![]() |
Ban Pfp Onterecht!!!
Hij vraagt!!! of hij het bericht het mag posten!!!
waarom krijgt hij hier een ban voor!! DEZE ACTIE IS TOTAAL ONTERECHT!!! misschien zeg je "zet maar in het andere topic" maar dat is dus in dit geval niet de bedoeling, omdat dat een compleet ander onderwerp is!! DUS!! KOM MAAR OP MET DIE ARGUMENTEN!! |
ik vind het totaal onterecht.. hij vraagt gewoon ofie et mag posten.. kun je de waarheid niet aan loeloe?? zwak hoor!! Chica gaf toch ook toestemming, gezien het toch ook echt over haar gaat!! Te Triest
|
hij heeft meer gedaan dan alleen dat topic openen waar je het over hebt laurens.
|
dan laat die dingen maar zien dat h ij heeft gedaan.. en niet dat ze allemaal snel verplaatst worden naar staff!!
|
en verder wil IK er niets meer over horen, beetje jammer dat ik niet meer rechten heb dan een FB
mgoed, ik ben het helemaal zat al dat geflame rond het meidenforum en mannenforum en die kerels die er een lolletje om lopen te maken e n z o v o o r t ik zie maar 1 oplossing: het meidenforum openbaar maken en daarna opheffen. maar daar is helaas niet iedereen het mee eens? 8| |
onterecht, het gaat hier om een discussie die heel wat leden aan gaat. En discussies waarvan iedereen weet dat die er is kan je niet buitensluiten.
een forum is er voor discussies, en is er eindelijk een leuke uitdagende discussie, wordt deze verwijderd en degene die deze leuke discussie opent gebannen, vreemde gang van zaken :no: |
Nee meiden forum niet opheffen :( dan moet mannen ook openbaar :@
|
Citaat:
trouwens.. ook een beetje onterecht dat je dit zegt... het mannenforum bestaat namelijk veel minder lang dan het meidenforum... wij hebben ook een tijd naar jullie moeten kijken met jullie prive forum.. wij hadden niks! |
Citaat:
|
Citaat:
hehe.. je moet nu niet de schuld op de heren afschuiven he :kots: |
Citaat:
|
openbaar, openbaar
|
Openbaar, openbaar _0_
|
Citaat:
idd alletwee de fora openbaar maken, maar de heren kunnen niet posten en de dames wel in hun eigen forum:p en anders om:P geen gezeur meer:Y) maar ja wat is er dan nog leuk aan?:( |
(Gebruikers momenteel op dit forum: dupke, Nickchange, PFP, Sander0201, FunFair)
:+ :d |
voor dex maakt niet uit of ie openbaar komt.. ;)
|
In het andere topic stond nog dat het ging om daden van PFP vandaag :?
|
ik heb wel een mailtje van pfp waarin staat wrom ie gebanned is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Forumbaas Geregistreerd: Apr 2002 Plaats: Zwolle Posts: 8016 hij heeft meer gedaan dan alleen dat topic openen waar je het over hebt laurens. Of heb ie vanmorgen nog andere dingen gedaan :? |
Citaat:
|
Hallo PFP,
Waarschijnlijk heb je het al gemerkt maar je bent dus momenteel in het bezit van een afkoelban. Dit heeft verschillende redenen. Na het verwijderen van diverse topics van jou snapte jij nog steeds niet dat wij het niet gewenst vinden dat jij steeds een nieuwe topic opent om hetzelfde geblaat. Misschien leek het wel grappig dat die topic uit MF terecht kwam op ADB door onze zeergeliefde vriend bobba, die overigens ook gebanned is. Wij hebben de leden er al vaak op aangesproken dat wij zulk gedrag NIET wensen op ll.com. Wanneer jij na het verwijderen van verschillende topics van jou nog steeds niet snapt dat wij zulk gedrag niet willen, hebben wij geen andere uitweg dan jou een afkoelban cadeau te doen. De duur van de ban is momenteel nog onbepaald. Hier hoort u nog wel meer over. Met vriendelijke groeten Saartje |
whaha die mag ook een cursus zakelijke brieven schrijven volgen :d
|
Schokkend schokkend schokkend :no: PFP deed weinig tot niets verkeerd, hij kopiëerde de informatie niet, vroeg alleen waarom ie weggehaald werd. Maargoed, machtswellusteling tot en met snapt dat toch niet :z
|
Citaat:
|
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie had die mail aangepast en dingen veranderd? :D |
Citaat:
LoL... De mail lijkt mij duidelijk? :D |
Citaat:
|
oke zover ik heb gehoord, bleef PFP topics over die ene topic uit Meiden aanmaken terwijl KK(?) ze steeds wiste, dus nee het is niet onterecht. en PFP moet blij zijn dat t geen normale ban is
|
Citaat:
|
ONTERECHT!!
