![]() |
Wat heb je vandaag aan ? topic 109867
Goed ik draag nu:
- een roze lacoste-polo :thumbsup: - een rood shirtje van only met lange mouwen eronder - een zwart hemdje van de hema - een zwarte boxer van de hema - een zwarte driekwartbroek met wit/zwarte streep aan de zijkant van stuka - rode enkelsokjes - een zilveren enkelbandje - mijn rode dieselbril - mijn adidasjes met nieuwe rode veters :thumbsup: |
ik draag nu
een blauw lacoste polo een spijkerbroek van replay zwarte schoenen boxer en sokken |
Citaat:
:7 :+ |
Citaat:
|
Indian Rose spijkerbroek
Zwart truitje erop zwarte sokken en ondergoed Oorbellen Diesel Horloge |
niets :$ ik lig nog in bed :p
|
wit t-shirt
oud Australian jasje :$ spijkerbroek blauwe nikies 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Wel lekker om 's ochtends in te lopen. ff snel aanschieten enzo :) |
Citaat:
nee op zondag ochtend heb ik ook wel mn ausie nog aan hoor :yes: :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen een boxer :9
|
Citaat:
|
Sokken (zwart)
Boxer (??) Tie-sjeurt (e-sprit) Lichte blauwe vale spijkerbroek (van de forecast) Donker blauw vest (van XL...onee mavi and sons) :thumbsup: ik zie er goed uit :7 |
Kleren :D
|
super lichte spijker broek
truitje van de forecast :) euhm twee halve sokies:huh: blauwe gymps en string en bh van snoopy!:love: in bordeaux rood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Witte t-shirt BH
witte string Zwarte broek Zwart truitje :) |
Citaat:
|
wit truitje met rode sterren..
zwarte BH legergroene rok zwarte string zwarte sokken (half) en vans en een kralenketting, ring en baby-G horloge en dat was het |
Citaat:
|
ik zie allemaal nieuwe... kartonnetje :?
|
Citaat:
:notgood: |
Citaat:
En pakspul wat is s.com ? |
Citaat:
|
turqoise boxershortie
geen sokken en bh zwart topje met open rug en sluiting in de nek zwart aansluitend truitje met lange mouwen en kraagje donkerblauwe broek van Loïs , nogal losjes aan de benen geen schoenen |
Citaat:
|
* Rode broek
* hempje met roze, blauwe en witte streepjes * rode instappers ( of hoe je dat ook zegt) * string met zebraprint * zwarte bh :) |
-witte sokken
-blauwe heupspijkerbroek -licht blauwe string -een creme kleurige bh - een zwart truitje met zilver kleurige vlek ofzo op de voorkant, waarvan de voorkant in reepjes is geknipt en achter die reepjes zit zwart gaas :+ Geen gewone zwarte truitjes voor mij :+ |
gele kill bill schoenen
nijntje sokkenr eplay spijkerbroek met een hele vage uitlopende over de grond sleurende pijp zwart hemdje blauw fred perry vest zwarte string en bh :+ |
Citaat:
|
blauwe longsleeve van h&m
trainingsbroek (had eigenlijk een grijachtige replay broek aan maar die is natgeregend groene (:'() puma (8-)) sokken zwarte boxer |
- licht gestreepte spijkerbroek
- wit truitje, lange mouwen met dingetjes en tekst - witte bh en boxer(heb ze ontdekt, zitten echt heerlijk:9) - witte oorbellen - 2 armbandjes - oja sokken - haarelastiekje - 2 schuifspeldjes - 4 ringen - horloge - ketting Genoeg details?:p |
Citaat:
In dat geval :d -10 ringen -horloge -7 oorbellen -armband -haarelastiekje, donkerblauw :+ |
details:
fel gekleurde kralen ketting 2 duim ringen diesel horloge 2 fel gekleurde armbanden en een enkel met steunverband |
gewone kleur spijkerbroek (van the sting)
zwart truitje met lange mouwen (hennes) wit bloesje met grijze streepjes en korte mouwen (hennes) zwarte sokken+string+beha pumaatjes oorbellies (ringen en knopjes) horloge hmm :+ |
zwarte sokken tot aan m'n enkel
beige, linnen, lange broek lichtgroene, katoenen trui wit topje donkerblauw bh met ruitjes zwart onderbroek kapotte haarspeld één oorring in elk oor uurwerk en donkergroen armbandje |
rode snoopy string
zwarte bh blauw gestreepte rok bordeaux topje (studeer-outfit dus ;)) En details: 3oorbellen 11armbandjes horloge 3ringen 2 elastiekjes |
