![]() |
[centraal] wat is je laatste aanschaf?
wat is jullie laatste aanschaf qua dvd's , video's of andere media?
en hierbij doel ik dus niet op gekopieerde dvd's , of divx/xvid cdrommetjes ;) gekregen mag natuurlijk ook ;) |
TS begint ;)
mijne de quentin tarantino dvdbox met: jacky brown pulp fiction from dusk to dawn (bij freerecord shop in de aanbieding voor degene die het willen weten :p ) |
Geen, ik heb eigenlijk maar 1 dvd-film, en dat is de humo-dvd van vorige week:+:$
|
Woodstock DVD gekregen oee
|
Citaat:
ik eeeh ... oja DVD van The Pianist is on it's way :) |
Gekocht, en niet gekopieerde shit? Dat zal zo'n 2 jaar geleden de dvd US Marshalls geweest zijn 8)
|
Uhmm.. gekocht is al een tijdje geleden. Volgens mij was dat Industry of Love van Hans Teeuwen, gebrand is Shrek 2 :+
|
Jacky Brown & The Pianist geloof ik. :+
|
Finding Nemo (het is al ff geleden dat ik nog nieuwe dvd's gekocht heb)
Bij ons zat er in De Morgen (krant) een tijd geleden een spaarkaart waar je voor 40 euro 5 films van Tarantino en een making of van Kill Bill kon krijgen. dat was best wel handig. |
The Godfather DVD Collection _0_
|
raging bull s.e en akira boxset
- lola rennt (zeer goedkoop) |
- Kill Bill
|
Citaat:
30 euro bij de mediamarkt.. een koopje :thumbsup: |
Citaat:
|
The Onedin Line, eerste seizoen, maar ik vermoed dat meeste van jullie dat niet kennen, vraag je pa en/of ma er maar es naar ;)
|
als laatst gekregen : DVD De Tweeling
|
joechei joechei, Jimi Hendrix DVD
|
Citaat:
|
ehmmmmmmmmmmm from dusk till dawn
|
vandaag weer wat shit gekocht :d
- rosemary's baby - the pianist (yes 2x roman polanksi!) - amores perros - a clockwork orange - goodfellas - the life of david gale (dit keer geen importversie) - about schmidt |
Citaat:
en Citaat:
|
DVD van U571
|
vandaag gekocht:
-Snatch -Lock stock & two smoking barrels -The Big Lebowski en dat voor maar 7,50 bij de FRS!!! En dan had ik ook nog voor 1 euro(eigenlijk 2, maar hoefde maar 1 euro te betalen) Thunderdome 1 erbij. Zitten allemaal niet in grote een case met cover, maar gewoon in zo'n slimcase. 't zijn allemaal gewone originele DVD's met alle zooi erop, dus kon ik het niet laten liggen voor het geld. |
Citaat:
evenals in search of van nerd :D |
DVD: Insomnia
|
de laatste video/dvd die ik gekocht heb komt uit winter 88 en die heb ik zomer 89 gekocht..
het beste van het EK 88. Damn.. ik koop bijna nooit video's of DVD's huren die bende.. :p |
Citaat:
|
dvd van the doors
|
De laatste was Close-up van Anouk, al een tijdje geleden gekregen.
|
- The Recruit
|
m'n laatste aanschaf was een maand terug ofzo geloof ik :? toen had ik de 1e seizoen van Star Trek: Voyager op dvd gekocht en kreeg er een gratis t-shirt bij :Y)
|
freedom fighter.....1 week trug.......
