![]() |
OW voorstel
Betreffende: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=47991
Ik stel voor dat alle mensen die dit topic gewoonweg VERNEUKEN een Officiële Waarschuwing krijgen! Het slaat helemaal nergens op waar ze mee bezig zijn, aangeven dat je het niet eens bent met het topic is nog tot daar aan toe, maar ze denken "grappig" te zijn door het plaatsen van plaatjes van "sloten" enzo. Het is volkomen niet grappig en je geeft iemand totaal niet de kans om een serieus topic te starten (alhoewel het ditmaal iemand betreft die nieuw is en wie weet ook puur en alleen hier is om reclame te maken). Los daarvan kan één van deze overtreders dan beter een bericht sturen naar dè forumbaas om het topic te laten sluiten of in ieder geval door te geven dat ze vinden dat het topic gesloten zou moeten worden. Het is ongelooflijk belachelijk wat er gedaan wordt! |
Dan eis ik dat alle mensen die om een kaart/ow vragen zelf een ow krijgen. Op zn sportforums
|
Ik geloof dat ik nu degene ben die streeft naar een BETER forum, jullie verneuken hem alleen maar met jullie kansloze en irritante gedrag. Ik snap niet wat er "sportforums" aan jouw gedrag is en kap eens met het opleggen van die naam.
|
ach weet je krijg schurft :z
|
Je kan mss even miereneuken...
|
Plaats: Ulft & Enschede
zegt alweer genoeg of niet? :yes: :wave: |
Citaat:
|
alsof er nergens anders serieuze topics verneukt worden.
En dan vind ik dat iedereen gewoon meteen gebanned moet worden die niet aardig tegen elkaar doen :thumbsup: |
Maar er wordt totaal niet opgetreden tegen de lui die een topic verneuken, dat is toch belachelijk.
Het enige wat gebeurd dat er een topic wordt gesloten wat dus helemaal nergens over gaat. Zeggen dat het reclame is, er is niets reclame aan want het is totaal geen commerciële site. De site is dan wel gedekt door een aantal bedrijven zoals Free Record Shop, maar je mag toch best een tip geven voor een bepaalde site of is dat totaal verboden? Slaat toch nergens op. Hoe moeten ze dan hun muziek promoten? Wèl geld uitgeven voor de site ter promotie, maar je mag de link hier niet eens plaatsen? Belachelijk! Er was niets mis met dat bericht. NightWolf bewijst weer eens waarm hij geen geschikte FB is :z Edit: Sites waarbij gevraagd wordt of mensen ook naar een bepaald festival gaan is dan ook reclame en ik vind dat deze topics gesloten moeten worden. Je brengt immers mensen op het idee om een kaartje te kopen en dat is reclame :O |
het kan aan mij liggen, maar was het misschien niet..
RECLAME? |
Citaat:
B. Irritant en overbodig gebruik van grote lettertypes. C. Irritante PUBER |
Citaat:
|
Citaat:
excuseer |
het is idd geen reclame
dan mag je ook niet meer verwijzen naar sites met verslagen, of naar een site waar leuke schoenen staan. Ook niet naar sites van artiesten of met songteksten. Ook niet meer naar sited waar je pinguins moet slaan... dit is idd gewoon legaal, en is juist handig om te weten waar je je mp3's legaal kan halen. |
ik zie je topic nu pas :)
verder vond ik t reclame die niet toegestaan was. verkeerde keus? denk t niet. dex mag t zelf weten als hij t zelf toegestaan zou hebben, aangezien ik er waarschijnlijk eerder bij was, sloot ik m btw als t legaal is, mag je je fijn opgeven bij webads.nl :thumbsup: |
Citaat:
Als we idd zo gaan beginnen dan mag je hier ook geen links neerzetten naar ander topics op dit forum, immers is dat dan ook verkapte reclame.. Edit: NW, als je nou zegt dat je het topic sluit omdat het verpest is door een aantal mensen owke, maar het is géén reclame. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ergens heb je een punt bazzie maar ik vind ook dat er wel ergens een grens moet zijn.
