![]() |
hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
nou jah, hoe zullen jullie als liefste dood gaan? en waarom?
ik zal het liefste dood gaan met het lot in eigen handen en dan van een gebouw afspringen of zo, gwn met de gedachten van als ik nog een stap verder zet dat je dan dood op de grond ligt |
een natuurlijke dood.
|
In slaap vallen en niet meer wakker worden
|
Zoveel mogelijk pijn
|
Citaat:
|
zeg ik liever niet, word ik nog als gek bekeken:@
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik 90jaar ben...en dan zo tijdens de sex
wham..dat lijkt me phat :D |
Citaat:
JAaaaaaaaaaaaaaaa phat :no: |
Rustig inslapen zonder dat ik het in de gaten heb.. zonder pijn..zonder dat ik het zelf weet
|
Ik denk in de armen van mijn vriend
( dat is natuurlijk niet leuk voor hem) |
Citaat:
|
Citaat:
en anders euh.. op die leeftijd zal je dat echt geen hol meer interesseren denk ik hoor elvenkindje 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een dood met eer, dus onder het sporten ofzo...
|
Citaat:
|
hmm ja.. het liefst zonder familie of vrienden erbij ofzo
dus in mn slaap zou best wel kunnen als ik vantevoren weet dat ik nog een dag te leven heb zou ik gewoon de eerste de beste trein naar amsterdam pakken, flink aan de drugs en miscshien zelfs nog naar de hoeren gaan 8) |
Citaat:
Ik zou vreedzaam op me bedje willen overlijden als ik al oud ben, het liefste met me familie om meheen. |
weet ik veel :| doodvallen ofzo?
|
Citaat:
volgens mij ga ik dood door doodslag :p |
zolang het zonder pijn is en ik afscheid heb kunnen nemen
|
Citaat:
|
ik zou zeggen sterven door het redden van 1 van men vrienden
dat zou wel ideaal zijn al hoop ik dan dat die persoon zich niet de rest van zijn/haar leven schuldig voelt anders wil ik ergens op een wei of veld onder een mooie sterrehemel sterven, en lang genoeg nog in leven te blijven voor te weten dat ik aan het sterven ben je sterft maar 1 keer he |
't liefst zon heldendood zoals in Pearl Harbor of zo ... zou wel mooi zijn ... zit er toch niet in dus dan graag iets spectaculairs ...
|
eentje met veel pijn.
wil het verdomme wel merken dat ik sterf. |
Citaat:
|
Re: hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
Citaat:
met de gedachte bij god, zo wil ik dood gaan! en iedereen eerst om vergiffenis vragen |
Ik wil samen met heeeel veel onschuldige mensen dood gaan 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
populaire bart simpsons opmerking 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meeste skins weten niet eens waarom ze skin zijn laat staan dat ze weten voor wat het staat dan is er nog het verschil tussen metal skins en hardcore skins normaal geloven jullie nog steeds niet dat de holocaust bestaan heeft of weten jullie gewoon niet wat het betekent? :p |
Op een feestje , terwijl Dr. Lektroluv draait , op de dansvloer aan een overdosis terwijl ik prachtige beelden hallucineer
|
Citaat:
|
een helden dood :'(
|
Citaat:
Ik ben skin omdat me vrienden dat ook zijn http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D klinkt gek.. maar ik wil door m'n kop worden geschoten :huh:
maar dan wel zeg maar als ik op m'n sterfbed lig :huh: ik ben om 1 of andere vage reden nieuwschierig hoe dat voelt :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ant lachen omdat ik jouw dom vind :loser: |
Citaat:
|
ik wil koelbloedig doodgeschoten worden :7
neeh; gewoon een hardstilstand in je slaap. Zonder pijn en dan heb je meteen al je goede kleren aan :) of wat vivelavete zei, beviel me ook wel :z |
Citaat:
moet voor de meeste vakken niet meer komen :p dus tjah wat ga je nu zeggen? dat ik een strever ben? :p of moet ik is beginnen posten waar skin allemaal voor staat dan zullen we eens zien hoeveel mensen van dit forum jouw nog moeten hebben :rolleyes: |
trouwens om dan nog maar even ontopic te blijven
met langzaam sterven bedoel ik zeker niet zo'n slepende ziekte van een jaar en zoveel neen een twee uurkes zal al meer dan genoeg zijn denk ik spijtig dat je zo'n dingen niet kunt kiezen maar al zeker niet aan ouderdom dat betekent zoizo dat je eerst ziek moet worden je lichaam takelt af, je wordt dement neen geef mij maar iets anders |
phuuu wat een onderwerp ook :no:
|
Citaat:
denk jij nooit na over de dood? zo'n raar denkbeeld is dat toch niet? |
Geplet worden door een koelkast :D
edit : Lijkt me trouwens toch niet zo fijn :+ |
Citaat:
zo zwaar over nagedacht? |
Mezelf door me hoofd schieten met een Zilverkleurig pistool met een zwart handvat met een mooi iets erin gezet (maar geen tribal denk ik).
