![]() |
Slowchat 17
|
ey
we waren nog niet bij 50? |
Citaat:
|
Citaat:
is ze geslaagd? :p |
nogal leeg hier:p
misschien dat ik deze keer eens ga probere de slowchat bij te houden...want meestal kan ik niet volgen:( |
ach ja...
Vroegâh ging alles veel sneller... nu is de slowchat, ja, slow. |
ben ik geslaagd? *)
|
Citaat:
6+ uitvoering was simpel en snel maar zonder flair en dat kostte je punten volgende keer beter ;) |
ze deed het als beste ondermijn leiding en dus krijgt ze een 9-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bobba met 999 posts in 1 topic, dat helaas deleted is... dat is nog steeds een record toch? |
Citaat:
hihi krijg je van mij een 10 :aai: |
Citaat:
|
ik heb zin in bbq:{:9~
|
oeh oeh ik wil ook in het eerste gedeelte van 17 :d
|
Citaat:
|
:wave:
|
Citaat:
|
waarom is het forum zo dood?
|
Citaat:
ja he,ik vind het ook nogal stil:{ akelig stil... mammie:'( :+ |
oke mensen wie maakt het forum weer tot leven?
|
Citaat:
Citaat:
|
het is hier nog steeds maar een saaie boel hoor:Z
|
goedemorgen
|
goeiemorgen
|
|
Burp :z
|
haaaj :]
|
Citaat:
en als je een 10 wil moet je maar ff onder tafel komen.. :p |
fijn, normaal heb k geen kater. nu ineens wel8|
|
Nog 2 dagen
dan ben ik weg Eindelijk * Dansje doet * |
*danst mee:love: *
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'LO :|
|
ik denk dat ik verliefd ben op sanne:p:love::$
|
Citaat:
|
Vaste graafplek+Park|20 meter|huis|200meter|einde brink+hondeplaatsje
Hond rent van hondeplaatsje naar vaste graafplek :[ |
Citaat:
|
Sch**tmsn wil me weer niet aanmelden 8| .
|
:) Ik wil ook in slowchat 17:d
|
stil hier 8)
|
nog steeds op de 1e pagina :?
|
:o
Wie weet wat leuks te vertellen?? |
Wie heb er aan mijn post aantal gezeten??
Ik had er gister veel minder.. :( |
Citaat:
|
Sandra hoeft zich nergens druk om te maken :)
Ze mag er nog 3! |
Citaat:
rrrrrrrr aaargggg I'm losing my sanity :p |
Citaat:
Overnemen? |
ik ben al n keer gebanned :p
dus ja :p |
Citaat:
|
Citaat:
of ben ik nu niet cool:? |
Citaat:
|
pfuu
|
whoei, moeder even weg. nieuwe boxen testen en huis terroriseren:Y)
|
|
ik moet onkruid trekken van men moeder of ik mag morgen met men vriendin niet naar parkpop8|:notgood:
|
ohja, en ik bedoel dus dat ik daar geen zin in heb:+
|
gvd, ik zwaai, en niemand zwaait terug. :notgood:
:loser::+ |
|
Citaat:
|
het regent het regent
de pannetjes worden nat daar kwamen twee boerinnetjes die vielen op hun gat klets nat buuhhh ik moet postzegels halen en mijn OV kopieren en het regent :( what should i do :'( |
paraplu pakken en gaan? :+
of stoer doen en zonder plu gaan natuurlijk.. 8-) |
Citaat:
ben je van suiker ofzo:{ |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Dag dag mensen
Ik zal voorlopig niet meer op dit forum zitten * Hihi * |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed ik ging dus weg, fietstend, bikkel zonder paraplu 8-)(moeilijk met paraplu fietsen :$), ben ik een paar meter onderweg, trapt mijn fiets door.. 8| maar, ambiej is op alles voorbereid *), had ik nog een fiets! kom ik bij de supermarkt.. is het kopieeraparaat stuk :( maar gelukkig kon ik in een ander winkeltje (best wel leuk winkeltje waar van ik het bestaan niet wist :D) wel kopieren. dus het is toch nog goed gekomen :D |
Citaat:
maar goed voor je dat alles toch nog in orde is gekomen:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
trusten darrrrrlings :D:*
|
het was zo'n leuke avond
maar ook eigenlijk weer zo kut.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k*nkerzooi, knal ik de gft bak met de auto om. moeder over de zeik8|
|
Citaat:
wel in mechelen is het ook:thumbsup: |
ik ga douche ...........