hier de derde met een rode snoopy string aan haha :+
+rode bh + donkerblauwe strakke spijkerbroek van Bogart Sister (:? ) + zwarte riem + zwart topje van Zidane + witte trui met V-hals en hoge kraag die vooraan kruist 8) + zwarte laarzen ONDER mn broek (laarzen over broek heen vind ik er echt niet uitzien |:( ) + sokken (kleur is me even onbekend, geen zin om laars uit te trekken) + oorhangers met sterretjes + kettinkje met sterretjes |
bloesch en broek.. en sokker en boxer :)
|
zwarte adidasjes
zwarte sokken licht beige ribbroek van de WE :d zwarte longsleeve van de WE :d donkerblauwe boxer en dat was het wel ohja..toenstraks ook een beige jas van de WE :d :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
van onder naar boven
schoenen : esprit sokken : met zo'n eend drop (h & m ) spijkerbroek : van de blue factory string :+ oh riem om mn broek (zwart) rood v-hals t-shirtje bh uiteraard zwarte armbandjes zilveren ring (2) oh en een elastiekje met een bleom (rood) |
- zwarte polo van lacoste
- trui van tommy - jeans waarvan ik niet weet hoe ze die kleur van blauw noemen - teenkousen - rode kanten bh - rood met witte string van snoopy - zilver horloge - zilver tongpiercing - zilver met witte navelpiercing - bruine of paarse rekker - knieverband genoeg? :p |
- polo scapa (ja ik ben een ongelooflijke snob :p)
- jeansbroek - kousen - boxer that's it :d |
beetje grijs/groen broek van meltinpot
sokken (2 paar) snoopy string (hoe orgineel) rode bh oranje hempje lichtblauw truitje. |
net gedoucht, nu
pyjamabroek met lichtroze&aubergine&witte streepjes (geblokt) van esprit (pyjamajasje ligt beneden, das te warm) aubergine hempje (hema) pantoffeltjes :) |
Citaat:
(gelukkig is dit een erg interessante toevoeging 8) ) |
Citaat:
*heeft stuk of 5snoopy string* wat waarschijnlijk nog meevalt En ik heb ook oorbellen met 6sterretjes aan aan.. toevallig van de six?? |
spijkerbroek (garcia)
zwart truitje waarbij het lijkt alsof er een wit bloesje met zwarte krijtstreep onder zit zwarte gympies witte sokken donkerblauwe kanten bh met bijpassende string zilveren kettinkje ring 4 oorbellen |
gele kill bill schoenen
hello kitty sokken zwarte vage broek van een of ander vaag spul gele tanktop geel vest ketting 2 fel gekleurde armbanden 2 ringen horloge owja en string en BH met koeienprint :+ |
- wijde meisjes-skatebroek van stuka
- blauwe allstars - adidas-jasje - shirtje van Mark Foggo's Skasters - zwarte bh - zwarte boxer - halve regenboogsokjes - zilveren enkelebandje en roze zweetbandje |
Op het moment alleen een zwarte boxer.. Moet me nog ff aan gaan kleden
|
heb een andere broek aangedaan :+
heeft nu een zwarte soulbrouk aan van uhh dat ripstof :p |
- Lichtbruine ribbroek van G-Star
- Donkerbruine trui van Chasin' - Grijs t-shirtje dr onder, weet niet welk merk. - oerdegelijke grijze boxershort - zwarte sokken - bruine schoenen van een merk van Invito :? |
-Replay spijkerbroek
-Wit vestje -Zwart topje eronder -zwarte sokken -zwart ondergoed -swatch horloge -zilveren oorbellen -dkny schoenen |
Rode carsbroek
Wit shirtje met dat chinese mensje erop, pucca geloof ik:+ zwart ondergoed Niks in m'n haar 4 ringen 2 oorbellen ketting 2 armbanden horloge |
vandaag:
- Rode lacoste polo - bruine rib broek van G star - ring - koningschakel armband en ketting - boxer met snoopy :p - sokken - schoenen |
net ff gedoucht want ik had gesport enzo dus weer andere kleren aan
- rode 3kwartbroek van overzeas - blauwe allstars - lichtblauw hemdje van de hema - bandshirt van the bips - super de boer shirt - super de boer sjaaltje moet zo werken dus :p |
-zwarte enkel zokjes
- witte adidas van heel lang gelee:p - Blauwe wolkjes string - Donker blauwe jeans - Zwarte bh - Donker blauw Pinkpop t-shirt - Me horloge heb ik eigenlijk OM maar oke:p - me peace hanger - 2 ringen |
behalve m'n rok eigenlijk volledig in het zwart vandaag ...
