![]() |
Ik kijk bijna nooit Idols
maar toch ben ik voor Boris
hij heeft een coole stem http://www.clubs.nl/ClubsData/238011...bhome%2001.jpg *van een of andere fan site*8) |
1 Bijlage(en)
Ik kijk altijd Idols:p
En ik ben voor Robin:) |
Ah bah! Robin
daar maakt dat mens van Lifeandcooking aldoor reclame voor |
dat meisje dat liedje van nelly furtado vind ik wel heel goed
|
Ik ben voor Boris EN Robin :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boris is te goed om te winnen :yes:..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben voor Boris! |
Een wildvreemde sprak mij vorige week aan en zei dat ik op Boris leek... Geen idee wie het was, heb zaterdag gekeken en ik lijk er niet echt op.. Alleen mn haar :love:
|
ik boycot idols :Y)
|
Ik ga meedoen aan de volgende Idols :z
|
ik keek alleen de auditie ronden, verder niet meer.
1 x was leuk om helemaal te kijken, maar nou vind ik 't niet leuk meer. :p |
Citaat:
nog nooit een aflevering gezien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk Maut
|
Citaat:
|
ik vind boris een oelewapper!
en alice een stomme arrogante slet en meike een debiele huppelbarbie en marlies vind ik wel vet en robin is een supahgeil joch en erik is ook erg lekker en maud vind ik ook wel oke oja mark je lijkt wel op boris. maar hij is knapper O-) |
Die foto's van Marlies in die plee..
GATVER:kots: |
marlies...:9~ :love:
|
Citaat:
iemand misschien een linkje? :7 |
Ik ben voor Boris!!!!!
Hij heeft echt een hele mooie stem! |
Citaat:
Ze heeft wel een goede stem....aleen ik vind der een btje eng:{ En toch blijf ik bij Boor |
ik heb wel alle afleveringen gezien, maar de namen weet ik nog steeds niet en heb ook geen favoriet
ik kijk het vooral voor de lol en omdat er vaak niets anders op tv is op zaterdag |
Ik vind Boris en Robin wel goed maar waar ik bang voor ben is dat Idols zelf de hand erin heeft(of hoe je dat zegt)en dat ze dan een meisje laten winnen omdat het vorig jaar een jongen was.Het is ook wel raar dat je met de wildcard show kon weten dat een meisje die wildcard zou winnen zodat er precies 5 jongens en 5 meisjes zouden zijn.
|
Ik denk dat het toch het publiek is dat bepaald, kijk nou naar vorig jaar. Hind die was gewoon de beste, en die werd derde. E
En waarom? Omdat al die jonge meisjes van 14 -17 Jim en Jamai helemaal te gek vonden. En aangezien meisjes wat dat betreft anders zijn als jongens kregen ze ook ik weet niet hoeveel stemmen. Ze zouden het eigenlijk moeten invoeren dat er per telefoonnummer maar 1 keer gestemd kon worden, dan krijg je niet van die vertekende beelden. Want nu zijn er straks een heleboel meiden die helemaal verliefd worden op Robin en Boris. En die gaan dan al hun beltegoed verbellen om hun te laten winnen. Brengt natuurlijk voor idols wel veel geld in het laatje, maar de strijd is niet eerlijk. ps. ik vind Boris wel kunnen zingen, maar die Robin dat klinkt echt voor geen meter. Maar dat vind ik bij de meeste zo dit jaar. De enige reden dat ik idols volg is omdat mijn vriendin er naar kijkt en ik niets anders kan doen op dat moment. |
Boris is de enige van de overgebleven 10 die me vanaf het begin opviel. Die gaat dan ook winnen :yes:
|
Citaat:
He bah, nieuwe foto's erbij zelfs:kots: |
Citaat:
geloof er geen zak van:{ |
Citaat:
|
Kweenie
dat haar hoofd erbij staat betekend nog niet dat zij het is kan ook ge foto shopt zijn of ze hebben gewoon 3 echte fotos gedaan en de rest amateurs om het erger te laten lijken |
Citaat:
|
Wat maakt het nou uit dat die foto's er zijn? Alsof ze er zelf voor heeft gekozen dat die foto's openbaar werden..
|
marlies komt hier uit bovenkarspel-grootebroek
wehehe :7 nog nooit gezien though.. |
Tsja m'n zusje was voor die Marlies..... Tot ze die foto's ook zag enzo :{ Nu vind ze der goor :d
Maar ja Marlies zelf schijnt er niet zo mee te zitten.... |
goh...missch gaat ze hierdoor idols wel winnuh
wordt lachen:d |
Ben ik nou de enige die die foto's nou niet bepaald spectaculair vind?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
dik interresant allemaal:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gaat voor erik :9~ :p
|
Weetje wat mij opvalt, niemand kijkt hier Idols..
