![]() |
[centraal] Loze film praat topic ;)
Dus Banaan :D
anyway...hier kun je 'loos' over films praten ;) |
waarom zat camelot niet in Arthur?:'(
|
Ik zie dit topic nog niet helemaal voor me, maar laat me verrassen :)
|
Citaat:
|
ik ben benieuwd wanneer resident evil nemissis uitkomt :)
|
Citaat:
@ steady ja dat lijkt me ook wel cool om te zien ja |
oe oe het is bijna tijd voor alien vs predator de movie
ze hebben de predator een wristblade van 30 cm geven:7 :love: |
ow sorry heb me vergist in de naam, het is Resident Evil Apocalypse...
Hier heb je de link van de website,mooi gemaakt al zeg ik het zelf http://www.sonypictures.com/movies/r...vilapocalypse/ |
Citaat:
|
Deze lijkt me wel heel gaaf!
Welke films kijken jullie zoal? Ik kijk meestal de films zoals Cruel Intentions,Mean Girls,10 Things I Hate About You, Freaky Friday,Legally Blonde enz.. |
Citaat:
geef mij maar grote veldslagen films ala troy braveheart en patriot:7 |
ik BEN ook een chick :p
|
Citaat:
ik kijk alleen goeie films 8-) |
wow van helsing had een dieper einde dan als ik had verwacht:thumbsup:
|
Citaat:
Chickfilms zijn wel leuk, maar af en toe, ik heb liever, LOTR, American History X, Troy, Pulpfiction, Scarface, Nemisis Game etc... Wie heeft Nemisis Game eigenlijk gezien, ik heb hem paar weken geleden gezien op canal + vond het best een goede film |
Nee niet gezien, vertel er eens wat over :)
|
Citaat:
Ik vond het echt een hele goede film |
Citaat:
|
Klinkt goed charmedone!
|
I love films! :d
hmm.. kheb er alleen niet zoveel over te zegge :p |
komt er nog een film die het een beetje de moeite waard is om te kijken?
Ik heb gisteren trouwens even naar Python zitten kijken en wat een nep film zeg, alleen die lijken zagen er best vies uit. |
Citaat:
I know what you did last summer komt op veronica, maar dat is ook alles geloof ik |
I know what you did last summer & I still know what you did last summer heb ik euhm.. ongveer bij elkaar 24 keer gezien :p
dus kijken allemaal!!! :d ;) |
Citaat:
|
dat zijn echt van die amerikaanse teen films die kijk ik 1 keer en dan is de lol er vanaf
lol wie heeft die trailer van die nieuwe tom hanks film gezien dat is echt een vreemde film8{ |
Re: [centraal] Loze film praat topic ;)
Citaat:
Ghost in the shell 2 trailer ergens online te vinden ;) |
|
I know what you did last summer vond ik toen wel een gave film!
En suepahfly als je naar die website van Re2 gaat kun je ook de trailer zien, ook al valt ie een beetje tegen want het verklaard alleen eigenlijk wat nu pcies het T Virus pcies is, een middeltje tegen ouder worden die de dode cellen vernieuwd. Ik wil weten wat er verder gebeurd in Racoon City. |
Vond het wel grappig toen die andere jongen dood ging :$
|
ik vond het vies toen die staak bij iemand zo die strot in ging, in het begin bij die ijsblokken...
|
Ik heb die film vaak genoeg gezien, dus vond het niet (meer) eng/vies :p
|
iemand hier die itchi the killer gezien heeft? :7
|
Citaat:
|
ik ken hem ook niet..
ik wil binnekort wel naar I,Robot jammer dat Will Smith erin speelt want het is echt een balletje.. |
itchi gaat over een moordenaar
japanse film.. en verder euh..heel sadistisch enzo :+ |
the village wil ik wel zien, nieuwste film van Night shyamalan8-)
|
Citaat:
|
Straks om 23.05 op RTL 5 Carrie :d
|
Citaat:
@CharmedOne: het boek is beter dan de film :p |
hoort dit nou bij die film (carrie) of zit rtl 5 maar wat te kloten?
voor het vorige reclameblok zag ik precies dezelfde beelden als na de reclame :? |
hehe was een fout geloof ik
|
woow resident evil apocalypse trailer gekeken, ziet er heel goed uit :yes: , vond de 1e niet zo heel speciaal maar volgens mij gaat de 2 echt ownen :Y)
|
Ik vond Resident Evil wel heel goed.