interessant hè :+ |
mag ik mee:p
|
Citaat:
|
Citaat:
uhu:p weet jij dat me dat nou is niets kan schelen:{ |
-nee idd. ik wou joe is een dagje nie ziene haha!! ;) en ik bin meer hewent dan joe o lilleken.
-13-07-04 ► Ik zeg G.V.D. toch nie ak et erg von aj dr nie was! meer hewend as mien?? haha oen grohten stommen donder bin jie noe eigenlijk Ik wil wel is weten of een niet zeeuw dit kan ontcijferenO-) |
Citaat:
- Ik zeg G.V.D. toch niet dat ik het erg vond dat je er niet was ! Verwender dan ik ? haha een grote stomme donder ben je toch eigenlijk :d Het lijkt meer op Twents dan het lijkt, als je het uitspreekt Btw, Op The reason na, is Hoobastank best wel kooooel :) |
Citaat:
Ik zeg GVD toch niet dat ik het erg vond dat je er niet was!Meer GEWEND dan mij??Haha wat een grote stomme donder ben je nou eigenlijk :p maar ik kan dat o lilleken niet vertalen:? |
-nee idd. ik wou joe is een dagje nie ziene haha!! en ik bin meer hewent dan joe o lilleken.
-13-07-04 ► Ik zeg G.V.D. toch nie ak et erg von aj dr nie was! meer hewend as mien?? haha oen grohten stommen donder bin jie noe eigenlijk Ik wil wel is weten of een niet zeeuw dit kan ontcijferen We hadden het hier laatst over accenten vandaar maar ehm de vertaling: Nee id, Ik wou jou is een dagje niet zien haha! En ik ben meer gewend dan jou hoor lelijkerd. Ik zeg gvd toch niet dat ik et erg vond dat je er neit was! Meer gewend als mij? haha hoe grote stomme donder ben jou nou eigenlijk! |
ik had het helemaal juist8-)
|
en jij houd wel toffe msn gesprekken(of mails), wat voor een idioot mens was dat nu?:{
had hij een goeie reden om je zo te kleineren? |
Dat was tussen een vriend van me en een andere jongen:p
Een Yesenaar.. Ik praat normaal niet zo hrr:) En praat zeker niet zo tegen andere mensen maar goed he yesenaren;) |
Een fake blondje dat als een zombie in haar BH rondtoerde onder invloed van speed.
psychobunny aan de drugs? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
Geholpen 8) |
*test*
|
Citaat:
|
Goedemiddag mensjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een wietje gerookt.
