![]() |
wie word de nieuwe fb?
zoals we allemaal weten, legt 2-D zijn functie als fb binnenkort neer! maar wie word zijn opvolger?
|
Bunny hoop ik :yes: van de bovenstaande in ieder geval.:{
|
als je nou zegt 'ik denk bunny', okee.. maar dat je zegt 'ik hoop bunny'.. :loser:
|
*stemt op zichzelf* :Y)
Thx huh L-A :p K zou het wel willen doen eigenlijk *) |
stapper:yes:
die heeft toch niets beters te doen:) |
Ik gok dat ze het intern oplossen en ik hoop op LoeLoe _0_
|
Citaat:
edit: waarom sta ik er nou weer bij. wil niet eens fb zijn:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe tyskie maar, anders bart:yes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb stapper gekozen:loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
funfair
|
Van de mensen die hier in het lijstje staan hoop ik inderdaad dat het bunny wordt, de rest komt niet vaak genoeg, komt niet voor hun eigen mening uit of zeiken iedereen af.:{
|
Citaat:
|
Citaat:
Tyskie zou denk ik wel goed zijn maar niet voor ADB :$ |
Citaat:
Ik zou niet weten wie er de nieuwe fb moet worden, dat zoeken de fb's maar lekker uit :yes: |
ambur :Y)
|
Die ene
|
pakspul :yes: :Y)
|
Citaat:
de ene ban na de andere:d |
Citaat:
doe mij dan maar tyskie of bart |
kees
|
bunny of sanne zou ik leuk vinden, tyskie mag ook wel. eigenlijk neem ik met iedereen vrede, zolang het maar eens iemand anders is.
|
Ikzelf:p
neah zal toch wel niet:+ uhm denk bunny ofzo.. maar dat wordt toch onderling in staff geregeld:) |
maar bunny is een vriendinnetje van saartje (toch?) dus dat kan niet, want dat is vriendjespolitiek. :{ :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van deze mogelijke keuzes lijkt me alleen tyskie in aanmerking te komen. de rest wordt niet vertrouwd door de staff of is gewoonweg niet geschikt als fb
|
Citaat:
|
Citaat:
ect ect... neah dat heeft toch geen zin.. je kunt ook een mening hebben zonder het met elkaar eens te zijn of te moeten zijn! |
Citaat:
:rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb wel een eigen mening en wil er ook voor uit komen :yes: |
Wat een keuzes, Stevie.. Je weet toch zelf ook wel dat het iemand wordt die gemiddeld 1 post per dag doet 8) Zo'n 2-D, die dan een maandje fanatiek komt en daarna weer niet :o
Maar ff zonder gekheid, er komt geen nieuwe, er wordt gewoon iemand bijgeplaatst.. |
Citaat:
Maarja ik zou het eigenlijk best willen doen. Ben hier toch iedere dag. :) |
Citaat:
@ bunny.. ik kan me herrineren dat jij nooit een goede eigen mening had en altijd achter vriendin saar aanliep.. de laatste tijd is dat wel wat veranderd geloof ik |
Citaat:
|
Ttsss... En Den verteld het niet eens aan mij :huh: Nou ja.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga jij ook altijd je neus in iemand anders zen zaken steken?Denk je werkelijk dat je zo belangrijk bent dat je dat je je overal mee mag moeien? Steek liever die grootheidswaanzin van je in je hol en kruip er dan zelf achteraan moeial:rolleyes: |
Geen ruzie hier :huh:
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/avat...ine=1071597714 @ Stevie: kom maar eens op met posts waar ik saar altijd maar gelijk geef en haar continue achterna loop. Altijd zo'n grote bek maar nooit bewijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
één van de kwaliteiten die een FB minstens moet hebben is toch een duidelijke mening hebben. maar ook: je voor die mening uitkomen en die goed kunnen formuleren. als iemand nooit aan een discussie meedoet weet ook niemand zijn mening. wat is een stafflid zonder mening? niks toch! en ik vind gewoon dat stapper zijn mening over bepaalde onderwerpen niet duidelijk maakt. misschien dat als hij FB is dat wel doet, en dan heb ik verder ook helemaal geen commentaar meer op zijn aanstelling. begrijp je nu een beetje wat ik bedoel? ik mag het hopen, heb al zo'n vermoeiende dagen achter de rug.. :z |
Citaat:
O-) |
Citaat:
Ik wacht btw nog altijd op de posts waarin ik altijd maar Saar achterna loop... :{ |
Citaat:
Geen mening hebben en niet uitkomen voor je mening zijn ten eerste al 2 heel andere dingen:no: en ten tweede: dat je vermoeiende dagen achter de rug hebt,intresseert me niet:Z 8| |
Citaat:
|
Citaat:
Nog zogezegde dingen? |
Citaat:
(goed, iedereen heeft een mening. maar dat heet nou sarcasme) |
ik word FB!!!