|
Citaat:
Citaat:
8) |
Citaat:
|
Ten eerste gaat het slechts om 1 topic over het Meidenforum schandaal in feedback en 1 topic op adb waarin stond : "er verdwijnen topics" en waarom is deze dan nog niet op slot? Erg onproffesioneel.
Ten tweede mijn ban is onterecht en iedereen die het tegendeel beweerd heeft alleen maar een hekel aan mij en dat is een ander verhaal Ten derde is dit weer eens het bewijs dat veel (vrouwelijke) forumbazen zo corrupt als de pest zijn waar is de ban voor loeloe! Veel liefs PFP :* en dat is de orginele mail saartje niet liegen |
Citaat:
Nee, want de kopie staat op staff ik geef nooit mijn volledige naam... :loser: |
Citaat:
en een beetje mij voor loser uitmaken omdat ik niet anders kan krijgen dan een harde??? beetje ADB opmerking hoor :no: |
:) Mocht iets genuanceerder maar de man heeft volgens mij wel gelijk.
|
Citaat:
ONGEVEER... Post dan op zijn minst om eerlijk te zijn de originele mail :p Die mail is nog naar meerdere mensen gestuurd door mij om te bewijzen dat ik PFP ingelicht heb :D Beetje dom om hem dan aan te passen. Die dingen kan je op 5sec terug bovenhalen :) Het gaat om het principe :) |
Citaat:
Zo zie je maar hoe je objectief kunt zijn, toen ik onterecht gebanned werd kon hij dat niet zijn :no: |
Citaat:
en wat je zegt: :thumbsup: _0_ |
EN WEEEEEEEEEEEEER ALLEEN DIT TOPIC WAARIN WE KUNNEN DISCUSSIËREN EN OOOOOOOOOOOOHW:@ :@ :@
|
Citaat:
Wat is daar mis mee dat ie een afkoelban krijgt daarvoor? Antwoord op deze vraag eens. Objectief gezien... |
ik geloof dat ik net zo hard topics heb zitte openen in adb over het verdwijnen van dat topic.. waar is de mijne dan? as je zo objectief en goed wilt zijn..
|
Citaat:
Dan krijg jij de jouwe ook nog hé... Ik ban niet... Remember? :rolleyes: |
Citaat:
Ook heeft de man gelijk dat Loeloe er dan zeker een had moeten krijgen, ware het niet dat dit ouwe koeien uit de sloot halen is. |
Citaat:
|
wel met mayo anders lust ik hem niet
|
Citaat:
Ben ik hier de enige met een mond van leerlingen.com? Sjeezes, ten eerste kan ik niet bannen. Ten tweede heb ik enkel die mail naar PFP gestuurd om hem in te lichten. Volgende keer versturen andere mensen hem maar :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
enne beschadig je mooie kapje nou maar niet.. zo komt er nog een krasje op |
Mijn topic is weg
|
Citaat:
|
Waarom iedereen op jouw kap zit..
Jij denkt dat je alles bent, dus denken wij dat je alles kan? |
Citaat:
:z |
as ik zo dat ene topicje lees, heb jij iedereen lopen op naaien en over lopen te halen om chica weg te krijgen.. ik heb wel eens een wijs man horen zegge: wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten..
|
Citaat:
bottomline van het pmmetje was... je probeert de slachtoffer rol over te nemen, zodat mensen medelijden met je krijgen.. en jij weer vrolijk door kan gaan :Y) je lokt de reacties zelf uit naar mijn mening.. bepaalde dingen die je zegt, zijn gewoon te laag :{ bv: Citaat:
|
Citaat:
_0_ Dus nu niet het slachtoffer lopen te spelen :no: |
Citaat:
|
Ban terecht voor mij.
