![]() |
goeie citaten
veel hebben het al in de naam staan maargoed, hier een aantal die ik goed vind (weet niet van wie http://forum.leerlingen.com/ubb/frown.gif :
-="Gelooft u dat trouwen op een vrijdag ongeluk brengt ?" "Natuurlijk, waarom zou vrijdag een uitzondering zijn?"=- -=Trouw niet om het geld, je kunt het goedkoper lenen.=- -=Er zijn veel belangrijker dingen dan geld, maar die kosten ook geld.=- -=Geld is niet alles. Een man met 20 miljoen dollar kan net zo gelukkig zijn als een man met 21 miljoen dollar.=- (meer een mopachtige) -=Zelfs de dood krijgen we niet voor niets, want hij kost ons het leven.=- |
Slapelozen slapen niet omdat zij zich zorgen maken, zij maken zich zorgen omdat zij niet slapen.
Franklin Pearce Adams (1881/1960), Amerikaans journalist en essayist |
Liefde maakt meer kapot dan drank ooit goed kan maken...
------------------ Ik kijk naar al die mooie mensen Ze gaan uit Ze gaan naar huis Je weet het niet |
Citaat:
Wie geen rekening houdt met de verre toekomst, raakt in moeilijkheden als zij nadert. - confucius - Heers door het geven van het morele voorbeeld - Confucius - |
dfrank is sneller op dan je lief is
|
als ons brein zou eenvoudig was dat we het konden begrijpen, zouden we zo dom zijn dat we er toch niks van zouden verstaan
-uit 'de wereld van sofie' en 'het geheim van de kaarten' van J. Gaarder |
Don't follow leaders.
Bob Dylan echt, meesterlijk... |
alles van Loesje!!!
------------------ wees jezelf, er zijn al genoeg anderen |
- Beter eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen (ik weet het, hij is van Loesje, maar hij is gewoonweg meesterlijk),
- Aan het eind van m'n geld hou ik altijd een stuk maand over, - Huiswerk: ik neem de afwas toch ook niet mee naar school? (ook een Loesje, maar ook een hele goeie!) |
Op school hebben we een schilderij hangen dat ooit een leerling heeft gemaakt. En daar staat een citaat bij die ikzelf echt heel goed vindt. Ik weet niet meer precies hoe hij gaat, loop er maandag nog wel even langs, maar het klinkt ongeveer als het volgende:
'If Jezus would be come back today, he should cry' Ofzoiets. Weet niet meer, maar het komt hier een beetje op neer. ------------------ Mijn foto's!! Cool Forum Supercows!! |
Are you looking for someone to change your life ???? A guru a teacher an angel ? Maybe four looking for a holy scripture, or a sacred place to visit. Do not fool yourself . It is al within you.' ------ weet niet van wie die is ------------------ op hoop van zege laten we maar zegge |
Nog een paar kewle:
"If jerry springer isnt educational t.v. than why does it make me feel so much smarter?" "I'm not a vegetarian because i love animals, i just hate plants." "I only drink twice a week, from monday till thursday and from friday till sunday." I dont like flying, it brings me too close to heaven Our world is so good that the guy who created it doesnt even live here. "De Bijbel is het meest gelezen fantasy-boek ooit." Dit vond ik ook wel komisch: Wat grote religies over 'shit' zeggen: Confucianisme: Confucius zegt: Shit is. Boeddhisme: Deze shit is slechts schijn. Hindoeisme: Deze shit heb je uit een vorig leven. Islam: Als je in de shit zit, is dat Allah's wil. Jodendom: Waarom krijgen wij altijd alle shit? Stoicisme: Shit laat mij koud. Osho: Alleen leuke shit is echt. Hare Krishna: Shit, shit, hare rama. Hippies: Shit zit in jezelf. New Age: Visualiseer een shitloze situatie. Katholisisme: Je zit in de shit omdat je zondig bent. Protestantisme: Geef de shit maar aan een ander. Calvinisme: Als je in de shit raakt, werk je niet hard genoeg. Gereformeerde kerk: Geen shit op zondag. Christenfundamentalisme: God stuurt U spoedig GROTE SHIT! Jehova's Getuigen: Laat U door ons uit Uw shit redden. Rastafarians: LATEN WE DEZE SHIT OPROKEN ! |
Citaat:
question: wie is loesje?