|
Volgens dit topic kun je nadat je in een klap onthoofd bent je lichaam nog zien liggen voor 10 sec. ofzo. Lijkt me wel cool opzich. In die 10 seconden zul je vast geen medelijden krijgen met jezelf. 8)
|
Citaat:
ik zou heel graag lekker oud willen worden en dan gewoon in mijn slaap het loodje leggen.... maar voorlopig wil ik er nog niet mee bezig zijn |
ik snap niet hoe je in je slaap zou willen sterven
doodgaan doe je nu maar 1 keer in je leven 1 keertje doorzetten en je bent er van af waarom het dan niet meemaken? of is er een soort angst voor de dood? |
Citaat:
|
Citaat:
maar weet je zelfs niet beseffen dat je doodgaat dat idee vind ik nog angstaanjagender dan het wel te beseffen moet een rare droom zijn |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
awm is voor lamers scouten!! :p |
maakt me eerlijk gezegd nietzoveel uit.
dood ga je toch. |
Verdrinken, maar wel pas als ik heeeeeeeeeel oud ben.
|
Natuurlijk, en zonder pijn als dat kan :+
|
Citaat:
toch zo lang mogelijk je adem inhouden paniek en dan langzaam en pijnvol je longen laten vollopen met water... |
wa
In de armen van me man aan een hartstilstand :love:
|
Citaat:
doe mij maar gewoon in mn slaap. |
wa
Whauah verdrinken, dan loop je gewoon langsaam vol, en dat voel je hoor!:'(
|
Mijn grootste angst is verdrinken.
Leegbloeden is best een mooie manier van doodgaan, tis alleen nogal vreselijk voor de nabestaanden :{ (en ook best ranzig) Maar ik hoef niet lang te leven, als het maar de moeite waard was om ervoor op de wereld te komen :) |
Mezelf ophangen in het bos (in een weiland is zo frustrerend) en dan eerst nog ff genieten van de natuur om me heen en heel m`n leven nog is langs lopen.
Ik zou `t alleen nooit echt durven den`k :{ |
Hebben jullie dan nooit gehoord dat verdrinken het mooiste schijnt te zijn wat er is, om dood te gaan?
Je ziet je hele leven in een keer aan je voorbij flitsen, alle belangrijke hoogtepunten:) Weet dat het ook doodeng is hoor, ben zelf ook een keer onder water geweest zonder dat ik iets kon doen. |
euthenasie is fijn. hoef je teminste niet door een hel te gaan
|
Citaat:
[edit] laat ik er dan ook gelijk even bijzeggen dat dat komt omdat ik op mijn negende een ongeluk heb gehad waarbij ik een slagaderlijke bloeding had, en op het randje van de dood heb gezweefd |
Citaat:
verder verdrinken lijkt me echt een mooie dood.. dat schijnt ook de mooiste dood te zijn :) en onderkoeling schijnt een dood te zijn die je helemaal niet door hebt :) |
Ik weet nog niet hoe ik zou willen sterven maar weet wel dat het voor mijn dertigste moet gebeuren.
|
Gaan slapen en niet meer wakker worden. Ja, dat lijkt me echt het fijnste :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, zoiets ja....
|
Zoals die Engelse komiek, Tommy nogwat. Op het podium. Het liefst zonder te veel pijn.
|
lijkt me niet leuk om naar een optrede te gaan kijke waar ineens zo iemand doodvalt hoor! veel hebbe der volgens mij dan een trauma aan over, en dat wil ik toch wel niet zelle!
gewoon als ik aan het slape ben in de arme van m'n vriend! :) |
Re: hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
Citaat:
Waarom? Omdat als iemand dat doet ie gewoon een puur hart heeft. |
Ik zou graag dood willen gaan zonder pijn en angst, in alle rust, als ik heel oud ben geworden.
|
Re: Re: hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
Citaat:
|
Citaat:
:+ ontopic: gewoon in slaap vallen als ik heel oud ben, en niet meer wakker worden.. dat lijkt me toch het meest vredig.. verdrinken schijnt trouwens ook geen pijn te doen. en schijnt zelfs nog een mooie dood te zijn ook.. aangezien je hersens je pijn uitschakelen.. en je daarna alemaal kleurtjes gaat zien enzo (en nee, niet meegemaakt.. gezien @ discovery en 't lijkt me niet dat die bullox praten :)) |
Re: Re: Re: hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
Citaat:
heb ik het al gedaan dan? |
Ik zou het liefst een natuurlijke dood willen hebben en dan in mijn slaap.
|
Re: Re: Re: Re: hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
Citaat:
nee, maar je zegt dat je het liefst zo dood zou willen gaan omdat je dan een puur hart hebt.. dan doe je het niet spontaan meer, dan leef je ernaar toe :+ |
Re: Re: Re: Re: Re: hoe zullen jullie het liefst dood gaan?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8) dan heb je het over een andere definitie |
hahahah als ik het einde zie nadere en weet het gaat met veelpijn dan een spuitje... maar 1 ding voor mij is al zeker in een tehuis stoppen ze me niet als ik oud ben dus als ik daarheen moet wordt het dus al me dood
|
Lekker rustig in mijn slaap. Nergens last van, geen pijn. Iig niet in een verzorgingstehuis, terwijl ik zo dement ben als een deur. Dan hebben anderen alleen maar last van je, dat lijkt me toch ook niets.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.