![]() |
Voorspellen EK (pool)
http://www.supercoach.nl
check dat. meld je aan, doe je voorspellingen. En zet hier in het topic wat jou naam is daar. Voeg ik je toe, kunnen we via deze shit onze voorspellingen voor EK 2004 doen :7 |
teamnaam : superjood20
|
wat een animo toch weer, :z
we kunnen het dus duidelijk alleen bij een CL-voorspelling houden? :? :( |
teamnaam: Mozzel ;)
|
voeg me toe dan
|
Ik schrijf me vanavond ook wel effe in :aai:
|
Teamnaam: Kampie United
|
Teamnaam: FC Team Tuur
Ik heb alleen nog maar effe de groepswedstrijden voorspeld :o je mag geloof ik vlak voor het begin van de wedstrijd nog wijzigen?:? |
Ik wil wel meedoen, maar het duurt ff voordat het mailtje binnen komt... |:(
Denk dat ik het maar hou op deze variant. |
potjandorie :no:
we zijn nog maar met zn 5en. Dat ken natuurlijk niet mensen 8| Overmorgen is het EK al en t is echt maar 1 minuut werk om een paar uitslagen in te voeren. INSCHRIJVEN!!!! NU!!!! :$ |
Login: Stevie
wtf is mijn teamnaam? heb ik wel ingevuld maar vergeten, kan het ook nergens opzoeken.. zal wel FC Stevie zijn geweest ofzo:+ |
Login: Bertus, teamnaam: Eya Alemannia
(of andersom 8)) |
Teamnaam: Go a-Head
|
FC Victory
PFP |
schiet al op nu, zijn met zn negenen :7
|
doe ook mee
team:maupstars |
Citaat:
Mijn team: PSV Amsterdam |
Teamnaam: Mokum Hawks
|
Vanavond:
Portugal-Griekenland 2-0 Spanje- Rusland 2-0 |
Portugal-Griekenland 1-0
Spanje-Rusland 0-1 |
Portugal (A) - Griekenland (A) 3 - 1
Spanje (A) - Rusland (A) 1 - 1 |
Ik begrijp geen hond van die score.... en je kan elkaars poule niet zien?
|
SPELREGELS
Je vult je voorspellingen in voor alle wedstrijden die op het EK gespeeld worden. Tot één uur voor het begin van een wedstrijd kun je je voorspelling wijzigen . Je voorspelling voor een bepaalde wedstrijd is pas voor anderen te zien, vanaf 1 uur voor het begin van die wedstrijd. De te voorspellen uitslagen, zijn de wedstrijdstanden na 90 minuten. Eventuele verlenging en/of strafschoppe n worden niet meegerekend. top PUNTENTELLING Poulewedstrijden (de eerste 24 wedstrijden van het EK 2004) Goed voorspelde toto: 5 punten Goed voorspelde doelpuntenverschil: 2 punten Goed voorspeld aantal doelpunten per ploeg: 1 punten Een helemaal goed voorspelde poulewedstrijd levert 9 punten op. Je voorspelt 2-1, en het wordt 1-0 levert 7 punten op. Je voorspelt 2-1, en het wordt 0-1 levert 1 punten op. Je voorspelt 2-1, en het wordt 2-0 levert 6 punten op. Je voorspelt 1-1, en het wordt 2-2 levert 7 punten op. Finalerondes (de laatste 7 wedstrijden van het EK 2004) Dubbele punten. Dus: Goed voorspelde toto: 10 punten Goed voorspelde doelpuntenverschil: 4 punten Goed voorspeld aantal doelpunten per ploeg: 2 punten Een helemaal goed voorspelde finaleronde wedstrijd levert 18 punten op. Je voorspelt 2-1, en het wordt 1-0 levert 14 punten op. Je voorspelt 2-1, en het wordt 0-1 levert 2 punten op. Je voorspelt 2-1, en het wordt 2-0 levert 12 punten op. Je voorspelt 1-1, en het wordt 2-2 levert 14 punten op. |
waarom heb ik dan 6 maar ook 0 punten.... iedereen staat 2 keer in die lijst
|
weet ik ook niet, slaat nergens op :?