deze meneer/vrouw kwam volgens mij duidelijk alleen maar om zijn/haar EIGEN site te promoten (want dat was het wel), en dat vind ik wat anders dan een bepaalde site noemen waar bijvoorbeeld leuke schoenen op staan. dat iedereen in dat topic met slotjes loopt te gooien is idd wat overdreven, maar om dat meteen te gaan bestraffen.. ik zit liever achter de echte criminelen aan :+ |
Je kan het nooit weten. Misschien heeft hij/zij zich wel aangemeld onder deze naam omdat hij een naam moest verzinnen en vaak op die site komt en het daarom wel een stoere naam vond ofzo. Het eerste wat hij dan ook doet is in navolging van zijn naam ook de link van de site plaatsen. Daarna wil hij zich op het forum gaan storten, maar na zulk "kinderachtig" gedrag van een aantal forumleden zullen we hem vervolgens nooit meer zien.
Dat zou dan dus verlies zijn van, wie weet, een prima lid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okee ik wil me best verontschuldigen voor het gedrag vanmiddag... het was wat overdreven maar het was wel melig. toch blijf ik bij mijn standpunt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind wel dat Baz gelijk heeft
die anemic lui hier promoten ook zovaak hun site, maar omdat zij geen newbies meer zijn is er niemand die erover loopt te zeiken nu komt er toevallig ook zo'n talent die bij een jongerenforum zijn/haar band (?) wilt promoten.. waarom mag dat dan ineens niet? |
Citaat:
van die persoon waar het hier over gaat kun je er denk ik voor 99% vanuit gaan dat ie wel ALLEEN kwam om de site te promoten, niet om verder het forum gezellig te maken. maar goed dat gedoe in dat topic hoeft niet persee getolereerd te worden. de user die dat ziet kan het gewoon negeren en eventueel een FB zeggen dat er reclame wordt gemaakt. dan kan dat topic op slot evengoed, en die persoon een melding krijgen dat reclame maken zo niet mag, maar die hoeft dan ook niet meteen gebanned te worden ofzo. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb namelijk mijn punt wel duidelijk kunnen maken.. @Nightwolf: Ik vind het belachelijk dat je bij voorbaat al iemand beschuldigd van het puur en alleen maken van reclame, zonder dat je hem de kans geeft om ook maar hier te komen posten. Hij zal echt niet meer terugkomen na dit kansloze gedoe hoor? Daarnaast vond ik dat hij een prima initiatief startte. Een topic met sites waar je gratis MP3 van aanstormend talent e.d. kan downloaden. In plaats van dat een aantal mensen kansloos gaan doen hadden ze je ook kunnen pm-en en had je de topic-naam kunnen weizigen, omdat het dan wel geoorloofd is waarschijnlijk. Nee, die paupers verneuken het hele topic en dat blijft ongestraft en het topic gaat dicht en je geeft die paupers cq. onbenullen precies waar ze om vragen. Lekkere bestuurder ben jij, je zwicht meteen voor een beetje aandrang van een aantal mensen. @Amby: In eerste instantie vind ik dat je de topicstarter tekort doet om hem direct van alles en nog wat te betichten, ook al spreekt de ervaring me tegen. Je weet nooit hoe iemand is. Daarnaast zal de persoon er niets aan verdienen als mensen op die site komen om muziek van aanstormend talent te downloaden. Typisch commercieel is het niet en je zou kunnen zeggen dat het idee achter het topic uitgebreid zou kunnen worden tot een zeer nuttig topic. Ik vind dan ook dat de mensen die reageren in het topic meer schade aan het forum verrichten dan de topic-starter en dat is totaal tegen het principe in. Je laat iemand geen reclame maken, maar het verneuken van een topic door het posten van volkome onzin in een serieus forum is wat mij betreft erger dan het posten van reclame (wat het nogmaals in mijn ogen niet is). Back @Nightwolf: Stoer dat je die jongen wel een PB durft te sturen, maar die jongens die het topic daadwerkelijk helemaal verneuken niet eens iets durft te zeggen. Wat ben jij een mannetje zeg. |
Precies, Bas. Het ziet er ernstig naar uit dat de aandacht weer eens volkomen verslapt is. Maar neen, we wijzen wel weer met het beschuldigende vingertje naar anderen dat nieuwelingen hier meteen weer vertrekken, das wel zo makkelijk. Maar eens optreden tegen reeds bestaande leden die kansloos een topic verzieken is er weer eens niet bij. Liever spelen we de stoere meneer die even een topic zal sluiten vanwege een ietwat commerciële inslag. Goh, wat een ramp inderdaad.. :rolleyes:
|
bazzemans reageert als een kip zonder kop, ik beschuldig niemand ergens van. jij doet dat echter wel
en tuurlijk is t niet goed dat iedereen overdreven van die plaatjes posten met die slotjes. ik kan ze echter wel begrijpen. |
Uit Bazzemans en mijn posts spreekt frustratie over de lamlendigheid die hier heerst en het infantiele optreden dat er gedaan wordt richting enkele leden :{ Ik moest eens proberen in elk topic een groot slot te praten.
