![]() |
Mijn witte goudvis gaat sterven...
... aan overvoeding 8|
Ik gaf hem al 3x per dag eten... En de rest van't gezin blijkbaar ook... En die deed niets anders dan eten... Nu hebben we hem maar appart gezet, en hij is aan't dieeten 8) Hopelijk haalt hij het :'( :{ :'( |
Re: Mijn witte goudvis gaat sterven...
Citaat:
|
Re: Re: Mijn witte goudvis gaat sterven...
Citaat:
Beestje is gewoon te dik geworden... Het enige wat ze kunnen zeggen is hou die appart en geef die weinig eten... En dat doen we nu :{ |
nou wel dr voor zorgen dat ie niet wéér te veel eten krijgt he :p
of te weinig. :+ sterkte aan je vissie ;p |
Geef 'm een luchtbelletje van mij, hij komt er wel door :)
En told ya so! |
Re: Re: Re: Mijn witte goudvis gaat sterven...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Mijn witte goudvis gaat sterven...
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vorige goudvis is gestorven aan een overdosis pijnstillers O-) Dus... Nee... We gaan de alternatieve weg op... Ik zal wel zorgen dat dat beestje hard zwemt, dat ie er bovenop komt zonder medicijnen... |
Re: Re: Re: Re: Re: Mijn witte goudvis gaat sterven...
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan vissen beter te weinig eten dan te veel eten geven!
Ervaring mee, maar dr is nog kans dat t goed komt! Die van mij heeft t ook overleefd en die heeft het daarna nog een half jaartje volgehuoden maar dat was een dopoogvisie:rolleyes: |
Re: Re: Re: Re: Re: Mijn witte goudvis gaat sterven...
Citaat:
|
Citaat:
Maar die's oké hoor *) |
die van mij krijgen bijna nooit te eten en ze zwemmen nog vrolijk rond hoor
Sterkte en ik hoop dat je vis het haalt!:aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De zwarte telescoopvis is in orde 8-) |
is een goudvis normaal niet goud gekleurd?
of zijn die echt wit? ik weet helemaal niets van vissen:$ |
Goudvissen hoeven maar 1 keer per dag eten:huh: En zelfs als je ze overslaat redden ze het nog makkelijk:Y)
|
3x per dag is dan ook wel überveeeel
|
1 keer per dag een beetje is toch al genoeg voor een vis? Tenzij ie groooooot is ;)
|
3x per dag is niet goed hoor 8)
|
Waarom stoppen of stopte jullie die vissen zo overvol... Wou je dat ze op die een sumo-worstelaar gingen lijken?
|
Citaat:
Laat me 12x gemiddeld stellen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt nog niet eens goudvissen verzorgen, Saar... Hoe moet dat dan wel niet gaan als jij en Koelkast kindjes krijgen? :+
;) :* |
Gewoon heel klein beetjuh eten geven :)
|
Citaat:
Dan moet hij ze maar eten geven 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Da's niet grappig 8) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik denk niet dat Wes borstvoeding kan geven *) |
Citaat:
:* |
Citaat:
|
Geen borstvoeding geven is niet goed voor de ontwikkeling van het kindeke...
Zeker geen borstvoeding gehad vroeger? :p :* |
sorry dat ik het zeg maar ik vind het best wel ziek dat je die beestjes niet goed verzorgd :|
Als je geen vissen kan verzorgen, neem ze dan niet. Ik vind het gewoon naar om te lezen.. :| Het is te ziek dat mensen een huisdier nemen zonder te weten hoe ze moeten verzorgen, zodat het diertje uiteindelijk sterft. Die dieren kiezen niet voor jou, jij hebt die keuze gemaakt voor ze te zorgen dus doe het dan ook goed :| ik kan me daar echt zó kwaad over maken.. |
Ik denk dat ze dr wel voor kunnen zorgen maar volgens mij kunnen ze beter afspreken wie dat gaat doen. Hehe want dit keer gingen ze dr allemaal voor zorgen zonder dat ze het van elkaar wisten jah en dan word mr. vis overvoed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
precies... achtelijke familie heb je saartje |:( :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liposuctie?
|
ejh dat dieeten he... dat is toch niet gewoon laten uithongeren of wel?
|
Citaat:
|
8|
|
*zet bbq aan* :9
|
als je een fatsoenlijk aquarium houdt (bak van 1meter) en genoeg groenvoorzieningen etc hebt. dan hoef je je vissen zelfs niet eens te voeren.
hooguit eens in de zoveel tijd wat droge muggenlarven of watervlooien opdat hun dieet niet alleen uit plantaardig voedsel bestaat.. (anders zullen ze vanzelf wel ten prooi vallen aan kannibalisme, iets wat voor vissen overigens vrij gewoon is.... ) |
had ze haar visjes neit eerder bijna laten doodgaan door ze in te koud water te flikkeren?
|
|
Citaat:
|
:|
|
Hopelijk overleeft ie het.