|
net Star Trek Voyager - seizoen 2 gekocht :Y)
|
besteld: star wars ot :+
wacht op: shawshank redemption s.e. gekocht: last samurai |
master and commander
|
DFB Pokal Endspiel 2004 Alemannia Aachen-Werder Bremen, 10 euries :9
|
Citaat:
|
- Troy
- The Day After Tommorow - Shrek 2 :d |
Citaat:
LEGALE aankopen zei ik toch? niet wat je het laatst gezien hebt of gedownload, of gekopieerde dvds :z :Z |
Citaat:
Had ergens gekocht voor €5,- per stuk :p |
laatst gekochte dvd: Insomnia
gewonnen dvd: Kill Bill |
Citaat:
|
- truman show
- dogma - boondock saints |
Citaat:
Pulp Fiction heb ik gisteren gekregen van een vriend |
once upon a time in the west (s.c.e 8-))
the good the bad and the ugly (s.e) |
Citaat:
en ik heb vandaag what a girl wants gekocht in de aanbieding bij de makro :+ jummi oliver james :9 |
Citaat:
:love: Hij is zoo cute!! als hij zingt *zwijmel* Ik heb van mijn papa Bad Boys 2 gekregen :) |
uhm.. ik dacht Freaky Friday
|
snatch
fightclub spirited away |
Citaat:
|
Citaat:
freerecord shop in de west tunnel banaan 8) |
Citaat:
|
ja, maar dan had ik er dus geen 3 voor 33 euro gehad 8) en dat nam ik dus maar op de koop toe.. het ging me eigenlijk om de film :p
special edition is leuk, maar alleen voor de film memento verplichte kost :p (ik heb de region 1, en die is ZOOO phat... in chronologische volgorde kijken enzo 8) ) anyway...weer ontopic :+ |
Citaat:
en ik meen dat de r2 versie van memento se 27/09/2004 uitkomt. (ok ontopic) jammer dat er geen loze film praat topic is |
r1?
r2? say whut? :? |
Citaat:
|
American History X, me moeder had hem kapot gemaakt :[
|
mijn laatste aanschaf is de dvd 8mile
|
Amadeus, Amelie, Forrest Gump, Meaning of Life en *nog een*
|
Pulp fiction, omdat ik die net op tv had gezien en em supergeniaal vond. En 28 Days Later, omdat ik met de Trilogy of the Dead DVD-box ineens verzot ben geworden op zombiefilms.
|
2 ham-kaas croissants op R'dam CS :Y)
|
- under suspicion
- she loves me, she loves me not - cube |
mystic river
|
Red Hot Chili Peppers - Greatest Video's
Dead End (film) |
jackie brown
|
chicken run
braveheart mulholland drive (1 van de beste films in mijn collectie nu :+) once upon a time in america |
vandaag even wezen snuffelen in de mediamarkt arena, en wat vind ik daar? Orange County en Simone (met Al Pacino) voor 5 euro per stuk:7
|
scary movie 3 :z
|
Valentin
|
Michel Moore's Fahrenheit 9/11 .. Ben echt heel benieuwd naar deze film. Ik ga 'm vanaaf bekijken.
|
Star Trek Voyager - seizoen 3
|
2001; a space odessey, a clockwork orange, truman show, adaptation, man on the moon, casablanca 8)
|
Citaat:
|
DVD As Good as it Gets met Jack Nicholson en Helen Hunt, echt een goeie film.
|
Gisteren STAR WARS TRILOGY OP DVD!!!! en ben op de foto met darth vader, princess leia, anakin skywalker, en wat andere figuren :+ alleen jammer dat lucas et een beetje verneukt heeft met die dvd's
|
troy
hij zal wel binnenkort in de bus liggen.. |
ed wood special edition
batman 1 besteld: kill bill vol.2 :) |
ennnnnnnn Troy 2 Disc DVD is binnen evenals Kill Bill 2 8-)
|
DVD van 'The Green Mile'
|
The Bourne Identity
|
gladiator & lola rennt vanmiddag in bij de FRS in utreg gekocht. :7
|
!! lola rennt, is dat een best buy?
en wat kost ie? IK MOET HEBBEEEE ;x |
6 pleuro :D echt geen drol
|
Van Wilder 8)
|
Citaat:
|
ik heb lola rennt voor 2.99 gekocht :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Buffy seizoen 2 :p
|
Phileine zegt sorry :+
tientje bij de videotheek :D |
The Last Emperor, Dances with wolves, Lola rennt, the chainsaw masacre (original)
|
DVD van Brother Bear
|
FightClub, Hannibal, the Bourne Identity
|
south park
austin powers 1 dances with wolves bourne identity dirty dozen |
Bourne Identity
King Arthur Gothika Dreamcatcher Terminator 3 en nog een paar , maar die zijn illegaal.. ze moeten of nog uitkomen in de bios of zijn pas uit :p Echt goed kwaliteit met NLs ondertiteling :d |
shrek 2 _0_
met een kortingsbonnetje van de spits :p |
Calendar girls
|
ik kan die lola rennt nie vinden bij de freerecord :(
|
sssssssshrek 2 :)
|
Citaat:
Laatste aanschaf is Seven, voor slechts 4,99. |
Citaat:
|
Kill Bill 1 + 2
|
- reservoir dogs
- too young to die |
Tears of the Sun
|
scarface en american history x op dvd, 4.99 free record shop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lola rennt ;p
|
Citaat:
|
Citaat:
Absurd goedkoop ja. Een jaar geleden betaalde je er minimaal 10 euro meer voor. Laatste aanschaf is Jurassic Park! Lang gezocht naar dit stukje jeugdsentiment. :+ |
Citaat:
de single disc heb ik maar aan een vriend gegeven als sint cadeau :p |
Half-Life 2
Leisure Suit Larry: Cum Laude 2 melkchocoladeletters (C) |
Citaat:
|
Citaat:
|
GOEDE TOPIC !