|
Geen idee wie ze is, maar ik zie altijd posters van haar hangen overal en nergens..Op die posters staan dingen zoals hierboven bijvoorbeeld...allemaal uitspraken...Waar het op slaat....geen idee, maar is opzich wel grappig http://forum.leerlingen.com/ubb/smile.gif
|
Het enige waar jongens goed voor zijn daar zijn ze niet goed in...
by Loesje http://forum.leerlingen.com/ubb/biggrin.gif ------------------ Ik kijk naar al die mooie mensen Ze gaan uit Ze gaan naar huis Je weet het niet |
School is bijna net zo erg als de gevangenis maar op school moet je zitten EN zwijgen.
|
nog een MEESTERLIJKE van Loesje:
'een bord voor je kop is niet zo erg als er 'sorry' op staat' ik weet t, Loesje is top ------------------ =============== Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet |
Citaat:
|
Citaat:
Voorbeeldje: http://www.loesje.nl/posters/hlposte1.gif |
de meesterlijke teksten van Thomas Acda.. oa mn sig.
De Munnik doet het trouwens ook erg aardig hoor! ------------------ Ik kijk naar al die mooie mensen Ze gaan uit Ze gaan naar huis Je weet het niet |
waarom rennen de wereld draait toch om mij
je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar gewoon mezelf blijf ik weet t ook weeeer van loesje |
Vita turbam - Seneca
|
Ik zei toch al: alles van Loesje!!!!!
Wat je ook doet doe het niet om wat te doen
|
ben eens naar die loesje-site geweest: coool
|
Why Drink And Drive When You Can Blow And Fly
das een goeie voor een anti met alcohol op rijden - campagne |
|
Life is too important to be taken seriously
A painting in a museum probably hears more foolish remarks than anything else in the world Small minds are concerned with the extraordinary, great minds with the ordinary The constitution only gives people the right to persue happiness. You have to catch it yourself |
Bladeren zijn stilten rondom bloemen, die hun woorden zijn.
De wijze weet hoe te onderwijzen, de dwaas hoe te slaan. De liefde is een eindeloos mysterie want zij heeft niets anders, dat haar verklaart. Dezelfde zon wordt opnieuw geboren in nieuwe landen in een cyclus van eindeloze dageraden. Greetz |
De wereld is het eeuwig wisselend
schuim, dat drijft op het oppervlak van een zee van stilte. Bomen zijn aardes eindeloze pogingen te spreken tot de luisterende hemel. Wanneer vrede haar vuilnis gaat opruimen wordt zij storm. Dagen zijn kleurige zeepbellen drijvend op het oppervlak van de bodemloze nacht. De geboorte leidt uit het mysterie van de nacht tot het grotere mysterie van de dag. Blozend van de gloed van de zonsondergang lijkt de aarde een rijpe vrucht, klaar om geoogst te worden bij nacht. De nevel weeft zijn net rondom de morgen, neemt hem gevangen en maakt hem blind. De roos is zeer veel meer dan een blozende verontschuldiging voor de doorns. De verwelkte bloem zucht dat de lente voor altijd heen is. Mijn laatste groet is voor hen, die mij in mijn volmaaktheid kenden en mij liefhadden. greetz plato -liam- |
Bescheidenheid is vaak slechts een eerzucht die haar tijd afwacht
Er zijn omstandigheden waarin afwezigheid van lichaam nog aanzienlijk te verkiezen is boven tegenwoordigheid van geest. Een man van karakter weigert van zijn fouten te leren. Cees Buddingh - |
Als je geld op de bank hebt staan en wat in je portemonnee, en
misschien nog wat in een oude sok, dan behoor je tot de top 8% van de rijkste mensen. |
"Pijn is onvermijdelijk, maar lijden is een keuze"
------------------ Remember My Name, You'll Be Screaming It Later... I Tried So Hard And Got So Far, But In The End It Doesn't Even Matter... |
why would you smoke a cigaret and die,
if you can smoke a joint and fly... ouders doen alsof ze alles weten kinderen doen alsof ze dat geloven in de herfst, plantte ik al mijn verdriet in mijn tuin, en in de lente zag ik dat er prachtige, zeldzame bloemen groeiden... ------------------ Yesterday, I knew nothing, Today, I know that... |