Waarom zou ik jou niet beschuldigen als je je weer (alwéér eens) half doet? Jij hebt mij ook niet te beschuldigen aangezien ik niets fout doe. Wél zou je die personen, die je nog begrijpt ook blijkbaar, moeten beschuldigen, aangezien zij topics verneuken. Niks begrijpen, maar posts deleten! Doe eens wat, of treed gewoon af als je daar te lui voor bent of dat niet durft! |
Citaat:
Je kan ze wel begrijpen? Jij hebt als forumbaas niet het recht om ze te begrijpen! Je moet neutraal hier tegenaan kijken en je kan niet meer denken als een simpele forummer. Je moet zorgen dat het forum schoon blijft van allerlei onzin. Dat je dan een keer een foutje maakt door een topic te sluiten en niet een poging te doen er iets nuttigs van te maken, dat kan ik nog accepteren. Echter dat je mensen gewoon hun gang laat gaan met het verzieken van het forum (en dan heb ik het niet alleen hierover, het gebeurd ook dikwijls op F&P) reken ik je wel zwaar aan. Misschien moet men maar eens gaan bekijken of je wel geschikt bent als Forumbaas. Daarnaast wil ik nog ff opmerken dat het dan wel al 0.54 uur kan zijn, maar je kan net zo goed als iedereen gebruik maken van HOOFDLETTERS! |
Bovendien wil ik je erop wijzen dat ik in eerste instantie in het topic ZELF een aantal forummers erop gewezen heb dat ze niet meteen zo kansloos een topic op zij moeten schuiven. Zelfs na deze vermaning gingen ze gewoon door en toen vond ik het nodig om dit topic te plaatsen. Dat is alles behalve wat ik noem "met een kip zonder kop" een bericht plaatsen. Het is weloverwogen een standpunt neerzetten. Dat jij direct op die tenen van je getrapt bent daar kan ik ook niets aan doen.
|
Het klinkt belachelijk Bas, maar de man is zelfs beheerder :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart, ik had m'n laatste post zeker niet tegen jou dus wrom je aan komt zetten met dat ik jou zou beschuldigen, is ook uit de lucht gegrepen. en ik word je persoonlijke flames bijna zat. als je zo graag ruzie met me wilt maken, doe dat dan via pm. ik heb trouwens nog steeds niet gezegd dat ik t goed vond :z |
Citaat:
Geef dat goede voorbeeld door de mensen op hun slechte gedrag aan te spreken, en niet hen die over dat slechte gedrag klagen een kip zonder kop te noemen en de personen die een topic verzieken te begrijpen. Zolang jij dat niet wilt inzien heb je totaal, maar dan ook totaal geen recht om te klagen wanneer iemand een 'flame' in jou richting stuurt. |
ik heb eens goed zitten zoeken naar artikelen over die site en zoals ik al vermoede lijken de bedoelingen heel goed en non commercieel maar het tegendeel is waar. Voor niets gaat namelijk de zon op.