Verder komt dit topic gewoon neer op het feit dat iedereen gewoon op Saar's kap zit, en niet eens meer over pfp... |
Citaat:
|
Ik word helemaal krankjorem knettergestoord van jou..
Jij reageert niet eens op ons? Alleen met je :z smilie. Volgens mij heb JIJ hier het grootste ego. |
back ontopic dus :{ NU
|
Nightwolf heeft mij net bevestigd dat PFP al lopende OW's had.
Eentje lopend van oktober en ééntje van in augustus. PLUS die van vandaag maakt een ban. Weetje... eigelijk had je er beter niet over begonnen, want een afkoelban had weggeweest na 2 dagen... Ik hoop dat nightwolf dit allemaal komt bevestigen... :) |
Citaat:
|
Citaat:
en het gaat verder nogsteeds om pfp.. omdat zij naar onze mening ONTERECHT de opdracht heeft gegeven om pfp te bannen 8| ik heb het helemaal niet op pfp.. normaal hou ik altijd 'afstand' van hem... maar voor deze reden een ban krijgen?? |
Ow, kwil ook nog ff zeggen, er wordt gezegd dat Saar iedereen heeft lopen ompraten in dat topic over chica, maar dat is dikke bullshit, 3 kwart wou haar niet terug, en vond ook dat gans de MF-sfeer eraan ging gaan door Chica,en daar zat Saar voor nix tussen.. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Thnx, maar hou je hier maar tussenuit. Strak heb jij het nog gedaan :) |
JamesBond Rules
|
Citaat:
heb ik ooit ook maar IETS fouts gezegd in het MF?:{ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben voor jou hoor :z |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ga ik ook bij de volgende enquete op jou stemmen bij liefste forummer :love: |
Citaat:
Jullie mogen Bart niet, en ik hou van hem, jaaaaa die mening delen jullie niet dus kortom, ik ben ineens fout:z |
Citaat:
regelnummer is voldoende O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het stom dat ik nog steeds niet becijfert ben in meiden :[
|
Citaat:
maar als je de mannelijke beheerders nodig hebt??? :rolleyes: los die dingen dan ook zelf op :z bovendien heeft iedereen hier op dit forum een mening.. en je kan het recht niet ontnemen dat dex zijn mening mag laten horen :Y) |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Net was ie ineens pleite :( |
Citaat:
|
PFP is gebanned door mij met als reden een AFKOEL ban.
ik heb aan saar gevraagd om de mail te verzenden omdat ik zelf de tijd niet had. ik zal zo spoedig mogelijk de boel uitzoeken wat en hoe of wat en wat er precies gebeurd is. Ik had ook heel het forum plat kunnen leggen of gewoon om het probleem direct op te lossen een aantal mensen direct op status afkoelban te zetten. het laatste leek mij beter. Nog even geduld de mededelingen enz worden bijgewerkt zodra ik thuis ben. *ook heb ik nu nog geen tijd gehad om dit topic te lezen ik heb nu college* |
Citaat:
als ik dit topic over opinie-peiling eerder had gezien en ik kon het fatsoen niet meer op brengen om niet in het MF te posten dan had ik dat nog gedaan ook ... ik keur dat topic ten sterkste af saar , en dat mag je weten ook. publiekelijk mogen ze dit weten ook. het getuigt imho van alles behalve objectiviteit.. |
en hij is weer open, hulde.
nog steeds onterechte ban mijn inziens ;) |
Reactie op bunny in andere topic:
:{ Ik kan het niet verkroppen dat sommige zo achter Saartje aanhuppelen hé8-) En dat mij ineens gezegd wordt dat ik sfeer verziek:{ |
Citaat:
Dat staat overigens ook nergens in dat topic :no: Maar laten we het in dit topic houden bij de ban van PFP.. |
Ik snap echt niet waarom die jongens zoo graag willen meepraten over wie er in het meidenforum mag of niet..