take a blow
feel high fuck a duck and try to fly http://forum.leerlingen.com/ubb/smilies/cwm13.gif [This message has been edited by badeend (edited 16-11-2001).] |
uit de bijbel:
Ik heb raad en praktische wijsheid, ik, verstand. ik heb macht. spreuken 8:14 - That which does not kill, only postpones the inevitable (bron niet bekend) - Fout gevonden is een fout half opgelost (bron niet bekend) And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili et spiritu sancti. (film: boondock saints, however de context waarin dit gebed gebruikt wordt is niet al te jofel ;) ) |
Voor de hele wereld ben je iemand, maar voor iemand ben je de hele wereld... http://forum.leerlingen.com/ubb/smile.gif
------------------ Remember My Name, You'll Be Screaming It Later... I Tried So Hard And Got So Far, But In The End It Doesn't Even Matter... |
->
------------------ De liefde is geen gevoel. Liefde is een teken van gezond verstand. |
Met de dood heb je helemaal niks te maken;
Als je leeft is de dood er niet, als de dood er is, ben jij er niet meer. |
Citaat:
Vind ik een hele mooie. ------------------ Een man past bij een vrouw zoals een vis bij een fiets. |
doodgaan?
da`s wel het laatste wat ik doe! |
Wat de zin van het leven is? ... Als je die vraag niet kan beantwoorden dan kijk je toch eerst naar alle onzin?
Eigen kweek http://forum.leerlingen.com/ubb/smile.gif |
WAT EEN GOEIE TOPIC !!
*Nature provides for us a safty net, what ever we do we can't forget. *Even if there was one truth, you could still make a hunderd paintings of it. *To Know is to Know that you Know nothing, that's the true meaning of Knowledge *Life is a Bitch *I know you think you understand what I mean, But what you don't understand is what I said wasn't what I meant. *I know a guy his name was jack, he broke my hard, I broke his neck. * Dreams come Dreams go, But the next morning I never know. Ik weet niet meer van wie ze allemaal zijn, ik weet alleen dat de laatste een stuk uit een gedicht dat ik zelf heb geschreven is.... -xx- |
|
| | | ____ |||| \/ ------------------ Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Dus waarom zou ik leren? Als ik aan jou denk, dan denk ik aan de duinen. Denk ik aan de duinen, dan denk ik aan het strand. Denk ik aan het srtand, dan denk ik aan de zee. Denk ik aan de zee, dan denk ik aan de vissen. Denk ik aan de vissen, dan denk ik aan de kwallen. Denk ik aan de kwallen, dan denk ik aan jou. |
"Als het ijzer heet is, moet je de kleren strijken." Quincy
"Ik ga nooit over 1 nacht glad ijs schaatsen." Achmed |
je moet gewoon je consuclusies trekken - J cruijf
Je wordt snachts screeuwend wakker en opeens heb je het je bent condecteur - Van mijzelf |
Imagine what you could do,
if you could do what you can imagine... -Eelcotje |
dan kom je in een wirwarboel te zitten :p
|
what doesn't kill me only makes me stronger
stretch arm strong |
Citaat:
mja nog een paar uit de film fight club (jah jah :D) -=On a large enough time line, the survival rate for everyone will drop to zero.=- -=This was freedom. Losing all hope was freedom. =- -=This is your life, and it's ending one minute at a time. =- -=The things you used to own, end up owning you=- -=May I never be complete. May I never be content. May I never be perfect. =- -=You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone else, and we are all part of the same compost pile. =- -= ...you're not how much money you've got in the bank. You're not your job. You're not your family, and you're not who you tell yourself.... You're not your name.... You're not your problems.... You're not your age.... You are not your hopes. =- -=I am the all-singing, all-dancing crap of this world.... I am the toxic waste by-product of God's creation=- |
Als je een boek leest, lees je naar het einde...