oh nee :o O-) |
Citaat:
|
Citaat:
...ik heb geen zin om nog meer voorbeelden te geven. misschien zijn er wel geen meer, maar ik blijf vinden dat je toch altijd achter saartje stond. :z |
Citaat:
Ik geef toe dat ik in een discussie waarin -naar mijn mening- domme dingen geroepen de neiging heb licht cynisch te worden. |
Citaat:
Of het zo per definitie is.. tja. Exact gelijkdenkende individuen zijn zeldzaam, maar vriendinnen volgen vaak toch dezelfde lijn qua denkwijze he.. |
Citaat:
Voor mij geldt wat 'afkraken' betreft ongeveer hetzelfde als wat Tijs hierboven zei. Maar mij kun je schrappen van het lijstje hoor Steve, als ik word voorgesteld worden er weer ultimatums gesteld ofzo 8{ |
Citaat:
|
Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
(Onderhouden door: AmbyPur, Kampie) |
8-)
|
Ik ga ook voor Tyskie. Stapper zal het iig niet worden, dat zal Mo nooit toestaan... :no:
|
gelukkig geen nieuwe erbij :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ok, heb verder dit draadje ook niet doorgelezen. Gewoon meteen gereageerd... :o
|
heeft ie niet hier gezet (of ik moet iets hebben gemist) maar dat heeft ie al maanden geleden gezegd :)
|
je kan m natuurlijk ook dwingen om FB te worden.:yes:
of hersenspoelen. |
Citaat:
Maar met een stel echt gemotiveerde mensen zou ik best willen proberen om er echt iets van te maken.. Maar zoals de vorige keer.. echt niet. Ik ga niet meer samenwerken met mensen die andere zaken nastreven dan ik... Edit: ik vind het natuurlijk wel geil dat 5 mensen op me gestemd hebben. Dat levert weer rukmateriaal op voor vanavond. 8) |
toch een teken dat er veel mensen zijn die respect voor je hebben, Tys ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht dat je dat alleen kreeg als je een geil wijf het bed in hebt geplayed.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
why me?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk ten eerste dat ik niet als fb kan worden aangenomen. en ten tweede denk ik dat k daar niet eens genoeg op ll.com ben de laatste tijd. en ten derde. waarom zou ik dat willen? |
buh je hoeft niet meer serieus te doen hoor. :+
tsja.. ik wou er nog een kandidaat bij. en jij bent (was) redelijk vaak op t forum en bekend bij de staff. daarom. |
vroeger zou ik misschien een goede kans hebben.
maar nu? no fuckin' way :D |
vroeger? toen je nog 70 ppd had? 8{
|
nee. tijdens mn chille tijd. :+
|
en trouwens. wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou je in vredenaam fb willen worden:? :{
|
Citaat:
|
vrijwilligerswerk staat goed op je CV. ;)
|
Citaat:
behalve amby en saartje dan:love: |
ik mis mijn naam jongens :yes:
|
Citaat:
heb je heimwee?:p |
mis NW :( :P
en de m8 :z |
Citaat:
je moest er maar geen misbruik van maken:] |
huh :?
heb ik ooit misbruik gemaakt? :) |
Citaat:
|
Citaat:
ook is mijn relatie met dex niet goed, dus heb weinig konten om te likken :p @stevie ik meng me de laatste tijd niet echt in discussie's, ben te druk bezig met school en andere dingen, zit ook een stuk minder op het forum (al is het nog te veel ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
vind je het soms grappig:(
ik wel anders:d |
Ik hoop Bunny of Sanne
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben er namelijk eentje kwijt |
laat maar
was in een ander topic 8) ja tis gewoon laat :p |
Citaat:
*zucht* |
nu OOOvera weg is moet er toch echt een nieuwe komen denk ik.. wie wordt het?