Het idee is dat je je met je cover band inschrijft en hier voor betaald. je zend dan een eigen uitgebrachte demo tape of cd op zodat ze deze online kunnen plaatsen. Indien veel bezoekers van de site muziek van jou band downloaden en er echt vraag naar is en je dus een goede rating hebt dan mag je langskomen en gaan ze een echte release maken. waar hou verrassend zij als platen maatschappij optreden en ze de muziek tegen betaling gaan uitbrengen. Het is niets meer en minder dan een verkapte talentenjacht waarbij jong naief talent wordt gestrikt. Het concept werkt natuurlijk alleen als er veel bezoekers op de site zijn die naar de muziek komen luisteren en echt beoordelen en downloaden. die bezoekers moet je naar je site lokken. reclame voor de site maken daarom is natuurlijk een leuke maar niet toegestane methode. waarom mag je dan geen reclame maken zo? heel simpel, het bedrijf achter ll.com houd de server en bandbreedte en alle kosten van ook het forum betaalbaar door aan te sluiten bij een bedijf als webads. er worden banners vertoont op de site en dat levert geld op. zo komt er weer geld binnen. De bedrijven die hun banner bij web ads willen betalen weer aan webads. in een contract met webads staat dat zij en alleen zij banners op de site mogen hebben. andere vormen van reclame zijn niet toegestaan. Mensen achter de banners betalen voor de reclame en betalen dus mee aan het forum. mensen die reclame posts neer zetten betalen niks maar maken wel reclame. en dat is nu net iets wat niet mag. |
Dat van die webads dat snapte ik ook nog wel voordat je die uiterst duidelijke uitleg gaf, maar het gaat in dit geval totaal niet op. Er wordt in het topic namelijk TOTAAL geen oproep gedaan aan bandjes om zich in te schrijven en dus te betalen voor die diensten. Neen er wordt alleen aangegeven dat het een site is waar je gratis MP3's kan downloaden, een site die veel mensen best graag zouden bezoeken om muziek te downloaden van aanstormend talent. Het idee wat achter webads zit wordt hier totaal uit zijn verband gerukt.
Daarnaast had ik daar nog het minste commentaar op en gaat het voornamelijk om het feit dat, los van dat het topic in jullie ogen reclame is en dus gesloten zou moeten worden, een aantal mensen gewoon dat topic bij voorbaat al sluiten omdat zij denken het recht te hebben om te beoordelen dat dit reclame is. Na de eerste keer zo'n flauw bericht komen er nog een tiental, terwijl hun punt al lang gemaakt was en in mijn ogen niet IN het topic, maar buiten het topic om aan een forumbaas bekend had moeten worden gemaakt. Het gevolg hiervan is dat ze toch een potentieel lid wegwerken, ik vraag me af of webads hier wèl blij mee is dat er structureel zo'n 3 à 4 users per week worden "weggepest" door een groepje vaste bezoekers van dit forum zonder dat er wordt opgetreden door de onafhankelijke forumbazen, forumbazen plus en beheerders. @Nightwolf: Jij mag geen begrip hebben voor users die een topic verneuken, ook al is er volgens jullie sprake van reclame. Het verneuken van een forum gaat verder dan het plaatsen van reclame en moet dan in mijn ogen ook gewoon als erger worden beschouwd. Jij bent echter al zover verpest door je "internet-vrienden" dat je dit niet eens meer ziet. Het is gewoon weer de oude "vriendjes-politiek". Ik durf te wedden dat als ik dit soort dingen zou flikken in samenwerking met wat jullie noemen de "sportforummers" dan zouden we allemaal stuk voor stuk een Officiële Waarschuwing krijgen. Nu gaat het echter om die "vriendjes" van je en dan ben JIJ te LAF om ook maar iets erover te zeggen. In plaats daarvan zeg je dat je het wel begrijpt. Gewoon te triest voor woorden. Ik neem aan dat je ook naast het forum geen vrienden hebt of je moet een totaal andere instelling hebben dan hier op het forum en gewoon het onderdeurtje van je vriendengroep zijn, want een leidersrol cq. voorbeeldrol is voor jou alles behalve weggelegd. |
Bas wat zou je dan willen dat we doen? hier speciale regels voor op gaan stellen ofzo :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Lijkt me dus heel duidelijk dat er een behoorlijk grote groep nu in aanmerking komt voor een OW. Na aanleiding van bovenstaand topic gemaakt door onze enige echte Koelkast. (Die zichzelf dus in dit topic ontzettend tegenlult.)
