![]() |
nerdisch zijn we ook
in mijn msn zijn praktisch alleen nog leerlingenpuntkomkommers online.. anderen zijn ook freaks 8)
|
in welke categorie val ik? :Y)
|
ach ja:Y)
|
het is vakantie :{ :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slapen?
|
of kapen?
|
Citaat:
8) |
Citaat:
hoogstens jouw broer tussen mijn pus |
Ik heb geen vakantie maar toch...:p
|
Ik heb geen leven.. :z
|
lalalalalaaaaaaa
toen lag ik al een uur te slapen :yes: |
Citaat:
dus. |
Citaat:
|
Citaat:
anders geef ik je pain ;) @ amby |
Citaat:
kom maar tegen mij battlen, ik breek je been ik ben een fenomeen 8{ |
Citaat:
dan heb ik pain aan mn grote teen :rolleyes: |
Ach ga toch heen.
Headliner is echt gemeen. :] |
Citaat:
|
ach ga toch heen
|
Citaat:
|
meld deze post bij een forumbaas, nu meteen !:)
|
een beheerder kan anders veel meer voor je doen.
je hoeft enkel maar even te wapperen met je poen.. |
Ik heb nu even geen geld op zak.
Is het ook goed als ik een knuppel pak?:] |
een knuppel, die breek ik zo in twee.
daar heb jij zeker wat moeite mee? |
Citaat:
ik sla je ook gewoon zo in elkaar geen commentaar dus pak je knuppel maar en doe je best jij wint nooit van je leven een contest :loser: |
*wordt moe van het geblaat*
*en besluit dat ze toch maar slapen gaat* als er wat is zeg t maar op msn, jullie merken wel als ik er weer ben:wave: |
Citaat:
Ach ja, je zult maar kort genieten. Bedenk me net dat ik je ook neer kan schieten:] |
Citaat:
verbale communicatie, dat is mijn inspiratie. een gouden kogel zou van mij nog niet winnen. bruce lee heeft zoveel respect voor mij.. dat die voor mijn lichaam zou springen.. 8) |
Citaat:
Denk maar niet dat ik de moet laat zakken. Pas maar op met al dat zeiken. Anders kom ik straks je bek vol schijten :] |
Citaat:
En ik, ik heb nog meer respect voor een hoopje stront. Dus kom maar op met je inspiratie. het enige wat jij hebt is miscommunicatie. |
Citaat:
ik hoef niet eens me best te doen om je op de feiten te wijzen. miscommunicatie is een vorm van dys-lec-tie. voordat je begint te praten, begin eens met het A-B-CIE. |
Citaat:
Je weet niet eens het verschil tussen realiteit en fictie. Denk jij verder dan mij te kunnen komen. Yeah right , Blijf jij maar lekker door dromen. |
Citaat:
(je wordt beter :7 ) het verschil van realiteit en fictie, heb je leren kennen van kabel teevee. Startrek is voor jou fictie, en realiteit; Sport op Twee. Maar sander , jongeman moet je even horen, nu het zover is gekomen, hak ik je bijna in de pan. nog even en je zult mijn rijmen bekoren. of zullen we samen een biertje drinken; wat denk je ervan? 8) |
Citaat:
En meteen het zinnigste wat je vandaag voorgesteld hebt dan. :thumbsup: |
Citaat:
:p laat iemand anders het maar weer opnemen.. :D |
Citaat:
Anders had ik nog wel mee gedaan :) Jammer dat ze niet zovast op me kunnen stemmen :d |
ok... kom maar op dannnn :+
|
Citaat:
lekker swingen uit de pan.. dan? |
Citaat:
dat lijkt me een goed plan |
naar de ramadan, ben je mal?
jij durft nog niet eens naar carnaval jij een feesten is geen combinatie dat bestaat alleen uit apathie kerel mag, krijg een leven, met jou heb ik echt geen medeleven ik red je van je hoofdlijn voordat je bent aan het eind van je latijn :7 |
Citaat:
|
Citaat:
iek ook resjpect heb voor jou :z |
Citaat:
übergeek & amberaddict <3 || - That which Does Not Kill Me Postpones the Inevitable. :z |
Citaat:
en sterf ofzo :p8| :d |
Headliner
Beheerder 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
slimmurd |
Citaat:
|
verdien jij dat wel? :? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whatever :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.