![]() |
go duitsland! go duitsland!
ik zei tegen me ma en pa het volgende.
duitsland staat met de rust met 0-1 voor. en nu leidy duitsland met 0-1 en nederland lijdt ook met 0-1. maar em.. na de rust komt nederland terug en dan winnen ze met 3-1. :) go duitsland whoe whoe! :D |
Re: go duitsland! go duitsland!
Citaat:
|
ach ik ben geen voetbalkenner.
maar toch :+ |
Re: go duitsland! go duitsland!
Citaat:
|
Re: Re: go duitsland! go duitsland!
Citaat:
|
1-1:d
|
Klote :[
|
:z
|
spanning alom :O
|
ok sorry dat ik jullie in het ootje heb genomen :D
|
voetbal is kut
|
ja voetbal is saai.
maar dit zijn toch wel weer leuke wedstijdjes. |
wees blij dat er nog twee keer is gescoord. kgeloof dat er weleens een hele spannende wedstrijd was vorig EK denk ik, en die eindigde met 0-0 :O jezus maar das pas echt saai :{
|
Mja, als ze (Nederland) nu maar op hun bek gaan tegen Tsjechie en Letland kan ik met die 1-1 leven :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ook maar ik heb wel een beetje respect voor een mooie techniek :)
en toevallig kan ik me die wedstrijd nog herinneren want me vader keek ernaar, en toen was ie sacho dat t 0-0 bleef. en ik had toen ook af en toe gekeken. maarja niet lang omdat t saai was 8) heb nu helemaal nie gekeken maar amber hield de score voor me bij 8) en gaf wat details :Y) thnx honey :* heb geen tv he, dus kijkt lastig 8) |
Citaat:
|
Citaat:
:no: |
Duitsers hebben weer s gemazzeld. EEEN overwinning van hun was totaal niet verdiend geweest
|
Citaat:
:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ ? |
Triest gedoe. Omdat je geen voetbal-fan bent voor Duitsland zijn. :aai:
|
Citaat:
|
Ik vind voetbal saai en wedstrijden zoals gister zorgen ervoor dat het never leuk wordt.
Ik ben voor Letland (dat zou zo gaaf zijn). |
die trieste belg Tom1985 moet helemaal z'n bek houden, belgie staat niet op het EK want uitgeschakeld door BULGARIJE (5-0 verloren tegen zweden) en KROATIE (0-0 tegen zwitserland)8-)
|
Citaat:
En als ik dan toch een opmerking moet maken: Wij houden ons niet bezig met flut EK'tjes ... Wij doen enkel mee aan WK's |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jaja, neem nou Italië !!! ;) |
Ze zijn al 5 jaar de baas geweest, dat gebeurt niet weer....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind Cannavaro dan toch een stuk leuker eigenlijk :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
idd, en ik erger me wel vaker aan Totti's gedrag :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4 jr geleden ook al :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
is gattuso niet zo'n lekkere, italiaanse hunk dan? 8)
|
Citaat:
Als jij nou voor Italië speelde :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duitsland had meer verdiend :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland had de eerste helft totaal geen controle over het spel!! Liepen daar maar wat te huppelen, tweede helft werd het al heel wat beter, vandaar natuurlijk het doelpunt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik vind dat van die duitsers helemaal waardeloos voetbal.
|
Citaat:
|
Jij hebt vast een andere wedstrijd gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dr.dk/sporten/html/em2004/grafik/totti1.jpghttp://www.dr.dk/sporten/html/em2004/grafik/totti2.jpghttp://www.dr.dk/sporten/html/em2004/grafik/totti3.jpg http://www.dr.dk/sporten/html/em2004/grafik/totti4.jpghttp://www.dr.dk/sporten/html/em2004/grafik/totti5.jpg ennuh, een vent met vlechtjes... zou toch gaan twijfelen aan z'n geaardheid dan hoor [edit] hé m'n spuugfoto's doen het niet meer, daar had ik het dus over[/edit] |
Citaat:
Ik heb al gezegd dat ze het ultieme resultaat haalden door middel van ultra-lelijk voetbal. Dat is niet dom, ongenuanceerd of gefrustreerd. Dat is gewoon een Nederlands voetbalfeitje. Tactisch hebben ze het goed gedaan, maar Dick Advocaat heeft gefaald met zijn opstelling. Zenden is geen goede voetballer en heeft zeker niet meer de kwaliteiten om een man echt goed voorbij te gaan. Robben en Overmars hebben dit altijd wel en die tonen ook initiatief. Met een opstelling zoals gister had je minstens mensen op de flank moeten hebben die een actie blijven maken, want je weet dat de weg naar Van Nistelrooij door drie mensen is afgesloten. Dat zag je dus ook heel goed. Ik wil de Nederlanders geen veer in de reet steken, want het was verre van goed, maar het voetballende gedeelte was wel beter. Het technische gedeelte. Qua tactiek was het 50-50, maar de buitenspelers brachten te weinig. Iets waar Dick Advocaat niet op rekende. |
Citaat:
Tactisch heeft Advocaat het zelfs waardeloos gedaan. Ik ben de eerste die toegeeft dat Nederland betere voetballers heeft als Duitsland (al wordt dat sterk overdreven; zo groot is dat verschil totaal niet). Al heeft Duitsland wel meer toekomst dan Nederland. Er lopen enkele jonge zeer talentvolle voetballers rond, die rondom Ballack weer een topelftal gaan vormen. Bastian Schweinsteiger is wel het beste voorbeeld. Technisch gezien was het overigens júist armoedig. Met techniek speel je een man uit. Heb jij iemand een man zien uitspelen? Ik wel! Ballack speelde Cocu en Davids horensdol. Tactiek was 70-30 in de eerste helft voor Duitsland, 2e helft 50-50. Al wil ik bij zo'n armoedig voetbal amper van tactiek spreken. Alleen het laatste kwartiertje toen Nederland oportunistisch ging spelen (ook dat is een tactiek) leek het ergens op. Vandaar dat Duitsland meer verdiend had. Instelling is namelijk ook een kwaliteit. Net als de juiste poppetjes op de juiste plek neerzetten. Völler slaagt daarin met lof, Advocaat zakt zwaar door het ijs, want als je mensen als Makaay en Robben stelselmatig negeert, dan verdien je helemaal niets. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.