edit: kut, je hebt gelijk.....zit en zat totaal niet op te letten :+ |
pulp fiction SE
usual suspects SE lock stock & two smoking barrels jaha 3 voor 33 |
De Tweelingen voor € 4,99 voor mijn mams :love:
|
oh ja en dan heb ik nog pirates of the carribean gekocht en kill bill 2 gekregen van de goedheiligman. :7
|
kheb citizen kane (2disc versie) maar gekocht :+
|
Spider-Man 2
Longest Day S.E Minority Report S.E 21 Grams, en dat is gewoon de beste dvd aankoop van dit jaar! |
ehm.. ik kan me de laatste originele schijf die ik gekocht heb al niet meer herinneren :p
|
lotr rotk ee
|
origineel is aardig lang geleden
gekopieerd vandaag: once upon a time in mexico |
Citaat:
ikke heb the hours master & commander signs voor 20 euro bij elkaar:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
the bourne identity (special edition)
the bourne supremacy blue velvet trainspotting ali g indahouse spider-man 2 the longest day minority report nightmare before christmas (tim burton) 21 grams last samurai master and commanders (2-disc versie) van deze week dus, en ook nog es origineel jongens ;) |
heel veel illegale :$
maar de legale zijn: - scarface - goodfellas |
legaal:
pasion of the christ illegaal: the italian job the league of the extraordinary gentleman |
passion of the christ
blow (eindelijk ouwe) road to perdition en weer legaal. |
het beste uit de lama's
trainspotting requiem for a dream american history x |
scarface special edition dus 8)
adaptation. magnolia (waar is de 2disc heen... :'( ) citeh of god |
ik heb de 2 disc 8-)
|
Citaat:
|
net gekocht:
this is spinal tap fargo scarface the good the bad and the ugly |
grosse pointe blank voor 9.90
|
memento se (3dvd) r2 is binnen <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
behalve mn r1 fightclub 2disc dvd special edition die niet meer geproduceerd wordt :o |
american beauty.
ik heb die hele bak bij de kruidvat ondersteboven gekeerd voor a beautiful mind maar hij was er niet. |
The Neverending Story heb ik al sinds ik tien was ofzo niet meer gezien, en hijs nu 3 euro bij de Blokker, dus ik denk dat dat morgen mijn nieuwe laatste aanschaf gaat worden. En The Incredibles komt ook op (dubbel)DVD!!! _0_ _0_ _0_
|
eternal sunshine of the spotless mind s.e
|
Citaat:
|
what's eating gilbert grape :9
|
Aanleiding was een tip-topic hier, zaterdag had ik eindelijk tijd... en dit is het resultaat:
- Spun - What's eating Gilbert Grape - LA Confidental - Fargo - Lost Highway - Arlington Road En nog een aantal meer: - Ernst van der Pasch - weg - Reservoir dogs voor slechts 2,99 - Eternal Sunshine 3-disc - The talented mr Ripley - The Storyteller - Das Boot En nu heb ik voorlopig weer genoeg uitgegeven en te kijken. :7 |
Der Untergang, heel indrukwekkend.
|
vandaag de bestelde dvd Alien vs. Predator binnen zie ik
|
Het vermelden waard: The Motorcycle Diaries (3-disc) R2 en ik heb de R1-versie
|
team america
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Ultimate Matrix box, echt fantastisch. Ik ga de films kijken met commentaar van filmcritics(die de sequels afkraken) en filosofen(die de trilogie te gek vinden), echt lachen. Helemaal te gek, tien prachtige DVD-tjes. Staat nu mooi te pronken bovenop de tv met de originele dvd releases van de films en The Animatrix en de game Enter the Matrix er bovenop. Jaja, ik vind die hele Matrix franchise helemaal te gek als je dat nog niet geraden had.