|
Zal wel een scriptfout zijn. Dikke kans dat die gasten van supercoach er al zat opmerkingen over hebben gehad en er wel wat aan zullen doen om het te fiksen :yes:
|
Norbert staat 1 :7
en laat dat een verjaardagscadeau voor hem zijn. ;) Nu moeten we hem gaan inpakken natuurlijk :yes: |
bart urlings Eya Alemannia 0
hehe doet me goed |
hey als je op iemand naam klikt kan je zijn voorspellingen zien van de gespeelde wedstrijden
|
Citaat:
:'( !! ohja ik was te laat stef, sorry... :$ |
waar kun je zien hoeveel punten je hebt? en hoe zoek je andere teams op? :o
edit: ik zie het al, laat maar:) |
gaaf, ik heb al 7 punten :7
|
Als die scheids dat doelpunt niet afkeurde waarbij die Russische keeper die bal gewoon los liet voor zover ie m vast had, had ik verdulleme al 9 punten gehad... :(
Maar goed, we hebben nog het hele EK de kans om Norbert in te halen. :Y) |
1 Bijlage(en)
O-) 8)
Probleem is wel dat Frankrijk en Engeland met 2-2 moeten gelijkspelen. :o Wel een gave wedstrijd trouwens :thumbsup: |
ik had engeland op winst, :(
|
Die lul van een Mark had natuurlijk 2-1 :z 8)
|
Citaat:
En zo sta je door 3 wonderbaarlijke minuten ineens op een gedeelde 2e plaats. 8-) :d |
1 Bijlage(en)
Update:
|
als voorzitter zijnde kan ik alle gasten boven me ook gaan deleten :)
|
Dan blijven er veel over... :o
|
waar kun je die league zien? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
phuuu, die Mark. Maar gelukkig sta ik nog boven oud CL-voorspel winnaar dhr Urlings :)
|
wedden dat ik win :+
|
Is Bartje hier nou zo slecht in, of zit er gewoon ergens een bug waardoor hij geen pnt krijgt?
|
Citaat:
|
als die penalty niet was gegeven of niet was gescoord had ik 7 punten meer gehad :[
|
Als Beckham gewoon die bal erinschiet en Zidane hetzelfde kunstje had gedaan, werd het 2-2 en zou ik de volle mep gehad hebben 8)
|
Citaat:
|
Maar goed, vandaag Denemarken-Italië en Zweden-Bulgarije. :yes:
|
ik vind het echt niet leuk wat er gebeurd hoor, in portugal. weer geen punten (N)
|
Ik heb de wedstrijden ff gekeken vandaag, maar Italië valt me toch echt tegen en Zweden valt me (niet alleen wat betreft de uitslag) toch best wel erg mee. Ik weet niet of het aan de tegenstander ligt bij Zweden, maar ze voetballen best aardig.
|
Citaat:
|
Zweden!!! Heb meteen mijn ljungberg shirtje aangetrokken
|
Ik vind de 5-0 toch wel geflatteerd. 1-0 was een buitenspelgoal, en tot de 2-0 gaat het gewoon gelijk op. Na de 3-0 binnen de minuut zakt het dan helemaal in. Wel mooie goals van Zweden en het team zit aardig in elkaar. Zweden für Europa Meister? 8)
|
5-0 is ook geflatteerd, maar toch loopt dat team best lekker. Ik vind Imbrahimovic ook een positievere rol spelen dan bij Ajax..
|
1 Bijlage(en)
Row row row your boat gently down the stream... :Y) :o
|
1-0 was trouwens geen buitenspel van zlatan, er liepen in het midden en aan de andere kant nog bulgaren die er voor zorgden dat zlaten niet offside stond. Maarja die commentatort zag dat niet, en dan beetje jammer dat ze het voor die flip nog ff één keer herhalen, de regie daar dacht zeker dat iedereen t wel gezien zou hebben :+
|
sja wat was die damn zlatan goed.. meer positiefs van hem gezien in deze wedstrijd dan in 1 jaar Ajax..