@Amby: Jammer dat jij dan ook weer tot dezelfe groep behoort als Nightwolf. Al die "vriendjes" van jullie lopen hier ontzettend te kloten op het forum en daar doe je niets aan. Als wij een keer iets zeggen, ook bijvoorbeeld CharmedOne, dan wordt het gezien als flame ofzoiets en dan krijgen WIJ de OW. Lekker slecht zijn jullie bezig :no:. het is TIJD voor een nieuw beLEID |
Ik zou het topic verwijderd hebben en een PM gestuurd hebben naar de TS met de vraag naar de ware aard van zijn post... Weet hij die goed te verklaren dan zou hij het van mij opnieuw mogen proberen..
Echter als een reactie op een dergelijke PM van zijn kant uit zou blijven is gelijk ook de intentie van de post duidelijk geweest en zou het hoe dan ook wel als ' reclame ' bestempeld kunnen worden. en ik vraag me verder af waar dit topic verder nog over gaat? ik zie als titel ' OW voorstel' en ik zie discussies die op het persoonlijke vlak geraken. hoewel baz in zijn laatste post vraagt om een beter/nieuw beleid ;) ps: baz, heb jij aandelen in die site ofzo? :+ je reageert zo heftig :p |
Citaat:
|
Citaat:
in de tijd dat die 'owregels' die CO aanhaalt gemaakt zijn was ik er niet bij maar goed, en wie/wat/waar bedoel je met die "vriendjes"? als KK trouwens toen heeft gezegd dat iedereen die met 'slotje' of 'pm' reageert een OW krijgt dan moet hij zich daar trouwens wel aan houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk die mensen die in dat topic postte zijn allemaal van die mensen waar jullie hele dagen mee lopen te ouwehoeren op ADB. Voor sommige, ik noem geen namen, zijn dat gewoon de dagelijkse vrienden! Jij kent je vriendje toch ook van dit forum en tich van die andere vrienden van je. KK houdt zich alleen maar neit aan de afspraak omdat jullie zulke goede verhoudingen hebben met die mensen die de slotjes e.d. postte. Als het een (wat jullie noemen) "sportforummer" was geweest hadden we al lang een ban gehad (ook al denkt NW te moeten beweren van niet, maar zo schijnheilig is hij nou eenmaal). Het selectieve beleid hier is belachelijk. Zo weet ik bijvoorbeeld ook dat er over mij gedacht wordt dat ik de grootste rell-user cq. troll ben die er hier op het forum rondloopt. Terwijl er bij die zogenaamde "vriendjes" van jullie veel meer algemene sfeerverziekers rondlopen. Ik zal waarschijnlijk in de ogen van KK ook wel degene zijn die hem dreigmails stuurt, zijn computer hackt en zijn huis in de fik heeft gestoken! |
Citaat:
|
heb je nog wat zinnigs te zeggen behalve de staff voor van alles en nog wat uit te maken? anders eh..