zwart uitgesneden t-shirt zwarte bh zwarte onderbroek beige rok mijn polshorloge en een paar oorbellen |
Citaat:
ik heb maar 2 snoopystrings en 2 snoopyboxertjes 8) |
zwart t-shirt, levi's 501, geitenharen sokken, legerkisten. +ketting om en oorbel in
|
Ik draag nu:
- zwarte Hugo Boss polo - daaronder een wit t-shirt van Slazenger - een Digo broek, lichtgekleurd/cremekleurig - zwarte boxershort - witte sokken (merk weet k niet) - M'n Tommy Hilfiger schoenen - Titanium prisma-horloge |
Citaat:
|
van beneden naar boven
# esprit schoenen # Blauwe sokken # Spijkerbroek # Blauw gestreepte riem # Zwart spaghetti hempje # Blauw v-hals tshirt eroverheen # armbandjes en da wast |
gif groene polo
witte polo (ja overelkaar ja:+ ) zwarte 3/4 skatebroek van overzeas nijntje sokken gele kill bill schoenen roze bh en string van snoopy houte kralen ketting 2 groene six armbanden 2 ringen |
- lichtblauw o'neill shirt met lange mouwen
- daaroverheen een rood heideroosjes-shirt - dickies lange spijkerbroek - regenboog halve sokjes - blauwe allstars - roze hemdje van de hema - bordeaux rode bh - bordeaux rode boxer - zwart zweetbandje - houten kralen ketting - mijn rode dieselbril |
Citaat:
|
*wit met blauw t-shirt
*spijkerbroek *zwarte sloggie *geen bh *witte sportsokken omdat de zwarte op waren *zwarte schoenen. *horloge |
kleren :z
|
Citaat:
|
ik snap nu opeens waarom m'n klasgenoten zo raar naar me stonden te kijken :huh:
|
+ Spijkerbroek van only die te groot is :(
+Zwart truitje met 3/4 mouw en brede hals +witte sokken +witte string met een spinnetje erop die bestaat uit een heleboel touwtjes +creme kleurige bh +10 ringen +horloge van esprit +armband van mn oma +7 oorbellen. +nike petje :+ |
grijs RL t-shirt 8{
beeeeeeeeeeige h&m broek zwarte sokken :+ witte boxer mijn oranje puma schoenen |
spijkerbroek
zwart shirtje zwarte sokken zwart ondergoed :+ |
witte spijkerbroek van levi's
zwart truitje met v-hals van D&G witte string lichtblauwe bh pantykousjes witte instapschoentjes met hak van Dyva |
Citaat:
|
spijkerbroekje (die zit zooooo lekker!!)