Yey ? |
http://www.scheijgrond.nl/onweer/a.jpg
zag er toch wel mooi uit eh:7 van fok geplukt, dit was bij Enschede ergens:o |
lalalala *verveel me* :Z
|
Citaat:
|
ik ga zometeen pocehontas kijken:$ :+
|
Citaat:
en ik verveel me de ':x', bijna iedereen is op vakantie. :Z |
Citaat:
bij jou ook al? :{ Kzit nu al zeker 3 uur op een smsje te wachten8| Das irritant want ik zou naar die persoon toe gaan maar dan moet ie wel teurg sturen dat ie wakker is of iets.....:{ |
Citaat:
btw, blijkbaar is ie nog niet wakker dan. ;p |
Citaat:
edit : Kverveel me... |
Het is hier bloedje warm in Polen:thumbsup:
* Huppelt in haar bikini door t huis *8) |
er is een klein katje ziek :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rook er soms wel eens 1 met mn neefje dies ook net 16 , en mn nichtje begint er nu ook al mee dies 14.:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga ze missen.. .. ik hoop niet dat dat katje de rest aansteekt want dan ben ik nog verder van huis.. en daar heb ik géén zin in trouwens die katten hebben wel een partij domme namen :+ twee zijn er naamloos al weg eentje is nog naamloos hier en de andere vijf heten': noah, roxie, gijsje, katrien, ming.. maar ming heb ik bedacht omdat het echt een sjineesje is :+ en laurens, gijsje is ziek (die met dat rare vlekje op zijn kin) |
heb net een heel weekend met men vriendin achter de rug:z:7:love:
|
doe maar chic
en wat heb je gedaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Alsof je je leven verkanlt als je wiet rookt?:? |
we hebben vooral heel de weekend gevochten en gelachen8-)
en dan gisteren avond gezellig avondje film kijken en romantisch italiaan eten:d:Y) en vandaag was het heel de dag wedstrijd voor de paarden, maar dan hebben we ons daar maar geamuseerd:) |
Citaat:
nog meer? :+ edit: en die dealers die DWINGEN je werkelijk echt om dat zakje je strot in te douwen, weer 5 euro weg.. :z |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij heb je nog nooit geblowd of wel? Wil je er verslaafd aan raken dan moet je elke dag joints roken als sigaretten en 1 joint in de week is gelijk aan 2 glazen wijn per dag dus zo slecht en hersen dodend is het niet :) BTW hoef je niet naar een dealer gewoon iemand die 18 is is al meer dan genoeg :yes: |
Citaat:
http://weathernews.nl/images/upload/noodweer17-7.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Nou en? Moet ie dat nog wel zelf weten, maar ik denk dat als ie echt zo erg zou zijn as jij beweert dat ie dan niet achter een computer zou zitten maar elke avond buiten zou zijn of iets dergelijks met zijn andere junkie vrienden om te blowen. Dit is alleen niet het geval, sommige mensen zijn ook van nature dom ;) |
Citaat:
maar ik deed het toen eigenlijk alleen maar voor haar want om de een of andere reden had ik er niet zoveel zin in:huh:|:( |
Citaat:
|
Citaat:
"Ja schat ik deed het alleen omdat jij het wou" Lekker...... |
Citaat:
|
Citaat:
als ik zijn vriendin was dan had ik hem kei hard de kiet uitgeschopt...... Moet iemand bji mij niet flikken, maarja, niet iedereen is zoals ik.... maar goe dook :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
WEEEEEET JE ik heb vandaag mijn lowlansbandje vandaag af laten knippen :'( :( anders kon ik niet volleyballen :p |
Beohoe!:+ :d 8)
|
BAM BAM BAM terug van vakantie :]
|
Citaat:
ken je dat van jezelf niet? als iemand tegen je zegt DAT MAG JE NOOIT DOEN! 100% dat je het toch gaat doen.. |
Citaat:
als ik zeg dat ik er geen zin in heb,gaat ze toch maar verkeerde dingen denken,want ze is al zo enorm onzeker|:( ik wil niet dat ze gaat denken dat ik haar niet meer graag zie ofzo hoor:{ |
Citaat:
|
Citaat:
desnoods krijgt ze geen zakgeld meer ofzo, weet ik veel wat:z |
1 Bijlage(en)
Citaat:
ik had er ook zoeentje kunnen maken als mn batterijen niet leeg waren geweest. nou heb ik alleen deze van toen de wolk net over gerold was. |
|
crap, ik doe dus nooit meer een krentenbol in de tosti-apparaat :kots:
|
Captain_Schmuck heeft nog niet echt door dat je alleen hier mag chatten:{
|
sommige mensen willen het gewoon niet doorhebben ;)
|
*duwt deur open*
*stapt binnen en wijst rond* Biertje ? Ik blijf het een topreclame vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja uhm, ik heb er 2 happen uit genomen en nu ligt ie in de prullenbak:z
|
wie heeft er zin in pudding
|
pffffffffffff..... gister aan de whiskey gezeten....