SLOTJE? |
Citaat:
Edit: Bovendien denk ik dat je gewoon direct op je teentjes bent getrapt omdat je door hebt dat er een grote kern van waarheid in mijn verhaal zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en om er verder maar wel op in te gaan: jij opent hier een topic over het OW-geven wat betreft en roepen van 'slotje' en het verpesten van een dergelijk topic. je gaat alleen al snel over op persoonlijke aanvallen (op nightwolf), en als wij (koelkast, martijn, ik) ons er in mengen en met je in discussie gaan, krijgen we meteen beschuldigingen naar ons hoofd geslingerd dat we toch alleen maar aan vriendjespolitiek doen. dat vind ik niet leuk, want, al zou ik veel personen persoonlijk kennen, ik probeer _altijd_ als een FB op te treden en dus niet te kijken naar wie ik wel en niet mag. voor zover ik dat niet mee kan laten spelen in mijn beslissingen doe ik dat dus zeker niet, en ik durf te zeggen dat dat ook voor andere FB's/beheerders geldt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bazzemans heeft wel gelijk, tigduizend keer is er in een topic geplaats PM, ik doe het 1 keer en ben hier niet zo populair en ik krijg een OW, oké 3 minuten daarvoor had KK een nieuwe regel gemaakt, oké ik begrijp het wel, maar de volgende dag zie je weer in een topic tig mensen PM posten en die krijgen geen OW.. Dat begrijp ik nou niet :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:wave: |
Citaat:
Nou is dat geen ramp want een OW is een WAARSCHUWING. er kleven geen verdere straffen aan je account wordt niet minder waard je krijgt geen sterretje bij je naam je bent alleen gewaarschuwd. ik snap dus het probleem niet zo erg. Overigens kan ik me niet herrineren dat je me een mail gezonden hebt. zou je die nogmaals kunnen zenden (forward) naar koelkast@leerlingen.com dan kan ik nagaan of ik de originele ook ontvangen heb en hoe of waarom ik er niet op gereageerd zou hebben. |
Citaat:
Citaat:
Verwacht je dat door met minachting te praten over de mensen die de boel proberen te regelen je echt iets voor elkaar gaat krijgen? Als jij iemand nodig hebt om je te helpen bel je hem ook op en scheld je hem de huid vol ? weet niet slechte manier van met mensen omgaan hoor. |
Citaat:
Je kan het niet veranderen en dat begrijp ik heus wel. Ik had het telaat gelezen, eigen schuld. Maar wat ik dan niet begrijp is dat er sommige mensen de dag erna of zelfs die dag zo iets posten en geen OW krijgen 8| |
Koelkast speelt ook weer mooi weer het slachtoffer, door nu ineens te zeuren over dat hij vrijwilliger is. Een vrijwilliger die zijn werk niet goed doet en zijn mensen uitscheld voor kip zonder kop behoeft niet met respect behandelt te worden dunkt mij. Een vrijwilliger die deelnemers troll-user noemt en die beweert dat die persoon, die goed bedoelde kritiek uit, maar alleen maar belachelijk wordt gemaakt en daardoor uit zijn slof schiet is een slechte vrijwilliger. Dan vervang je die vrijwilliger gewoon door een nieuw iemand, en behoef je die niet met respect te behandelen.
|
ik doe m'n werk goed genoeg
ik denk ook niet dat er verder serieus gereageerd gaat worden op deze manier door de rest |
Citaat:
Jij bent niet de persoon die moet zeggen dat je het zelf goed doet. Het feit dat je vrijwilliger bent betekent niet dat je geen fouten kunt maken. Het betekent ook niet dat je niet mag worden aangesproken op fouten. Het betekent ook niet dat je arrogant kritiek van de hand mag doen en de persoon die terechte kritiek levert een kip zonder kop mag noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bingo :thumbsup: (wel volgens de algemene huisregels trouwens :Y))
|
Citaat:
|
Ik ga met Bas mee dat het totaal onnodig en forumbedervend is om een heel topic vol te gooien met slotjes.. Als men er al iets over wilt zeggen is daar de report-knop voor..
