![]() |
Die Chica toch
Citaat:
|
8|
G*dverdomme8| |
sommige mensen geloven toch ook alles :+
|
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
maar het word ook wel het teddy beer virus genoemd en is vooral voor de mensen die echt helemaal geen verstand van computers hebben en gewoon alles uitvoeren wat ze binnen krijgen van die mensen die bij fout meldingen altijd op yes/ja klikken |
Citaat:
|
en in hoeverre verneuk je je compter door dat weg te gooien? :)
|
Citaat:
|
* GROTE ZUCHT*
Ik heb geen merkbare blijvende schade aangericht op de pc:huh: Oké, waarschijnlijk dan:p |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie zijn echt top:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk zodra je je computer opnieuw hebt gestart. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je nog een computer ? |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag anders ff aan iemand of ze dat bestandje naar je mailen. Kun je het terug in de juiste directory zetten. |
die heb ik gisteren ook gekregen
meteen maar mailtje dr achteraan gestuurd en 1,5 jaar geleden kreeg ik deze hoax ook al8| |
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke windows heb je ? 98 ? Edit : ik heb XP en hier staat het dus ook niet op. |
Citaat:
|
Ow, wat denk je dat ik vind net :+
Ik had een virus, dus check even of jullie het ook hebben. Het is een virus dat eerst 2 weken niks doet en daarna pas toeslaat. Het gaat ongemerkt naar iedereen in je adresboek. Het is heel makkelijk om het te traceren en te verwijderen. Hoe dat moet lees je hieronder. Het virus wat is ontvangen heet: jdbgmgr.exe Het wordt niet opgespoord door Norton of VET. Het slaapt ca 14 dagen en dan infecteert het de computer en beschadigt het systeem. Met alle ellende vandien. Het wordt automatich doorgestuurd naar iedereen in je adresboek, of je nu e-mail verstuurt of niet. Ik heb direct mijn systeem gecheckt en ja hoor. Ik heb het meteen verwijderd. De instructies om het te verwijderen zijn: Ga naar het Start menu en dan naar de optie zoeken en dan bestanden of mappen. In bestand optie, tik in de naam jdbgmgr.exe. Zoek op de hele harde schijf, dus C: .Klik dan op “zoek nu”. Het virus heeft een beer-icoontje wat wordt gevolgd door de naam jdbgmgr.exe. NIET OPENEN!!!!! Druk 1 keer zodat het blauw wordt en druk dan op delete Ga dan naar de prullenbak en haal hem daar ook weg. Dus helemaal van je harde schijf afhalen. |
Zoiets was het, maar dan wel ff wat serieuzer. Maar er stond ergens op internet dat het met Java te maken heeft.
|
Citaat:
Ik zal eens kijken of het toevallig op een andere computer staat hier. |
Citaat:
|
Citaat:
8| sorry, niets te vinden. Weet er iemand hoe je in de command promt verwijderde bestanden kan terug halen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat dat nog werkt met XP. Met 98 en 95 ging het wel. |
Citaat:
|
? moet je dat progje hebben??
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor net van iemand dat je het niet echt nodig hebt, een oom van mij heeft het eens verwijdert en geen last ervan gehad. Wat ik meestal doe als ik een virusmelding krijg is de naam ff opzoeken met google . Misschien een tip voor de volgende keer ;) |
ik heb het bestandje ook:) wil je 'm hebben? stuur ff een pm ;)
|
Citaat:
|
ik heb dat bestandje ook
maar ik vertrouw het niet helemaal... moet ik hem nou verwijderen of niet? :o |
Wil hem best terug ja:)
|
chica ik moet nu werken maar wil best sturen als ik trug ben, moet je ff een pm sturen dan;)
|
ja of nee? :(
|
Zoals ik het al op MSN met je hierover heb gehad. Bij mij doet dat bestand, of ik m verwijderd heb of niet, iig niets bijzonders. Ik heb Win ME.
Ik heb dit mailtje al 2 keer eerder gehad, in beide gevallen verwijderd en verder niks ondernomen. Alles qua java werkte voor zover ik me kan herinneren ook gewoon. Was er wel iets opvallends, had ik mij dat ongetwijfeld nog wel herinnerd. Ik heb dat bestand iig gewoon weer op de pc staan, en naar mijn idee kan dat bestand weinig kwaad doen, zeker niet als je het iig niet opent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het opgezocht, er stond virus, maar er stond hoax achter... Zo'n computermens ben ik niet:{ Maarja, stom, niks meer aan te doen. |
http://www.symantec.com/avcenter/ven...file.hoax.html :z
beter zoeken op officiele sites dus ;) zodra je een warning krijgt via email... ALTIJD wantrouwen. |
Citaat:
*lacht stiekem uit* want ik dacht niet dat er nog mensen zo dom waren zoals m'n vriend z'n ma die een uur lang gillend door het huis heeft gelopen dat er een virus was blablabla, tegen dat ze snapte dat het een hoax is :z En als je het verwijderd dan gaat je computer gewoon trager gaan, dacht ik, kan je moeilijk weten want de broncode van windows is nog altijd geheim. En sommige mensen vinden het niet omdat de zoekfunctie dan niet zoekt in de verborgen en beveiligde bestanden. |
jeetje... je geeft eens iemand je msn adres... en het eerste wat je krijgt... is een mailtje over een virus wat niet bestaat :z
goede eerste indruk hoor :huh: :rolleyes: :d :Y) ps. als er nog meer volgen... mail ze maar niet meer door naar mij :p |
Citaat:
Voortaan kijk ik ook wel beter uit;) En trouwens Sedes, sorry hoor, maar deze pc is niet van mij. Als ik dan een mailtje krijg over een virus, en ik zie op internet staan WARNING: VIRUS HOAX. Hoe moet ik weten wat een hoax is, ik zat helemaal in de stress dat die computer door mijn toedoen gemold zou zijn door een virus wat ik door gekregen heb:{ |
:d vet cool :d
mijn ouders belde me op in stress.. ze dachten dat ze een virus hadden :+ blijkt dus weer iemand anders te zijn die mails verstuurd onder de namen van mensen uit hun adresboek :+ had m'n moeder toch bijna de verkeerde bestanden weg geflikkert :d |
Citaat:
Nou gaaf joh:+ Leuk hé, van die nepmails:) |
Citaat:
heej je pc doet het nog :) doorstuurmails zijn irritant :x |
Citaat:
|
explorer.exe is geen virus chica :o
|
Citaat:
iexplore.exe wel 8) |
Citaat:
|
kan iemand hem mij ook maile :( ik heb hem ooit is int verleden gewist...
en ik krijg altijd een fout melding bij het opstarte van pc, miss dat dat nu wel op houd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.