:) :) :) :) |
-= The faint blaze of candle of my life, slowly dying like a fire in a pouring rain =-
Children of Bodom |
zie onderste sig
|
dat waar je bang voor bent gebeurd
|
Ik zag ze leven en kan niet vedragen ze te zien doden;
ik hoorde hun smartekreten en weiger hun vlees te eten. Confusius Waarom vraagt u mij, waarom ik op een behoorlijke wijze eet ? Als ik mij tegoed deed aan de geblakerde lijken van dieren, zou er eerder aanleiding zijn, mij te vragen, waarom ik dat deed ! Bernard Shaw Als het vlees eten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat zij zich reeds van hun schuld bewust zijn, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken. Tolstoy |
Citaat:
[/flame] :] |
tis niet mijn bedoeling te gaan ruziën over wel of niet vleeseten, je kan hier mooie/goeie citaten plaatsen en ik vind deze goed.O-)
|
"When in jail, a good friend will be trying to bail you out. A BEST friend will be in the next cell saying, damn, that was fun!"
|
*Toen God de mens schiep naar zijn evenbeeld en gelijkenis pleegde hij plagiaat van de slechtste soort
*Dood zal ik alleen voor de levenden zijn, niet voor mezelf. Ik bedoel, ik kan niet dood zijn. Dood zijn altijd anderen *Het feit dat ik doodga, moet eerst nog bewezen worden *On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux Enkel met het hart kan men goed zien. Het essentiële is onzichtbaar voor de ogen *Women are meant to be loved, not to be understood *Voor het invullen van een belastingformulier moet men filosoof zijn, dat is voor een wiskundige veel te moeilijk *Als u ophoudt vragen te stellen, zal ik ophouden leugens te vertellen *Wie dom is moet slim zijn *Er staan een stuk of zes snaren vals op deze gitaar, maar ik weet niet welke..... *Sinds ik in de auto mijn bril draag is het verkeer veel drukker geworden *"Zijn er nog vragen voor we het examen beginnen ?" " Ja,over welk vak gaat het ?" :Y) |
allesj komt goet
|
Citaat:
If the world is a bitch, i put my dick in the ground. |
life's a bitch and so am I :)
|
Citaat:
je weet dus kennelijk ook nie waar t vandaan komt... |
*Twee regels voor succes: 1) Vertel nooit alles wat je weet
*I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals *Most people would sooner die than think; in fact, they do so *In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates En BoP: Wees vriendelijk tegen domme mensen :* |
BLOED IS GOED
PIJN IS FIJN |
- ter land ter zee en ter lucht, met durex blijf je onbevrucht
- eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet-engines - geef een man een vis en voedt hem voor een dag, leer hem te vissen en voedt hem voor zijn leven (Confucius) - wij draaien om de zon (Copernicus) - A^2 + B^2 = C^2 (Pythogoras) - Good people do not need laws to tell them to act responsibly, while bad people will find a way around the laws (Plato) - If you always do what you always did, you will always get what you always got (Albert Einstein) - Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world (Einstein) - I'm all alone in a crowded room. Even when I scream, no one hears my cry (ene Amy) - Life is anything that dies when you stomp on it! (Cass) - He who hears, forgets. He who sees, remembers. He who does, understands (Confucius) - Win if you can, lose if you must, but always cheat. - Love is like playing the piano. First you learn to play by the rules, Then you must forget the rules and play from the heart. - We are born crying. Live complaining and die disappointed. |
Citaat:
Jeuk is leuk |
The world is full of wonderfull things: Torture and Domination, Revenge and Persecution, Cruelty and Absolution
|
Citaat:
Life is just a dream on the way to death (the crow) |
Citaat:
:] :Y) *) :) :) die is ook goed ja ! |
Born to pull the trigger - black label society
|
pijn is fijn, bloed is goed, let's save the planet and kill ourselves :)
|
Als de wereld rechts draait loop ik links, en andersom !
© annevanderwerfcompany |
als de wereld naar rechts draait, loop ik naar links, en andersom! (c) (FOL production studio) :p
|
Citaat:
|
"I have not failed, I have just found 10,000 ways that don't work." -Einstein
Don't dream it, be it "Our doubts are traitors and make us lose the good we oft might win by fearing to attempt" -Shakespeare ^ deze vind ik de beste :) Strive for excellence, not perfection The fragrance always stays in the hand that gave the rose. - Hada Bejar A man who doesn't stand for something wil fall for anything - Peter Marshall Life is a highway, ride thru i as if you were in a convertable -ikzelf Obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it or work around it. - Michael Jordan If there is no struggle, there is no progress -Frederick Douglas It can't be impossible, because then theres no hope, and there's always hope -Anne Pauleus |
"It's not that I'm afraid to die. I just don't want to be there when it happens."