Maar iedereen heeft een favoriet:p Maar goed ik vind Boris en Alice best goed. |
geil lichaam heb die marlies wel :love:
|
Citaat:
|
Idols heb ik een keer gezien, toen was de pc stuk, anders kijk ik geen tv, maar Marlies is opzich wel knap en kan wel aardig zingen..
|
Ik stem op Marlies, maar ik sms er niet voor ofzo, dat vind ik zinloos.
Ik stem ook alleen maar op Marlies omdat ik d'r ken |
beterz dat meike eruit is want dat was wel de grootste doos van allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
en meike moest er idd uit... ik vind marlies en boris allebei goed maar marlies toch iets leuker :love: trouwens, die eric, donders leuk lekker ding maar hij kan echt niet zingen ;d |
Ik ben gisteren weer gaan kijken... en ik vind Boris echt heel goed!! Maud, Marlies en JK zongen ook wel goed, maar Boris vind ik echt het beste en hij verdient het wel om te winnen!
|
Boris :9~ Hij is de beste.
Die anderen zijn op zich ook wel goed. |
Robin en Eric zijn zo schattig:p
Maar Boris, serieus :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
volgend jaar zijn ze toch weer vergeten :z
|
Citaat:
|
ik haat idols :[
|
Citaat:
Eric kan niet zo goed zingen nee, maar die gozer heeft zo'n goeie uitstraling en doet het zo leuk en vol overtuiging. Denk dat ie het daarom misschien nog wel verder schopt dan velen denken! Als die het zo leuk blijft doen;) |
Oke...Boris!!:Z
|
boris en eric :love:
http://www.janvis.nl/images/artiesten/Idols2eric1.jpg be4etje kut plaatje http://www.rtl.nl/components/shows/i...e2_allecam.jpg rechts :love: |
1 Bijlage(en)
Dan doe ik boris voor je:love:
|
dat haar!!!!!!!! ongelooflijk, daar erger ik me echt aan :no: :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
behalve dat haar moet je voor de gein ook eens naar zn broekspijpen kijken, onder bij zn schoenen :no: :+ |
Citaat:
dat vind ik eigenlijk wel leuk :$ Maar liever omgevouwen:p |
Citaat:
|
bores is koel, en zn haar ook :7
|
Citaat:
|
ik hou van boris.
|
Mja Boris heb wel een lief koppie. Zeker vergeleken met die JK :d
|
1 Bijlage(en)
Jammer van de kwaliteit, scanner doet t niet zo mooi:(
[edit] Toch mooi! Omdat ik hem verkleind heb:p[/edit] |
Vast verkouden ofzo? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk is die erik helemaal zo gek nog niet...qua uiterlijk en uitstraling.. want zingen kan ie echt niet |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Eric is leuk, lekker, spontaan!:) Hij kan alleen niet goed zingen:p Ik weet niet of Boris altijd een rode neus heeft?:p Op tv niet.. (ik heb het naar me zin ja, met die plaatjes:+) |
Zo is tie nog lelijker dan ik hem al vond dus zo'n groot plaatje is echt niet prettig om naar te kijken.......
|
Citaat:
8{ |
Citaat:
Dan kijk je niet, ik vind hem leuk:9 |
Citaat:
Boris of/en Eric? |
Nee ik bedoelde Eric.Ik vind Boris wel iets liefs hebben(behalve dat peenhaar van hem dan) maar ik was meer een Robin liefhebber dus.
|
Citaat:
Robin, inderdaad... Vanavond zien we hem niet meer:{ |
Citaat:
Ben eigenlijk wel benieuwd of het wel komt vanavond... Juliana is toch overleden? |
idols wordt steeds gekker
die elles toch:@ :no: :@ |
Citaat:
maarja. best erg dus dat nu ook ron eruit is ipv alice. :kots: |
Oké, even m'n andere post hierbij zetten:+
Droom lekker verder.. Slaap lekker! Alice--> PUBLIEKSLIEVELING????? :@ :@ :@ Geloof je het zelf? Iedereen vindt dat domme wicht gewoon zielig, en daarom stemmen ze op der. En der halve familie gaat failliet omdat ze zoveel op haar stemmen! Ze was echt SUPERslecht gisteren! En de goede zangers gaan ten koste van HAAR! ALICE, OPROTTEEEEEEEEEEEEEEEEEN :@ Ron was zó zó zó zó zó zó zó zó zó zó zó zó zó goed gisteren, dit is echt oneerlijk! Dat wicht moet nu echt weg! :huh: |
ALice who the fok is alice????
