
|
ik wou al zeggen, gaan we schelden:p
|
Citaat:
|
ik wordt gek
ik MOET dingen kwijt:x maarja die hersenspinsels hou ik wel voor me!! AAAAAAAAAAAAAAARRRGRGGG altijd als je iets niet kan, dan heb je het nodig, of mis je het als je iets wel kan mis je het niet zo snel.. |
ik klik nu de hele tijd op "school".
DAMN korte termijn geheugen:no: |
*afkickverschijnselen*
|
Ik pm de Sedes dus al of ik gebanned was ofzo :p Maar voor mij is het wel ff goed , geen MF omdat me bloeddruk er een beetje van omhoog gaat momenteel.
Evengoed een dikke kus meissies. |
Jah hoor.. godver.. en hoe ga jullie nu uitvinden wie het lek is ? wanneer komt het ongeveer weer terug want dit is echt nix ..
|
:D is het zo heilig voor jullie dan?
|
blijkbaar niet... aangezien er nog wel eens informatie lekt :p
|
waarom verteld iedereen toch telkens dingen door? het is niet voor niets een MEIDENroom en niet voor andere toch?
|
meiden die dingen in het meidenforum posten moeten derhalve ook weten dat het forum natuurlijk wel een prive forum is..maar het blijft nou eenmaal semi-openbaar...ook gezien het verleden (wat zich telkens lijkt te herhalen) van het doorlekken van informatie.. moet mijns inziens toch een lichtje doen laten branden bij meiden om niet zomaar alles daar te posten..., maar meiden zijn iets te goedgelovig hierin denk ik.....(laat ik het maar zo formuleren, het woord naief mag ik immers vast niet noemen :7 :+ )..
de verantwoordelijkheid ligt in dit geval bij de meiden zelf...in geen geval kun je hier naar mijn idee spill nederland of de staff op aanspreken wegens wanbeheer..., het blijft nu eenmaal een vast gegeven dat het forum niet foolproof is...en dat je dergelijke prive fora beter als semi-prive kunt beschouwen..... vooralsnog wordt er nu het nodige onderzocht omtrend de toedracht, en vooral ook hoe we het een en ander kunnen verbeteren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wat heeft electricity hiermee te maken? is ze fb op meiden ofzo
|
Citaat:
|
Alsof er ooit veel persoonlijks in heeft gestaan... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag toch hopen dat de mannen die mij elke keer buiten het mannenforum houden met hun gestem dat ik elke keer onbetrouwbaar zou zijn nu nog steeds vaste bezoeker zijn op het vrouwenforum:wave: |
Citaat:
electricity Super Lid Registered: Nov 2003 Location: bij Tilburg Posts: 2587 komt morgen allemaal naar boven. ik pm jullie wel ff speel je graag voor beheerder ofzzo?:z |
Citaat:
|
:{ Klote dat het zo moet, in plaats van dat die persoon het gewoon eerlijk zegt, please melden als mensen er weer in kunnen, we kunnen duidelijk niet zonder mf hoor!!! :d
|
typisch vrouwen he, altijd maar zeuren en zeuren :z
|
typisch mannen he, nooit iemands privacy accepteren :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kon er al niet meer in...
En ik heb eigenlijk ook nooit iets gehoord van wat er in stond dus ik weet niet wat er allemaal speelt.. Ik blijf erbij dat ik het onterecht vind dat ik er uit ben gekickt maarja.. Ik heb er mee leren leven :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Het mf zat al "vol" voor dat dat systeem er was é;) mss nog maar 3 keer zo'n poll moeten houden.. |
mis het nu al:(
mis m'n mama..:( mis de gezelligheid... :yes: gata minder op forum komen tis nu niet meer gezellig:D |
K wil het mf trug *slaat met vuisten*
|
Citaat:
.. kvecht het vanavond wel uit :9 |
Citaat:
je snapt het niet he? en je zult het ook nooit leren :kwaaist: 8| ja het gaat hier niet om het forum..maar om privezaken...blabla...daar doe je achteraf niets aan..... vanavond amber :p |
*is diep verdrietig* :'(
sjees, waarom doet iemand dan ook zoiets!!! :[ ik wil t MF terug!!! :yes: |
Citaat:
Laten we maar zeggen: De gelegenheid maakt de dief... |
Ik dacht eerst ff dat ik van het mf was gekickt :(
Maar gelukkig is dat niet zo... maar nu kan ik niet over mijn probleempjes praten :( |
Citaat:
|
Wat een gedoe, dat forum.. Ze missen de 'gezelligheid'... Maar dat kan toch ook op ADB ofzo?