Hebben ze nu een soort weekendregeling zodat ze elkaar wel blijven zien ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het meest simpele huisdier kun je nog niet eens verzorgen... :loser: |
Citaat:
Niet zo lullig tegen Saar he ;) |
Citaat:
Saartje voerde hem gewoon keurig 3 keer per dag zoals het hoort! En het is ook d'r moeders schuld neit! Die voorde meneer vis ook keurig 3 keer per dag! Sarah's zusje was het ook niet, die voorde de vis-man ook netjes 3 keer in een etmaal! En pappa-saar is ook neit de boosdoener! Die gat die minihaai ook gewoon zoals het hoort 3 maal per dag voedsel. Ja! |
"Keurig drie keer per dag zoals het hoort"
Vette vissen :rolleyes: |
Citaat:
|
Vissen.. :no:
Alleen fijn met een gesnipperd uitje :9 nee geintje.. vissen zijn liev! http://www.webdeveloping.nl/forum/im...ilies/fish.gif |
Citaat:
je zou maar met 7 kinderen thuis zijn :+ |
Hadden die arme vissen nooit overleefd.
|
zie net dat ik ook een vis kwijt ben :$
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als we aan't eten zijn enzo, dan gaat ie ondersteboven zwemmen... Volgens mij doet ie het om aandacht 8| |
Citaat:
Die andere twee vallen goed mee :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb opeens zo'n visioen van een stokje met wat spul die vissen eten die voor de vis hangend, op een manier om z'n kopje, en dat ie snel rondjes zwemt om erbij te komen.
Beetje zoals ze bij paarden een wortel ervoor houden, zoiets. |
Citaat:
Mijn vis ging ook op z'n rug zwemmen.. Maar ja toen dreef ie meer want hij was dood :Y) Hij is gestorven aan een ernstige ziekte :( ;) |
Citaat:
Hij sport niet goed Hij is meer een circus typje... Hij zwemt op z'n rug. Bijzonder toch! :p Ik wil ook weer een goudvis :Y) En dan noem ik hem Brainzz :d |
OMFG ik heb echt de dag van mijn leven :d als ik straks thuiskom ga ik mijn vissen gelijk volduwen met eten... en als ze dan VET zijn dan geef ik ze niks meer... kijken wat ze doen :thumbsup: hahahahaha mn weekend kan niet meer stuk :love: :love: _0_ dank jullie wel :*
|
Citaat:
Ik zeg juist dat ie er moet mee kappen 8| Echt... een aandachtsgeil beest is 't jah :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maja mijn cavia heet punky :p En m'n hamster die nu is overleden heette Petertje :{ En m'n vis heette Blub En m'n andere vis heette Jackson En m'n andere vis heette w00t :p (nee niet vernoemd naar) En m'n andere vis heette Fishy spice :d En die zijn nu allemaal dood :p Die vissen dan..... |
Citaat:
katten: Bambi, Rauzer, Tijger, Mimi, Sneeuwitje, Doerakje(r.i.p.) Kazan onze hond(r.i.p) en we hebben nu nog: Simba, Maus en Joepie Mijn geit: Zwabber en dan hebben we Mekkie nog Ons konijn: iceman(r.i.p) Mijn hamstertje: Frodo(r.i.p) visjes: spetter, moby, splash, koos en doos.(ook r.i.p) en dr waren nog meer katten maar daar weet ik de naam niet meer van hoor. |
Als ik nog een vis koop, noem ik die dushi :7
|
wij hebben onsvisje al een jaar of 4 :love:
|
Citaat:
|
visjes hihihi visjes hihihi:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet een actiefe boerderij ofzo, we hebben een camping. |
Citaat:
|
Maagring laten plaatsen.:yes: helpt wel, lees de artikels in Humo erop na *)
|
Citaat:
Sushi is toepasselijker... |
Citaat:
tyskie dit is niet grappig 8| |
De zwarte noemt trouwens Haai 8-)
|
Citaat:
een aquariumhouder/vissenhouder zou dit moeten weten..8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dope 8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.