|
Citaat:
Daarnaast moet ook wel toegegeven worden dat hij gewoon met een topspits en een dito (aanvallend) middenvelder in zijn nationale elftal samen werkt. Spelers van het kaliber Larsson en Ljungberg heeft Ajax simpelweg niet. Verder wordt er bij Ajax de voorkeur gegeven aan de 4-3-3 formatie, terwijl spelers als Ibrahimovic en Sonck zowat vastgeroest zijn aan het 4-4-2 systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen tijd gehad om in te vullen mensen, ben voortdurend bezig met tentames :(
|
3de plaats, das mooi. ik moet als revanche op maupstar dit keer proberen boven hem te blijven 8{
|
Letland :D (nou ja.. vooralsnog dan.. :p)
|
Als Tsjechië er nou effetjes eentje bijschiet, heb ik mijn voorspelling helemaal goed. :7
En langzaam kleuren de avatars trouwens oranje, zoals het hoort 8) Ik ga zo maar eens naar de kroeg :) |
omg die zweisteiger :7
|
1 Bijlage(en)
Ik begin me er zowat voor te schamen. Aan alle pools waaraan ik mee doe, sta ik momenteel bovenaan. :o Dit kan toch niet veel langer meer zo goed gaan... :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Niet dat ik er mee wil showen, maar de stand na de wedstrijden van vandaag:
hhmm... waarom doe ik dit eigenlijk? de enigen die hierin geïnteresseerd zijn, kunnen het op de site zelf ook wel bekijken... |:( |
je doet t omdat je steeds weer wil laten zien dat je bovenaan staat :z
maar das wel hendig hoef ik niet steeds die site te openen enzo |
en die bartje staat nog steeds op een laatste plaats. ga je schamen bartje
|
Heb ik eindelijk 9 punten, heeft iedereen por-rus 2-0
|
sodeju.. Bartje nog steeds 0 punten.. :p
|
Ik was helemaal blij toen ik gisterenavond hoorde dat ik Spanje - Griekenland goed voorspeld had en ik was ook wel in de verwachting dat ik gewoon keurig bovenaan zou staan :no:
|
Citaat:
Maar goed, ik heb nu al 3 wedstrijden op rij helemaal goed voorspeld en heb daarmee de helft van mijn huidige score bij elkaar gesprokkeld. Mijzelf kennende houdt het geluk vast nog wel eens op. In de tussentijd geniet ik iig met volle teugen. :) |
Citaat:
|
D'oh, elke keer als ik wil inloggen moet ik mijn wachtwoord eerst opvragen omdat ik die niet meer weet en vergeet te veranderen. |:( Die mail laat dan ook altijd zo lang op zich wachten :{
|
Heet Mozzel Norbert trouwens? :D :d
|
en toen keek ik en stond ik pots op 3 :{ :{ :{
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Gaat lekker, Jeroen :thumbsup:
Heb vandaag netjes 14 punten gehaald, maar ik ben afgezakt naar plaats 5 :( |
Bartje brengt ons gemiddelde wel omlaag... :(
|
Citaat:
|
Je kan tot een uur voor de wedstrijd die uitslagen voorspellen. Dus dat argument 'geen tijd' gaat niet echt op? :?
|
anders moet phit em maar even verwijderen. :p
|
Citaat:
Momenteel heb ik 107 punten en daar sta ik overall geloof ik op iets van een 25e plaats mee op Supercoach. En met dezelfde voorspellingen sta ik in een andere pool op een andere site overall zelfs 4e. 8-) Daarmee doe ik t toch boven mijn verwachtingen, dus ik heb niks te klagen. :d |
27e plek jeroen. ik zit je trouwens al enkele dagen op de hielen. sta gedeeld 40e van de 2600. maarja niet iedereen doet meer mee, zoals bartje.
|
:D voor het eerst 9 punten gehaald gisteren :d
en dan nog wel bij 2 wedstrijden meteen :yes: en ik ga bertjuh niet verwijderen :love: |
Citaat:
|
Citaat:
Tis dat ik een klein dipje heb meegemaakt waarin ik 3 wedstrijden op rij compleet verkeerd had voorspeld, anders had ik nog een klein gaatje gehad. Nu kan ik me vrij weinig meer permitteren, wil ik me koppositie behouden. :( Maar goed, het EK is nog niet afgelopen. We zullen uiteindelijk wel zien wat het geworden is. Moge de beste/meest gelukkige winnen (geldt natuurlijk ook gewoon voor de anderen in de pool). :thumbsup: :) |
Als alles blijft zoals het nu is, komt superjood aan de leiding :( :)
|
D'oh.. ik had 1-0 voor Nederland en 1-1. :o
|
Citaat:
|
maar allemaal leuk en aardig de poule ronden. nu kunnen er pas echt punten verdient worden. 18 punten per goed voorspelde uitslag!