Woody Allen "Death always waits. The door of the hearse is never closed." Joseph Bayly Death is the GREATEST KICK of all, thats why the save it for LAST. "Since the day of my birth, my death began its walk. It is walking toward me, without hurrying." Jean Cocteau "But your dead will live; their bodies will rise. You who dwell in the dust, wake up and shout for joy. Your dew is like the dew of the morning; the earth will give birth to her dead." Isaiah 26:19 Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan. Als alles meeloopt, dan hebben we een optocht. Geloof Is De Opium Van Het Volk En Junkies Moet Je Af Laten Kicken Het Ware Geheim Van Eeuwige Jeugd Is: Liegen Over Je Leeftijd Het feit dat ik geen idealist ben, wil niet zeggen dat ik geen idealen heb. Het bewijs dat buitenaards leven intelligent is, is dat ze nog nooit contact met ons hebben opgenomen. We are the Nobodies, wanna be somebodies, when we're dead, they'll know just who we are We'll never be as young as we are right now. Wegens een staking bij het KNMI is er morgen geen weer Hij die kan, doet; hij die niet kan, onderwijst. (George Bernard Shaw) Het leven is als een bos, rechtdoor kan nooit. (Oleg Popov) Het zou een revolutionaire verbetering zijn als de undo-knop uit Windows ook in het dagelijks leven wordt geïmplementeerd. (D. de Lange-Ros, Universiteit Twente) Wanneer een diplomaat "ja" zegt, bedoelt hij "misschien"; wanneer hij "misschien" zegt, bedoelt hij "nee", en als hij "nee" zegt, is hij geen diplomaat.(Henry L. Mencken) We kunnen de olifant uitroeien, de dolfijn en de walvis, maar we blijven zitten met de mug. (Lévi Weemoedt) Werk is het mooiste dat er is. Laten we dus altijd zorgen dat we voldoende voor de volgende dag overlaten. (Don Herold) 'k heb er nog meer :] maar die staan op mij cu2, dus als je ze wil lezen: www.cu2.nl/vagesite |
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom?
Meesterlijk, hoe bedenk je zoiets om het nog serieus te menen ook? Verder: - A dirty mind is a joy forever. - If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later. |
Drink bier met je maten niet uit glazen maar vaten :Y)
|
Moeder: verstand, dat heeft ie van zijn vader, ik heb het mijne nog
|
geniet maar drink met maten..
geen liters, maar vaten. |
~De zin van het leven is niet een vraag die beantwoord moet worden, maar een gebeurtenis die je moet beleven~
A. Einstein ~Love you so much it makes me sick~ K. Cobain ~Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee~ |
~Geniet nooit met mate~
|
Citaat:
ik heb em vaker gehoord maar Citaat:
|
Succes is my only motherfucking option
- eminem |
daar gaan we...