rood shirtje met 3/4 mouwen en kraagje zwart ondergoed zwarte sokken horloge regenboog oorbellen |
zwarte broek, en zwart truitje en zwarte sokken... totally black dus
|
Citaat:
|
Citaat:
witte trui, zwarte broek, boxxxer, geitenharen sokken, legerkisten +ketting en oorbel |
Deels werkkleding:
Mijn kistjes Dikke zwarte sokken Zwarte broek Rode string :$ Shirt met allerlei figuurtjes -erg kinderachtig ;) - Rood vestje Geen sieraden ofzo |
Citaat:
zwart t-shirt, zwarte broek, boxxxer, geitenharen sokken, legerkisten + ketting en oorbel |
today:
- afgeknipte blauwe skatebroek van wally's - bandshirt van the spades - zwarte trui van nirvana - rode dieselbril - skate-adidasshoes met rooie veters - kleurtjeskraaltjesketting - zwarte boxer van de hema - zwarte bh van de hema - zwarte halve sokjes |
bordeaux rode boxer :D
blauwe sokken, blauwe longsleeve blauwe carhartt broek dc shoe axel..ook blauw :p |
Ik ga retro en heb mijn brazilië wereldkampioen 1994 tshirt aan, gekocht in 95 :+
|
- nederlands elftal-shirt :+
- met een blauwe polo met lange mouwen eronder (eigenlijk is het 1 van de vijf super de boer polo's :+) - lange zwarte ribbroek - halve sokjes van puma - tijgersloffen _0_ - zwarte boxer van de hema - zwarte bh van de hema |
Citaat:
|
lange, geelachtige broek, zwarte onderbroek, lichtblauw beha, lichtgroen topje met eenandergroen t-shirt met driekwartsmouwen erboven, uurwerk, armbandje en oorbellen
|
nieuwe zwart/roze gympen met de losse zolen
grijze sokken lichte spijkerbroek met wijde pijpen van de h&m die enorm gaapt mijn zwarte riem zwart ondergoed van de hema wit topje van de hema wit tshirt met allemaal zwarte aapjeshoofden en een zilvere kettinkje van de hitkrant van 3 jaar terug ofzo mn twee ringen die ik standaard omheb zilveren ringetjes in mn oren dat is het wel :z |
Witte trui van vriend zijn werk
Rode trainingsbroek Wit t-shirtje Zwarte BH Rode kanten string Zwarte sokken Gouden armbandje met blauwe steentjes Zilveren horloge Blauw haarrekkertje |
mn bikini :$
en daarom gaak nu weer lekker zonnen :Y) |
zwarte broek met rode streepjes
zwart truitje met lang mouw waarvan de hals over mijn schouders hangt witte bh blauwe string en dezelfde sieraden als de andere keren :d |
zwart boxershortie
witte bh oranje losse broek turqouise t-shirtje vier armbandjes twee ringen halsketting |
camping outfit :thumbsup:
*schaamt* :$ |
handbal schoenen
witte sokken trainingsbroek shirtje bh en string kom net terug van weekendje weg :p |
Re: Wat heb je vandaag aan ? topic 109867
Citaat:
ik draag trouwens: SLIPKNOT shirt skate broek van overzeas zoon fun boxer ^ ^ zwarte sport sokken[who cares] en skateschoenen van dvs:] |
Re: Re: Wat heb je vandaag aan ? topic 109867
Citaat:
|
Citaat:
:o als iemand iets over appiesjampie zeg the ooehh!! :@ :+:+ |
Zwarte bh en zwarte boxer
|
Re: Re: Re: Wat heb je vandaag aan ? topic 109867
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Wat heb je vandaag aan ? topic 109867
Citaat:
oh en ik: Zwarte slipper met witte bloemen drop Lichte spijkerbroek Zwart hempje Witte riem Wit- zwart elastiekje |
witte broek, rood koltruitje zonder mouwen
zwarte slippers |
Citaat:
maar goed ik ben het tegenovergestelde van kakker en ik ben ook geen homo :Y) en ik heb die polo tweedehands op het waterloopplein en daar heb ik een forum-getuige van :d |
ik zit helemaal in mijn niksje
|
Hippie broek met gaten (knie en bij mn zak :p)
zwarte sokken, zwarte osirisjes rood tshirt, blauwe satanic surfers trui. |
maar goed na gedoucht te hebben ben ik weer in een andere outfit
blauwwww :7 oud lichtblauw nike-shirtje met lange mouwen daaroverheen een lichtblauw bandshirt van razor crusade een dickies-spijkerbroek met omgeslagen pijpen, mijn blauwe allstars, blauwe sokjes, rode boxer en rode bh en een klein spike-bandje om mijn arm :) |
Citaat:
|
ja in mijn eva kostuum, heb net gesext
|
- string en BH
- wit rokje - zwart truitje - oorbellen - ketting - schattige schoentjes |
Citaat:
Lekker man |
zwarte enkelkousjes
groene broek blauwe string met Sunday er op 8) zwarte bh pinkpop t-schirt 2001 Horloge |
ik heb mijn berenvel om
|
Citaat:
|
Citaat:
rlx |
misschien kunnen jullie ergens anders gaan chatten
ontopic: en ik heb me witte adidas schoenen aan:p |
Je mag toch reageren op wat een ander zegt? anders praat je alleen maar langs elkaar heen :no:
|
goed goed ik ben alweer aangekleed, heb maar even mijn snoopy pyama aangetrokken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ook echt EXTREEEEEM fout is: sandalen met sokken! echt je moet je schamen als je die aantrekt :no:
|
sandalen zijn sowieso fout.. tenminste.. van die huis tuin en keuken sandalen.. en bij jongens echt UBER FUCKIN FOUT
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is tegen de mensheid vind ik :no:
|
Nee.