|
lamaaaaar
|
jeah mijn pakketje is binnen.
bandits muriel's wedding donnie darko se la confidential the insider the contender mystic river true romance the shawshank redemption unforgiven se the shining 59,90 incl verzendkosten :p |
Dat is wel een lijstje zeg voor 60 euro :o niet eens allemaal Miramax/RCV releases :+
Gister bonusdiscs van Motorcycle Diaries en Der Untergang gekeken. Daarna Clercks gekeken. |
De IIdisc SE van the Motorcycle Diaries, de IIIdisc vond ik toch net iets te prijzig..
|
De dvd "The Notebook"
Een prachtige liefdesfilm moet ik zeggen. Mooie sets en acteur ;) (Noah :love: ) |
Citaat:
|
mn laatste aanschaf is 'the girl next door' en op dezelfde dag ook 'national treasure'
|
trainspotting
boondock saints fear and loathing in las vegas 3 voor 15 actie bij de FRS iedereen die dus nog niet heeft :+ er liggen nog veel meer andere hippe films voor 5 euro (shawshank, memento, 8mm, beautiful mind, etc) |
Se7en
6 E bij de videotheek :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
resevoir dogs
en dex bedankt, ik ga zo meteen langs de frs :) |
Full Metal Jacket
A Clockwork Orange 2001: A Space Oddyssey Memento Donnie Darko Spun Fear and Loathing in Las Vegas Scarface |
Das Boot en Evil Dead
beiden voor 2 euro 8-) |
ook maar even de free record shop opgezocht
memento trainspotting shawshank redemption mooi mooi |
Citaat:
reservoir dogs se heb ik nieuw |
a beautiful mind
fear & loathing the big lebowski jaa die had ik allemaal nog niet. en ik heb ook spiderman 2 se trouwens 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
+
2001: a space odyssey maar es aangeschaft 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, big lebowski ook gehaald 8-)
|
Friends seizoen 8.
En binnenkort seizoen 9..... :) |
The Wyvern mystery
Savage Messiah Beide €4,95 |
arlington road
boondock saints la vita e bella 3 voor 15 blijft wel leuk :Y) |
Trainspotting
Memento Amelie Cool runnings |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had samen met Niek 6 dvd's van die 3 voor 15 :+ |
sinds vandaag draag ik een bril 8{
|
Ik heb nieuwe dingen gekocht:
Fight Club
Snatch Gangs Of New York A Beautiful Mind Placebo - Once More With Feeling \o/ |
De lama's spugen erop los seizoen 2&3 heb ik van de week besteld :)
|
schindlers list, collectors edition. zo'n grote zwarte doos
10 € |
Citaat:
|
de onderste sticker zei: 60euro :+
achja..het is een enorm grote lompe doos, maar wat er in zit is allemaal wel grappig, de soundtrack, een boekje met woordje van steven spielberg en foto's , zo'n 35mm frame in een houdertje, en een of ander certificaat :+ |
Citaat:
|
Fuck, dan is t helemaal een mooi prijsje. :o
|
psst. mediamarkt
|
Tja, ik heb die andere versie met het onhandelbare hoesje al... dus de nood is niet zo groot. :+
En het wordt eens tijd dat er een Mediamarkt in Den Bosch komt. 8| |
Citaat:
|
Het vermelden waard:
Pi, een duitse versie met Nederlandse (??:?) ondertiteling, met een hele vette boekje erbij. Nooit gezien en van gehoord, kostte me 43 euro bij een rare dvd zaak. :d En nog een feit, ik had vandaag nog 12 dvd's gekocht, als ik me goed herinner is 'Kids' mijn 300ste DVD :7 Maar dit ff om te showen ;) |
pff duurt nog ff voordat ik er 300 heb :+
nieuw: the aviator, schindler's list se, magnolia |
Bij mij is dat toch zeker Pulp Fiction en Resevoir Dogs allebei van Quentin Tarantino , gewoon omdat ik hem een briljante filmproducer vind en hij geweldig films gemaakt heeft :p
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.