Het is niet hun zaak.. |
Citaat:
Welles:p Zij zei dat omdat zij mij niet vertrouwden de sfeer ook verziekt werd, en dat ik bepaalde opmerkingen had gezegd:love: |
Citaat:
Soit, huiswerk-poging nr 3 |
heb geen zin om alles te lezen
maar vind het gedeeltelijk wel onterecht je mag toch best voor iemand opkomen bij zinloos geweld doet niemand het, en hier kom je wel voor iemand op en dan word je maar gebanned |
Citaat:
@ Chica, ik bedoelde het topic dat op meiden stond, daar staat dat geloof ik niet in :? Nogmaals, laten we het hier voorlopig over de ban van PFP hebben :{ |
Citaat:
En bart zal wel goed genoeg weten welke opmerkingen je hebt gemaakt hé :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja ik denk zo, je bent niet zo dom om jezelf aan de hoogste boom te hangen, en ik zet sommige dingen ook niet op het Meidenforum omdat ik geen behoefte heb dat het hele forum het ziet, ik ben ook geen lek.. dus ik zou je wel heel erg dom vinden als jij het lek was en je ging dat ook nog eens lopen zeggen (in wjd) daarbij komt.. ze kunnen er zonder jou blijkbaar ook in, dus als jij het lek zou zijn, zou het nog geen reet uitmaken :z (ik zeg niet dat je het lek bent) maar dan nog zie ik niet waarom PFP zich er mee bemoeid |
Citaat:
:kots: Bovendien ben jíj in die case degene die de sfeer verziekt. Bekijk jezelf nu eens, wat waren de 3 steek-argumenten? - Ze kan goed overweg met mij - Een of andere opmerking in het WJD-topic - De kleur van het forum (in 1 seconde aan te passen). Wat een bagger-gedoe. En dan in de openingszin zetten dat mensen objectief moeten zijn. Dupke begint met een onnozele mening: Ik mag bartje niet, en chica ook niet, dus ik stem tegen.. L_angeldc komt vervolgens aan met een goed onderbouwde mening, waarin zij de hierboven genoemde flut-argumenten in twijfel brengt. Meteen wordt haar een argument-loze mening verweten. Laura is niet iemand die heel sterk achter haar mening blijft staan, en is dus makkelijk om te lullen, wat ook verderop in dat topic (helaas) gebeurt. Op die manier lust ik er ook nog wel een paar, en heb ik snel 3/4 achter me staan. Hoe triest, maar ik neem ook aan dat een verstandig beheerder als Dextor, die hierboven ook al aangeeft het er niet mee eens te zijn zijn macht gebruikt om in dit soort gevallen boven jullie meidenforum staat, en Chica er gewoon weer in laat. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals cola zegt,al was alles objectief, was ze er waarschijnlijk nog niet ingelaten. En de kans dat dit nu nog gaat gebeuren, lijkt mij klein? |
Citaat:
PFP bemoeide zich er dus mee, aangezien de discussie al eens eerder op mannenforum gevoert was (op aandringen van ondergetekende). Chica was er zonder reden uitgezet, omdat ze mij kende, vandaar dat ik mij aangesproken voelde. PFP wist er dus van, en las nu een topic waarin dat nogmaals aangehaald werd, en wilde er dus aandacht aan schenken. Een natuurlijke reactie, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Als het recht zegeviert zal zij dan ook niet door jullie toegelaten worden, maar door de beheerders, aangezien zij boven de FB's op het meidenforum staan. Ook daar is (voor zover bekend) in ieder geval Amber voor toelating van Chica, Vera weet ik niet, Loeloe is geen FB meer aldaar. |
Citaat:
Ik stem voor :+ |
Citaat:
ik wilde er namelijk mee aangeven, dat sommige mensen nog al de vinger in de pap hebben op het meidenforum en ook met een geheel objectief topic alsnog mensen mee krijgen.. Als het hele meidenforum objectief was geweest, dan was ze er wel ingekomen.. Want de redenen waarom ze niet toegelaten word, zijn subjectief :z. Ik wacht op de eerste die mij een objectieve reden geeft.. Dat bedoelde ik, sorry voor mijn onduidelijkheid |
Citaat:
Ooit al eens aan gedacht hoe zeer de sfeer zal verneukt zijn als chica terug in mf komt? :) Vera was btw er ook tegen dat Chica terug kwam, en wat Saar daarover denkt,is niet moeilijk... |