Tegen de geitheid.. :no: :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
piel :p hihi wat een woord :p hehehehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, om mijn piel te bedekken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pielemous :D
|
zwart t-shirt, zwarte broek, boxxxxer, geitenharen sokken, legerkisten +ketting en oorbel
|
geen kousen
witte sliffers wit boxershortie oranje losse linnenachtige broek witte bh groene polo |
- BH en string
- Jeansbroek - V hals truitje - sokjes - schoentjes - oorbellen - ketting |
Op het moment alleen een zwarte boxer en mn ketting :love:.. Straks komt er een wijde spijkerbroek, sokken, Korn shirt en mn rooie levi's shoes bij :7
|
3/4 skatebroek
geel shirt sokken schoenen ondergoed sieraden :+ |
- rode lacoste polo
- witte broek met streepie erin - zwarte boxer - zwarte sokken - zwarte schoenen - ring ketting armband horloge ;) |
zit nog in mn pyama
|
Jeans
Lichtblauw truitje met korte mouwen wit topje bordeau string paarse bh |
*spijkerbroekje
*truitje met paarse/gele/roze strepen en een gouden bloem en een v-hals *paars onderbroekske *zwarte beha met krijtstreepje en strikje :9 *horloge *big ass oranje oorbellen (lang leve de six) *zilveren kettinkje *zwarte sokken *pumaatjes as usual |
rood hempje
spijkerrokje bikini blauwe pumaatjes |
- wit bikini topje
-zwarte broek met rode streepjes -een string meer niet :) |
Gele slippers :love:
bruine linnenbroek geel shirt met bruine opdruk bruin elastiekje huidskleurige string :+ |
Spijkerbroek
Zwarte string Zwarte bh Lichtroze ballerina's Lichtroze shirtje Felroze riempje Felroze doorscheindende oorbellen |
Spijkerbroek met aparte kontzakken
Zwarte Bh Zwart Topje Zwartr strinhg witte riem zwarte sokken |
heb vanmiddag gezwommen en toen had ik aan: zwembroek, boxxxer, slippers van me broer, ketting, oorbel
en daarna nog iets anders gedaan en toen ha'k geen kleren aan... ;) |
blend zwarte 3/4
lowlands shirt van 2 jaar terug dc schoenen en sokken. |
Mn hardloopoutfit ( trainingsbroek nouja gewoon zo'n pyama achtige :+, en groen shirtje )
|
- diesel spijkerbroek
- zwart/ met groene stippels hempje |
lichtbruine rok, donkerblauwe onderbroek met paarse strepen, lichtblauw beha en gestreept, mouwloos t-shirt, kapotte harspeld, m'n armbandje en dat is het denk ik
|
- BH en String Snoopy :love:
- witte jeansbroek - Roze topje met een hesje - roze schoentjes... :| - elastiekje (me haar :p) - oorbellen en ketting |
Wijde spijkerbroek, rode shoe's, ketting, zwarte boxer, sokken, korn shirt
|
zwart witte etnies
witte sokken 3/4 spijkerbroek van overzeas witte string en bh topje met koekie monster erop :love: fel gekleurde kralen ketting 2 dunne zwarte armbandjes 2 dikke plastic fel gekleurde armbanden diesel horloge zilver armbandje 2 ringen :+ |
tom tailer shirt
rib broek met wijde pijpen zwarte schoenen armband ring ketting |
voorlopig:
een boxer en een 3/4 broek strax een zwembroek en dan ga ik in de zon legge |
zwart met witte stipjes bikini :)
|
- witte Hugo Boss polo
- blauwe Lee-Jeans - zwarte boxershort - witte Tommy Hilfiger schoenen - witte sokken - prisma horloge - Nike zonnebril 8-) |
zwart mexx truitje en mn indian rose spijkerbroek en mn dkny schoenen
|
- witte linnen broek
- rood topje zonder mouwen - witte bh en witte string - horloge - haarspeldjes om men haar opgestoken te houden - 2 ringen - ketting - oorbellen denk dat ik dan ongeveer alles heb gehad. |