Vooral die ene scene waarin die 4 Umbrella leden in een gang opgesloten zitten en dat die ineens laser stralen gaat schieten waardoor ze allemaal in stukjes worden gehakt. Of de scene waaron Alice die gemuteerde hond onderuit schopt :] |
Het was de 2e keer dat ik Carrie had gezien, maar 2x dat ene stukje hoorde niet nee :+
Ik vond het zoo zielig toen Tommy dood ging :'( Ze waren zo schattig aan het dansen en hij zoende haar :( Maar het boek was wel beter geloof ik ja, ik ga hem weer lezen denk ik :+ |
The Rage of Carrie vond ik ook wel zielig :( :p
|
We wachten met zn allen op Alien VS Predator :).
In oktober in NL in de bios. Deze zomer in de VS. :) The return of the predator. Yeah baby :D. |
the cat in the hat is ook vet leuk :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godver, peggy sue got married, was op tv en die ben ik vergeten te kijken :( is echt een hele leuke film..
|
pi komt eindelijk op dvd, was echt te lang uitverkocht :+ leon komt ook weer op dvd in nederland (tenminste in de frs shit)
ik zoek trouwens ook nog blow (r2 :)) heeft iemand die gezien |
Ik heb Love Acutally gezien en vond hem echt leuk :love:
Vond het alleen zielig voor die vrouw met dat broertje, die man was een hunk! :love: |
Citaat:
Al dat bloed was wel zielig ja 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Leon_0_ Blow_0_ ik heb alleen geen van deze films op dvd. |
Citaat:
|
waarom zeggen die namen mij niks? :?
|
Citaat:
|
ja maar ik ben geen fan van johhny depp :p
|
Ik heb Nemesis Game op dvd :d :d :d
|
cool, ja ik ga hem binnekort huren denk ik :)
ik wil echt zeker weten confessions of a drama queen zien, de nieuwste film van lindsay lohan |
gothika en cold mountain op dvd voor maar 4 euro (in totaal:7 ) :Y)
|
Citaat:
Heb hem wel op dvd, maar dan kopietje. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
28 days = niet eng :|
Ik had verhalen gehoord dat die film eng was, maar schrok in totaal 0 x en ik schrok zelfs van Scream "vroegah" :$ |
Citaat:
|
Citaat:
Verder wil ik het niet onvermeld laten dat er op Lowlands ook een paar gave films gedraaid worden 8-) Denk dat ik daar Battle Royale II (ook al schijnt ie tegen te vallen) en Zatoichi ga kijken.. Verder nog films als Kill Bill, Goodbye Lenin, Lotr III, Texas Chainsaw Massacre |
Citaat:
het zijn gewoon dagfilms, en toevallig rolde er eergister een soort foldertje door de bus dat ik 2 films uit mocht kiezen voor de prijs van 1 :Y) |
Citaat:
dat was niks man:D voor een echte klassieke thriller kan ik je een stephen king verhaal aanraden, Pet Sematary bijv. :thumbsup: of Misery, die is prachtig:D _0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou die jake in freaky friday is best een hottie :+
|
nou ik vind ryan phillipe in cruel intentions leuker..
hele vette film trouwens :) |
ik vind Natalie Portman altijd goddelijk.
|
maar dat is geen echte man wouterrrr
leuk je kan jouw naam met zo'n geile rrrr zeggen |
Ben vandaag Freaky Friday gaan kijken..
ik geil op Chad Michael Murray :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen in léon al..spijtig is ze daar wel heel jong dus is het wellicht fout om sexuele gedachten te hebben :p |
Citaat:
foei ja k wacht met smart op de nieuwe star wars ook |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ik maar verliefd voor me uit ga zitten staren |
jeeeeh ik heb eindelijk Troy gezien, en ik vond het echt een mooie film :) Brad Pitt in een korte broek :p
|
TIP: Mindhunters!!!!!!!!!!