Zij is helemaal niets en ze zit maar te lullen over mijn fans dit mijn fans dat....bla bla bla bla.... der enige fans zijn haar familie........... :no: :notgood: |
lol elles :+
mja, het is nu wel duidelijk welke kant het publiek heen wilt ze kiezen dus niet voor zangkwaliteit, maar alleen om het uiterlijk maar daar steekt de jury wel een stokje voor, een week voor de finale ofzo 8) |
Ik heb weleens een aflevering van Idols gezien maar het suckt echt erg zwaar....
|
Citaat:
Ze kiezen voor het totaal-plaatje:Y) Wat is er leuk aan Alice dan:{ - Ze zingt vreselijk - Ze gedraagt zich nog erger - Zo knap is ze ook niet |
ron was heel goed :'(
fuck alice 8| |
Citaat:
|
de top 8 van gisteren.
1. irma 2. maud 3. ron 4. marlies 5. boris 6. jk 7. eric 8. alice :) |
Citaat:
Mijne... [list=1][*] Maud[*] Irma[*] Ron[*] Boris[*] JK[*] Marlies[*] Eric[*] Alice[/list=1] Ik kijk nu dan alleen naar zangkwaliteiten;) Ik vond Eric dus echt meevallen.. Toen hij zei wat ie ging doen dacht ik: :no: Maar hij viel me alles mee! |
Citaat:
|
Citaat:
Zo hard dat ze er volgende week uit VLIEGT? :yes: |
ik kijk ook geen idols :P
en ik heb ook geen favoriet :P:yes: |
|
elvenkindje lijkt op boris :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat heb jij een lieve avatar :love: like it :* |
Citaat:
|
Citaat:
:p haha ik vind m wel stoer :) |
JK moest eruit. niet omdat ie zo slecht is maar omdat ik em haat. :Y)
top 7 1. marlies 2. boris 3. maud 4. irma 5. jk 6. alice 7. eric |
Poeh eindelijk die stomme doos eruit.
Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen om de twee 'knappe' jongetjes eruit te krijgen weet ik nog steeds niet. Zeker gezien die twee ook nog best aardig zingen.. mijn persoonlijke top 6, nederland zal er wel anders over denken. 1. irma 2. maud 3. boris 4. marlies 5. eric 6. jk vond maud vandaag erg gaaf en is in mijn top 6 wat gestegen. vind eric en jk allebei niet zo veel aan en dan vind ik eric net wat cuter. |
Mijn top 7 van gisteren:
1. Boris 2. Marlies 3. Irma 4. Maud 5. Eric 6. JK 7. Alice Eindelijk is Alice eruit!!! Jammer genoeg moest eerst Ron eruit :( |
mijn top 6
1. Boris 2. Marlies 3. Irma 4.Eric 5. Maud 6. Jk |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
Jezus wat heb ik staan juichen en springen:d Eerst omdat ik het GE-WEL-DIG vond dat Eric niet eens op de kruk kwam:7 En daarna omdat Maud weer terug mocht:love: En daarna omdat Alice eruit ging:D:D:D! Eric niet eens op de kruk, terwijl die baggercommentaar kreeg.. Ik vond het opzich wel aardig, Eric is niet de beste, maar qua zang vond ik het voor zijn doen best goed! JK was echt ronduit slecht gewoon, ik vond het niks:no: En Alice, dat mens.. Nah super dat ze eruit is gewoon:d Ze is echt slecht:9 |
ze kan best aardig zingen. hoorde je ook in die uithaal ergens op het einde
haar timing is echter bagger, evenals haar stemgeluid, wat niet echt prettig is om naar te luisteren als ze laag zingt. |
Citaat:
Ik zei zo keihard YESSSS!!!!! :{ Vet vaag :d |
ben ik nu de enige die marlies echt een super lelijk en stom mens vind, dewi II
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben blij dat Alice er nu eindelijk uit is!! had veel eerder gemogen, gelijk na Meike. :yes: :wave: |
Waarom zegt iedereen aan het begin van dit topic dat ze alice goed vinden :huh:
|
Citaat:
Ik vind Marlies ook echt niet knap, maarja ze kan wel zingen.. |
Die neger moet eruit, die was veeeeeel slechter dan onze schone langedijkse :9
|
Citaat:
|
Citaat:
terug halen van oudtopic:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.