Ik begrijp dat ze het forum zo snel mogelijk terugwillen... maar is het forum zijn doel niet voorbij geschoten als ik dit zo hoor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn doel voorbij geschoten dus... |
Citaat:
|
Citaat:
Of ga jij soms naar denkbeeldige plaatsen? Meidenforum vind ik persoonlijk ook veel gezelliger kwa praten en discussieren dan ADB :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen chat-forum, moest je dat denken, want zoals jij nu reageerd doe je alsof het veranderd is in een chatbox :p Verder is de sfeer er gewoon anders. Soms grappiger dan ADB, en soms serieuser dan ADB... Weet niet hoe ik het moet uitdrukken, maar het is gewoon een groepje bekende mensen onder elkaar. Daardoor ken je elkaar al iets beter, en kan je ook beter raadgeven op iets lijkt me. Terwijl op ADB gewoon heel de boel steeds door elkaar loopt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het perfecte voorbeeldtopic waarom MF gewoon leuk is :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het vermoedelijk lek ook.. maar er wordt nog meer research werk gedaan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: ik heb niks gehad hoor :? |
Citaat:
|
Citaat:
Mail? *volgt als forumbaas zelf effe niet?* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en ik wil op het mannenforum...
jullie zijn naief.. dat eventjes dak op het forum was, heb ik genoten O-) |
Wat vond je van de foto's bartje? :)
Of ging je iets anders vragen aan Bobba :p |
Citaat:
|
Citaat:
Kdacht net ook van 'ben ik er uitgegooid of wat is dit?' |
Citaat:
... wacht eens tot staff er eerst uitkomt :{ Het resultaat zal je binnekort zelf wel zien lijkt me... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja Inderdaad Chica zal wel als verdachte gezien worde :+ Want als je ook maar enig contact met Bartje heb word je er meteen uitgedonderd. :+ Hoppa! :+ Ik denk dat er nu een onderzoek komt aan wie van de meiden Bartje in hun MSN hebben :9 En die mogen er niet meer in :+
L_Angeldc ken et ook goed met Bartje vinden dus die word er ook uitgemikt 8-) Mja whahahaha hoe bedenk je het :+ Ik moet toegeven aparte manier van handelen. Alleen is het een beetje voorspelbaar :+ Maargoed, nu heb ik vats ongelijk zeker:yes: |
Citaat:
En dan vergeet ik natuurlijk de mensen die niet hun hele leven op het forum zetten. Die worden er uiteraard meteen uitgelazerd:Y) |
Citaat:
Voor je zo'n dingen gaat zeggen, geef je eigen fout tenminste toe :) |
Citaat:
En same voor L_angeldc waar haal je dat ook van :? Je weet blijkbaar meer dan ons :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je dat ik het hier bekend maak? Of wil je dat ik je PM ;) |
Citaat:
|
Loes toch, dat zijn verbanden die je legt die niet helemaal kloppen :no: Vooraleerst wil ik nogmaals benadrukken dat ik al sinds maanden niet meer het meidenforum bezoek, dus dit verbaast mij nogal, wat er op duidt dat ik uiteraard de enige niet was, wat ik al vaker benadrukt had :z
Ik zie hier dan ook nergens staan dat Chica verdacht wordt, alleen dat Sedes haar naam noemt in een andere kwestie, maar dat doet verder niet ter zake, en daarmee wilde ik t dan ook afsluiten verder (al verwacht ik uiteraard wel die mail van Bobba nog O-)) |
aan alle smileys in misssweetgirls post over chica te zien lijkt me dat nogal.. niet serieus eigenlijk :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
even reactie op miss sweetgirl :
Alsof ik informatie door zou spelen alleen omdat ik goed met bart op kan schieten. Kdoe dat in real life ook niet, dus ksnap niet waarom ik daar nu zou mee moeten beginnen. Als men mij om die reden uit meiden zou gooien... :no: te belachelijk voor woorden dan. |
heeft iemand nog iets zinnigs toe te voegen aan dit onderwerp ipv dat zinloze gedoe?
|
Ja, inderdaad, dat gespeculeer gaat al helemaal nergens over...
En toch heb ik het idee dat het meidenforum verworden is tot een incrowd theekrans-clubje. Maar boeiend. |
Tijs :respect: Hier ken trouwens toch een slot op :? Probleem is aangekaart, en de reden is al gegeven, dus verder vrij zinloos :z
|
Dicht dat lek nou eens .. al zal dat wel een heel gedoe worden ben ik bang :(
-edit- ik vind het echt niet leuk om elke keer van die mails te ontvangen hoor :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie is de lek? loeloe zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
2 als er iemand te vertrouwen is, is loeloe dat wel hoor. ook al is ze 1 kee rin de fout gegaan, zal ze dit echt niet voor de 2e keer doen hoor :no: |
Citaat:
|
Citaat:
dit kan bij leoleo ook t geval zijn |
Als ik dat werkelijk gedaan zou hebben, dan hadden ze me allang te pakken gehad want ik weet dat er sommige mensen me in de gaten houden.
Toen is die fout gemaakt..weet ik. Maar sindsdien heb ik DAT al vast niet meer gedaan, of andere dingen rond liggen bazuinen nofzo:no: |
Citaat:
ik zou me eigen vriendin niet kennen cker :x |
Loes...:+ Die post van jou :d
Trouwens, voor de mensen die het niet geloven, Bart komt echt niet meer op het meidenforum.. maar daar gaat het dit keer eindelijk eens een keer niet meer over:p |
t speculeren gaat maar door blijkbaar, dus niemand heeft nog iets zinnigs te zeggen dus topic gaat op slot
edit: voor de meiden, jullie merken t wel als Meiden weer open is |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.