* there's no way to hapiness, hapiness is the way > the boeddha *twee mannen keken door de tralies van de gevangenis; de een zag modder de andere sterren *als alle zekerheden wegvallen ben je op de goede weg *lijden is geen straf, het is een geschenk. maar zoals bij alle geschenken hangt het ervan af hoe we het ontvangen. *zoals opgeslagen warmte omgezet kan worden in energie, kan woede die beheerst wordt omgezet worden in energie die de wereld kan bewegen (Ghandi) *stilte is de rijkdom van de ziel, eenzaamheid de armoede (may Sarton) *as the snail whose tender horns being touched, shrinks back into us shelly cave , with pain long after fearing forth to creep again (shakespear) *zoals de aasgieren zachtjes op de takken van een boom landen, maar de hele boom doen schudden asl ze wegvliegen, zo sluipen veel dingen ongemerkt ons leven binnen, maar verlaten ons weer met kracht. kijk uit en wees opmerkzaam op de dingen die je met geweld verlaten. ze zijn de voorboden van groei *als je de duisternis niet kunt ontarmen zul je ook het licht nooit geheel kunnen ontarmen * de rest van mijn leven wil ik nadenken over wat licht is (einstein) *niets is krachtiger dan een idee waarvoor de tijd rijp is *in de muziek van het stromend water klinkt de vreugdevolle zekerheid "Ik zal de zee worden". Dat is geen ijdele arrogantie,het is ware bescheidenheid, want het is de waarheid. De rivier kan niet anders. *leer stil te zijn (pythagor as) *'vrijheid is nooit duur gekocht. het is de essentie van het leven. Wat zou een mens niet geven voor zijn leven (gandhi) *je kunt een man niets leren. je kunt hem alleen helpen het in zichzelf te vinden (Galileo Galilei) *Twijfel is een dief die ons weerhoud daar te gaan waar we hadden kunnen winnen (Shakespeare (heb de engelse versie niet)) *we worden alleen dan onszelf als we ophouden te zijn wat we altijd hadden willen worden. (thomas Merton) *het leven heeft geen zin.. maar ik wel.. |
*Minus stultus est is, cui nihil in mentem venit, quam ille, qui, quod
stulte alteri venit in mentem, comprobat. Hij, die niets kan bedenken, is niet zó dom als hij, die een domheid, door een ander bedacht, prijst. - Cicero * Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is - Friedrich Nietzsche * Wie niet kan liegen, weet niet wat de waarheid is - Friedrich Nietzsche * All things that are, are with more spirit chased than enjoyed. - William Shakespeare * Ik ben de stem die geen stem geeft aan wat al reeds een stem heeft, maar die op de een pijnlijk zwijgen het wonderbeeld van een woord legt. |
*Love your style, love your class, but most of all, I love your ass!*
*Geef me een joint zei de goudvis, dan word ik haai!:] * *If good looks can kill, dont look at me,I don wanna see you die!* *I'm not smiling at you, I'm trying not to laugh!* kVond deze best wel 8-) ! |
Only when you have lost everything, you are free to do anything
|
*If it happens, it must be possible.
(Murphy's Laws) *Law of Selective Gravity: An object will fall so as to do the most damage. *If you mess with a thing long enough, it'll break. (Schmidt's Law ) *Complex problems have simple, easy to understand wrong answers *It's only illegal if you get caught.. *Most "How-to" instructions are languages not of this world. *When everything's coming your way, you're in the wrong lane. *Trying is the first step towards failure *There's no "I" in "team", but there's one in "Kiss my ass!" *Love your enemies, they'll hate it! *The statement below is true The statement above is false (Psychological Paradox) *All wisdom ends in paradox |
Forgive your enemies, but never forget their names.
John F. Kennedy (1917 - 1963) When I do good, I feel good; when I do bad, I feel bad, and that is my religion. Abraham Lincoln (1809 - 1865) (attributed) Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome. Isaac Asimov (1920 - 1992) Only sick music makes money today. Friedrich Nietzsche (1844 - 1900) I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: - 'We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal.' Martin Luther King Jr., Speech at Civil Rights March on Washington, August 28, 1963 If you treat people right they will treat you right - ninety percent of the time. Franklin D. Roosevelt Some people say you are going the wrong way, when it's simply a way of your own. Angelina Jolie I like being a mess, that's who I am. Ally McBeal In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. Robert Frost Live as if your were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. Mahatma Gandhi I existed from all eternity and, behold, I am here; and I shall exist till the end of time, for my being has no end. Kahlil Gibran, "Anthem of Humanity" |
ik weet niet precies wat er allemaal al voorbij is gekomen, maar ik zal d'r ook een paar neerzetten:
* if you obey all the rules, you miss all the fun * niet geschoten is altijd mis * twee regels voor succes: 1) vertel nooit alles wat je weet (Roger L. Lincoln) *iedereen is gek, ik ben normaal *ik denk altijd na voor ik iets stoms zeg (loesje) *good friends are hard to find, harder to forget and impossible to leave * je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon mezelf blijf (loesje) * en natuurlijk: als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. __________________ |
*The Greatest thing you'll ever learn, is just to love, and be loved in return
*It's better to have loved and to have lost, than never have loved.... *I understand thy kisses, and thou mine, and that's a feeling disputation *What stronger breastplate than a heart untainted? *You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time *Beggars do not envy millionaires, though of course they will envy other beggars who are more succesful *Human nature is very perverse, and we only care to hear of another's happiness when we are the givers of it. |
zeer goede citaten zitten er tussen....
"Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat? (W.van Broeckhoven)" "If you can't win the game, you change the rules." "Het leven heeft 2 opties; Heb schijt geen spijt" |
"life is good, life can be better, take my advise: wear a sweather !!!!!"
|
Citaat:
van waar duz? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een droom word pas werkelijkheid, als de werkelijkheid een droom word......
Die heb ik duz ook in het engels In mah signature staan :) |
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Action may not always bring happiness; but there is no happiness without action. Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy. In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. The way I see it, if you want the rainbow, you gotta put up with the rain. If you don't understand my silence, you can't understand my words. If it doesn't kill you, it can only make you stronger It's better to be hated for what you are, than loved for what you're not You don't realize how much you care about someone until they don't care about you. By telling someone you love them you're giving them the easiest weapon to hurt you. A friend is someone who walks in when the whole world walks out. |
goeie citaten
Nee, deze keer geen citaten,
overdenk ik wat ik heb gevoeld,nooit eerder herdacht. De eerste letters op papier. Een duw in je rug Liggen naast je moeder Rennen over straat, met je hond,vallen op je hoofd De eerste bloeddruppels, van jou, hier op straat Zwaaien aan een fietsband,over een sloot Je eerste raamtekening,en je eerste kleurplaatwedsrijd,hopen zo hopen dat je wint Je eerste teleurstelling Slagbal op plein, rennen en het horen rammen van je hart De eerste vernedering, onderuit tijdens ringenzwaaien Eerste dag judo,over de rug van je tegenstander keihard op de mat, bonkend hoofd,misselijk Je vader zien, dronkend en met dubbele tong Mam met blauw oog, we gaan Eerste dag in blijf-van-me-lijf-huis, superleuk Nieuwe mensen, open leren staan Water uit de badkuip gooien,gieren Eerste toneelopvoering,heerlijk die druk Tot het uiterste gaan, niet terugvallen,laten zien wat je kan De eerste soldeermodel,ranzige stank Zo vol trots op je gebakken vaas, de mooiste uit de rij Rondjes rennen voor Pieterburen,gewoon doorgaan De eerste dag schooltuintjes, tot de laatste onvergetelijk Eerste afscheid, verdomme huil kind je voelt je toch klote. De eerste overledende, huil kind huil! Nieuwe mensen maken het je makkelijk De eerste diploma, o nee ik wil door, ik wil hoger, spannend toch? De zoveelste avond uit, ook leuk zonder vriend, maar god, wat doe ik hier Ma huilt, de zoveelste keer troosten Stop nu we gaan hier weg, dit gaat niet langer Nieuwe mensen is dus weer een nieuw begin. Nee ik wil niet veranderen De eerste keer uitgeput, daarna nog een keer,nog eens Nee ma, alles gaat goed! De eerste keer weten, nee bekennen dat ik het niet zal halen ALS ER NU NIET METEEN VERANDERING KOMT! De eerste aanpassing,de drukte in je hoofd verlichten De eerste keer zo blij zijn dat je het hebt gehaald, jij helemaal zelf,alleen Jezelf leren accepteren, dit ben ik en ook al ben ik niet zoals ik wil zijn ik ben trots, dat ik dit beleef en dat ik weet wat ik kan De eerste stappen naar wat jij wil en hoe je dat voor elkaar krijgt geven je een gevoel.. |
*Bij elk kruispunt van je leven verlies je een ik
*Vertrouw op jezelf. Je weet meer dan jezelf denkt *Het mooiste sieraad van de vrouw is de liefde *De geest moet waaien. *Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier *Wetenschap zonder religie is kreupel, religie zonder wetenschap is blind *Ik weet niet welke wapens in de Derde Wereldoorlog zullen worden gebruikt, maar ik weet wel dat in de Vierde Wereldoorlog gevochten zal worden met stokken en stenen. *Veronderstel nou eens dat de waarheid een vrouw was, wat dan? *De vrouw is gods tweede vergissing. *De gebalde vuist is het enige argument tegenover het domme gezicht *Hoe dan? Is de mens een miskleun van God? Of God een vergissing van de mens? |