Roze bikinie van Oneil
Capsize Spijkerrokje Oorbellen |
vandaag een tijgerstring mmmmmmmmmm
|
Citaat:
|
ZWEMBROEK! 8-)
|
nu heb ik aan.. een boxer zoals je dat noemt.. en een donkerblauwe g*star geribbelde broek en.. meer kan ik niet aan met deze hitte :O
|
op dit moment, me bikini :+
|
Een lange rode rok
een dun roze shirtje een zwart shirtje eronder rode string Ben amper buiten geweest :) |
suede rok, blauw shirtje met e-jeans erop. geen schoenen, ben toch ni buiten geweest 8)
|
*spijkerbroek
*mintgroen spaghettihemdje *roze riem *witte enkelsokjes *gestreepte nep-allstars *zwarte string *gele beha met bloemetjes *regenboogoorbellen *zwart elastiekje in mn haar *horloge |
Ik heb net mijn burka aangetrokken :yes:
|
dickies lange jeans
quicksilver wit t-shirt tommy-hilf. polo(past helemaal niet bij de broek but who cares) kousen dvs-schoenen een onderbroek:p |
vanmiddag naar school:
# spijkerbroek (Only) # riem (groen) # wit shirt met groene mouwen en gele tekst (Only) # witte faky allstars ( see you at 6) # string, bh (hema) # groen elastiekje Voor winkelen : # dahlia skirt (witte rok/jurk, met zwarte bloemen) (Vila) # zwarte slippers # zwart spaghetti truitje ( h&m) # string bh (hema) # zwart elastiekje Na winkelen (nu dus) : # wit linnen broek (Only) # wit hempje met groene en roze bloemen (Only) # roze elastiekje # groene slippers # string bh (huidskleur) |
Merel het Hematrutje :p :d
|
Citaat:
8-) |
- adidas-shoes met rode veters
- rode 3/4 broek van overzeas - rood only shirt met lange mouwen - zwart bandshirt van the bips - rode halve sokjes - rode bh hema - rode boxer hema - rode dieselbril damn ik ben rood vandaag |
wijde zwarte spijkerbroek, zwart t-shirt, boxer, geitenharen sokken, legerkisten. +ketting en oorbel
|
Nu effetjes een lichtbruine driekwartbroek van Chasin' en shirtje (een echte, uit Bernabeu :7) van Real Madrid.
|
ik heb vandaag aan:
een blauw t-shirt met oranje randjes bij nek en mouwen, let ook op het zeer gedurfde en decoratieve "sutherland" op de mouw. en 3-kwartbroek met een zeer mooie ogende naainaad, met als opnaaisel een draak en de letters "DRAGON". een goedzittende boxer, zwart. en een paar gedurfd gele schoenen. [/Frans Molenaar] |
Ik heb mijn tijgerpak aan :yes:
|
- BH en string..
- wit rokje :love: - schattig truitje - me nieuwe schoenen - nieuwe oorbellen - ketting |
Polotje
Short Boxer Zonnebril :d |
- Teenslips.
- D&G spijkerbroek - D&G rood hempje, met gaasachtige rug:p - blauwe riem van de h&m - elastiekjes in me haar - ring - armbandje |
Zwarte string
Huidkleur + doorzichtige bh Spijkerrokje van capsize Blauw shirtje met open rug |
lichtblauwe 3kwartbroek
donkerblauwe allstars lichtblauw oneill shirt met lange mouwen wit shirtje met die nirvana opdruk uit dat schriftje zeg maar zwarte boxer zwarte bh zwarte halve sokjes kralenketting |
donkerbruine 3kwart broek
geel mexx t-shirt zwarte boxer |
jurkje(roze/orange/geel)
bikini( roze) slippers(veel kleurtjes) |
ik ben op dit moment op bezoek bij de dalai lama en dus heb ik ook een oranje gewaad aan
|
een handdoek :9~
GEILHEID! |
Donkergrijs T-Shirt met grote Hawaai-en zon print er op (Scotch&Soda:? )
Groene Replay broek Dolce&Gabbana riem Bruine Timberlands (niet van die hoge) Zwarte boxer Zwarte sokken (duh) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.