Goed voorspelde toto: 10 punten Goed voorspelde doelpuntenverschil: 4 punten Goed voorspeld aantal doelpunten per ploeg: 2 punten |
Ervan uitgaande dat de stand na 90 minuten telt, heb ik in dat geval netjes 18 punten verdiend. :7
|
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat verlengingen wel mee telden. Daarom ging ik iig ook uit van een overwinning, in dit geval voor de Engelsen, niet rekening houdend dat Rooney (waarvan ik verwachtte dat hij het verschil zou gaan maken) er na krap een half uurtje met een gebroken middenvoetsbeentje uit moet... 8| |
wat is dit voor pauper poule dan. heb gvd de winnaar goed voorspelt in tegenstelling tot mjn concuurent, en heb evenveel puntne. wat een lachterte. teringpoule. ipv 3-2 heb ik 2-1 en slechts 2 punten. gaattoch nergens over/.???
|
de uitslag was niet 3-2 maar 2-2 :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben een stuk dichter bij de bovenste 2 gekomen? |
Citaat:
En idd, jij hebt t met je 14 punten lekker gedaan bij deze wedstrijd. :yes: Volgens mij ben jij ook 1 van de weinigen die dacht dat Griekenland zou winnen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
woohoo 18 punten en koploper! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Nederland - Portugal 2-1
|
Volgens mij ben ik de laatste twee wedstrijden vergeten te voorspellen :o :{
|
Citaat:
Ik was gewoon blij dat ik bovenaan stond en nu is dat iemand anders... simpel! Het viel heus wel te verwachten dat ik vroeg of laat eens mijn koppositie kwijt zou raken, dus big deal verder... Ik heb ook altijd gezegd dat de beste moge winnen. Mocht dat zoals het er nu naar uit ziet Stevie zijn, dan ben ik blij voor hem en feliciteer ik hem, net zoals ik dat bij ieder ander gedaan had. Jij moet dus vooral geen dingen gaan suggereren die er niet zijn. :no: ;) |
huppakee :D
1 Steve B FC Stevie 153 2 Jeroen de Jongh Mokum Hawks 147 3 Norbert Mol Mozzel 135 4 mark visser superjood20 134 5 Arthur Sessink FC Team Tuur 114 6 Arjan Kamphuys Kampie United 111 7 Stef de Wit Phitjes 102 8 Erik Boscher FC Victory 102 9 maurien de graaf maupstars 101 10 Andy v. Dam PSV Amsterdam 100 11 Marco dfsdf Go a-Head 82 12 bart urlings Eya Alemannia 0 ben ik nu gemiddeld genomen (samen met CL voorspellen) de beste voorspeller van het forum? :Y) |
Pauper, ben ook de finale vergeten :(
|
mijn tactiek:
ALLES vantevoren invullen, dus ook de finalerondes op de gok. ik heb vervolgens aan geen enkele stand iets gewijzigd en daardoor heb ik BoP op t einde nog ingehaald. :7 |
Ik heb aan het begin van elke speelronde steeds mijn voorspellingen ingevuld. Voor de poulewedstrijden ging dat goed, voor de kwartfinales en halve finales jammer genoeg niet. :(
Maar goed, ben alsnog wel tevreden met mijn 2e plaats. Ik had mezelf een beetje gekoppeld aan die CL-pool, dat ik ergens in de subtop zou eindigen. Dus dit is boven mijn verwachting. :) Stevie iig feli :thumbsup: |
met pijn in me hart moet ik de topdrie feliciteren. wie had dit kunnen voorspellen. dit kan je gewoopn vergelijken met de kans dat fnord kampioen wordt. die kans is gewoon zo klein. maar toch klasse van de topdrie
|
Citaat:
Phuuuu, beste come back van mij :D stond steeds met Headlinert 10e en 11e, staat ik zomaar nu ook nog boven banaaan, Maupie en PFP :D |
ik was vergeten de final in te vullen :D maar ik had hem toch fout gehad :d
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.