Citaat:
|
je kunt beter de topic titel veraderen: In de ban van pfp
|
Wat heerlijk, zoveel verstandige dingen te horen :yes: :thumbsup:
Citaat:
|
Citaat:
en dat in de eerste post al niet gebeurde. maar ja deze discussie hebben we al gevoerd in dat topic |
Citaat:
Die 3 opmerkingen waren terecht :) |
Citaat:
pfuu, wat zou dat een opschudding veroorzaken he? ps: waarom ben jij hier geen fb :z |
Citaat:
ik denk dat ze het nooit is geweest eigenlijk :) |
Citaat:
Op jou verantwoordelijkheid? *serieus is* |
Ik kom wel op mannen dan:+
Serieus: Ik las dat topic, en colafles viel mij ook op.. En ik vind dat Amber ook objectief kijkt en l_angeldc(hoe je het schrijft:p) Misschien wel meer, maar zo uit het hoofd weet ik dat dan niet meer. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Reageer dan tenminste eens op mijn reactie ;) Ik stem voor... Als het niet mijn verantwoordelijkheid is :p Als de rest die wil nemen... Maakt het mij niets uit |
Citaat:
Wat moet ik zeggen dan: ja? |
Citaat:
En dat ik dit wat ik hierboven zei, al in staff geplaatst had ook enkele dagen geleden... Van mij mag je er in... maar niet op MIJN verantwoordelijkheid, want ik weet serieus niet of jij het meent of niet... |
onterecht
|
Citaat:
|
Citaat:
... spijt me... :{ :) |
Citaat:
Ik mocht sommige meiden wel, daarom vond ik het soms best gezellig... |
Citaat:
... maar niet op mijn verantwoordelijkheid... Ik weet het gewoon niet... Sorry :) En alvoor je er uit gekicked werd, vond ik je ook topmeid... Dus... :{ |
laat PFP vrij :[
|
De vrouwtjes zijn gewoon TE naief om een lek buiten te houden
|
Citaat:
Ik heb al maanden geleden tegen verschillende Fb's gezegd wie ik verdacht vond (en nee,dat was chica niet, met chica had ik geen probleem tot die bep. opmerking denk'k), de persoon in kwestie zit nog altijd in MF,en er blijft een lek. Maar er wordt niets gedaan om het te controleren... :{ |
als ik chica was zou ik er al niet eens meer in hoeven :$
|
Citaat:
1. Ik weet het 2. Ik zou niet weten hoe forumbazen zoiets kunnen controleren...Dus daar zit je vast. Moet je aan beheerders eens vragen hé :) |
Citaat:
Extra oogje in't zeil houden kan toch ook al helpen? Wie kijkt er continue maar post er zelden tot nooit? |
Citaat:
Ik zit daar ook vaak gewoon te koekeloeren hoor :+ |
Citaat:
Ik vind het zo ook niet echt leuk, straks mag ik er in, kijkt iedereen me met de nek aan:{ Ik heb van sommige nu ook gelezen hoe ze over me denken, verbetert de sfeer ook niet echt. Maar toch, het was altijd wel leuk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zeggen sommigen van jullie tegen iedereen die je eigenlijk niet mag lieve schat.. 8{
|
Citaat:
net zoals het gebruik van ":D en :)" terwijl het een smerige opmerking is bijvoorbeeld |
Citaat:
maar blijf ontopic aub (wat dat ook mag zijn :+) |
1- Zullen we het weer over mijn ban hebben en hoe lang die gaat duren
2- Kan iemand mij nu eigenlijk uitleggen wat de preciese reden is van mijn ban 3- Kan er saartje reageren op de vele emails die ik haar heb verstuurd en dan niet slechts een email met alleen leugenaar erin svp Ik eis het recht op communicatie op aangezien kk me weigerd te accepteren op msn 4- Ik eis een excuus van de gehele staff en volgens mij wordt er met de poll serieus gekloot :wave: |
blijf weg, PFP.....je bent niet voor niets gebanned
|
Citaat:
Ik heb dat op msn gezegd toen je loog daar over. Verder heb ik je niet meer gemaild omdat ik mijn mail nog niet gechecked had... Zal dat zo doen... |
Citaat:
En ik zou niet weten wat ik daar moet op antwoorden. Als jij lullig gaat doen op msn, en mij dan blokkeerd, hoef ik daarom staff er niet bij te betrekken :) Dus bij deze heb je je antwoord :) |
Citaat:
|
Citaat:
SCHAT, wat heb ik je gedaan?:love: |
Citaat:
Maar het is niet zo dat als je er wel in was gelaten dat ik je dan was gaan vertroetelen ofzo, nee ik zou gewoon blijven doen. |
Citaat:
:{ Nah oke.. |
Waarom is PFP gebannen?