Is echt vet!:yes: Als je van films houd die niet voorspelbaar zijn! |
Mwa, ik vind het geen hoogstaande film hoor. :o
Idd niet direct voorspelbaar, maar verder.. |
iemand hier gattaca gezien? ik vind hem dus echt vet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kep er nog steeds koppijn van |
Citaat:
|
Komt er een deel 2 van The Leauge Of Ex.... Gentleman??
|
the Village
|
Citaat:
|
is wel leuk filmpie hoor :)
|
Citaat:
jude law as verlamde dronkelap _0_ 8) |
Citaat:
|
mn blijheid voor de europese release van Alien v Predator is gedaald tot beneden het minpunt. Wat het lezen van slechte reviews met je kan doen :(.
|
nou 2-D, misschien vind jij hem wel goed. Ik heb ook weleens een film gezien met een slechte resencie en die vond ik dan wel weer goed`.
|
Ik wil the village zien. ;p
|
AvP Top film zekers de moeite waard om te kijken, verhaal er in is ook nog goed bedacht :)
|
Ik ga naar The Village binnenkort, die M. Night Shyamalan is mijn favoriete regisseur_0_ .
|
Citaat:
maar om op de fil mterug te komen, uitstekende film(zegt de alien fanaat) wat stellen wij mensen dan ineens verdomd weinig voor zeg :) |
the village lijkt me echt vet!
alleen ik heb niet echt een goed idee waar het precies overgaat. die trailer die ze op tv laten zien is niet echt duidelijk ofzo :z |
ik ga the village maandag zien:z
ik denk dat het gaat over een dorp(jah duh8)) en buiten dat dorp wonen wezens die niet zo vriendelijk zijn*) maar omdat ze elkaar niet lastig vallen lieten ze elkaar gerust,maar wsl heeft iemand die wezens nogal ge-ambeteerd. En nu zinnen die wezens op wraak fzo:] tis maar een gokje hoor8) alien vs predator wil ik ook wel zien ja:yes: |
AvP lijkt me wel een kicken film(ook Alien freak), maar ik ben niet zo'n fan van die regisseur. Ik wacht het nog ff af.
|
Boondock Saints :love:
|
Citaat:
wat voor dorpje, wat voor wezens, wat voor haat/liefde verhouding, vanwaar die vrede, vanwaar die vrede opeens niet? aaah de vragen :D ik moet um gewoon maar es gaan kijken :+ |
binnekort Requiem for a Dream én binnekort One flew over the Cuckoo's nest op teevee 8-)
|
als het goed is krijg ik woensdag eternal sunshine of the spotless mind op dvd :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanavond op dvd gekeken.. hij blijft :thumbsup: . Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gister heb ik ladykillers gezien, was wel een leuke film maar the coen bros gaan een beetje erg achteruit :| als je het vergelijkt met big lebowski, o brother of the man who wasnt there zijn de laatste 2 films echt flutfilms. :x |
heb je shawshank s.e nou al banaan?
|
Citaat:
of heb ik het nu al gemist? |
Citaat:
over een maandje pas :7 dan moet ik em via play.com ofzo bestelle want volgens mij komtie (nog??) niet in nederland uit |
*dubbelpost :7
ik lees net dat er al gewerkt wordt aan een vervolg op Batman Begins. en in het vervolg (de sequel op een prequel..?) wilt warner bros The Joker weer terug brengen. en Robin Williams is grote kandidaat! Ik hoop zo erg dat hij het niet wordt en dat Steve Buscemi de rol krijgt. Jack Nicholson wilt het denk ik niet weer doen. jammer.. |
Citaat:
wanneer requiem komt weet ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
naja toch maar kijken en one flew over the cuckoo's nest ook |
requiem for a dream staat niet eens in de gids. :huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop trouwens nog steeds op Steve Buscemi |
hmm.. steve buscemi
was dat niet mr. pink?:?8) |
Citaat:
|
is die nieuwe film met jet li wat?
ik geloof dat ie hero heet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij lijkt "The Terminal" wel een leuke film, en ook wil ik "Man on Fire" nog een keer zien en "The Alamo" ook
|
Citaat:
toen zat ik in de trein naar huis :{ maar requiem ga ik zeker kijken / opnemen :yes: the terminal lijkt me ook gaaf en hero ook jammer dat bioscoop zo duur is altijd :x |
hero heeft allang in de bioscopen gedraaid, die film is volgens mij al 2 jaar oud ofzo
|
mm ik ga maar eens kijken of ik iemand kan aansporen Hero nog een keer te kijken met mij.. Zit ook wel een van de mooiste wijsheden ooit in.