|
wat een kutweer hier8|
|
iemand zin in chocolade koekies :9~
|
Citaat:
this bewolkt hier daar is alles meegezegd ow wacht shit regend wrom moest je die uitspraak nou doen? :( |
Citaat:
|
Citaat:
gatverdamme je gaat me niet vertellen dat je er ook nog kaas op doet he :kots: |
Citaat:
en boter :+ |
goor :Y)
|
Ja, kom op mensen
hoe is t weer daar , in Nl Hier, in Polen, pf, ik zweet en niet een beetje ook :$ |
* Verveelt zich nog steeds * :z
|
Citaat:
|
Citaat:
weet je hoe ranzig oneej jij vind het lekker. bah :kots: |
crap waar is het mooie weer van gisteren gebleven :no:
moet zometeen ook nog naar de stad, heb ik dus helemaal geen zin in 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga morgen met een vriendin de stad in, we weten alleen niet welke..
Iemand ideeën?:+ (In Noord of Zuid-Holland:p) |
Rotterdam ?
Mahia - Hie http://forum.dmfnet.nl/images/smilies/hiphop.gif Mahia - Hoo http://forum.dmfnet.nl/images/smilies/hiphop.gif Mahia - Haa http://forum.dmfnet.nl/images/smilies/hiphop.gif Mahia - Haa Haa * Zit hier een beetje heel erg melig te doen :d * |
*gaap*
K verveel me zooooow.......:( |
Citaat:
Hmm, toch wel verveling 8) |
Citaat:
Hmm, ik zou dat ook gaan doen deze week geloof ik, kamer opruimen, maar vandaag niet meer :+ Altijd leuk als iedereen werken is of op vakantie is :no: |
Idd.. 8|
uit pure verveling en frustratie zit ik zelf mn jarenlang opgespaarde troep op te ruimen, wedden dat k hier straks spijt van heb :(:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
dan ken je marijn,stephen farelli michel dat hele cluppie zeker wel :p |
Citaat:
de ex van mn tante woont daar, dus vroeger was ik er weleens geweest:+ hij woonde 2 minuten van die plus supermarkt8) |
Citaat:
plus pff daar hebben die rare gasten ook nog gewerkt :p |
Citaat:
Dus ja, dat zal je zo wel spijten :p |
Verrek, vind k me hier toch een partij geld zeg _0_
*ziet ook paar halflege pakken shag van maanden oud* *ziet van alles waarvan die niet meer wist dattie het had* tijd voor een blowtje om alle herinneringen op te halen :Y) |
:+
daar heb ik ook wel zin in ja:7 eerst maar wachten tot mn ouders echt in slaap zijn gevallen, en daarna een film waar je je dood om kan lachen.. ik ga voor finding nemo:z |
Citaat:
Denk niet dat je je dat kan herinneren though :p |
Complete onzin bastiaan. Hoe kunnen ze dat onderzoeken, ze zijn toch hun geheugen kwijt dus kunnen ze dat niet in verband met alkeer leggen! 8)
|
lb
goedemorgen :D |
Ook goeies morgens :Y)
|
Goede middag :+
|
Goeiemiddag hoor :)
En wat gaat er vandaag gebeuren in jullie levens? :+ |
Citaat:
:9~ |
Citaat:
|
:Y)
|
Ach nee toch, hebben we dat ook weer aan hoor :Y)
|
wat heb je aan :+
|
Zwarte boxer, zwarte sokken, spijkerbroek, zwart shirt, ketting. zoiets 8) jij? :+
|
laat me raden... je gaat naar een begrafenis?
|
Toevallig niet
|
perfecte stijl gewoon
:9 8-) |
Citaat:
|
drom zit ik in het bijne geheel zwart
mis enkel nog zwarte bh :9 |
Citaat:
|
Citaat:
hahaha wat denk je dat ik nou net niet aan heb ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.