De reden is simpel, onze vriend bobba vond het nodig om met iedereen te delen wat er nu in het meiden forum stond door stukken van posts er uit te vissen en deze in aan de bar te posten. Bobba dezelfde gebruiker die mij op msn kwam smeken om weer toegelaten te worden en echt zijn leven had gebeterd en nooit meer sneu zou doen. Wel we hebben het gemerkt zullen we maar zeggen. PFP vond het nodig om na het verwijderen / verplaatsen van het topic van bobba grappig te doen door te gaan posten waar het topic wel niet heen was. En waarom dit topic nu opeens weg was. Uiteraard werd dit topic van PFP ook verwijderd / beslot maar PFP kon sneller topics posten als zijn schaduw en gaf niet op en bleef fijn nieuwe topics maken over waar bobba en zijn vorige topics heen waren. PFP weet natuurlijk dondersgoed dat zijn topics verwijderd / beslot /verplaatst zijn dus schijnheilig verhaal dat hij werkelijk niet wist wat er mis ging hoeft hij niet mee aan te komen. Om PFP voor te zijn heb ik hem toen een afkoelban gegeven zodat de nieuwe topic regen stopte ik rustig Bobba kon bannen, kon kijken wat er allemaal mis was enz. Mijn plan was PFP deze avond nog een mail te zenden en hem op zijn fouten te wijzen en hem dan met een OW weer terug te laten komen en zijn ban dus omzetten in een OW. Gelukkig had PFP een hoop vrienden die dachten laten we verhaal gaan halen waarom PFP verbannen is. En ondanks mijn reactie dat ik alles duidelijk zou maken als ik even tijd had en vroeg of mensen geduld hadden openden figuren gewoon alsnog een nieuw topic met als start post al toegevend dat ze zelf fout zaten. Hierdoor schudde men wat andere beheerders wakker die heel slim zagen dat PFP 2 waarschuwingen had staan en dit dus zijn 3e zou worden en 3 OW’s is een ban. Met dank aan de aandacht omtrent PFP werd dus duidelijk dat mijn originele tijdelijke straf volgens de regels en policy te licht was en is deze dus nu omgezet in een ban zoals bij 3 OW’s in dit geval dus 2 weken. Graag wil ik vragen of de mensen die hier op feedback aardig tekeer konden gaan en nieuwe topics bleven openen. Eens voortaan na te denken. Ook wij zijn mensen en hebben niet altijd de oplossing of het bewijs liggen. Als je wil dat iets goed en eerlijk moet gebeuren dan moet je de crew ook de tijd gunnen om iets uit te zoeken en met een respons te komen. Aan speculeren en spook verhalen bedenken met zijn allen en elkaar opnaaien bereik je helemaal niets. Als iemand van de crew vraagt om even te wachten en niet zo tekeer te gaan neem dat dan aan en doe een beetje chill. Bobba, Deze heer is ondanks zijn beloftes en praatjes dus nu bij deze permanent gebannen. Dit zal ook worden doorgegeven aan onze collega’s op scholieren indien hij daar actief was en het is verder aan hen of zij hier verder nog actie aan willen ondernemen of niet. Dit zal overlegt worden. Meidenforum, Hier blijft het rumoerig om, het blijft voor veel mensen moeilijk om gewoon ergens uit te blijven waar ze niet in horen te neuzen. Jammer maar helaas zijn er van die zwakke figuren zonder zelfbeheersing. Ondanks de super strenge controle en toelating eisen is het wederom mis gegaan. Hoe we verder gaan met het meidenforum zullen we onder de crew bespreken en indien nodig zullen er aanpassingen plaats vinden in het beleid omtrent privé fora. Of het bestaan van privé fora. Indien iemand een zinnige tip heeft kan hij deze melden bij mij of een andere beheerder of anders aan 1 van de 3 forumbazinnen van het meidenforum. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou ff een dingetje willen toevoegen: Ik begrijp dus niet waarom mensen denken dat de toelating tot het MF ooit echt objectief zou zijn?