'Maar als kannibalen met mes en vork gaan eten, is dat vooruitgang?' ('een overtollig mens' M. Biesheuvel)
'Iemand is zijn eigen geschiedenis' (mijn leraar mr Jonkman) 'A life is made up of a great number of small incidents, and a small number of great ones' ('Going solo' Roald Dahl) 'I feel like running away... just to scare them off a little bit' (me) 'Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar hoe je oud wordt' 'Ik droog mijn tranen en kijk naar buiten in de hoop daar het antwoord te vinden dat ik zoek' (me) 'Ik ben zo bang... het is net of m'n leven wegloopt, en ik ren erachteraan' (me) 'Ik heb altijd gezegd dat als je vecht je niet meer bang moet zijn voor bloed en pijn' ('boven' Blof) 'Mensen geloven wat ze willen geloven' (me) 'Als je treurt om een overledene, treur je in de eerste plaats om jezelf. Het getuigt pas van echt liefde als je diegene los kunt laten en de herinneringen koestert' (Gandhi) 'Ik weet niet waar ik heen wil maar ik wou dat ik er al was' (Adele Bloemendaal, 'De Vedette') 'Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wilt' (Hero 'All Stars') 'Achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering' 'Het verleden heeft je gevormd en de toekomst stuurt je. In het heden alleen ben je gelukkig' (inzicht tijdens een CKV-les) 'Nee, ik moet niet weg, ik GA' ( 'Leeg lichaam' Monique Bartelink) 'If this is what I want, then why don't I enjoy it?' (me) 'Ik ben niet alleen maar het voelt zo eenzaam' (me) 'There's no choice that doesn't mean a loss' ('Oranges are not the only fruit' Jeanette Winterson) |
Every man dies, But only a few men really live
William Wallace at the Battlegrounds of Falkirk 1600zoveel |
*Een Engelsman denkt zittend, een Fransman staand, een Amerikaan hard lopend, een Ier na afloop
*Bestaat er zinvol geweld? Ja, wat dacht u van opvoeden! *Geloven is zeker weten dat je twijfelt *De mens leert meer van lijden dan van genot *Niemand is gelukkig. Wees niemand! *Angst voor de dood is niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het leven *Als je de tijd na de donder vermenigvuldigt met de snelheid heb je de afstand. Dus als je de afstand deelt door de snelheid weet je precies hoe snel je geteld hebt *Poëzie, zo moeilijk niet, op alles rijmt wel iets. Behalve dan op waterfiets, op waterfiets rijmt niets *Vind je het gek dat mensen de politiek niet meer serieus nemen, als de politiek 'de mensen' niet meer serieus neemt! *Waarschijnlijk is de echte reden waarom mijn vrouw en ik kinderen hebben gekregen dezelfde als die van Napoleon om Rusland binnen te vallen: het leek zo'n goed idee *Onze gedachten zijn vrij *Heb geen angst voor de dood, want zolang wij er zijn is de dood er niet en als de dood er is zijn wij er niet meer *Voor wie lief heeft is niets te zwaar |
Jeroen van Merwijk: Het leven is kut kut kut kut en nog een keertje kut;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zie de sig van menig forumlid.
|
Wilt ge vreuge vermenigvuldigen, dan zult ge moeten delen
Pythagoras Gelukkig zijn is een kunst, maar niet iedereen is een kunstenaar Only your real friends will tell you when your face is dirty Sicilian Proverb Een vriend is iemand die aan komt lopen als anderen weglopen Walter Winchell (1897 - 1972) Van de maan af gezien zijn we allen even groot Multatuli |
It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you're not
Suicide is just a way of telling God : "You can't fire me....I QUIT!!!" als away message bij aim is niet echt een quote maar toch : "If you were my homework, you'd be long and hard and I would be doing you on my desk right now" |
als je zit
sta je niet recht |
-99% van de mensen heeft geen smaak
-tsja..je kunt moeilijk doen of niet -the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return (dies uit moulin rouge) |
Reality is wrong, dreams are 4 real.
uitspraak van 2pac |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.