|
ik ben voor sanne :yes:
|
Blackmysterie lijkt me wel zo'n vogel die vaak op kunst komt
|
wrom sta ik der nie bij :'(
|
Citaat:
|
jij wilt niet eens meer :+
|
Toch prachtig hoe er nu ineens weer een heleboel mensen gaan lopen slijmen, niet meer zichzelf zijn enzovoorts :z Ineens heeft iedereen interesse in kunst, ineens is iedereen weer de moraalridder.. Gedraag je in godsnaam zoals je altijd al gedaan hebt zeg :{
|
Citaat:
En plotseling is Bartje weer met het alom bekende gezever begonnen.. Blijf toch in godsnaam jezelf.. :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand mijn naam schrappen? WTF zou ik bij Kunst moeten, volgens mij ben ik daar nog nooit geweest?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij blijft er voor altijd in, want als je ziet dat hij er nu in kan blijven zonder een **** te doen.. minder dan dit kan hij onmogelijk gaan doen :z en zelf zal hij ook nooit stoppen :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou mijn ego mijn kansen misschien laten slinken ? :( |
Ik denk dat bunny wel fb word op mannenforum, komt ze vaak genoeg :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik noem het eerder zelfvertrouwen :D |
Citaat:
|
Citaat:
maarja, het was al heel duidelijk dat vera er mee op zou houden, ze was er "bijna" nooit |
Ik zet mijn geld nu toch echt op Psychobunny_0_
|
Citaat:
dus ik denk dat je gelijk hebt :yes: |
ik denk dat ik nog nooit op het kunstforum ben geweest:{
:zlaat ik het maar zo houden:) |
Wat dachten jullie anders van 'je moeder?' :z Ook zo'n figuur dat naar meetings komt en bij iedereen goed ligt.
Stevie zou ik pas een prima optie vinden :thumbsup: Jong, heeft een eigen mening en draagt die uit, komt nooit naar meetings, is objectief.. Maarja, troll-user he? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
newsflash :D als we iemand aanstellen dan MOET hij of zij niet naar kunst :+
en bart, mogen wij niet iedereen aanstellen die we willen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus ik maak nog kans?:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals? Vaak afwezig zijn, geen slotjes kunnen zetten, zelf ook regels vertreden, je niet bij je mening kunnen houden, makkelijker ompraatbaar zijn? No offence, maar in mijn ogen zijn een aantal van de fb en ex fb's zo. :{ |
Natuurlijk mag je zelf FB's aanstellen Amber, er gebeurt toch niet anders?! :? Heeft Vera misschien nog een zusje? 8)
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, je moet niet simpel om te lullen zijn, maar vaak gebeurt juist het andere uiterste :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik bedoelde is dat de fb's te veel met de stroom mee gaan, op een aantal na heb ik het idee dat ze niet echt een eigen mening hebben maar dat ze andere een mening voor hun laten maken. maar goed, das wat ik vind. :) |
Citaat:
Waar denk jij dan dat dat aan licht? Mijns inziens op het feit dat er altijd gekozen is voor meningsloze mensen. Die praten dan met elkaar mee, en daardoor verslechterd ook de sfeer. Als de één namelijk wel aangepakt wordt en de ander niet, dan krijg je al snel dat mensen elkaar van vriendjespolitiek betichten. Als dat dan weer ontkent wordt maar bij de volgende FB-verkiezing worden toch wéér vriendjes van elkaar aangesteld, dan blijft het een terugkerend fenomeen, en kom je er nooit vanaf. Meestal kiest men voor de 'veilige' maar tegelijkertijd meningsloze mensen. Beetje CDA zeg maar, nergens voor staan :D |
Citaat:
heb ik nou een eigen mening 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das weer een heel andere discussie. Laat ik het dan zo formuleren: de reden dat het CDA nu de grootste partij is is omdat mensen niet meer op Paars wilden stemmen en niet op de LPF, dus stemmen ze enigzins veilig.
Die vergelijking maakte ik dus met het forum hier ook. Bepaalde mensen, Tyskie hoorde daar eerst ook bij, wilden ze niet omdat die te kritsisch zijn, ze zijn bang voor hun eigen hachje. Dan is Vera, Linnea, Dimas, Randy of 2-D wel veilig. Doen zelden of nooit een vlieg kwaad, de meesten kennen elkaar wel. Das wel safe. Maar om te zeggen dat het er beter door wordt als je de discussie schuwt denk ik niet. |
Citaat:
*oke, kben vandaag ook wel chagrijnig hoor:+* |
er worden veel mensen het hand boven t hoofd gehouden, neem nou pakspul. Forza had al 10x levenslang gekregen voor zulk ongelooflijke irritante gedoe op t forum.
|
Citaat:
:yes: true.... |
Citaat:
|
wat zullen we nou krijgen?8)
|
Citaat:
forumrevolutie8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.