Dit is altijd subjectief geweest: er is altijd een stemming om iemand wel of niet toe te laten. Persoonlijke meningen spelen dus altijd een grote rol. Chica, ik vind het wel weer erg subjectief van JOU dat je enkel degenen die VOOR jouw terugkomst zijn, objectief noemt. Er zijn zelden harde bewijzen te vinden voor het feit dat iemand een lek is, aangezien het om internet gaat (:rolleyes: ). Ik ken je niet, dus dat speelt bij mij iig niet mee. Mijn mening is iig dat je best een lek kan zijn, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat je t niet bent. Ik heb dan ook uiteindelijk niet gestemd in het beruchte topic 8). Weet je, van mij persoonlijk mag je er in. Er blijkt dat het MF toch nooit echt waterdicht is geweest, buiten jou om, wat sowieso toch ook wel heel naief is om te denken. Ik weet wel zeker dat er nog veel meer gezeik gaat komen als je er in word gelaten, aangezien er idd meiden zijn die kleffe (:p) groepjes vormen. T zal de sfeer niet echt ten goede komen :z . Maar ach. Beslissing aan de beheerders he :z . (Ik volg trouwens weer voor geen kont wie dat topic uit t MF heeft laten lekken maarja :loser: .) |
Citaat:
daarnaast open ik, als er een nieuw lid in komt, eerst een gewoon topic om de meningen te bekijken en eventueel de discussieren. daarna de poll, in de hoop dat er op deze zo objectief mogelijk gestemd wordt :) |
Citaat:
Ik denk dat als chica terugkomt, de sfeer op meiden wel zal veranderen, want (net zoals bruggi zegt) zijn er eenmaal groepjes binnen MF. Ik heb echt niets tegen haar en ik denk ook niet dat zij het lek/een van de (vele?) lekken is. Maar dat men dan gaat zeggen dat ik alleen maar ja had gestemd omdat ik vriendinnen met haar ben vind ik gewoon stom. Ik ken haar niet persoonlijk, ik heb haar niet eens in mn msn. en ja ik ga met bartje om op msn, maar dat was totaal geen reden voor mij om zo te stemmen. Maar goed, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze terug mag ook al wil Saartje haar wel terughalen en dat vind ik jammer. @bartje, wanneer in het 'beruchte' topic word ik omgeluld? Ik was vanaf het begin af aan al van mening dat chica gewoon terug moest komen en ik ben daar niet vanaf gegaan? |
maja iedereen weet denk ik wel dat ik juist niet gestemd had omdat ik wist dat ik niet objectief zou kunnen oordelen wat nog geen eens met chica te maken had eigenlijk.
Verder als wordt besloten chica weer terug te laten neem ik aan dat iedereen er van uitgaat dat ze het lek dus niet is en de sfeer niet laten verpesten. De sfeer verpesten doet chica dan niet dat doen de meiden zelf op dat moment |
@ Koelkast: Is het gebanned, of gebannen? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
schat... ga je verveling wat uiten op MSN... Maar niet hier oké ;) |
Citaat:
En ik denk dat dit topicje wel dicht kan, komt niks nuttigs meer uit *braaf doet* :z |
Citaat:
maar ik heb me vandaag kostelijk vermaakt :d :thumbsup: |
Citaat:
en waar is koelkast, dex of NW nou als je ze nodig hebt om iets te sluiten het is net zoals de politie, als je ze nodig hebt, dan zie je ze nergens, heb je ze niet nodig, dan zitten ze je naast je een bon (OW) uit te delen |
oh ja..dat dit topic kan en mag nu wel dicht 8) :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.