En One flew over the cuckoo's nest stiekem toch ook maar gemist voor een groot deel :( |
Ja kut he, waarom is Hunt for Red October nou donderdagavond tijdens de Europacup wedstrijden :'(
|
Citaat:
|
vandaag Resident evil Apocalypse (svcd) en Secret window (dvd) aan mn verzameling toe kunnen voegen :thumbsup: :+
|
wtf...er komt een boondock saints II? misschien heb ik dit wel al eens gelezen, maar toch verbaasde ik me er van de week over toen ik het zag..
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
heeft iemand hier al Casshern al gezien.
Japanse Sci-Fi thriller. Lijkt mij enorm vet. binnenkort komt de dvd-release. maar niet in europa geloof ik. |
Ik heb eens wat meer gelezen over Inglorious Bastards, de nieuwe film van Quentin Tarantino, en ik denk dat die echt weer enorm vet zal gaan worden 8-)
Citaat:
|
Citaat:
|
adam sandler in een tarantino film?:{
|
Citaat:
nja anyway..mocht het zo zijn. we laten ons wel verassen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het eerste oog lijkt me Sandler inderdaad niet echt de acteur voor een Tarantino film. Maar wat Tarantino in ieder geval bewezen heeft is dat hij zn acteurs nauwkeurig uitkiest en allemaal sterke rollen laat neerzetten.
|
Citaat:
|
Ik maak me er geen zorgen over, er zitten vaak weirde personages in Tarantino films, en Adam Sandler is weird.
|
Citaat:
hij kan wel zo ''weird'' zijn, maar het blijft een mindere acteur zeg maar ik kom trouwens ook niet verder dan anger management en big daddy.. |
Citaat:
goede film btw. |
ancalagon gaat volgende week maandag met mij the godfather kijken!
ookal weet ie het zelf nog niet 8-) |
ik zie goeie reacties op the forgotten, toch maar eindnovember checke hoe die is
|
vanavond the patriot wheee lekker mel gibson actie:7
|
Vanavond ook The Insider :thumbsup:
|
^ edit: het is fran en (waarschijnlijk?) een andere film :p
|
zaterdag mulholland drive, maar wel op duitsland :{
|
Citaat:
|
Citaat:
oe en madsen vond ik in Kill Bill wel ongelooflijk sterk, dolle boel dat ie weer mee doet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond A bridge too far jongens! 8-)
|
Citaat:
|
klik 8-)
|
Citaat:
Kan hem niet openen :( |
binnenkort amelie en shawshank redemption op tv!
|
Citaat:
|
Ik wil dat filmpje ook zien, maar lukt niet :[
|
Citaat:
|
tblijft me trouwens nog steeds verbazen hoe weinig mensen nou echt Shawshank Redemption kennen. =\
|
Citaat:
|
vrijdag 29/10 CANVAS Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
donderdag 4/11 NET5 The Shawshank Redemption zaterdag 6/11 NET5 The Matrix zaterdag 6/11 YORIN The Sixth Sense donderdag 11/11 NET5 A Beautiful Mind |
Fraai lijstje :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
22.00 NET5: Enemy at the gates
Kijken! |
Citaat:
|
http://www.filmtotaal.nl/images/news...her/poster.jpg
toch denk ik dat dit een enorme verneuking zal worden |
woensdag komt om 21.00 "Hable con Ella" op Ketnet
goede film :) |
the usual suspects krijgt een vervolg over 80 jaar (ok na de 2 films van singer) het gaat The Search of Keyser SOze heten
:o |
Citaat:
maar wat jij nu uitbazelt volg ik nie:? |
Iemand hier eigenlijk al de extended edition van Return of the King?
|
Owja en ik stiekem wil ik ook wel met jelui delen dat Being John Malkovich zo op tv komt, en dat die niet gemist mag worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vooruit |
pompom de region2 memento special edition komt uit! maar die is wel gelijk 3 discs ineens?
nja ik heb de R1 SE al :D en die is ook dope,. iedereen die nog niet heeft!! > aanrader! |
mm ik heb memento helemaal nog niet op dvd ik wil iig wel een SE daarvan hebben :9
|
Zaterdag Godfather II én Apocalypse Now op tv
tegelijk |
Citaat:
|
Citaat:
8) |
sjit die memento dvd :o komtie ook in nederland uit? (hier is de 2disc niet eens uit/te vinden) ik wil de easter egg best wel zien :+
|
ik ken die 2disc ook nergens vinden.. waar heb jij die vandaan dex?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.