Aan de andere kant ga ik met de staff mee dat het topic terecht gesloten is.. de voortekenen duiden gewoon op een reclame-topic. Ook al is het geen commerciele site, dan kan het nog reclame zijn... Zeker omdat het betreffende lid alleen maar langs lijkt te zijn gekomen voor dat topic. Was het een gewoon actief lid geweest die de rest had willen wijzen op een dergelijk site, dan had het weer wel gekunnen lijkt mij... Verder vind ik het hoogst opmerkelijk dat Koelkast zijn waarschuwing bagatilliseert door te zeggen dat het alleen voor ADB geldde. Dus de rest van het forum mag wel op een dergelijke manier verneukt worden omdat het in de regel alleen op ADB gebeurde? Krom redeneren noem ik dat! Verder vind ik een aantal reacties in dit topic hoogst bedenkelijk, met name van de kant van Bas en Bart.. Padlarven, rukkers? Dat duidt helaas niet op enigerlei discussieniveau, dat komt meer in de buurt van trollerij en flames uitlokken. Beetje jammer, joh, want zo verspeel je je oprechtheid. Overigens zijn enkele reacties van NW, Koelkast en Dext0r ook enigzins bedenkelijk te noemen.. |
Citaat:
:no: |
Citaat:
ik vind dat we tot nu toe nog vrij serieus hebben gereageerd, ook al verdient niet iedereen dat. |
Citaat:
|
Citaat:
maar is dit nog belangrijk nu? |
Citaat:
Maargoed, er wordt toch niks aan gedaan, dus is het inderdaad van weinig belang meer :no::( |
Citaat:
Het waarschuwing topic in aan de bar is door mij daar neergezet omdat in een paar uur tijd op een bewuste middag heel aan de bar om zeep werdt geholpen door mensen die alleen PM en slotje posten. dus in zeg 3 uur tijd niets anders deden dan dat. om daar op dat moment effectief iets tegen te kunnen doen. omdat verzoeken en waarschuwen door andere crew leden 0.0 effect bleken te hebben. Om der op dat moment iets aan te kunnen doen heb ik die waarschuwing neergezet en uitgevoerd en in 30 minuten was heel de ellende voorbij. |
Citaat:
|
wat ik mij afvraag, krijgen de forumbazen die ook wat arrogant en onbeleefd deden nu ook een OW?
|
Citaat:
|
Citaat:
- je claimt dat ik goed mijn werk zou doen en dat ik me als slachtoffer zou opstellen. Waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel, er zijn dan ook geen argumenten waarom mee gegeven. ook heeft een dergelijke reactie niets te doen met de bron van het topic en kan het dus alleen maar worden geclasificeerd als het doorzagen over iets wat er niet toe doet of het persoonlijk aanvallen van iemand. - het is niet zo dat niet met de klacht serieus wordt omgesprongen ik zie het heel simpen 1) klacht wordt ingedient, 2) klacht wordt opgenomen en bekeken en ongegrond verklaard, 3 topic starter is het daar niet mee eens wordt persoonlijk en gaat doorzagen. als je een klacht hebt betekend het niet automatisch dat je gelijk hebt en je gelijk zal krijgen. zo ken ik er nog wel een paar. Forza heeft ook een klacht hij is onterecht gebanned volgens hem. moet ik die ook serieus gaan behandelen ? - wij leven gewoon allemaal thuis en gaan af en toe voor ons plezier naar een zeker forum om een beetje bij te kletsen en lol te hebben of over zaken een discussie te houden. we leven hier niet en het is maar een forum een stuk digitaal geschapen hangplek. Als jou leven kapot gaat als je je gelijk niet kan halen op een dergelijk forum is dat meer een persoonlijk probleem van jezelf, want je reageerd alsog je leven er vanaf hangt nu. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Er wordt hier altijd maar gerpaat over mensen die structureel het forum verneuken, maar de mensen die in dat topic gepost hebben, doen dat toch niet? Voor 1 fout moeten ze nu toch geen OW geven?
Verder vind ik het echt laag van bepaalde personen om andere mensen zo persoonlijk aan te vallen en weer te beginnen rondzwaaien met woorden als "vriendjespolitiek" en "slechte fb's/beheerders",enz... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil dit soort discussies wel eens zien "uitgevochten" worden voor een disco, ik lach me rot das 1 ding wat zeker is http://images.fok.nl/s/schater.gif
|
En zo worden anderen ongefundeerd beoordeeld van 'alweer eens trollen en zagen'. Waar blijven de OW's daarvoor?
|
als ik het goed begrijp gaat dit topic nu eigenlijk nog over het niet consequent zijn in het uitdelen van OW's en dergelijke.
kwil mijn mening er wel over uitspreken maar voordat er weer hele discussies tussen staffleden ontstaan hier wil ik het graag binnen staff bespreken. ok? :Y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.